loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 34 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال لپ تاپی  برای کاربری عمومی و شخصی خود هستید که کیفیت بالایی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشد حتما برای خرید لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 اقدام کنید.

این لپ تاپ از مدل های قدیمی شرکت دل است که هنوز هم به دلیل کارایی بالایی که دارد مورد توجه کاربران مختلف قرار می گیرد.

در  ادامه مطلب در نمایندگی دل نگاه کوتاهی به مشخصات فنی و ساختاری این لپ تاپ پرفروش دل داریم.

بررسی ویژگی های ظاهری

بدنه لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 از پلاستیک ساخته شده است تا این موضوع علاوه بر کاهش وزن دستگاه بتواند در کاهش قیمت آن که یکی از فاکتور های مهم برای خرید این محصول می باشد، موثر باشد.

لپ تاپ های دل معمولاً از نظر طراحی دارای طراحی های عادی هستند که می تواند متناسب با نوع کاربری آن ها باشد.

این مدل از لپ تاپ از نظر فیزیکی دوام بسیار بالایی دارد هر چند که نمی توان از مشکلاتی که برای قاب نمایشگر و بدنه آن به وجود می آید غافل شد.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که آن را به عنوان یک لپ تاپ برای دانشجویان مناسب کرده است، کیبورد بسیار با کیفیت این محصول می باشد.

کیبورد مورد نظر از نوع جزیره ای بوده و هنگام تایپ کردن کمترین صدای ممکن را تولید می کند.

جانمایی درست و ارتفاع مناسب باعث شده است تا این کیبورد به خوبی بتواند به کاربران برای تایپ سریع کمک نماید.

دانشجویان و دیگر افراد برای انجام پایان نامه ها و پروژه های مختلف می توانند روی این لپ تاپ و کیبورد آن حساب ویژه ای باز کنند.

در کنار این قابلیت ها، بلندگو های استریو با فناوری صدای دالبی به افرادی که قصد دارند برای دیدن فیلم ها و شنیدن موسیقی از این لپ تاپ استفاده نمایند، کمک کند تا صدا را با وضوح بسیار بالایی بشنوند.

پردازنده قوی و گرافیک مناسب

کسانی که از لپ تاپ های شرکت دل استفاده می کنند، قطعا از قدرت و سرعت این لپ تاپ ها با توجه به کاربری که دارند در اجرای نرم افزار های مختلف رضایت کامل دارند.

لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 نیز از این دست لپ تاپ هاست که به دلیل استفاده از یکی از پردازنده های قوی شرکت اینتل توانسته است این قدرت و سرعت را به کاربران ارائه نماید.

در ساخت این لپ تاپ دل از پردازنده ی مرکزی core i5 مدل 2430M اینتل استفاده شده است تا کاربران بتوانند بازی های نیمه سنگین و همچین نرم افزار های مختلف مهندسی را روی دستگاه نصب و اجرا نمایند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی دل استفاده از یک رم 4 گیگابایتی برای این لپ تاپ باعث شده است تا شاهد افزایش کارایی دستگاه باشیم و به همین دلیل نرم افزار های مختلف را می توان با این دستگاه به صورت همزمان و به راحتی اجرا نمود.

در کنار این قابلیت ها، از یک پردازنده گرافیکی بسیار مناسب استفاده شده است تا کاربران بتوانند نرم افزار های طراحی مختلف را روی دستگاه اجرا نمایند.

این پردازنده که ساخت شرکت انویدیا می باشد، دارای یک گیگابایت رم اختصاصی بوده و به شما اجازه می دهد تا در صورت نیاز بتوانید آن را به 4 گیگ رم نیز ارتقا دهید.

برای کسانی که می خواهند برنامه ها و فایل های مختلف را روی دستگاه خود ذخیره نمایند چه چیزی می واند بهتر از یک حافظه داخلی 500 گیگابایتی باشد که در لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 قرار گرفته است.

