loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 33 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.

محمد سلحشوری بازدید : 39 پنجشنبه 06 خرداد 1400 نظرات (0)

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.

محمد سلحشوری بازدید : 36 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

Search engine optimization is the method of enhancing the quantity and quality of site traffic to your web site or a particular web page by search engines like Google, Yahoo, Ask Jeeves, AOL and Bing. SEO targets free traffic as well as paid traffic. As a rule, there are two kinds of methods used in SEO: natural SEO, which means applying SEO techniques and artificial SEO, which means employing techniques like keyword stuffing and link farms. It also involves web directory submission, website redesigning, advertising strategy, and paid inclusions. FastSEO is a digital marketing company which offers SEO services in all over the world.

Natural SEO methods use widely accepted search engine optimization techniques that have been used for years. The most important of these are article writing, directory submissions, keyword research, link building, and content creation. Artificial SEO methods take into account newer methods such as directory submission, blogs, forums, press releases and buzz marketing. They are mainly aimed at increasing visibility and traffic but do not have the long term benefits as natural methods.

SEO in Muscat by FastSEO

Organic SEO is an organic method that ranks higher for a given key phrase or keyword than other sites. It is the best method that offers long term benefits. However, it takes a lot of time to bring up to the top. The popularity of the method has declined over the past few years. This is because many sites are using 'Black Hat' SEO methods, which are unethical and lead to spam violations.

SEO services is Bratislava, Slovakia

Inorganic SEO techniques are the ones that do not increase page ranking. Instead, these techniques are used to drive traffic to other websites for payment. These techniques are commonly referred to as 'pay-per-click', 'pay-per-post', 'sponsored links' and 'fake traffic'.

Natural SEO is advantageous because it does not result in high costs. A typical search engine results page displays the highest ranking pages of the major search engines. This is done because the major search engines prefer to show results that are directly relevant to the keywords searched. The search engines also use a special algorithm to rank the web pages. These algorithms change over time and require constant adjustment.

One of the latest methods of SEO is known as "content-based" search engine optimization, or simply SEO. This technique focuses on what the user actually wants, rather than on what the search engine wants. SEO techniques try to achieve natural or organic rankings. For example, a website can appear high in the initial pages of the major search engines, but if it does not contain relevant content, then it will not help the user. It is all about giving the user what they want.

Organic SEO techniques are popular among small business owners who have limited budget. However, this form of SEO is not effective for B2B businesses. Content-based techniques are more applicable for the B2B market. But even for the B2B market, there are several effective tools available that are affordable.

SEO methods are being used by millions of internet users all over the world. In addition, the popularity of SEO has increased tremendously. There are many SEO companies around the world offering cheap SEO services. However, there are still several things that webmasters need to consider before hiring an SEO company. Before you hire an SEO company, you should make sure that they have a history of high search engine ranking, good customer service, affordable prices, and competitive prices.

SEO services in Istanbul

The SEO industry is continuously growing. It is estimated that the number of websites is growing every year. There are various techniques available to increase the popularity of the website. SEO techniques are affordable, but they can significantly improve the popularity of your website. Some of the most popular and most effective techniques are mentioned below.

Social media marketing is one of the SEO techniques that is growing in popularity. By optimizing your blog with social media optimization techniques, you will get better visibility over the internet. SEO techniques are available to optimize the contents on social networking sites such as Facebook, Twitter, and other such services. These techniques can dramatically improve the amount of traffic to your website. You can also use these services to promote your website on your personal profile pages on social networking sites.

Blogs have become one of the most popular SEO tools. They allow you to add new content and make changes to the existing content. Popular SEO techniques available for blog optimization include building backlinks, commenting spammy blogs, writing good content, and using keyword density to obtain a high ranking on search engines. By implementing all the above SEO techniques, you can achieve a high level of popularity among the target audience.

 

