loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 27 دوشنبه 05 دی 1401 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو گزارش می دهد کسانی که از مدل های مختلف لپ تاپ لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام نمایندگی لنوو رو به رو هستند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این فقط مربوط به لپ تاپ نیست. این در مورد تجربه ای است که شما دارید. این در مورد احساس شما در هنگام استفاده از آن است. و این مربوط به ارزشی است که شما از آن دریافت می کنید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

این یک مفهوم بزرگ است و عوامل زیادی وجود دارد که می تواند به یک تجربه عالی کمک کند. اما یکی از موارد کلیدی این است که چگونه با عادات کاری و زندگی شما مطابقت دارد.

لپ تاپ مانند هر دستگاه دیگری باید با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد. و اگر در مورد تحرک یا قدرت نیازهای خاصی دارید، در انتخاب لپ‌تاپ باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات لپ تاپ لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران
با توجه به محبوبیتی که این لپ تاپ ها در میان کاربران دارند، مراکز مختلفی در سراسر کشور برای ارائه ی خدمات و تعمیرات این محصولات اقدام نمودند.

البته کیفیت کار این مراکز با هم متفاوت می باشد اما با نگاهی به خدمات بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو می توان به راحتی معیار های کیفیت خدمات ارائه شده را سنجید.

با توجه به ساختار خاصی که لنوو در ساخت مدل های مختلف لپ تاپ خود استفاده کرده است، تعمیرات لپ تاپ لنوو را می توان یک امر کاملاً تخصصی دانست.

تعمیر لپ تاپ لنوو یکی از چالش­ های بحث برانگیز برای صاحبان این لپ تاپ می ­باشد.

لنوو یکی از بهترین ها
لپ تاپ لنوو یکی از بهترین لپ تاپ­ های جهان به حساب می‌آید.این برند یکی از پنج فروشنده برتر دستگاه‌های لپ تاپ در جهان است.

علاوه بر گزینه‌های متنوع و سیاست‌های مشتری پسند، کیفیت ساخت عالی و دستگاه‌هایی با عمر طولانی را ارائه می‌کند که باعث شهرت آن شده است.

لپ تاپ­ های لنوو معمولاً حداقل بین 5 تا 7 سال عمر می‌کنند.

عوامل زیادی بر طول عمر دستگاه لنوو شما تأثیر می‌گذارد، از جمله مهندسی ساخت، مدل، دسته لپ تاپ و کیفیت قطعات.

با این حال، در درجه اول نگهداری و مراقبت از کاربران است که عمر مفید دستگاه شما را افزایش می‌دهد

مرکز ما به عنوان بهترین نمایندگی لنوو با خدمات ویژه و منحصر به فردی که در زمینه ی تعمیرات لنوو ارائه می کند، می تواند تمامی انتظارات مشتریان از یک مرکز مجهز و به روز را برآورده نماید.

خدمات ارائه شده در بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ ها در گذر زمان، این مرکز از یک کادر مجرب و با مهارت کامل برای قسمت تعمیرات لپ تاپ لنوو بهره می برد.

این افراد که آشنایی کاملی با سیستم ها و قسمت های مختلف هر لپ تاپ و همچنین نحوه ی برطرف نمودن اشکالات پیش آمده را دارند، می توانند در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات لپ تاپ را به پایان برسانند.

استفاده از ابزار مناسب و تجهیزات به روز امری است که در بالا رفتن کیفیت تعمیرات لپ تاپ لنوو به این افراد کمک شایانی نموده است.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد.

مهم ترین کار برای تعمیرات این محصولات، عیب یابی در اولین مرحله می باشد که از طریق تجهیزات مرکز به راحتی انجام گرفته و باعث سریع شدن روند تعمیرات می شود.

در پایان نیز به مشتریان گارانتی تعمیر ارائه می شود تا آن ها با خیال راحت از کارایی بالای دستگاه خود در محیط های مختلف استفاده نمایند.

کاهش هزینه ها و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
در کنار تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد، یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام سپردن لپ تاپ لنوو به این مرکز را می توان قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تعمیرات دانست.

علاوه بر این زمانی که دستگاه مورد نظر شما دچار نقص کلی در یکی از قسمت ها شده باشد و نیاز داشته باشیم که آن قسمت را تعویض نماییم، از قطعات اصلی برای این کار استفاده می شود.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیر لپ تاپ لنوو با استفاده از قطعات فرعی و غیر اورجینال که به وفور در کشورمان یافت می شود، در کنار کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، کیفیت آن را نیز پایین می آورند.

استفاده از قطعات فرعی باعث می شود تا دستگاه شما پس از مدتی کارایی خود را از دست داده و با مشکلات جدی رو به رو شود.

برخی از خدماتی که در قسمت نمایندگی لپ تاپ لنوو توسط کادر مرکزی تعمیرات ارائه می شوند عبارتند از:

برخی خدمات
برطرف نمودن تمامی مشکلات سخت افزاری و در صورت نیاز تعویض قطعات آن ها
رفع مشکلات مربوط به هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه
رفع مشکلات شبکه
رفع مشکل عدم تصویر دهی
نصب برنامه های کاربردی و آپدیت آن ها در صورت نیاز
تعمیر مادربرد دستگاه
تعمیر و یا تعویض کیبورد
رفع مشکلات مربوط به تاچ پد مدل های مختلف لپ تاپ لنوو
تعمیر و برطرف نمودن مشکلات پورت های ارتباطی
تعمیرات مربوط به شارژر، باتری و بلندگوی دستگاه با تخصصی ترین ابزار روز دنیا و …
آشنایی با ویژگی های لپ تاپ لنوو
لپ تاپ های لنوو با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین کالا های دیجیتال شناخته می شوند.

و فراتر از آن، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید: راحتی، اندازه، وزن و عمر باتری تنها برخی از عواملی هستند که می توانند بر تجربه کلی شما با لپ تاپ تأثیر بگذارند.

لنوو نام تجاری شرکت فناوری چند ملیتی چینی لنوو است. این شرکت در زمینه کامپیوتر، تبلت، گوشی های هوشمند و سایر محصولات الکترونیکی تخصص دارد. در سال 2016، لنوو دومین فروشنده بزرگ رایانه های شخصی از نظر فروش واحد بود. خریداران می توانند از بین انواع لپ تاپ و دسکتاپ یکی را انتخاب کنند. هر کدام به صورت حرفه ای طراحی شده اند تا حداکثر راحتی را با برچسب قیمتی جذاب ارائه دهند.

نام معتبر لنوو
شرکت لنوو با توجه به معنای اسم خود که از ایده و خلاقیت گرفته شده است، تصمیم گرفته است تا در مدل های مختلف لپ تاپ همواره به دنبال نوآوری مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد.