امکانات ارتباطی

یکی از مهم ترین قسمت های لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که تقریباً تمامی نیاز های کاربران را برطرف می کند، پورت ها و امکانات ارتباطی این دستگاه می باشد.

لپ تاپ مورد نظر علاوه بر پشتیبانی از اتصال بی سیم، دارای پورت شبکه و همچنین بلوتوث داخلی نیز می باشد تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق این دستگاه به برنامه ها و فایل های مختلف دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این دو پورت USB2.0 و همچنین یک پورت USB3.0 بر روی کنار های این لپ تاپ قرار گرفته اند.

پورت VGA و همچنین پورت HDMI از جمله دیگر امکانات ارتباطی لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 می باشند.

برای این محصول خوش ساخت و با دوام یک باتری 6 سلولی در نظر گرفته شده است که با هر بار شارژ کامل می تواند در صورت تماشای فیلم و یا وبگردی به صورت مستمر، دستگاه را تا 3 ساعت روشن نگه دارد.

از دیگر امکانات لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که در کنار قیمت مناسب دستگاه می توانند مشتریان را برای خرید ترغیب نمایند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

درایو نوری

صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت HD

وب کم

وزن مناسب 2.7 کیلوگرمی

منبع: https://dell-repair.ir

محمد سلحشوری بازدید : 31 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 با صفحه نمایش 12 اینچی بیشتر از مدل های قبلی سری پرو این محصولات به سمت لپ تاپ ها تمایل پیدا کرده است.

مایکروسافت سعی کرده است در ساخت و عرضه ی این محصول امکاناتی را قرار دهد تا بتواند ضعف های مدل های قبلی یعنی سرفیس پرو و سرفیس پرو 2 را پوشانده و یک محصول بسیار با کیفیت تر را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس قصد داریم شما کاربران را با ویژگی ها و مشخصات تبلت سرفیس پرو 3 آشنا کنیم . با ما همراه باشید.

قیمت و مشخصات ساختاری مایکروسافت سرفیس پرو 3

شرکت مایکروسافت تبلت های سرفیس پرو 3 خود را در دو سری و با مشخصات مختلفی روانه بازار نموده است.

از نظر قیمت شاید بتواند این محصول را در میان گرانترین تبلت های کنونی بازار نام برد اما زمانی ارزش اقتصادی بالای این محصول مشخص می شود که به امکانات این محصول نگاه بیاندازیم.

مایکروسافت surface pro 3 اولین مشخصه و ویژگی بارزی که به همراه خود دارد، وزن سبک تر این محصول نسبت به مدل های قبلی و حتی رقبایش در بازار می باشد.

سرفیس پرو 2 دارای ضخامت 13 میلیمتری بودند و با توجه به استقبالی که از وزن مناسب این محصولات صورت گرفت، مایکروسافت بخش بزرگی از تمرکز خود را در سرفیس پرو 3 بر روی کاهش ضخامت و وزن دستگاه گذاشته است.

ضخامت مایکروسافت surface pro 3 به اندازه ی 9.1 میلیمتر می باشد.

رسیدن وزن این تبلت به 790 در حالی ک مدل های قبلی وزنی معادل 900 گرم داشتند می تواند یک گزینه ی ایده آل را برای کاربران رقم بزند.

مایکروسافت سرفیس پرو 3 همچنین در مقایسه با غول های بزرگ بازار یعنی مک بوک ایر شرکت اپل که وزن 1350 گرمی دارد نیز می تواند انتخاب مناسب تری برای کاربران باشد.

مشخصات ظاهری و صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس پرو 3

مایکروسافت همچنان در ساخت و ارائه ی این محصول نیز در مقابل نارضایتی مشتریان برای عدم ارائه ی کیبورد با محصولات خود مقاومت نشان داده و این تبلت را نیز در دو مدل با کیبورد و بدون کیبورد به بازار عرضه نموده است.

در سرفیس پرو 2 پایه ی نگهدارنده ی پشتی محصول را می توان در دو زاویه تنظیم نمود در حالی که در سرفیس پرو 3 قابلیت تنظیم زاویه ی 22 درجه تا 155 درجه برای این پایه قرار داده شده است.