محمد سلحشوری بازدید : 32 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پرده ( در ) توری و طلق    آهنربایی ( مغناطیسی )
توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام های پرده مغناطیسی ، پرده مگنتی یا در مغناطیسی شناخته می شود در واقع جهت حفاظت از محیط در برابر حشرات و گرد و خاک و ویروس ها و یا صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد .
پرده مغناطیسی
مثلا از توری آهنربایی در مکانهایی استفاده می شود که حضور حشرات ایجاد مزاحمت می کنند ! بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آسایش خاطر و حفاظت محیط مد نظر در برابر حشرات بهره مندی از این محصول می باشد
یا مثلا از طلق نرم آهنربایی جهت صرفه جویی در انرژی و ثابت نگه داشتن دمای محیط و یا جهت جلو گیری از ورود گرد و غبار به محیط مد نظر (اتاق خانه ، فروشگاه ، گلخانه ، سردخانه ، گرم خانه ... ) و یا جهت کنترل هوای فضای مد نظر که هم اکنون مورد استفاده در تونلهای ضد عفونی ویروس کرونا میباشد ! و یا جهت عدم گسترش و سرایت ویروس به سایر قسمتها در محل نگه داری و قرنطینه بیمار کرونایی نیز از این محصول بهره مند می شوند
در آهنربایی
توری مغناطیسی معمولا از تور فایبر گلاس یا تور پلی استر و یا تور پارچه ای با ریزترین روزنه موجود بازار تولید می شود ، بهترین گزینه برای انتخاب محصول در نوع تور بستگی به محل مورد استفاده از تور را دارد ! مثلا برای مکانهای با دمای بالا تور فایبر گلاس مناسب هست و چنانچه محل مورد نظر پشه های بسیار ریز دارد می توان از دو نوع تور همزمان استفاده کرد تور فایبر گلاس جهت ایستایی به اضافه تور پارچه ای ! جهت حفاظت از پشه های ریز ! توری پلی استر امکان دارد در محلهای داغ ! مقاومت خوبی نداشته باشد و بر اثر گرما مچاله شود اما برای مکانهایی با هوای کوهستانی و معتدل گزینه مناسبی می باشد و روزنه هر چه ریزتر باشد مناسب تر خواهد بود البته به شرط وضوح دید .
در توری های مغناطیسی نیازی به آهنربای زیاد نیست ! چون فشار هوا بر توری کم هست و چنانچه آهنربا ضعیف و یا کم باشد نیز احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد ! اما تولیدی ستمپی معمولا برای طلق و توری به تعداد یکسان آهنربا استفاده میکند و در مکانهای بادخور و یا رستورانها که دارای هواکش قوی هستند پیشنهاد می شود هنگام سفارش طلق مغناطیسی درخواست دوبرابر آهنربا را داشته باشند ! درسته هزینه تولید بیشتر خواهد شد اما نتیجه خیلی مطلوبتر خواهد بود و برای تور مغناطیسی همان آهنربای استاندارد کفایت می کند ! توجه داشته باشید که در آهنربایی به اندازه قدرت آهنربا ها بازدهی خواهد داشت ! پیش آمده در محلی و به سفارش خود مشتری طلق مغناطیسی با تعداد آهنربای معمول نصب شده است و پس از روشن شدن هواکش رستوران آهنربا ها کارایی لازم را نداشته و قدرت بستن را نداشته اند ! و یا در معرض باد بوده و  وزش باد شدید ! موجب فاصله گرفتن آهنربا ها از هم و بسته نشدن بعد از عبور افراد شده است ! در چنین مواقعی برخی مشتریان توقع ربایش قوی آهنربا را دارند ! بادی که درخت را از جا می کند ! چند آهنربا نمیتوانند در مقابلش خودی نشان دهند ! لطفا دقت بفرمایید که برای کجا و برای چه میخواهید از این محصول استفاده بفرمائید
در مغناطیسی
برای تهیه در (پرده) مغناطیسی لطفا به تعداد آهنربا ها توجه بفرمائید ! هر چه تعداد آهنربا بیشتر باشد بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت ، البته توجه بفرمائید که آهنربای یکسره مزایا و معایبی دارد ! مزیت آهنربای یکسره این است که از بالا تا پایین ربایش یکسان هست اما عیبش این است که هنگام جمع آوری و یا ارسال و نصب احتمال زیاد دچار شکستگی و ریزش شود ! و یا نصب آن توسط مشتری سخت باشد! زیرا جهت ارسال میبایست آهنربا روی کار جاگذاری نشود و اینکار توسط مشتری مونتاژ و انجام شود که اکثر مشتریها محصول آماده میخواهند تا محصول مونتاژ نشده ! ، بنابر این آهنربا با قاب پلاستیکی که معمولا با چند سانتیمتر فاصله از یکدیگر روی کار نصب میشوند، گزینه مناسبی جهت مونتاژ کامل و بسته بندی کوچکتر و ارسال راحتتر و جمع آوری فصلی و نصب مجدد راحتتر میباشد و ما تلاشمان این است که راحتترین مونتاژ  و نصب و با دوام ترین محصول را به مشتری ارائه دهیم تا رضایت مشتری جلب شود، جلب رضایت مشتری علاوه بر خوشحالی و رضایت خاطر ما موجب رونق و برکت و گواراتر شدن در آمد و کسب و کار ما خواهد شد و چنانچه مشتری ایده ای داشته باشد متناسب با ایده ایشان و به صورت سفارشی تولید خواهیم نمود .
پس از توری فایبر گلاس با ریزترین روزنه + آهنربای قوی در تعداد متناسب با محل مورد نظر ، چسب کار شده روی محصول حائز اهمیت هست زیرا محصول توسط این چسبها مهار میشود و چنانچه چسب استفاده شده از نوع هوک لوپ باشد میتوانید هر بار که خواستید محصول را از محل نصب جدا کرده و مجدد نصب بفرمائید ، اما چنانچه از این نوع چسب استفاده نفرمائید بستگی به نوع چسب استفاده شده دارد که عمر محصول را تعیین خواهد نمود
در آهنربایی
چسب هوک لوپ به بالا و کناره های پرده دوخته می شود که مهم چسب بالای محصول میباشد که نسبت به چسب کناره ها بایستی پهن تر باشد تا بتواند وزن پرده را مهار کند و موجب ایستایی مناسبی شود ، چسب کناره ها نیز جهت مهار محصول میباشد و کاربرد دیگر آن کمک به باز و بسته شدن در می باشد ، این چسبها چند نوع می باشند و بنا به موجودی روز بازار به دست تولید کنندگان میرسند ، چسب هو ک لوپ ساده که به روی کار دوخته می شود و چسب هوک لوپ پشت چسبدار که بهترین نوع آن چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای (اورجینال) میباشد که معمولا تولیدی های کمتری از این نوع چسب استفاده میکنند ! زیرا به نسبت قیمت بالاتر  و به جهت عرضه، عرضه کمتری دارد ، و نوع بعدی چسب توسط خود تولید کننده ها تولید میشود که چسب دو طرفه به چسب ساده به نحو ه های متفاوت به پشت چسب هو ک لوپ دوخت میخورند ! و یا انواع چسبهای دیگر را در تولید این محصول استفاده می نمایند  تا موجب راحتی نصب شود و مصرف کننده بتواند به راحتترین نوع ممکن محصول را روی چهارچوب مد نظر نصب کند ، راحتترین نصب ممکن جدا سازی لایه چسب و قرار دادن / چسباندن آن به چهار چوب مورد نظر .
معمولا این محصول (پرده مغناطیسی) دور تا دور با نوار مخصوص دوخته میشود تا مقاومت و عمر کار بالا برود و در قسمت پایین محصول از وزنه سنگین که معمولا سرب میباشد استفاده میکنند تا این سنگینی جهت بسته شدن سریعتر در کمک کند و عملکرد ربایش آهنربا ها تقویت شود و اینکه وضعیت کلی محصول کمتر درگیر  و تحت تاثیر باد باشد و در موقعی و به سفارش مشتری در انتهای پرده نیز از آهنربا استفاده میشود تا به چهار چوب بچسبد ! که در چنین مواقعی باید در اندازه گیری بسیار دقت بفرمایند.
در آهنربایی
ویژگی های این محصول :
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد ، فوق العاده شکیل و با دوام  ، شفافیت و وضوح بالا ، در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری ( غیر استاندارد و سفارشی) ، نصب آسان بر روی تمام سطوح ، قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای مدت طولانی ، حفظ گرما و سرمای محیط مغازه و دفترکار ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات ، بسته شدن خودکار بدون مصرف انرژی ، ساده و هوشمند ! ،  اتصالات این محصول هوشمند به وسیله آهنرباهای قدرتمند تامین می شود ، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه و محل مورد استفاده می گذارد ، به عنوان یک عایق یا فیلتر نیز عمل میکند  ، برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید! ، هنگام عبور بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود! ، حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و ... نیز عبور از آن بسیار ساده است .
لازم به ذکر است مواد اولیه جهت تولید برای تولیدکنندگان گرامی  و محصول آماده جهت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان گرامی موجود می باشد 09191261874
انتشار با ذکر منبع بلا مانع می باشد .
 