در برخی از موارد لنوو در تولید لپ تاپ ها سعی کرده است نگاهی به سمت آینده نیز داشته باشد که در مورد لپ تاپ های سری IdeaPad Yoga 13 و Lenovo Yoga 2 Pro به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرد.

این مدل از لپ تاپ ها با نگاهی به نیاز های کاربران به تکنولوژی های آینده نیز مانند چندکاره بودن مجهز شده بودند و به راحتی کاربر می توانست این محصولات را به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار دهد و برای تعمیرات لپ تاپ لنوو دغدغه ای نداشته باشد.

در سال های اخیر همواره لنوو به عنوان یکی از چند شرکت برتر در زمینه ی تولید و فروش لپ تاپ ها معرفی شده است.

همین موضوع نمایانگر استقبال مشتریان از محصولات لنوو بوده که البته باعث بالا رفتن اهمیت بحث پشتیبانی از محصولات شرکت را بالاتر می برد.

یکی از محبوب ترین های لنوو
یکی از محبوب ترین مدل های لپ تاپ لنوو لنوو ThinkPad X1 Carbon است.

این لپ تاپ فوق باریک و سبک به طور ویژه برای حرفه ای های تجاری که نیاز به کار در حال حرکت دارند طراحی شده است.

دارای طراحی مشکی براق با حسگر اثر انگشت و دوربین تشخیص چهره Windows Hello برای اطمینان از ورود ایمن.

از دیگر ویژگی های عالی می توان به گرافیک اختصاصی و صفحه نمایش HD با پشتیبانی لمسی اشاره کرد.

برای کسانی که از بازی لذت می برند، حتی یک پردازنده گرافیکی اختصاصی Nvidia GeForce MX150 برای پخش روان ویدیو و اتصال 4G LTE با سرعت دانلود تا 1 گیگابیت بر ثانیه وجود دارد.

در ادامه به بررسی مشکلات و نحوه تعمیر لپ تاپ لنوو می پردازیم با ما همراه باشید.
وجود ویژگی­ های کلاس جهانی در دستگاه‌های لنوو به این معنی نیست که شما متوجه هیچ نقطه ضعفی نخواهید شد. برخی از مشکلات در مورد این دستگاه‌ها وجود دارد که شرکت باید آن‌ها را برطرف کند.

در برخی موارد، ممکن است مشکلاتی در صفحه نمایش پیدا کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد که می­توانید مشکلات نمایشگر را برطرف کنید.

با این حال، بهترین راه این است که با شرکت تماس بگیرید و بلافاصله مشکل را حل کنید.

خدمات مراقبت از مشتری در Lenovo فوق‌العاده خوب کار می‌کند. در این زمینه می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

برخی از مشکلات منبع تغذیه در مدل‌های ارزان‌تر Lenovo وجود دارد.

می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو آن‌ها را برطرف کنید یا می‌توانید در این زمینه با شرکت تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 18 دوشنبه 14 آذر 1401 نظرات (0)

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

محمد سلحشوری بازدید : 15 جمعه 20 آبان 1401 نظرات (0)

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 22 سه شنبه 17 آبان 1401 نظرات (0)

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را ارائه می دهد، از جمله برخی از مدل های مقرون به صرفه. در اینجا برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس که ممکن است در نظر بگیرید آورده شده است در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

Asus VivoBook 15: Asus VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

ایسوس Chromebook Flip C434: لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434 یک لپ تاپ 2 در 1 است که بر روی سیستم عامل کروم کار می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD، پردازنده Intel Core m3، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت است. ذخیره سازی. همچنین دارای عمر باتری طولانی تا 10 ساعت است.

Asus VivoBook 14: Asus VivoBook 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

Asus TUF Gaming A15: لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1650 یا 1660 Ti برای عملکرد بازی است.

به طور کلی، اینها برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس هستند که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهند

ایسوس Vivobook 15
لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

VivoBook 15 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس معتقدند به طور کلی، VivoBook 15 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است

 

ایسوس کروم بوک فلیپ C343
Asus Chromebook Flip C434 یک کروم بوک ۲ در ۱ ممتاز است که عملکرد و قابلیت حمل عالی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک و لولای 360 درجه است که امکان استفاده از آن در حالت های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، چادر و پایه را فراهم می کند.

Chromebook Flip C434 مجهز به پردازنده Intel Core m3 یا i5، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سیستم عامل Chrome را اجرا می کند و دارای محافظت داخلی در برابر ویروس، به روز رسانی خودکار، و دسترسی به انواع برنامه ها و سرویس های Google است.

کروم بوک فلیپ C434 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 15.7 میلی متر و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 10 ساعت است که برای یک کروم بوک قابل توجه است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس میگویند این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه لمسی دقیق و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. همچنین دارای گزینه های اتصال متنوعی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C و کارت خوان microSD است.

به طور کلی، Asus Chromebook Flip C434 یک گزینه عالی برای افرادی است که به یک دستگاه قابل حمل و همه کاره برای بهره وری و سرگرمی نیاز دارند. طراحی زیبا، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را به یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین این مدل پرطرفدار یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس است.

 

ایسوس ویوو بوک 14
لپ تاپ ایسوس VivoBook 14 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد و قابلیت حمل مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت است.

VivoBook 14 طراحی باریک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 9 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

VivoBook 14 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند لولای ErgoLift را ارائه می دهد که صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کج می کند و Asus NumberPad، یک صفحه لمسی با صفحه کلید عددی داخلی.

به طور کلی، VivoBook 14 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

ایسوس TUF gaming A15
لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce است که عملکرد خوبی را در بازی ارائه می کند.

TUF Gaming A15 دارای طراحی ناهموار و بادوام با ضخامت 24.9 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی دقیق و فناوری صوتی DTS:X Ultra برای بهبود کیفیت صدا است.

TUF Gaming A15 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند سیستم خنک کننده خود تمیز شونده را ارائه می دهد که به حفظ دمای مطلوب لپ تاپ در طول جلسات طولانی بازی کمک می کند.

به طور کلی، Asus TUF Gaming A15 گزینه خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ میان رده هستند که عملکرد و دوام خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد. طراحی ناهموار، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بعضی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس بپردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب بهره کافی را برده باشید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 

محمد سلحشوری بازدید : 24 پنجشنبه 05 آبان 1401 نظرات (0)

Tomato paste is an ingredient used in many dishes due to its ease of preparation and popularity. Tomato paste not only makes food more appetizing, but also improves its taste and texture. Another advantage of using tomato paste is the consistency of the food.

 

If you don't want your stew to be watery, the tomato paste will suffice. It's really just a very concentrated tomato, peeled, seeded and boiled down to a thick paste. Tomato paste serves as a base for many dishes such as chili, soups and various sauces. Can be produced in private homes or large production plants. Other tomato products, such as tomato puree, can replace tomato paste in culinary applications.