هر چند مایکروسافت ادعا کرده بود که صدای چرخش فن در مدل های آینده سرفیس مشاهده نخواهد شد، اما در سرفیس پرو به طور کامل قادر به حذف این عیب نشده است.

لوگوی مایکروسافت در تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 به جای طول در عرض محصول قرار داده شده است.

بدنه ی این تبلت از جنس منیزیم بوده که می تواند نقش مهمی در زیبایی ساختار و همچنین کاهش وزن آن داشته باشد.

صفحه نمایش این محصول نیز مانند مدل های قبلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اندازه ی 12 اینچی صفحه نمایش این محصول بیشتر آن را به سمت لپ تاپ ها برده است.

صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس پرو 3 از نوع ClearType Full HD  با رزولوشن 1440 × 2160 می باشد که به واسطه ی پنل IPS زاویه دید بسیار خوبی برای کاربران ارائه می کند.

مشخصات عمومی مایکروسافت surface pro 3

شرکت مایکروسافت این مدل از تبلت های خود را با مشخصات سخت افزاری مختلفی روانه بازار نموده است که همین امر باعث تفاوت در قیمت آن ها نیز شده است.

به طور کلی مایکروسافت سرفیس پرو 3 دارای یک پورت Full USB 3.0، شیار microSD ، درگاه موسوم به Mini DisplayPort  می باشد.

علاوه بر این یک جک هدفون بر روی بدنه ی محصول قرار داده شده است.

از نظر حافظه اگر مدل هایی با حافظه ی داخلی 64 یا 128 گیگابایت را خریداری کنید، تبلت مورد نظر دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود.

این در حالی است که برای مدل های 256 یا 512 گیگابایتی، 8 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

از نظر پردازشگر نیز در این تبلت ها از نسل های پنجم و هفتم پردازنده های شرکت اینتل استفاده شده است که می تواند در کنار رم و حافظه ی مناسب، سرعت و قدرت بالایی را برای این سرفیس رقم بزند.

سرفیس پرو 3 با ویندوز 8.1 به بازار ارائه شده است.

استفاده از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5547 میلی آمپر ساعت باعث شده است تا کاربران بتوانند با یک بار شارژ دستگاه در حالت وای فای تا 9 ساعت بدون وقفه از امکانات تبلت سرفیس پرو 3 استفاده نمایند.

دوربین اصلی مایکروسافت سرفیس پرو 3 نیز دارای قدرت 5 مگاپیکسلی بوده و به خوبی نیاز های کاربران را در این زمینه برطرف می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود.

کیبورد و قلم اختصاصی

بلوتوث داخلی

نسبت تصویر 3:2

فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه

شتاب سنج

سنجش نور محیط

منبع: https://microsoft-surface.ir

محمد سلحشوری بازدید : 46 شنبه 08 آبان 1400 نظرات (0)

کانادا کشوری مدرن، زیبا، امن و با شرایط رفاهی عالی برای مهاجرت می‌باشد. اما مهاجرت به کانادا چندان راحت نیست برای مهاجرت به کانادا مراحل زیادی وجود دارد که شما باید تمامی آن‌ها را با توجه به قوانین وضع شده طی کنید. طی شدن این مراحل ممکن است ماه‌ها به طول انجامد اما با توجه به امکانات رفاهی مناسب، مهاجرت به این کشور برای خیلی از افراد بسیار ایده‌آل است. در ادامه به توضیح چند روش اخذ ویزا و اقامت کانادا می‌پردازیم.

اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

اخذ اقامت  و پاسپورت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری توسط تیدی پارس فواید بسیاری دارد. این راه بسیاری از افراد را شامل می‌شود که از راه‌های دیگر اخذ اقامت برای آن‌ها سخت است برای مثال افراد مسن یا افرادی که مهارت زبان بالایی ندارند. همچنین در این روش فرد نیاز به ارائه مدرک دانشگاهی ندارد. با این روش افراد خانواده (همسر و فرزندان) فرد نیز می‌توانند اقامت دائم کسب کنند.