محمد سلحشوری بازدید : 33 چهارشنبه 11 فروردین 1400 نظرات (0)

حسابداری شامل دوره ها و شاخه های مختلفی است که هر کدام از آنها کاربرد مخصوص به خود را دارند. در این مقاله بعضی از این دوره های کاربردی حسابداری را مورد بررسی قرار می دهیم.

دوره مدیریت مالی و حسابداری

دوره مدیریت مالی و حسابداری یکی از دوره های کاربردی حسابداری بوده و هدف  اصلی از تشکیل این دوره پرورش مدیران موفق و حرفه ایی در زمینه تامین مالی و سرمایه گذاری می باشد. افراد با شرکت در این دوره ها با نکات زیادی از جمله ساز و کار بازارهای مالی به طور کامل آشنا می شوند. در حقیقت می توان گفت مدیریت مالی به معنای مدیریت صحیح و دقیق منابع سازمانی برای رسیدن به اهداف است.  یکی از مهمترین دلایل استفاده از مدیریت مالی در جامعه، افزایش سرمایه سازمان است زیرا این امر منجر به موفقیت سازمان در سال های آینده خواهد شد. به طور کلی می توان گفت مدیریت مالی و حسابداری شامل مشاغل مختلفی از جمله حسابداری اموال و بازار بورس و سرمایه می شود. افرادی که تمایل دارند در دوره های آموزشی مدیریت مالی و حسابداری شرکت کنند، باید به خدمات و همچنین نحوه ارائه آنها نیز توجه کنند تا بتوانند در آینده بعد از پایان این دوره و گرفتن مدرک آن، به راحتی به بازار کار وارد شوند. قابل توجه است که فقط افرادی می توانند در این حرفه به موفقیت برسند که با اصول مدیریت مالی آشنایی کامل داشته باشند و دوره های آن را به طور کامل پشت سر گذاشته باشند. افراد با شرکت در دوره های مدیریت مالی و حسابداری این امکان را دارند که درباره این دوره اطلاعات کاملی کسب کنند. دوره مدیریت مالی و حسابداری برای افرادی که در رده های سرپرستی حسابداری و مالی کار می کنند و قصد دارند با پیشرفت در زمینه علم حسابداری، در سایر مهارت های حسابداری نیز در کار خود پیشرفت کنند، دوره بسیار مناسبی است. با توجه به این که انجام امور مربوط به حسابداری و مالی در تمام اداره ها و شرکت های اقتصادی بزرگ و کوچک، یکی از مهمترین تخصص ها بوده و اهمیت بسیار زیادی دارد، شرکت در این دوره از مزیت های زیادی برخوردار است. در حقیقت می توان گفت تمام امور مالی که شرکت های حسابداری انجام می دهد، باید مطابق اصول و مقررات خاصی انجام شود تا نتیجه خوبی از آن حاصل شود. حسابداری مالی بسیار پر کاربرد بوده و می تواند کمک بزرگی برای انواع کسب و کارها باشد.

دوره تحلیل داده ها

دوره تحلیل داده  از دوره های مفید و آموزشی بوده و تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین تبدیل داده های سازمان به اطلاعات ارزشمند را به افراد آموزش می دهد. در حقیقت می توان گفت تحلیل داده یکی از مهمترین بخش ها برای همه کسب و کارها محسوب می شود و شرکت ها با تحلیل داده ها به طور دقیق می توانند در کار خود به نتیجه مورد نظر برسند. تحلیل داده ها در حقیقت مبحثی است که این روزها به خاطر وجود انبوه داده ها و از زمان استفاده از اینترنت، رواج زیادی در بین افراد پیدا کرده است. به طور کلی می توان گفت دوره تحلیل داده ها، دوره ایی است که برای بررسی مجموعه داده ها به کار برده می شود و نتیجه مربوط به اطلاعاتی که در آنها وجود دارد را به کمک سیستم های نرم افزاری و تخصصی به دست می آورد. با توجه به این که در جامعه امروزی، داده ها به صورت گسترده همه جا وجود دارند، باید آنها را به روشی مناسب تحلیل و جمع آوری نمود. در حقیقت تحلیل داده ها، کمک بزرگی برای انواع کسب و کار بوده و می تواند به افزایش درآمد منجر شود. شرکت ها با استفاده از تحلیل داده ها این شانس را به دست می آورند تا در بهره وری عملیاتی پیشرفت کرده و خدمات مشتری و کمپین های بازاریابی را بهبود ببخشند. افرادی که در این حوزه تخصص پیدا می کنند با به کار گیری تکنولوژی و روش های موجود در این زمینه، می توانند به سازمان ها برای رسیدن به اهداف و همچنین شناسایی راهکارها و استراتژی های جدید کمک کنند. در حقیقت دانش آمار و همچنین آمار توصیفی در دوره تحلیل داده ها از اهمیت  بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت توصیف داده ها یکی از مهمترین فعالیت ها در آمار و تحلیل داده ها است. افراد در این دوره ها می توانند، داده های مناسب در ارتباط با بازار؛ رقبا؛ مشتریان؛ اقتصاد و داده های فنی را شناسایی و جمع آوری کرده و آنها را به کار برند. دوره تحلیل داده ها دارای مراحل مختلفی است و دانش و مهارت افراد را تا حد زیادی ارتقا می دهد. در این دوره ها افراد علاوه بر آشنا شدن با مفهوم اندازه گیری و تحلیل در سیستم های مدیریت کیفیت، با اصول و مبانی و تمام سیستم های مدیریت نیز به طور کامل آشنا می شوند. افرادی که در دوره تحلیل داده ها شرکت می کنند، این امکان را دارند که با روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات،  طبقه بندی اطلاعات، روش های تجزیه و تحلیل داده ها و طبقه بندی اطلاعات، پردازش اطلاعات، انواع خطا و اشتباه در جمع آموری و تجزیه و تحلیل داده ها و روش های کاهش خطا به طور کامل آشنایی پیدا کنند. 