 

Tomato product suppliers around the world offer a wide range of tomato products. The price of tomato paste sold in wholesale quantity is lower than the retail price. Iran is one of the major exporters of tomato products, including tomato paste. The quality is high and the wholesale price is good compared to others offered in the global market.

 

What is the tomato paste used for?

Tomatoes in the refrigeratorWhen he has a can of paste, he usually thinks what it can be used for. Tomato paste is a type of concentrated tomato paste that does not contain the seeds and skins normally found in tomatoes. Tomato paste is often used to add a strong flavor to a wide variety of dishes, even simple dishes.

 

Adds uniform stickiness to food. It gives a strong tomato flavor without making the dish soggy. Using tomato paste instead of other canned tomatoes (tomato puree, tomato passata, diced tomatoes, etc.) or fresh tomatoes will give you the full flavor of tomatoes without adding water.

 

This makes tomato paste retain its texture better, making it ideal for recipes that require less liquid, such as meatloaf and taco fillings. You can take advantage of the features. Tomato paste can also be used to quickly add a flavorful punch to weekday meals that take just 30 minutes to prepare. To maximize the flavor of tomato paste, it is recommended to add tomato paste early in the cooking process, before adding liquids such as water, broth, or additional canned tomatoes.

 

This gives the tomatoes a chance to caramelize and ripen further. Tomato paste can be used in a variety of recipes, such as stuffed sweet potato tacos. Instead of a rather salty taco seasoning, try a homemade sweet potato stuffing recipe that adds tomato paste for added flavor. is one of the largest exporters of Fresh tomatoes are grown throughout the United States, with California and Florida being the major producing regions.

 

California grows fresh tomatoes all year round except winter. Canada ($203 million), Japan ($3.83 million), Mexico ($3.05 million), Bahamas ($1.36 million) and Cayman Islands ($955,000) are the top five destinations for tomato exports from the United States . In 2019 and 2020, the US tomato export markets are Canada ($8.34 million), Japan ($2.17 million) and Mexico ($926,000), with the fastest growing market shares.

Because of the large amount of tomatoes grown in the United States, there is a global market for tomato products, including tomato paste, and US manufacturers face stiff competition from each other to sell their products to international importers. I'm here. Of the many companies manufacturing tomato products in the United States, CONAGRA and Red Gold are just two.

 

We make products such as tomato paste and tomato puree. The family owns the factory that produces the red gold. Red Gold Tomato Sauce, one of his tomato products, is gluten-free and contains no artificial colors. Zero calories and zero fat. Tomatoes from our cultivation are an ideal base for a wide variety of recipes. tomato sauce is he one of the most adaptable staple foods. It can be used in a variety of dishes, from Italian to Mexican, soups and stews, sauces and seasonings.

 

Tomato Paste Wholesale Price

Tomato paste is not just an ingredient used in homes and kitchens. Low-cost wholesale tomato paste is an essential ingredient in many grocery stores, restaurants, hospitals, and other establishments that provide large quantities of food to their employees.

 

The same is true for both distribution and wholesale of tomato paste. Also, the tomato paste market is active all year round, so cheap tomato paste wholesale is a great place for people to do business. In general, purchasing products wholesale offers higher profits than retail purchases. There are different brands of tomato paste, and each brand serves a specific market and has a specific buyer, depending on the quality of the product. Of course, this has a direct impact on demand growth, the higher the quality of the final product, the higher the demand.

 

In general, the price of tomato paste varies greatly depending on the brand, packaging, quantity and quality of the products supplied by the supplier. This makes the final product more expensive. When looking for tomato paste, it is important to consider many factors, including the Brix value. It is important that the Brix level of the tomato paste does not drop below 20.

 

With dozens of different brands of tomato paste available worldwide, the wholesale price of tomato paste is significantly below retail prices. Online shopping from reputable suppliers like us is a viable option for wholesale purchases.

 

Tomato Paste Substitute

If you're running out of tomato paste, the simplest solution is to omit it. However, if a recipe calls for tomato-his paste, you will have to come up with a substitute. Soy sauce can be substituted for tomato paste in dishes that do not normally call for tomato paste. It's not very sweet and has a strong salty taste, so start with a small amount.

 

Tomato passata, on the other hand, is a concentrated tomato paste that can be substituted in recipes that call for tomato paste or tomatoes. It's a little watery, but it tastes pretty much the same. Adding this amount of water will not affect the result of the dish, so you can use the following water.

 

You can reduce the amount of liquid by cooking the tomato passata in a pan for a few minutes. Can be used in place of tomato paste as long as it has the same consistency (about 1/3 of the total volume). Canned tomatoes, such as tomato passata, contain more water. In addition, it contains both tomato pulp and seeds.

 

An easy way to make tomato paste in a large skillet is to use canned tomatoes and simmer uncovered, stirring frequently, until half cooked. It takes about 10-15 minutes. Remove the seeds through a sieve and add the pulp to the dish like tomato paste.

 

Homemade Tomato Paste

If you have the time, you can make it at home, but it takes time. To prepare the homemade tomato recipe, whichever cooking method you choose, you will need the following ingredients. Prepare a bottle that has been washed and sterilized in advance, and empty the contents after use. Cut off the twigs and leaves from the tomatoes and wash them. Remove any damaged parts of tomatoes. Next you need to chop the tomatoes.

 

Place the pot on high heat. Stir occasionally while waiting for the tomatoes to become mushy. This process makes the tomatoes more supple and less difficult to chop in a blender or food processor.Add 1/4 cup of olive oil and a pinch of salt to the recipe. Chop or puree the tomatoes in a food processor or blender.

 

Pulse until smoothest consistency. At this stage of making the tomato paste, the tomato skins and seeds are completely removed from the puree. Tomatoes with lots of pulp but little moisture can be planted like this. Also remember that you will need at least one large baking sheet, preferably two. Pour the tomato puree onto 1-2 large baking sheets and cook in the oven for about 3 hours.

 

Where to buy tomato paste

Where to buy tomato paste, customers are always wondering where to buy, especially when buying tomato paste wholesale. You'll find many tomato brands on store shelves and aisles, as well as some online stores. If you're interested in retail, you can shop at your local store, popular market in town, or online.

 

However, if you are a wholesaler, you are responsible for choosing a reliable supplier of your goods. There are a variety of wholesale Internet shopping websites and physical marketplaces where you can source your products, but it's important to choose the most suitable one.

 

Unlike alibaba.com, some online providers such as B. our company, their own websites with direct access to catalogs and company profiles, details about the company and its services, photos and videos; You can submit a request to the company by filling out the form that you will be able to know and complete on the site.

 

محمد سلحشوری بازدید : 19 جمعه 01 مهر 1401 نظرات (0)

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران .

تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست

اتصالات چرخشی با نام‌های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

طرح‌ها و پیکربندی‌های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می‌شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

 

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود.

 مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

info البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند.

در ایران روتاری جوینت های وارداتی از نمایندگان شرکت های ترک و چینی وجود دارد . روتاری جوینت های چینی که اصلا قابل بحث نیستند و کیفیت بشدت پایینی داشته و یکبار مصرف میباشند، اما روتاری جوینت های ترک دارای کیفیت قابل قبول بوده ولی عموما بصورت جنرال وارد میشوند یعنی برای صنایع مختلف معمولا یک روتاری جوینت پیشنهاد میشود و این به نوعی باعث بالا رفتن هزینه های خرید در برخی صنایع میشود ، برای مثال روتاری جوینت مخصوص ۳۰۰۰ دور بر دقیقه هم برای صنایع با سرعت دوران بالا و هم صنایع با سرعت دوران خیلی کم فروخته میشود.

صنعتی که به روتاری جوینت با سرعت دورانی مثلا ۱۰۰ دور بر دقیقه نیاز دارد اصلا مقرون به صرفه نیست که روتاری جوینت دور بالا خریداری کند ، در ایران شرکت خوشنام روتاری جوینت های با برند TOP SEAL را تولید میکند.

این شرکت برای هر صنعت و حتی هر منطقه جغرافیایی روتاری جوینت مخصوص به آن منطقه را با قیمت بسیار مناسب تولید میکند، کلیه محصولات این شرکت بین ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد . لازم به ذکر است محصولات این شرکت ۳ روز امکان بازگشت وجه دارد .
گارانتی اصلی ترین عامل خرید مشتری :

محصولات چینی و متفرقه در ایران هیچ نماینده فروش فعال نداشته و به همین دلیل هیچ گارانتی ندارند ، معمولا فروشندگان در فاکتور فروش عنوان میکنند که محصولات گارانتی دارد ولی به وعده خود در هنگام خرابی عمل نمیکنند .

محصولات ایرانی نظیر TOP SEAL دارای برگه گارانتی، گواهی تست و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی میباشد . روتاری جوینت یک تجهیز با استهلاک بالا میباشد که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز برای خریدار محسوب میشود . اکنون سازندگان داخلی به کیفیت مطلوب در زمینه تولید روتاری جوینت رسیده اند و با توجه به دسترسی به سازنده قطعات و دریافت قطعات یدکی خرید از تولید کنندگان معتبر داخلی به دلیل قیمت مناسب تر و ارایه خدمات بهتر توصیه میشود .

شرکت خوشنام طراح و سازنده انواع روتاری جوینت و سویول جوینت در ایران میباشد ، محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات وس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این صفحه https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints دیدن فرمایید

محمد سلحشوری بازدید : 35 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

همه افرادی که با سیستم‌های کامپیوتری سرو کار دارند، با هارد به خوبی آشنا هستند، اما آیا هارد سرور هم مانند هارد کامپیوتر معمولی است؟ هارد سرور اچ پی دارای چه ویژگی‌های است؟ انواع درایو های هارد سرور کدامند؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است در ادامه مطلب با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد سرور چیست؟

هارد سرور اچ پی قطعه‌ای مهم و حیاتی در تجهیزات سرور است که وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را برعهده دارد. هاردهای سرور اچ پی براساس سرعت و تکنولوژی به کار رفته در آنها در انواع مختلف دسته‌بندی می‌شوند. یافتن بهترین Hard Disk اچ پی با توجه به نیازتان، شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد. اما ما سعی می‌کنیم با ارائه مطالب کاربردی خرید این قطعه مهم را آسان کنیم.

هارد‌های سرور hp، از نوع هاردهای سرور تجاری یا Enterprise هستند و از نظر سرعت، نرخ انتقال، درگاه اتصال، کارایی و همچنین ظرفیت با هارد‌های مورد استفاده در کامپیوتر‌های شخصی تفاوت‌هایی دارند.

برای خرید هارد سرور اچ پی، استعلام قیمت هارد سرور HP پیشنهاد می‌کنیم سایت فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را به عنوان مرجع این حوزه در نظر داشته و دنبال کنید و در حالی که با مشخصات یک هارد سرور خوب آشنا می‌شوید آن را با بهترین قیمت نیز تهیه فرمایید.

راهنمای خرید هارد سرور HP

خرید هارد سرور اچ پی یکی از مهمترین قطعات سرور اچ پی است که باید در مورد آن اطلاعات کافی را داشته باشید. تمامی کارشناسان IT به این امر آگاه هستند که برای اینکه سیستم زیر ساخت شرکت همیشه آنلاین و در حال سرویس دهی باشد، باید یک سرور مناسب و خوب داشته باشند ولی یک سرور به تنهایی نیز نمی‌تواند سرویس خوب بدهد و باید همیشه در هر حالی کلیه قطعات اورجینال و درجه یک را داشته باشید تا بتوانند این قطعات سرور با همدیگر Conflict نداشته و به راحتی کار کنند و سرور شما در اوج تایم کاری و پیک بالای کاری هم سرویس مناسبی بدهد.

یکی از مهم‌ترین قطعات سرور اچ پی که باید در مورد آن شما اطلاعات کامل و جامع داشته باشید هارد سرور اچ پی است که وسیله ذخیره‌سازی دیتا و اطلاعات حساس شما را بر عهده دارد.

یک نکته اساسی امنیت اطلاعات است که دسترسی‌های لازم به این اطلاعات را به هرکسی ندهیم. نکته دوم کیفیت نگهداری دیتا در هارد سرور است. متاسفانه به علت عدم شناخت کافی در مورد هارد دیسک ها و نحوه نصب و استفاده آن‌ها روی سرورها و دیتابیس ها انتخاب‌های بسیار اشتباهی در خرید هارد سرور اچ پی داریم.

به همین دلیل در این مطلب تمامی مواردی که هنگام خرید هارد سرور برای شما اهیمت دارد را لیست کرده‌ایم. در صورت وجود مشکل یا ابهام می‌توانید با کارشناسان ماهان شبکه ایرانیان تماس حاصل فرمایید. در زیر نکاتی که هنگام خرید هارد سرور باید در نظر بگیرید را برای شما آورده‌ایم:

اندازه هارد اچ پی

هنگام خرید هارد اچ پی این نکته را مدنظر داشته باشید که هارد سرور اچ پی در دو اندازه 2.5 اینچ و 3.5 اینچ تولید می‌شوند. بسته به کاری که شما می‌خواهید روی سرور انجام دهید، باید هارد سرور 2.5 اینچی یا 3.5 اینچی را انتخاب کنید. هارد سرور 2.5 اینچی دارای ظرفیت کمتر و سرعت بالاتری هستند و معمولا در زیرساخت‌های نرم افزاری و دیتابیس و نصب ویندوز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هاردهای 3.5 اینچی برای ذخیره سازی دیتا در سازمان‌های بزرگ استفاده می‌شوند. هنگام خرید هارد سرور حتما از مشاوره‌های کارشناسان استفاده کنید. اگر سروری که خریداری می‌کنید 2.5 اینچی باشد یعنی می‌توانید هارهای پرسرعت 300، 600 و 900 گیگ 2.5 اینچی را روی آن استفاده کنید و دیگر نمی‌توانید از هاردهای 3.5 اینچی استفاده کنید.