دریافت ویزا و اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری از روش‌هایی از جمله ثبت شرکت در کانادا، کارآفرینی، خود اشتغالی و استارتاپ ویزا امکان‌پذیر است. این روش بهترین روش برای صاحبین مشاغل و کارآفرینان است. باید توجه داشت که اول شما باید ابتدا ویزای سرمایه‌گذاری کانادا را اخذ کنید و پس از دو سال حضور در ایالت مورد نظر می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

حداقل میزان سرمایه‌گذاری برای دریافت ویزا 350 هزار دلار کانادا می‌باشد. این هزینه نسبت به کشورهای اتحادیه اروپا، آمریکا و استرالیا روشی مناسب‌تر است. کانادا همچنین برای سرمایه‌گذاری قوانین ساده‌تری دارد و برای شروع کسب و کار با توجه به ثبات بالای بازار کار و ثبات سیاسی مناسب است. مدارک مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در کانادا شامل اسناد که نشان‌دهنده سابقه شما در تجارت و مدیریت است علاوه بر آن مدارک تحصیلی، گذرنامه، گواهی‌های تولد و ازدواج و فرم‌های درخواست مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کاناداست. در ادامه به سه روش اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری به طور مفصل‌تر می‌پردازیم.

اقامت کانادا از طریق خرید ملک

باید این را بدانید که اخذ اقامت و پاسپورت کانادا با خرید خانه به راحتی میسر نیست. یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری است و خرید ملک یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری است. اما در بازار ملک و کاندو کانادا نیز قیمت‌ها ثابت نیستند و روند صعودی دارند و از آن‌جا که خریدار غیر مقیم باید حدود 35 درصد مبلغ ملک را همان ابتدا به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد شاید این روش برای سرما‌یه‌گذاری مناسب نباشد. برای سرمایه‌گذاری روی ملک تمامی شرایط از جمله ریسک مصادره اموال، شاخص کیفیت نظارتی، نرخ کنترل فساد، شاخص‌های اقتصادی مثل تورم و ... را باید در نظر گرفت.

اگر برای دریافت اقامت از طریق ویزای تحصیلی، کاری و یا سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی اقدام کنید خرید ملک می‌تواند به روند کاری شما کمک کند و سرمایه‌گذاری مناسبی باشد. همچنین باید بدانید دولت کانادا وامی به مبلغ 65 درصد از ارزش ملک را به شما می‌دهد. اما برای خرید ملک و دریافت وام شما باید مبلغ پیش‌پرداخت را به فروشنده بپردازید. قیمت خانه نیز در استان‌های مختلف، نزدیک بودن به مرکز شهر، متراژ و امکانات خانه می‌تواند متفاوت باشد.

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت

شرایط ثبت شرکت در ایالت‌های مختلف کانادا می‌تواند متفاوت باشد. برای مهاجرت و دریافت پاسپورت و اقامت کانادااز طریق ثبت شرکت شما نیاز به بیزنس پلن یا یک طرح تجاری دارید. باید توجه داشت که اتباع خارجی با ثبت شرکت در کانادا به تنهایی صاحب اقامت نخواهند شد. باید بدانید روش دیگری وجود دارد که اگر حداقل 50 درصد از سهام شرکت ثبت شده یا شرکتی که در آن شراکت دارید به نام شما باشد می‌توانید در آن مشغول به کار شده و برای اعضای خانواده اقامت کانادا را کسب کنید.

ثبت شرکت در کانادا به دو صورت فدرالی و ایالتی است. اگر اقدام به ثبت شرکت فدرالی کنید با اینکه هزینه‌های بیشتری دارد اما می‌توانید در تمام ایالت‌ها فعالیت کنید. ثبت ایالتی نیز محدود به محدوده و ایالت خاص می‌شود که قوانین خاص هر ایالت متفاوت است و معمولا دو استان بریتیش کلمبیا و اونتاریو برای سرمایه‌گذاران محبوب‌تر هستند.