دوره تحلیل اطلاعات مالی

یکی از روش های اصلی تحلیل گران مالی در ارزیابی شرکت ها، تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی آنها می باشد. دوره تحلیل اطلاعات مالی بسیار جامع بوده و از جدید ترین تکنیک آموزش برای تدریس آن به افراد استفاده می شود. در صورتی که اعداد و ارقام اطلاعات مالی شرکت ها با دقت کافی و همچنین با محتوای مناسب تنظیم شده باشد، نسبت های مالی موسسات و شرکت ها می توانند عملکرد مالی یک شرکت را به طور دقیق گزارش دهند.  به این ترتیب می توان گفت ارزیابی عملکرد موقعیت شرکت ها و یا بازدهی سرمایه گذاری های انجام شده به وسیله تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی، یکی از اصلی ترین اهداف سازمان های اقتصادی و مدیران شرکت ها می باشد. در حقیقت دوره تحلیل اطلاعات مالی، سامانه ایی جامع برای دادن اطلاعات ضروری به افراد فعال در بازار سرمایه بوده و تمامی اطلاعات لازم را از سامانه های مختلف گرد آوری کرده و سپس در اختیار افراد می گذارد. این سامانه بعد از این که اطلاعات لازم را جمع آوری کرد، در مورد آنها محاسباتی انجام می دهد و سپس آن را به صورت کامل به کاربران ارائه می دهد. به عبارت دیگر اطلاعات مالی شامل طیف گسترده ایی از اطلاعات مربوط به شرکت ها بوده و منبع اصلی آن واحدهای مختلف سازمان می باشد. آموزش تحلیل اطلاعات مالی یکی از پرکاربردترین آموزش های مالی بوده و کاربرد بسیار زیادی دارد. از اطلاعات مالی در موارد زیادی مثل گزارش های شرکتی، گزارش های دولتی و گزارش سازمان هایی از جمله بیمارستان ها و مدارس استفاده می شود.

 

محمد سلحشوری بازدید : 36 دوشنبه 02 فروردین 1400 نظرات (0)

هرچند اطلاع از استراتژی پرایس اکشن و سیستم های پیچیده ممکن است به بسیاری از معامله گران کمک کند، اما اطلاع از پرایس اکشن تنها چیزی است که برای موفقیت در بازارهای مالی احتیاج دارید. تحلیل پرایس اکشن روشی کارآمد برای تحلیل بازار بورس ، آتی و یا آپشن است. در پرایس اکشن ال بروکس بر فرآیند تحلیل تمرکز میشود و از استفاده از ابزارهای پیچیده معاملاتی اجتناب میگردد. هر چند این روش ممکن است ساده و پیش پا افتاده به نظر بیاید، اما با استفاده از آن میتوانید به طور چشمگیری بازدهی خود را افزایش و ریسک خود را کاهش دهید. برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق باید سیستم مناسبی را پیدا کرد؛ ال بروکس نیز چنین کاری را انجام داد. وی با ساده کردن سیستم معاملاتی و استفاده از چارت قیمتی پنج دقیقه ای توانست روش سودآوری بدون توجه به شرایط بازار و اقتصاد را پیدا کند اما سوال اینجاست که این دوره به چه صورت است؟ آیا بعد از اتمام این دوره، می‌توانم سود خود را در بازارهای مالی دوچندان کنم؟ در این مقاله، ما به بررسی کامل دوره پرایش اکشن، با تدریس یکی از بزرگترین غول‌های بازارهای مالی و خالق روش خارق العاده پرایس اکشن، پرداخته‌ایم.

یکی از روش های بکارگیری تحلیل پرایس اکشن در معاملات، استفاده از الگوهای چارتی است. هیچکس این موضوع را بهتر از ال بروکس درک نکرده است. وی متوجه شد که استفاده از چارت قیمتی بدون بکارگیری اندیکاتورها، ساده ترین، معتبرترین و سودآورترین روش معاملاتی است. استفاده تدریجی از این روش منجر به موفقیت وی در معاملات شد.

در انتهای روز هر فردی میتواند به چارت شمعی نگاه کند و نقاط ورود و خروج را ببیند. اما انجام دادن اینکار در واقعیت سخت تر از آن است که به نظر میرسد. دقت کردن به تک تک شمع ها به ما در تحلیل پرایس اکشن کمک میکند. که این امر از طریق استفاده از خطوط روند، کانال، اوج و حضیض، شکست و شکست نادرست و سایر روش ها صورت میگیرد. روش پرایس اکشن منجر به بهبود نسبت ریسک-بازدهی معاملات میشود.

در اینجا دوره پرایس اکشن توسط ال بروکس ارائه گردیده است. در این دوره، درک جزء به جزء شمع ها و نحوه تعیین نقاط ورود و خروج مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین در ارتباط با اینکه چرا بعضی از الگوها، ستاپ های معاملاتی مناسبی هستند نیز بحث میشود. بروکس برای توضیح اصول پایه ای از چارت پنج دقیقه استفاده میکند، اما چارت های روزانه و هفتگی نیز مورد بحث قرار میگیرند.

هیچ روش ساده ای برای معامله کردن وجود ندارد، اما اگر بتوانیم بر چارت خوانی، پیدا کردن الگوهای معتبر، درک بازار و تایم فریم مناسب تسلط پیدا کنیم، آنگاه میتوانیم سودآور باشیم. هر چند در استفاده از پرایس اکشن به نرم افزار پیچیده و اندیکاتورهای بیشمار احتیاج نداریم، اما این روش میتواند به سادگی منجر به سودآوری ما در هر بازاری شود.ال بروکس، سیستم معاملاتی خود را به طور کامل و دقیق در کتابهایش توضیح داده است که بصورت رایگان می توان کتاب هایش را با یک سرچ ساده در گوگل تهیه کرد

سخن پایانی

توجه داشته باشید که تنها پیش نیازی که برای یادگیری این دوره به آن نیاز دارید، علاقه و اشتیاق به پیشرفت است. با فراگیری این سبک، هدفمندتر در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری می ‌کنید. در رسابورس ما به تمامی سوالاتی که موقع خرید این دوره برایتان پیش می‌آید، پاسخ دادیم. انتظار می ‌رود تا هدفمند گام بردارید و به پیشرفت در بازارهای جهانی نزدیک‌تر شوید.

محمد سلحشوری بازدید : 83 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

If your trying to make money online then search engine marketing is going to be the best resource for you. That is because you need to do it the right way and this is the best way to do it without having to pay someone else to do it for you.

The first thing that you will need to do is to find the best search engine optimization keywords that you can. Here are a few things to consider when doing your keyword research.

1. When you first think of buying something and you are thinking about which keywords to use -Have you ever thought about what you are really wanting? To make money? To find a partner? To sell something?

You need to take the mindset of the customer and think about what they are really wanting. You need to be the expert. So the next thing you are going to do is ask yourself - sell them on what you are selling.

2. In order to sell someone on your product you need to know their language. What is it that makes them tick? What does it mean to them?