سرعت هارد سرور اچ پی

از همان ایتدا هاردهایی که تولید شدند سرعت 5.4 داشتند و تاکنون سرعت‌هایی نظیر 7.2k،10K و 15K به بازار عرضه شده است. فرقی نمی‌کند هارد شما 2.5 اینچی باشد یا 3.5 اینچی، تمامی هاردها سرعت‌های متنوعی دارند و با مطالعه درباره آن‌ها می‌توانید سرعت مدنظر خود را انتخاب کنید.

ظرفیت هارد سرور اچ پی

در سایت ماهان شبکه ایرانیان هاردهای سرور اچ پی با ظرفیت‌های متنوع قرار داده شده است شما عزیزان می‌توانید هارد سرور hp از ظرفیت 72 گیگابایت گرفته تا 18 ترابایت را خریداری کنید. خرید هارد سرور اچ پی بسیار مهم است، از این رو حتما از مشاوره‌های کارشناسان ماهان شبکه ایرانیان استفاده کنید.

انواع هارد سرور HP

انواع هارد سرور HP را می‌توان براساس اندازه (فرم فکتور)، ظرفیت و درگاه اتصال به صورت‌های مختلف گروه بندی کرد.

انواع هارد سرور hp براساس اندازه

Hard Disk سرور اچ پی بر اساس اندازه و یا فرم فکتور در دو اندازه 2.5 و 3.5 اینچی موجود است. هارد 2.5 اینچی سرور اچ پی به اختصار SFF به معنی Small Form Factor نامیده می‌شود که دارای اندازه کوچک تر هستند و میزان مصرف انرژی توسط هارد دیسک سرور SFF کمتر است.

در سمت مقابل هارد سرور اچ پی 3.5 اینچی وجود دارد که از نظر اندازه یک اینچ از مدل قبلی بزرگتر است و به نسبت مصرف انرژی بالاتری داشته و با نام LFF که مخفف Large Form Factor شناخته می‌شود.

انواع هارد دیسک سرور اچ پی از لحاظ تکنولوژی ساخت
هارد سرور اچ پی از لحاظ تکنولوژی ساخت در دو دسته بندی HDD و SDD قرار می‌گیرد. که هر کدام به را برای آشنایی بیشتر به اختصار تعریف می کنیم:

هارد سرور HDD

هارد دیسک سخت یا Hard Disk Drive که به اختصار HDD نامیده می‌شود، هارد دیسک‌های الکترومغناطیسی هستند، که معمولاً در محیط‌های کاری تجاری برای واحد‌هایی نظیر CRM، شرکت‌های متوسط و یا شرکت هایی که با اپلیکیشن‌ها سروکار دارند و نیازمند امنیت بالا هستند کاربرد دارد. هارد‌های SAS، SATA و IDE در این گروه جای می‌گیرند.

هارد سرور SSD

هارد SSD، برخلاف هارد HDD دارای ساختار الکترونیکی بوده و به حافظه جامد یا Solid State Drive نیز معروف هستند و از سرعت‌های بالاتری پشتیبانی می‌کنند.اما باید این نکته را در نظر داشت که هاردهای ssd ظرفیت کمتری نسبت به مدل قبل دارند. این نوع هارد در انواع SLC، MLC، TLC در بازار یافت می‌شوند.

انواع هارد سرور HP بر اساس درگاه اتصال

هارد سرور اچ پی بر اساس درگاه اتصال در انواع SATA،SAS و PCIe وجود دارند.

هارد درایو SAS:

این هارد سرور hp، در دسته هاردهای مغناطیسی جای می‌گیرد و مخفف عبارت انگلیسی Serial Attached SCSI است این نوع هارد سرعت و قابلیت اطمینان خوبی را برای سرور شما به همراه دارد. با توجه به نوع هارد SAS، سرعت انتقال آن نیز در بازه 6 الی 12 گیگابایت قرار دارد.

سرعت چرخش یا همان RPM (Revolutions Per Minute ) در هارد SAS حدود 7200 تا 15000 دور در دقیقه است. سرعت هارد sas را معمولاً با اعداد 7.2K، 10k و 15K نشان می‌دهند.به عنوان مثال هارد سرور HPE 1.2TB 10K SSF یک نمونه از هارددیسک اچ پی با سرعت 10K است.

این هارد سرور در دو اندازه 2.5 اینچ و 3.5 اینچی عرضه شده، که هم اندازه SSF و هم LFF بر روی سرور HP قابل استفاده هستند.

هارد درایو SATA

یکی دیگر از انواع هارد درایو سرور اچ پی که به معرفی آن می‌پردازیم، هارد دیسک SATA است. این هارد درایو که در دسته هاردهای مغناطیسی جای می‌گیرد، از سرعت چرخشی بین 5400 تا 7200 دور در دقیقه استفاده می‌کند و سرعت انتقال داده در آنها نیز معادل 6 گیگابایت بر ثانیه است.

اندازه هارد دیسک SATA، عموماً کمی بزرگتر از هارد‌های SAS است و در ظرفیت‌های بیشتری نیز در بازار وجود دارد.
قابل ذکر است که این هارد از فناوری Hot Plug بهره می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام کار کردن سرور بتوانید آن را تعویض نمایید.

درگاه اتصال PCIe :

این درگاه به درگاه اتصال سریع یا Express معروف است و دارای سرعت انتقال بالا بوده و از نسل‌های جدید درگاه‌های اتصال است.

هارد سرور NVMe

هارد سرور NVME یکی از هارد‌های تولید شده با تکنولوژی جدید است که سرعت فوق العاده سریع را برای سرور مهیا می‌کند. نام این حافظه از عبارت non volatile memory express ، به اختصار حاصل شده است، از نوع هاردهای پر سرعت حالت جامد یا همان هارد SSD می‌باشد. این هارد معمولا به درگاه اتصال PCLe متصل شده و بالاترین سرعت موجود را برای سرورها به همراه می‌آورند.

قیمت و خرید هارد سرور اچ پی

قیمت هارد سرور اچ پی، بنا به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. مواردی مانند ظرفیت، نرخ انتقال داده، اندازه یا همان فرم فکتور، سرعت چرخش و… می تواند روی قیمت هارد سرور hp، تاثیرگذار باشد. خرید هارد سرور اچ پی در انواع مختلف حافظه در سایت ماهان شبکه ایرانیان فراهم شده است.