انواع ساختار شرکت‌ها در کانادا برای سرمایه‌گذاری متفاوت هستند و شامل سه مورد شرکت‌های مالکیت یگانه (Sole Proprietorship)، شرکت‌های چند مالکیتی یا مشارکتی (Partnership) و شرکت‌های سهامی (Corporation) می‌شوند.

  • شیوه ثبت شرکت مالکیت یگانه بسیار آسان است. اما مالیات بالایی دارد و فردی که شرکت به اسم آن ثبت شده مسئولیت کامل دارد و در صورت ورشکستگی کل دارایی‌اش از دست می‌رود.
  • در شیوه ثبت شرکت مشارکتی دو یا چند نفر با یکدیگر شریک می‌شوند. این روش پیچیده‌تر از روش قبل است اما به دلیل مشارکت چندین نفر ضرر شرکت شامل حال فقط یک نفر نخواهد شد.
  • روش شرکت سهامی به این صورت است که شرکت ثبت شده به عنوان یک شخصیت حقوقی در نظر گرفته می‌شود.

همان‌گونه که اشاره شد ثبت شرکت یا خرید تجارت به تنهایی منجز به اخذ اقامت کانادا نشده و شما برای دریافت اقامت نیاز به بیزنس پلن و برنامه‌ریزی مناسبی دارید که منجر به موفقیت شما در آینده و در نهایت به اقامت دائم شود.

اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ کانادا

دریافت اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ یکی از روش‌های بسیار خوب برای مهاجرت به کاناداست. اگر فردی خلاق هستید که دوست دارید ایده استارتاپ خود را با حمایت مناسب و در کشور دیگری پیاده کنید کانادا انتخاب خوبی برای شماست. باید توجه داشته باشید که ایده شما باید به حدی مناسب باشد که پس از ارائه آن به سازمان‌هایی که برای دریافت حمایت مالی به آنها معرف می‌شوید مورد تایید قرار گیرد. می‌توان گفت ایده‌ای مناسب است که به شرایط اقتصادی کشور کمک کند، مشکلاتی را حل کند، امکان پیشرفت در آینده را داشته باشد و ...

برای اقدام به دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید یک سری شرایط کلی داشته باشید:

  1. بلد بودن زبان انگلیسی و یا فرانسوی در حد CLB5
  2. داشتن سرمایه برای گذراندن زندگی (حمایت مالی استارتاپ فقط برای پروژه شماست)
  3. ایده استارتاپ مناسب

تنها داشتن ایده مناسب و مورد تایید، برای گرفتن ویزای استارتاپ کافی نیست. در ادامه شما باید در شرکت استارتاپ خود فعالیت داشته باشید و آن را مدیریت کنید. زمانی که ایده شما مورد تایید سازمان قرار گرفت به شما نامه پشتیبانی داده می‌شود. این نامه بسیار مهم است و شما حتما باید آن را برای دریافت ویزا همراه با مدارک دیگر خود ارائه دهید.

دریافت این ویزا مزایا و معایب خاص خود را دارد برای مثال شما می‌توانید برای حداکثر پنج نفر از اعضای خانواده خود ویزا دریافت کنید. فرزندان شما امکان تحصیل در کانادا را کسب می‌کنند. از معایب آن می‌توان به طولانی بودن مراحل اداری و داشتن مدرک زبان معتبر اشاره کرد.

سخن آخر اقامت کانادا

دریافت اقامت کانادا کار حقوقی و تخصصی است و شما برای طی کردن مراحل دریافت اقامت به کمک وکلای مجرب نیاز دارید. نظر خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

محمد سلحشوری بازدید : 34 جمعه 23 مهر 1400 نظرات (0)

یکی از مهمترین قسمت های لپ تاپ hp که معمولا برای خنک شدن لپتاپ از آن استفاده می‌ شود، قسمت سخت افزاری به نام فن است. مشکلات مختلفی که برای فن لپ تاپ اچ پی به وجود می‌آید و باعث ایجاد صدماتی برای دیگر قسمت ها نیز می شوند باید حتماً در قسمت تعمیر فن لپ تاپ hp به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز از طریق روش‌هایی که در ادامه به شما میگوییم برطرف شود.