3. You have to identify all the profit keywords. These are the keywords that will bring you the most profit. You can build your whole marketing around this and track the performance quite easily.

You have to understand that some keywords will cost you money. You want to make sure that you are going to be able to get something for the money that you are going to spend on these keywords.

4. You have to be able to find out the search volume of the keywords. This means you need to be able to find out which keywords are going to bring you the most traffic.

Once you have agreed on the keywords that you are going to target you have to be prepared to track your keywords. This will take some time.

You need to find out where the money keywords are that you want to target. You need to be prepared to provide a list to your SEO consultant of the keywords you want to target.

When you are prepared, your SEO consultant will be able to prioritise the list based on the priority of the keywords. Sometimes, long tail keywords will cost you money. You need to take this into consideration. By ensuring that you have put your criteria into place you will be able to make a Small business SEO budget work for you.

Step 2: Updating your keywords

In order to make sure you target the right keywords, you will want to make sure that you updating them.

Your SEO consultant should be able to advise you as to the best places to place your keywords for the best results. The rankings that you achieve will determine the amount of traffic that is sent to your website.

Some keywords are more valuable than other keywords. Don't go after the most valuable keywords of your list because it may not get you the traffic that you want.

You should be looking for long tail keywords that receive a good amount of traffic. Never try to target keywords that have a huge amount of competition, the chances of this happening are incredible.

If you run a blog, make sure that you submit your blog links to the various blog directories. You receive a backlink and if your blog is good people will find your blog end up on the first page of the search engines. You receive more traffic when your blog has posts that catch the reader's attention.

Look at Google Webmaster tools to find the best web based tools to use for your company. You can gain some SEO tips here and they won't cost you a penny.

Step 3: Learn about Google Analytics

Google Analytics is a must if you want to take your website to the next level.

Google analytics gives you the opportunity to track all the visitors to your website. It will also give you the opportunity to effectively analyse all the information that they entered when they were on your site.

In this way you can easily see how to make improvements to your site so that it receives the most visitors.

Step 4: Put the Traffic to Your Site to Work for You

Your website is of no use if you do not know how to turn it into a customer.

This is why so many people fail with their online business. They create a beautiful site and fill it with images and product images, but they forget to make use of this opportunity.

With Google Analytics you will be able to see all the traffic to your website. Google is impressed with websites that have lots of visitors, so if your website receives a lot of visitors then this will work to your advantage

When you receive a lot of visitors you can then give your visitor a bonus. This bonus can come in the form of free information or gifts. lovely people emails using your products or inviting you to join their mailing list.

Also, when people spend more time on your website, this tells Google that it is an active website.

محمد سلحشوری بازدید : 72 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودرو می باشد. این فروشگاه لوازم یدکی خودروهای لیفان از جمله لیفان 520، 620 و 820 را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان به فروش می رساند.

خودروی لیفان

شرکت خودرو سازی لیفان یک شرکت خودرو سازی چینی است و از سال  1992 میلادی در زمینه تولید خودرو مشغول به فعالیت می باشد. موسس کمپانی خودرو سازی لیفان فردی به نام ین مینگ شان است و این کمپانی توسط این فرد در زمینه تولید خودرو فعایت خود را آغاز نمود. موسس این کمپانی در ابتدا فعالیت خود را با تعمیر موتور سیکلت آغاز کرد ولی بعد از گذشت چند دهه فعالیت در زمینه تعمیر موتور، وارد عرصه خودرو سازی شد. کمپانی لیفان از زمان تاسیس تا به امروز، خودروهای خود را به بیش از 21 کشور در دنیا صادر کرده است.  شرکت خودرو سازی لیفان با صادرات خودروهای خود به بسیاری از کشورها، پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی در این زمینه کسب نمود. در حال حاضر کمپانی خودرو سازی لیفان در حال صادر نمودن خودروهای خود به کشورهایی مانند ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه، شیلی، برزیل و عراق است. همکاری شرکت لیفان با کشور ایران از طریق شرکت خودروسازی کرمان موتور شروع شده است و این کمپانی تا به امروز خودروهایی از جمله لیفان  520  ، لیفان 620 و لیفان 820 را به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است. خودروی لیفان 620 نیز از جمله خودروهای پرفروش این شرکت بوده و از رقبای اصلی پژو پارس محسوب می شود. بعضی از لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات جلوبندی ازجمله کمک فنر جلو و عقب، مه شکن عقب چپ لیفان،  چراغ جلو و چراغ عقب، شبکه سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم هستند. از دیگر لوازم یدکی این خودرو می توان به قطعات یدکی بدنه آن مثل دستگیره بیرونی و تیغه برف پاک کن نیز اشاره نمود.

لوازم یدکی لیفان 520

خودروی لیفان 520 یکی از خودروهای چینی موجود در بازار بوده و از خودروهای نسبتاً پر فروش است. این خودرو برای اولین بار در سال 2006 میلادی در نمایشگاه خودرو سازی پکن رونمایی شد. طراحی داخلی و خارجی این خودرو منحصر به فرد و مخصوص این خودرو است ولی شاسی آن مانند شاسی خودروی سیتروئن زدایکس مدل 1991 است. خودروی لیفان 520 با سه نوع موتور به بازار عرضه شده  و در ایران توسط کمپانی کرمان خودرو وارد بازار می شود. این خودروی سدان مجهز به یک پیشسرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1600 سی سی بوده و نیروی آن به وسیله یک جعبه دنده 5 سرعته دستی و سیستم دیفرانسیل جلو به چراغ های جلو انتقال پیدا می کند. خودروی لیفان 520 مجهز به دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو است. این خودرو همچنین دارای آپشن هایی از جمله سیستم کولر رینگ آلومینیومی اسپرت، آیینه های جانبی برقی، فرمان هیدرولیک و چرخ دنده های تلسکوپی می باشد. خودروی لیفان 520 از نظر امکانات و نیروی محرکه در سطح متوسطی قرار گرفته و تجهیزات خوب خودرو رانندگی با این خود رو را آسان کرده است.

کلیه لوازم یدکی خودرو لیفان از جمله آیینه بغل، چراغ جلو، چراغ عقب، میل موج گیر موتور، گیر بکس، کاپوت جلو، تسمه دینام، فیاتر بنزین و فیلتر هوا، سنسور روغن، سنسور گاز، سنسور آب، واشر سر سیلندر، وایر و شیلنگ ها، درب، شیشه جلو و عقب،بوستر ترمز، لنت ترمز، چراغ راهنما، قطعات و لوازم جلو بندی و موتور، سانروف، قطعات سانروف، اگزوز، کاتالیزور، جلو پنجره، سیم کلاچ و بسیاری از لوازم یدکی دیگر در فروشگاه لوازم یدکی تیکوکا موجود است.