همانطور که اشاره کردیم نسل و سرعت هاردهای سرور نیز می‌تواند در قیمت آنها تاثیرگذار باشد، مثلاً هاردهای SSD به دلیل آنکه از سرعت بالاتری نسبت به هارد‌های HDD برخوردار هستند، قیمت بالاتری نیز دارند.

در هنگام خرید هارد سرور اچ پی ، حواستان به اندازه هارد متناسب با سرور و همچنین درگاه اتصال باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم هارد سرور HP را براساس نیازتان تهیه کنید.

در صورتی که در هنگام خرید هارد سرور HP، دچار تردید هستید و نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید از کارشناسان فروش ما کمک گرفته و هارد سروری با کیفیت و به روز و با توجه به نیاز سرورتان تهیه نمایید.

شما مشتریان عزیز می‌توانید به راحتی با پر کردن فرم صفحه استعلام قیمت سرور ، نسبت به خرید هارد سرور hp و تجهیزات سرور اقدام کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 36 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با وبلاگ ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً نمایندگی Lenovo با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بعد از عملیات تعمیر و در مدت زمان مشخص شده بتوانند از خدمات این مرکز برای تعمیر و یا تعویض مجدد دستگاه خود به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوند.

محمد سلحشوری بازدید : 27 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

شرکت لنوو شرکتی است که در ساخت گوشی های میان رده یک انتخاب مناسب برای کاربرانش محسوب می شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی VIBE SHOT لنوو با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

گوشی vibe shot لنوو یکی از محصولاتی است که این شرکت در این مدل از گوشی هایش تمرکز خود را بر روی دوربین گذاشته تا بتواند یک گوشی با امکانات بسیار مناسب را به بازار عرضه کند.شرکت لنوو گوشی vibe shot خود را با سیستم سخت افزاری مناسب، نمایشگری با کیفیت با ظاهری زیبا و طراحی زیبا و دلنشین به بازار عرضه کرده که میزان فروش محصولاتش را بیشتر کرده است.

بسته بندی لنوو vibe shot

گوشی vibe shot لنوو در یک جعبه بزرگ به دو رنگ سیاه و قرمز که عبارتvibeبه بزرگی بر روی آن هک شده است ارائه گردیده است.

در داخل این جعبه اجزایی قبیل: شارژر، کابل USBو کتابچه راهنما و همچنین هدفون قرار داده شده است البته در این مدل از گوشی های لنوو یک کاور پلاستیکی و یک خش گیر قرار داده شده است.

ظاهر گوشی lenovo vibe shot

یک قطعه فریم آلومینیومی دور گوشی را فرا گرفته  و بخش پشتی گوشی ساختاری کاملا شفاف و براق دارد.

کاربران این گوشی خوش دست بودن گوشی را از نقاط قوت زیبایی این مدل میدانند.

یکی از مواردی که از این مدل را از گوشی های مدرن عقب تر نشان میدهد بزرگی نوارهای مشکی در پایین و بالای صفحه نمایش آن است.

لنوو وایب شات وزن سبک145گرمی و ضخامتی به بزرگی7.6میلی متر دارد که این به استفاده یک دست کمک میکند.

اجزای تشکیل دهنده lenovo vibe shot

در سمت راست گوشی کلید کم و زیاد کردن صدا و در زیر آن دکمه پاور تعبیه شده است.

همچنین در بخش پایینی سمت راست آن دکمه شاتر دوربین جهت عکسبرداری و همچنین از یک دکمه جهت تغییر حالت دوربین از حالت معمولی به حالت حرفه ای تعبیه شده است.

سمت چپ گوشی را نیز دو کشو تشکیل میدهد که یکی جهت قرار دادن سیمکارت به صورت مینی و دیگری جهت قرار دادن کارت حافظه جانبی تشکیل میدهد.

در بخش بالایی جک هدست و میکروفون دوم قرار داده شده و بخش پایینی را میکروفون و اسپیکر گوشی و در وسط پورت شارژر گوشی تشکیل میدهد.

نمایشگر گوشی lenovo vibe shot

صفحه نمایش وایب شات صفحه ای به بزرگی 5اینچ با ساختارIPS TFT LCD که وضوح آن فول اچ دی است.

صفحه نمایش این گوشی یکی از نقاط قوت آن محسوب میشود چرا که در برابر تابش نور عملکرد خوبی از خود نشان داده است و دقت رنگ خوبی دارد.

بررسی های نمایندگی لنوو نشان میدهد صفحه نمایش وایب شات در مقایسه ها امتیاز خوبی را به خود اختصاص داده است.

دوربین گوشیlenovo vibe shot

کیفیت دوربین وایب شات یک شگفتی در کار لنوو به حساب می آید این دستگاه با دوربینی به کیفیت16 مگاپیکسل مجهز به فوکوس اتوماتیک وسیستم لرزه گیر است ارائه شده است.

بررسی های نمایندگی تعمیر گوشی لنوو نشان میدهد وجود فلشLED و مادون قرمز شما را در گرفتن عکس در شب یاری خواهد کرد.

همانطور که در ابتدا گفتیم با داشتن vibe shot احساس استفاده از یک دوربین عکاسی به شما دست خواهد داد چرا که با داشتن شاتر و دکمه تغییر حالت به حرفه ای مانند یک دوربین عکاسی طراحی گردیده است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حالت حرفه ای چه تفاوتی با حالت معمولی دارد.در حالت حرفه ای تمامی رنگ ها شکل زنده و طبیعی به خود میگیرند و فوکوس به بهترین صورت ممکن انجام خواهد شد.

دوربین سلفی این دستگاه را دوربین8مگاپیکسلی تشکیل می دهد اما بسیاری از قابلیت های دوربین اصلی نظیر فوکوس را ندارد.

باتری گوشی lenovo vibe shot

معمولا تمامی گوشی های کمپانی لنوو از کیفیت باتری خوب و قدرتمند برخوردارند که در این مدل نیز به چشم میخورد.

لنوو با بکارگیری یک باتری3000میلی آمپر ساعت در وایب شات باعث هرچه قدرتمند تر شدن محصول خود شده است.

شرکت لنوو از 19روز فعال ماندن گوشی در حالت stand byخبر میداد که واقعا این قابلیت را داراست.

یک مشکل اساسی اینجاست که شارژر آن از شارژ سریع پشتیبانی نمیکند اما تفاوت چندان چشمگیری با شارژ سریع ندارد.

اسپیکر و صدا گوشیlenovo vibe shot

شاید با نگاه کردن به قسمت پایینی تلفنتان فکر کنید که دو اسپیکر صدا را پخش میکنند باید بگوییم که متاسفانه اینگونه نیست و فقط از صدا از قسمت راستی دستگاه پخش میشود.