کاربرد فن لپ تاپ hp
فن یک قطعه سخت افزاری که اصلی‌ترین وظیفه آن خنک نگه داشتن لپ تاپ در شرایطی است که لپ تاپ ها به دلایل مختلفی مانند پردازش‌های سنگین داغ کرده و دمای آنها افزایش پیدا می‌کند.

این قطعه سخت‌افزاری زمانی که لپ تاپ شما داغ می کند، وارد عمل شده و با خنک نگه داشتن لپ تاپ شما باعث جلوگیری از کاهش آسیب دیدن قطعاتی مثل مادربرد و یا سی پی یو و رم می شود.

اگر فن لپ تاپ شما دچار مشکلاتی باشد این عملیات برای لپ تاپ صورت نمی گیرد و زمانی که شما به دلایل مختلفی شاهد کاهش دمای لپ تاپ خود در هنگام پردازش های سنگین و یا انجام بازی و دیدن فیلم و انجام کارهای مختلف روزانه با لپ تاپتان نباشید قطعاً در کوتاه مدت مشکلات مختلفی از جمله خراب شدن مادربرد و سی پی یو می تواند به وجود بیاید.

برای تعمیر این قطعه سخت افزاری حتماً باید از طریق نمایندگی های معتبر اقدام کنید که نمایندگی اچ پی با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته سعی می‌کند تا تمامی مشکلات به وجود آمده برای فن شما را در قسمت تعمیر فن لپ تاپ hp برطرف نماید.

علاوه بر این شما می توانید تمامی قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی را به به صورت کاملا تخصصی و با کمترین هزینه در نمایندگی اچ پی و در قسمت تعمیر لپ تاپ های اچ پی برطرف نمایید.

مشکلات رایج فن لپ تاپ  hp
با توجه به موارد مختلفی که به نمایندگی اصلی مراجعه نموده و خواستار تعمیر فن لپ تاپ hp هستند می توانیم بگوییم که اولین و مهمترین مشکلی که معمولا برای کاربران به وجود می آید سر و صدای زیاد فن در هنگام کار کردن می باشد.

در این زمان با روشن کردن لپ تاپ و استفاده از آن صدای ناهنجار و غیر عادی شنیده می شود که نشان می دهد به صورت دائم در حال کار کردن است و این موضوع می تواند باعث خراب شدن قسمت های سخت افزاری لپ تاپ شما نیز شود.

در نقطه مقابل گاهی موارد ممکن است در اثر گیر کردن مواد خارجی در بین پره ها یا مشکلات دیگری که برای فرد به وجود می آید این قسمت سخت‌افزاری به هیچ عنوان کار نکرده و شما هیچ صدای فنی را از لپ تاپ خود نشوید.

زمانی که مشکلات سخت افزاری برای فن لپ تاپ hp به وجود می آید لپ تاپ به گونه‌ای افزایش پیدا می‌کند که شما به راحتی با دست تان می توانید حرارت لپ تاپ را حس کنید این موضوع می‌تواند در صورت برطرف نشدن باعث مشکلات جدی برای قسمتهای سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی شود.

در صورت هر گونه ایراد در لپ تاپ های اچ پی باید در سریعترین زمان ممکن به یک مرکز معتبر مراجعه نموده و از خدمات تعمیر لپ تاپ hp به صورت حضوری و یا تعمیر لپ تاپ hp در محل استفاده نمایید.

راه های جانبی برطرف کردن صدای فن لپ تاپ
قبل از اینکه لپ تاپ خود را به دست متخصصین ما بسپارید و عملیات تعمیر فن لپ تاپ اچ پی توسط این تیم متخصص شروع شود شما می توانید از طریق راه های مختلف باعث جلوگیری از خرابی بیشتر فن لپ تاپ خود شده و یا سر و صدایی که برای فن در هنگام کار کردن لپ تاپ به وجود می‌آید را کاهش دهید.