چراغ جلوی خودروی لیفان 520 شبیه به قطره آب طراحی و تولید می شود. چراغ جلوی این خودرو فقط قابل استفاده بوده و نمی توان این چراغ را برای سایر خودروهای لیفان استفاده کرد. چراغ جلوی خودروی لیفان نه تنها نور این خودرو را تامین می کند بلکه جلوه زیبایی نیز به این خودرو داده است.

لوازم یدکی لیفان 620

خودروی لیفان 620 یکی دیگر از محصولات شرکت خودرو سازی لیفان بوده و در دو مدل 1600 سی سی و 1800 سی سی تولید و عرضه می شود. این خودرو برای اولین بار در سال 2009 میلادی در کشور چین رونمایی شده و در کشور ایران توسط کمپانی خودرو سازی کرمان موتور تولید و عرضه می شود. موتور 1600 سی سی این خودرو، قدرتی در حدود 115 اسب بخار داشته و طراحی شرکت BMW روی آن انجام شده است. طراحی موتور 1800 سی سی این خودرو به وسیله کمپانی ریکاردو انگلستان صورت گرفته و قدرت آن 131 اسب بخار است. خودروی لیفان 620 مجهز به امکاناتی از جمله دوربین برای دید عقب، سنسور پارک، سان روف دو حالته و همچنین GPS می باشد.عملکرد ترمز این سیستم بسیار بالا بوده و با توجه به موتور پر قدرتی که دارد، هنگام کار کردن کولر، قدرت موتور آن کاهش پیدا نمی کند. موتور این خودرو 4 سیلندر خطی بوده و بیشترین قدرت آن در مدل 1600 سی سی 115  اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و در موتور 1800 سی سی، 131   اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. تیکوما نماینده قطعات یدکی لیفان 620 در تهران است.

این خودرو از خودروهای پرفروش بوده و به همین دلیل لوازم یدکی این خودرو به سرعت وارد بازار لوازم یدکی خودروی ایران شد و در حال حاضر تمام لوازم یدکی خودروهای لیفان در فروشگاه تیکوما موجود است. مشتریان می توانند کلیه لوازم یدکی اورجینال این خودرو را با بهترین کیفیت از سایت تیکوما خریداری کنند. از لوازم یدکی لیفان 620 می توان به لوازمی مانند چراغ خطر عقب لیفان 620، آینه بغل راست و چپ لیفان 620، هواکش لیفان، واشر سر سیلندر، دستگیره درب بیرونی جلو راست، دستگیره درب بیرونی عقب چپ لیفان، قاب مه شکن، استب ترمز و بسیاری از لوازم دیگر اشاره نمود.

آینه بغل لیفان 620 در قیمت ها و طرح های مختلف به بازار وارد می شود. آیینه بغل این خودرو به صورت برقی تنظیم می شود و با دست نیز قابل باز و بسته شدن می باشد. آیینه بغل لیفان 620 مجهز به سیستم گرم کن بوده و دارای راهنما نیز است.

 

لوازم یدکی لیفان 820

خودروی لیفان 820 برای اولین بار در کشور چین در سال 2014 به وسیله کمپانی لیفان تولید و سپس رونمایی شد. طراحی ظاهری این خودرو بسیار عالی بوده و کارشناسان این خودرو را مورد تایید قرار داده اند. خودروی لیفان 820 یک سدان با سایز متوسط است و از خودروهای کلاس D محسوب می شود. این خودرو بدنه ایی کشیده دارد و ابعاد خارجي اين خودرو برابر با 4865 ميلي متر طول، 1835 ميلي متر عرض و 2775 ميلي متر فاصله دو محور می باشد. جلو پنجره بزرگ خودروی لیفان 820 از جنس کروم بوده و با وجود چراغ های کشیده ایی که این خودرو دارد، جلوه بسیار زیبایی به این خودرو بخشیده است. در زیر سپر این خودرو نیز چراغ های روزتاب LED به کار برده شده است که این چراغ ها به زیبایی خودرو افزوده است. خودروی لیفان 820 در با سه نوع موتور طراحی و تولید شده و اولین نوع موتور این خودرو، موتور 1.8 لیتری با قدرت 113 اسب بخار و 168 نیوتون بر متر گشتاور است. از این مدل موتور برای انتقال دادن قدرت با گیر بکس 5 سرعته دستی استفاده می شود. خودروی لیفان 820 مجهز به امکاناتی از جمله سانروف برقی، استارت دکمه ایی، صندلی الکترونیکی راننده مجهز به تنظیم شش جهته‌ و گرم‌‌ کن می باشد.

لوازم یدکی لیفان 820 شامل قطعات مصرفی مانند لنت، فیلتر، شمع و قطعات موتوری مانند پیستون، رادیاتور و سیلندر می باشد. از قطعات بدنه این خودرو می توان به سپر، چراغ، شلگیر و از قطعات جلوبندی این خودرو می توان به سیبک، طبق و موجگیر این خودرو اشاره کرد. لامپ، کوئل و وایر نیز از قطعات برقی این خودرو محسوب می شوند. آیینه بغل چپ و راست، چراغ جلو و عقب نیز از لوازم یدکی مهم این خودرو هستند. چراغ جلوی لیفان 820 شبیه به چراغ لیفان 620 بوده و جلوه بسیار زیبایی به این خودرو می دهد. چراغ جلوی این خودرو از قطعات یدکی بسیار پر فروش این خودرو محسوب می شود.

محمد سلحشوری بازدید : 94 چهارشنبه 15 بهمن 1399 نظرات (0)

کمپانی هواوی هنوز هم با گذشت زمانِ زیادی به‌ عنوان بهترین برند گوشی هوشمند مطرح نشده؛ اما می‌توان آن را بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تجهیزات مخابراتی دنیا دانست.

کمپانی هواوی یک کمپانی چند ملیتی چینی است که در زمینه‌های تجهیزات شبکه و مخابرات فعالیت می‌کند. کمپانی هواوی در سال ۲۰۱۲ از کمپانی سونی اریکسون پیشی گرفت و اکنون به‌عنوان بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های ارتباطی شناخته می‌شود.

تاسیس کمپانی هواوی توسط رن ژنگفی، مهندس ارتش آزادی بخش چین!