البته صدای مطلوبی را از وایب شات شاهد هستیم اما توصیه میشود که میزان صدا را ازدو سوم بالاتر نبرید چرا که میزان تفکیک صدا به خوبی انجام شده و صدای مطلوبی را ارائه خواهد داد.

یکی از نقاط ضعف این دستگاه نداشتن بیس در اسپیکر آن است.

نرم افزار گوشیlenovo vibe shot

لنوو وایب شات از سیستم عامل آندروید5.1لالی پاپ بهره میگیرد.

این سیستم از8هسته که از دو بخش چهار هسته ای که یک بخش که از فرکانس1.7GHzتشکیل شده برای پردازش اعمال سنگین و بخش بعدی که از فرکانس1GHzتشکیل شده جهت پردازش اعمال سبک در نظر گرفته شده است.

پردازش گرافیکی این دستگاه با قطعهadreno405صورت گرفته و رم گوشی 3گیگا بایت میباشد.

یکی از نقاط ضعف وایب شات نبودNFCدر آن است ولی پشتیبانی از شبکه4Gاز نقاط قوت این دستگاه به شمار می آید.

اطلاعات بیشتر: نمایندگی لنوو

محمد سلحشوری بازدید : 38 دوشنبه 17 مرداد 1401 نظرات (0)

میوه عناب که آن را به اسم خرمای چینی یا خرمای سرخ هم می‌شناسند، میوه بومی جنوب آسیا است اما محبوبیت جهانی دارد. شما فقط با میوه خیلی کوچک گردی روبه رو هستید که یا روی درختچه‌ها رشد می‌کنند یا به صورت درخت دیده می‌شود. خواص عناب درواقع در همین ابعاد کوچک سرخ رنگ، پنهان شده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد خواص عناب و اثرات درمانی آن با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود

عناب تازه رسیده، قرمز تیره یا بنفش به نظر می‌رسد و ممکن است پوست چروکیده‌ای داشته باشد. خواص عناب تازه زمانی بیشتر خودش را نشان می‌دهد که به لطف شیرینی و بافتی که دارد در مصارف روزانه استفاده می‌شود. همچنین، در بخش‌هایی از آسیا که عناب بیشتر رشد می‌کند، آن را معمولاً خشک و برای تولید آبنبات و پخت دسر از آن مصرف می‌کنند.

عناب چیست؟

عناب از درختچه‌هایی با ارتفاع 10 متر، در مناطق گرمسیری کره‌ی زمین به وجود می‌آید. این میوه قبل از این که به شکل کامل برسد، سبز رنگ بوده و شبیه زیتون است و پس از رسیدن، به رنگ‌های قرمز و بنفش در میاید. خواص عناب بسیار زیاد است؛ از جمله تنظیم کنندگی قند خون، که باعث می‌شود این میوه به افرادی که در معرض دیابت هستند توصیه شود. البته فرد دیابتی، بهتر است با تجویز پزشک برای مصرف این میوه اقدام کند.

با خواص عناب تازه بیشتر آشنا شوید

آشنایی بیشتر با یک میوه آسیایی ریزنقش، شما را شگفت زده خواهد کرد. تصور می‌کردید روزی میوه‌ای را برای میان وعده‌تان درنظر بگیرید که منبع سرشاری از انواع ویتامین و مواد معدنی باشد؟!

1- خواص عناب برای لاغری و کنترل وزن

جالب است بدانید که این میوه به دلیل فیبر بالا و کالری کم یکی از بهترین خوردنی‌ها و میان وعده‌های روزانه به حساب می‌آید. همین فاکتور از جمله خواص عناب برای لاغری است. چون کمک می‌کند اگر رژیم غذایی خاصی را رعایت می‌کنید، با خوردن مقدار مشخصی از این میوه، سیر باقی بمانید. دیگر ریزه خواری نکنید و از تنقلات دور بمانید.

نقش بسیار مهم پتاسیم در فعالیت ماهیچه و تعادل الکترولیتی بدن چشمگیر است. همچنین نباید از کربوهیدارت موجود در این میوه به صورت شکرهای طبیعی غافل شد. یکی از طبیعی‌ترین خاصیت‌های عناب، انرژی زا بودن آن است که حتی با خوردن مقدار کم هم می‌توانید انرژی خوبی داشته باشید. اگر به دنبال راهی برای لاغری هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «ماساژ لاغری» را مطالعه کنید.

2- منبع غنی آنتی اکسیدان

این میوه کوچک دوست داشتنی ترکیبی از چندین آنتی اکسیدان است؛ فلاوونوئیدها flavonoids، پلی ساکاریدها polysaccharides و اسیدهای تریترپنیک triterpenic. همچنین سطح بالای ویتامین C می‌تواند از دیگر منابع آنتی اکسیدانی در آن باشد.
خوب است بدانید که آنتی اکسیدان ها یک سد دفاعی قدرتمند در برابر رادیکال‌های آزاد هستند. آسیبی که این رادیکالهای آزاد به بدن انسان وارد می‌کنند می‌تواند از جمله دلایل بروز بیماری‌های مزمن مثل دیابت نوع 2، بیماری‌های قلبی و برخی از انواع سرطان باشد.

شاید بد نباشد به خواص عناب برای کبد هم اشاره کنیم؛ به دلیل خاصیت مبارزه طلبانه عناب تازه با رادیکال‌های آزاد، آنتی اکسیدان موجود در آن ممکن است چندین و چند مزیت داشته باشد. یکی دیگر از آنها کمک به بهبود استرس و التهابات ناشی از صدمه رادیکالهای آزاد به کبد است.
به خاطر بسپارید که مهم‌ترین و بیشترین خواص عناب تازه به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدان در این میوه است.

3- احتمالاً باعث بهبود خواب و عمکلرد مغز می‌شود

عناب تا میزان زیادی کیفیت خواب و عملکرد مغز را بهتر می‌کند. در پژوهش‌هایی که به تازگی انجام شد به نقش چشمگیر آنتی اکسیدان ها در فرایند خواب راحت و کارایی بهتر مغز تأکید شده است. همچنین در آزمایش‌های انجام شده روی موش‌های صحرایی این نتیجه به دست آمد که میوه و عصاره هسته عناب گزینه مطلوبی برای افزایش زمان و کیفیت خواب انسان است.