اولین و مهمترین کاری که باید بکنید این است که تمامی پردازش های لپ تاپ خودتان شامل خروجی گرفتن از فیلم ها و یا تماشای فیلم های آموزشی مختلف و بازی هایی که برای لپ تاپ انجام می شود را به صورت کامل خاموش کرده و کمترین میزان استفاده از لپ تاپ خود داشته باشید تا در این نتیجه عملیات cpu و پردازشی لپ تاپ به پایین ترین حد ممکن رسیده و در نتیجه صدای لپ تاپ ها هم کاهش پیدا میکند.

دومین راهکاری که شما می توانید برای کاهش صدای لپ تاپ خود انجام دهید این است که از فن مجزا یا کول پد ها استفاده کنید به صورت خارجی عملیات فن و خنک شدن لپ تاپ را انجام می‌دهند و این موضوع باعث می‌شود تا صدای فن لپ تاپ شما به شدت کاهش پیدا کند و عملیات خنک شدند به درستی انجام شده و باعث جلوگیری از خراب شدن قسمت های مختلف لپ تاپ شود.

با نرم افزارهای کنترل سرعت شما می توانید به راحتی کمترین صدا های ممکن را برای لپتاپ خود نیز از بین ببرید. البته لپ‌تاپ‌ها به صورت طبیعی پس از مدت زمانی که از آنها استفاده می‌کنیم به دلیل گرد و خاکی که بر روی آن ها نشسته است ممکن است دچار چنین مشکلاتی شوند که با گردگیری فن لپ تاپ می‌شود به راحتی مشکل را برطرف نمایید.

اگر با انجام دادن تمامی این موارد مشکلات لپ‌تاپ شما برطرف نشد باید برای تعمیر کامل آن قسمت تعمیر فن لپ تاپ hp در نمایندگی این برند که توسط افراد متخصص و ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز انجام می‌شود مراجعه نمایید.

علاوه بر مراجعه حضوری برای تعمیر فن لپ تاپ شما می توانید از طریق پیک‌ معتمد نمایندگی hp نیز با ما در ارتباط باشید و دستگاه خود را به دست متخصصین مرکز برسانید.

تعویض فن لپ تاپ hp
در صورتی که عملیات تعمیر فن لپ تاپ hp باعث برطرف شدن مشکلات به وجود آمده برای فن نشوند باید حتما برای تعویض فن لپ تاپ hp اقدام نمایید که درین این راستا حتماً باید از فن کاملا اصلی و اورجینال استفاده کنید تا پس از مدت کوتاهی شاهد خرابی دوباره آن نشوید و البته هزینه های تعمیر دیگر قسمتهای سخت افزاری نیز بر روی دوش شما نیفتد.

زمانی که از فن غیر اصلی و فرعی استفاده می کنید پس از مدت کوتاهی شاهد بروز مشکلات سخت افزاری برای خود فن و دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه همانند مادربرد نیز خواهید بود که زمند هزینه مجدد برای تعمیر فن لپ تاپ hp و یا شاید تعمیر دیگر قسمت‌های سخت افزاری دستگاه نیز می‌باشد.

در صورت نیاز می توانید تمامی لوازم جانبی لپ تاپ hp  و هم چنین فن مدلهای مختلف لپ‌تاپ را در نمایندگی این برند به صورت کاملا اصلی و اورجینال به همراه ضمانت نامه کتبی خریداری نمایید.

منبع: تعمیر لپ تاپ اچ پی

محمد سلحشوری بازدید : 30 جمعه 23 مهر 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند میان رده ای با امکانات و کیفیت بالا و البته قیمت بسیار مناسب و اقتصادی هستید پیشنهاد می شود برای خرید شیائومی REDMI 7A اقدام نمایید.

شرکت شیائومی در ادامه استراتژی های خود برای تولیدات میان رده ای اقدام به تولید این محصول نموده تا بتواند از طریق آن، نیاز های طیف وسیعی از مشتریان خود را برطرف نماید.