کمپانی هواوی در سال ۱۹۸۷ توسط رن ژنگفی، مهندس سابق ارتش آزادی‌بخش خلق چین تاسیس شد. هواوی در ابتدای تأسیس خود بر تولید سویچ‌های تلفن متمرکز بود؛ اما الآن کسب‌و‌کار خود را به ساخت شبکه‌ها و تجهیزات ارتباطی و ارائه‌ی خدمات عملیاتی و مشاوره به شرکت‌های چینی و خارجی گسترش داده است.

۱۸۰ هزار کارمند، ثمره‌ی اهمیت تحقیق و توسعه برای هواوی!

کمپانی هواوی تا سال ۲۰۱۶ عددی معادل ۱۸۰ هزار کارمند در سراسر جهان داشت. هواوی در کل اهمیت زیادی به توسعه و تحقیق می‌دهد؛ به نحوی که بیش‌تر از ۲۱ مرکز تحقیقاتی در کشورهایی مانند چین، انگلستان، کانادا، آمریکا فنلاند، فرانسه، بلژیک، پاکستان، آلمان و … دارد. شاید حیرت کننده باشد که ۷۶ هزار نفر تنها در بخش تحقیق و توسعه‌ی هواوی مشغول به کار هستند.

داستان به وجود آمدن کمپانی هواوی، تحقق رویای ارتباطات

دولت چین در دهه‌ی ۱۹۸۰ تلاش زیادی را برای توسعه‌ی زیرساخت ارتباطات کشورِ خود انجام داد. در آن وقت از سویچ‌های تبادل تلفن به عنوان هسته‌ی اصلی شبکه‌های مخابراتی نام برده می‌شد. در اواخر این دهه تعدادی از گروه‌های تحقیقاتی کشور چین تلاش کردند تا این تکنولوژی را از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های خارجی به دست آورند و توسعه دهند.

رن ژنگفی و تاسیس هواوی

رن ژنگفی شرکت هواوی را در سال ۱۹۸۷ در شنزن چین تاسیس کرد. رن به جای تکیه بر سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های خارجی که معمولا تمایلی به انتقال تکنولوژی خود به شرکت‌های چینی نداشتند، راه دیگری انتخاب کرد. او روی تحقیق و توسعه‌ی محلی برای تولید سویچ‌ با استفاده از مهندسی معکوس تکنولوژی خارجی‌ تمرکز کرده بود. در آن زمان تمام تکنولوژی ارتباطی چین از کشورهای خارجی وارد می‌شد. درنتیجه رن تلاش کرد یک شرکت ارتباطی داخلی و قابل رقابت با شرکت‌های خارجی تأسیس کند.

شروعِ کار کمپانی هواوی فقط با ۲۱ هزار یوآن سرمایه

هواوی در زمان تأسیس خود تنها ۲۱ هزار یوان سرمایه داشت. گزارش اقتصاد شرق دور در نشریه‌ای اعلام کرد که شرکت هواوی مبلغی معادل “۸.۵” میلیون دلار وام از بانک‌های محلی دریافت کرده است؛ در صورتی که کمپانی هواوی و رن ژنگفی این خبر را تکذیب کرد.

نامِ هواوی و ریشه‌ی این عبارت چینی

نام هواوی از ترجمه‌ی نامِ چینی آن یعنی 华为 گرفته شده است. ریشه‌ی کاراکتر 华 از 花 به دست آمده که به معنای گل است. همین موضوع می‌تواند لوگوی هواوی را توجیه ‌کند. این کاراکتر در معنی به معنای پرزرق‌و‌برق و باشکوه نیز شناخته می‌شود. بخشِ دوم یعنی 为 به معنای عمل یا دستاورد است. بنابراین می‌توان گفت کلمه‌ی هواوی در آخر به معنای دستاورد چینی است.

کسب و کار هواوی در سال‌های اول تاسیس

مدل کسب‌و‌کار هواوی در طول سال‌های اول، بیشتر بر فروش مجدد سویچ‌هایی که از هنگ‌کنگ وارد می‌شدند متمرکز شده بود. کمپانی هواوی از همان زمان سرمایه‌گذاری بزرگی روی مهندسی معکوس انجام داد و قصد داشت تکنولوژی تولیدی خودش را توسعه دهد. شرکت هواوی در سال 1990 حدود 600 کارمند در بخش تحقیق و توسعه‌ داشت و سویچ‌های PBX تولیدی خود را به شرکت‌های کوچک و حتّی هتل‌ها می‌فروخت. اولین موفقیت بزرگ کمپانی هواوی در سال 1993 و بعد از راه‌اندازی C&C08، برنامه‌ی کنترل سویچ تلفن اتفاق افتاد که به پیشرفت بالای هواوی منجر شد.

سویچ‌های هواوی، قدرتمندترین نمونه‌‌ی سویچ در چین

سویچ‌های هواوی در آن زمان قدرتمندترین نمونه موجود در چین بودند. این شرکت با استقرار در شهرهای کوچک و مناطق روستایی و با تأکید بر خدمات و قابلیت‌ سفارشی‌سازی، توانست به بازار اصلی راه پیدا کند. کمپانی هواوی همچنین روابط سرمایه‌گذاری مشترکی را با مقامات محلی آغاز کرد. سرمایه گذاری به صورتی بود که مبلغی از سود سهام خود را به آن‌ها می‌داد و آن‌ها نیز برای این کارِ هواوی از محصولات شرکتِ هواوی برای شبکه‌ی خود استفاده می‌کردند.

کمپانی هواوی همچنین توانست یک قرارداد کلیدی و مهم برای ساختن اولین شبکه‌ی مخابراتی ملی برای ارتش آزادی‌بخش خلق به دست آورد. این قرارداد برای توسعه‌ی کسب‌و‌کار هواوی بسیار کوچک بود؛ اما قدم بزرگی برای گسترش روابط آن‌ها به شمار آمد.

رن ژنگفی و ملاقات با دبیر کل حزب چین

رن ژنگفی در سال ۱۹۹۴ ملاقاتی با دبیر کل حزب ترتیب داد و به او گفت تکنولوژی تجهیزات سویچینگ به نوعی با امنیت ملی در ارتباط است. درنتیجه ملتی که تجهیزات شبکه‌ی خودش را نداشته باشد مانند کشوری می‌ماند که ارتش نظامی نداشته باشد. دبیر کل حزب با صحبت‌های رن ژنگفی در این رابطه هم‌عقیده بود. این موضوع باعث گسترش فعالیت‌های شرکت هواوی شد. یکی دیگر از مهم‌ترین نقاط عطف این شرکت در سال ۱۹۹۶ بود؛ زمانی که دولت پکن سیاست‌های صریح حمایت از تولیدکنندگان داخلی و محدود کردن دسترسی به محصولات رقبای خارجی را پذیرفت. شرکت هواوی، هم توسط دولت و هم توسط ارتش مورد حمایت قرار گرفته بود و درنتیجه مراکز بیشتری را به تحقیق و توسعه اختصاص داد.