در یک بررسی گروهی هم، شرکت کنندگان نشانه‌هایی از کاهش نگرانی را پس از خوردن عناب تازه بروز دادند. از طرف دیگر در آزمایش‌های حیوانی به این نتیجه رسیدند که از دیگر خواص عناب تازه احتمال بهبود حافظه و کمک به ساخت پروتئین‌های سلول‌های آسیب دیده مغز است.
مطالعات عمیق‌تر روی موش‌های آزمایشگاهی با عصاره هسته عناب بر احتمال درمان نشانه‌های بیماری آلزایمر تأکید داشت. گفته می‌شود که هسته این میوه به تنهایی قابل خوردن نیست و از عصاره آن برای مصارف مختلفی استفاده می‌شود. برای افزایش و بهبود عملکرد مغز روش‌هایی وجود دارد که در مقاله «تقویت حافظه» به شرح آن می‌پردازیم.

4- احتمال بهبود سیستم ایمنی و مهار سلول‌های سرطانی

بخشی از بررسی‌ها نشان دادند که پلی ساکاریدها، شکرطبیعی با اجزایی از آنتی اکسیدان، ممکن است باعث مهار رادیکال‌های آزاد شوند. سلول‌های آسیب رسان را مهار و التهاب را کم کنند. تنوع مطالعات و پژوهش‌ها به اندازه‌ای است که پس از بررسی‌های اخیر مشخص شد لیگنین lignins موجود در عناب، نوعی فیبر از اجزای آنتی اکسیدان، وظیفه تولید سلول‌های ایمنی و افزایش تعداد آنها برای مهار ترکیبات خطرناک را برعهده دارد.
با زیرنظر گرفتن موش‌های صحرایی پس از مصرف عصاره عناب، پژوهشگران متوجه افزایش سلول‌های ایمنی معروف به سلول‌های نابودگر طبیعی شدند. این سلول‌ها قدرت نابودسازی سلول‌های مهاجم را داشتند.

خواص عناب تازه فقط در وجود آنتی اکسیدان خلاصه نمی‌شود بلکه منبع سرشار از ویتامین C هم به شمار می رود؛ یک ضدسرطان بی نظیر. مطالعات نشان می‌دهند که میزان زیادی از این نوع ویتامین قدرت نابودکردن سلول‌های سرطانی تیروئید را دارد. همچنین به خاصیت مهارکنندگی عناب در بسیاری دیگر از سلول‌های سرطانی، مثل سرطان تخمدان، رحم، سینه، کبد و روده بزرگ اشاره شده است. همانطور که بالاتر هم برایتان نوشتیم، از جمله روش‌های درمانی جایگزین برای کنترل و درمان بی خوابی و نگرانی است. پس از انجام آزمایش‌های حیوانی این نتیجه به دست آمد که از جمله منابع مفید برای سیستم عصبی، سیستم ایمنی و گوارش انسان است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش‌های رفع بی خوابی مقاله «درمان بی خوابی» را مطالعه نمایید.

مهم: تمامی مطالعات انجام شده بر روی حیوانات و مخصوصاً موش‌های آزمایشگاهی بوده‌اند. بنابراین تا زمان انجام پژوهش‌های دقیق‌تر روی انسان نمی‌توان نتیجه گیری مشخص و منطقی را اعلام کرد.

5- کاهش قند خون و سوخت و ساز بدن

عناب بهترین کنترل کننده قند خون است. نمی‌شود از آن به عنوان گزینه قدرتمند برای پیشگیری و کنترل دیابت مخصوصاً نوع 2 غافل شد. یکی از دلایل جدی گرفتن خرمای سرخ، میزان بالای ویتامین A در آن است که باعث می‌شود حساسیت به انسولین تا میزان چشمگیری کمتر شود.

هورمون آدیپونکتین هم باعث تنظیم گلوکز خون و دیگر شاخص‌های سوخت و ساز بدن می‌شود. پس اگر می‌خواهید خواص عناب برای دیابت را همیشه به خاطر بسپارید کافی است از تأثیر این میوه بر کاهش التهاب و رادیکالهای آزاد برای پیشگیری از بیماری‌های مزمنی مثل دیابت نوع 2 غافل نباشید.

6- احتمال بهبود عملکرد سیستم گوارش

میزان فیبر موجود در عناب بالاست و آن را تبدیل به بهترین گزینه برای بهبود عملکرد سیستم گوارش می‌کند. لازم است بدانید که حدود 50% کربوهیدرات موجود در عناب تازه، فیبر است. این ماده مغذی کمک می‌کند دفع راحت و بیشتری داشته باشید. با بهتر شدن دفع، حرکت غذا در اندام گوارشی سریع‌تر و احتمال یبوست کم می‌شود.

عوارض عناب چیست؟

تااین‌جا دائما از خواص عناب تعریف کردیم. اما آیا این میوه، عوارضی هم دارد؟ در واقع، عناب به خودیه خود عوارضی ندارد. اما ممکن است برای افرادی که در حال مصرف دارو هستند عارضه ایجاد کند. همانطور که گفتیم، افرادی که دیابت دارند باید برای مصرف عناب از پزشک خود مشورت بگیرند.  برخی افراد نیز ممکن است به این میوه حساسیت داشته باشند که به توصیه‌ی پزشک نباید عناب مصرف کنند.

همچنین افرادی که دارای بیماری‌های خاص هستند، بهتر است قبل از مصرف عناب با پزشک خود مشورت داشته باشند. برای مثال بیماری‌هایی نظیر انگل روده‌ای، خلط داشتن زیاد، نفخ بالا و … بیماری‌هایی است که برای مصرف عناب نیاز به مجوز پزشک دارد.

عناب می‌تواند تاثیر برخی دارو‌ها را از بین ببرد و یا تاثیر آن‌ها را برعکس کند که این موضوع می‌تواند برای شخص بیمار خطرناک باشد. به عنوان مثال، افرادی که از داروهای ضدافسردگی استفاده می‌کنند، باید از خوردن عناب اجتناب کنند. همچنین عناب، عملکرد برخی دارو‌ها مثل فنیتوین، فنوباربیتون و کاربامازپین که دارو‌های ضدتشنج به حساب می‌آیند را تشدید می‌کند و ممکن است برای شخص بیمار خطرناک باشد.

سخن پایانی

عناب خوشمزه و خوش عطری که میل می‌کنید معروف است به خرمای سرخ یا خرمای چینی. خواص عناب تازه خلاصه شده است در کالری پایین و فیبر زیاد که در کنار دیگر مواد مغذی و معدنی می‌تواند یک میان وعده عالی به حساب بیاید.
خواصی که این میوه دوست داشتنی دارد به دلیل بالا بودن میزان آنتی اکسیدان آن است. البته آزمایش‌ها بیشتر روی موش‌های صحرایی انجام شده و برای نتیجه دقیق‌تر لازم است مطالعات انسانی متمرکزی هم انجام شود.
فراموش نکنید خوردن عناب برای افرادی که داروهای ضدافسردگی مثل ونلافکسین یا داروهای ضدتشنج مصرف می‌کنند مناسب نیست.

منبع: لند اسپا

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 2,049
  • بازدید کلی : 8,268