اولین قرارداد خارجی هواوی این‌بار با هنگ کنگ

کمپانی هواوی در سال ۱۹۹۷ اولین قرارداد خارج از کشور خود را مبنی بر ارائه‌ی ثابت خدمات شبکه به کشور هنگ‌کنگ به دست آورد. کمپانی هواوی در پایان همان سال محصولات مبتنی بر GSM بی‌سیم خود را راه‌اندازی کرد و خدماتی مانند CDMA (دسترسی چندگانه تقسیم کد) و UMTS (سرویس جهانی موبایل) را نیز تحت پوشش قرار داد. همچنین کمپانی هواوی در سال ۱۹۹۹ یک مرکز تحقیق و توسعه در بنگلور هند راه‌اندازی کرد تا طیف وسیعی از نرم‌افزار مخابراتی را توسعه دهد.

پیشرفت هواوی با نفوذ در بازارهای خارجی

شرکتِ هواوی بعد از سال ۲۰۰۰ سرعت نفوذ به بازارهای خارج از کشور را گسترش داد و میزان فروش خود را به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داد. هواوی در تمام این سال‌ها از هر فرصتی برای تأسیس مراکز تحقیق و توسعه در کشورهای خارجی استفاده می‌کرد و توانست در سال ۲۰۰۲ میزان فروش خود را به مبلغِ ۵۵۲ میلیون دلار برساند. سال ۲۰۰۴ هم که سال مهمی برای کمپانی هواوی بود؛ از این رو که در این سال هواوی توانست قراردادی به مبلغ ۲۵ میلیون دلار به‌منظور ساخت نسل سوم شبکه‌ها با یک اپراتور تلفن همراه اروپایی امضا کند. سال ۲۰۰۵ بود که قراردادهای امضا شده‌ی هواوی برای اولین بار از سطحِ بین‌المللی نیز فراتر رفت و این شرکت توافق‌نامه‌ی جهانی را با شرکت ودافون امضا کرد.

در طی این قرارداد اولین شرکت چینی تأمین‌کننده‌ی تجهیزات مخابراتی، عنوان تأمین‌کننده‌ی مصوب را از طرف زنجیره‌ی تأمین جهانی ودافون دریافت کرد. شرکت هواوی همچنین قراردادی با مخابرات بریتانیا (BT) مبنی بر ارائه‌ی خدمات شبکه امضا کرد.

ادامه مطلب: https://danotech.ir/birth-of-huawei-company/

محمد سلحشوری بازدید : 110 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

Website design is one of the requirements of web development. Web designers can imagine and design / design a web page using images, HTML format, standardization and usability on the web page. Web design requires different skills, standards and the disciplines used to build and maintain a website.

In web design, we focus on graphic and graphic design, chapter design, writing, standard coding, user interface, and search engine optimization. While some people cover all of these skills themselves, most people tend to produce faster and take more professional approach. To be more precise, the word website is used to describe the front of the website, while web development takes care of the function and background of a website. FastSEO is web design agency in Oman.

The process of organizing a site design

Websites should be well organized to improve the usability of visitors. One of the most important factors in designing a website is the website, due to the arrangement of the elements of the internal web page. Most websites have pixel width, with text and images in the center, so it looks better on larger pages.

It has always been assumed that Windows readers will screen the Windows operating system in a variety of ways, and there is nothing a web designer can do. Therefore, the design should be divided into units (sidebar, content blocks, ad blocks, navigation areas,…), because the browser has information about screen size and window resolution, window size, fonts, etc., so the browser is better Change the objects below the body of the text, then place it on one side. The usability of this method is much better, especially in avoiding horizontal slippage.


Who is the site designer?

A web designer is an IT specialist who is responsible for designing the layout, visual appearance, and usability of a website. A good web designer must have both graphic and technical skills. They should be able to visualize what a site looks like (graphic design of the site) and how it works (turning the design into a working website). The term web design is often exchanged for the term web developer. A web developer is most likely a software developer who works with programming languages ​​to create a higher level of interaction on a website, such as integrating with a database system.Web design and principles that must be followed

Web design is the design of the process of gathering ideas, and goals and their implementation, guided by specific principles for a specific purpose. Web design is a similar process of creation, with the aim of providing the content of web pages, which end users can access the Internet through the Internet with the help of a web browser.

 

 

Website and commerce

To be profitable, sustainable and successful, businesses must adapt to change customer behavior, needs and priorities. Globally, the Internet penetration rate is more than 50% and continues to increase. As more and more customers go online and spend more time there, it is important for businesses to establish and strengthen their online presence.

This is exactly what most businesses are doing, and others are looking for web applications to businesses, especially small and medium-sized enterprises, to build more business awareness, expand their reach, achieve More target audiences around the world, better customer engagement and better targeting, higher revenue and growth. In addition to effective communication, web applications enable businesses to access valuable customer data, which in turn enables them to understand customer travel. Therefore, web applications are the core of today's business.

Web design or site design

Websites are almost endless, including educational sites, news sites, social media forums, e-commerce sites, and more. Pages on a website are usually a combination of text and other media. According to this, there is no law to dictate the shape of a website. A person can create a website from anything but black and white photos of roses or the word "cat" with the word "mouse". However, many sites follow a standard homepage pattern that is relevant to other categories and content on the website. Websites are basically categorized from their top-level domains.

Web design services in Turkey

Web design and search

Why People Visit Websites? In general, people look at websites for two basic reasons: First, to find the information they need. It can be anything from a student looking for a frog photo for a school project or finding the last stock news or finding the address of the nearest Thai restaurant.Second to do a job. Visitors may want to download software or engage in an online discussion about a favorite hobby. The most important thing to remember when creating a website is that you are not creating the website for yourself.You already know the information or service you need to provide.You are creating a site for your visitors, so it should contain what they want, and be organized in a way that makes sense, Even for a stranger we will tell you how you can build and improve your website in more articles,but the most important thing to remember is: A website is a means of communication, and it only succeeds when its message is received by the intended user.

 

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 373
  • بازدید سال : 2,018
  • بازدید کلی : 8,237