شیائومی در کنار دیگر شرکت های چینی با ارائه ی محصولاتی با قیمت پایین بازار خاصی از مشتریان را هدف گرفته اند که به دلایل اقتصادی قادر به خرید تلفن های هوشمند گران قیمت نیستند.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی شیائومی REDMI 7A را برای شما شرح دهیم .

شیائومی REDMI 7A
 

ساختار بسیار زیبای شیائومی REDMI 7A در نگاه اول هر مشتری را برای خرید این محصول جذب می کند.

هر چند نمی توان ساختار و زیبایی شیائومی REDMI 7A را با گوشی های برند های مشهور جهانی مانند اپل مقایسه نمود اما با توجه به قیمتی که این محصول ارائه می شود می  توان گفت مشتریان از این محصول رضایت کامل دارند.

انحنای ظریفی که در بدنه ی شیائومی REDMI 7A وجود دارد باعث می شود تا از این محصول به عنوان یک گوشی خوش دست نام برده شود.

وزن مناسب و ۱۶۵ گرمی محصول به همراه ابعاد ۱۴۶.۳×۷۰.۴×۹.۶ میلیمتر باعث می شود تا زمانی که کاربران قصد استفاده از این محصول برای مدت طولانی را دارند و مجبورند آن را در دست خود نگه دارند به هیچ وجه احساس خستگی نداشته باشند.

ویژگی های و مشخصات فنی شیائومی REDMI 7A شاید از نظر کمیت قابل مقایسه با سایر محصولات مدرن شرکت و دیگر برند ها قابل مقایسه نباشد اما می تواند از نظر کیفیت باعث ترغیب مشتریان برای خرید این محصول شود.

بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی REDMI 7A
شرکت شیائومی مانند دیگر گوشی های هوشمند تولید شده ی جدید خود در ساخت این محصول نیز از سیستم عامل اندروید ۹ استفاده نموده است.

از جمله مواردی که باعث افزایش کیفیت و کارایی دستگاه در محیط های مختلف می شود می توان به تراشه دوازده نانومتری کوالکوم SDM439 Snapdragon 439 اشاره نمود.

قدرت پردازنده های اصلی تلفن های هوشمند باعث می شود تا هم استقبال مشتریان بالا برود و هم اینکه برنامه های مختلف با سرعت روی دستگاه اجرا شده و عمر مفید آن نیز بالا برود.

به همین دلیل است که شرکت در ساخت  شیائومی REDMI 7A از پردازنده ی قوی و بسیار مناسب هشت هسته‌ای (دو هسته‌ی ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A53 و شش هسته‌ی ۱.۴۵ گیگاهرتز Cortex A53) بهره گرفته است.

علاوه بر این در ساختار محصول پردازنده ی گرافیکی Adreno 505 استفاده شده است.

دوربین
یکی از مهم ترین قسمت های هر دستگاه تلفن هوشمند برای مشتریان کیفیت دوربین آن می باشد.

شیائومی REDMI 7A از جمله محصولاتی است که با توجه به قیمت تعیین شده، می تواند نیاز های مشتریان در این زمینه را به خوبی پاسخ دهد.

این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تک لنز اصلی بهره مند است.

دوربین اصلی دستگاه قابلیت های مختلفی از جمله  را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کیفیت تصویربرداری با محصول بالا برود.

همچنین دوربین سلفی دستگاه نیز به صورت تک لنز و دارای قدرت ۵ مگاپیکسلی می باشد.

فیلم برداری ۱۰۸۰Pبا سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از دیگر ویژگی های قابل ذکر این محصول می باشد.

 

حافظه داخلی و خارجی
یکی از امکاناتی که می تواند در انتخاب مشتریان برای خرید یک تلفن هوشمند بسیار تاثیرگذار باشد، میزان حافظه ی داخلی و خارجی دستگاه است.

شیائومی با آگاهی کامل از این موضوع سعی کرده است تا قدرت حافظه ی مناسبی برای این محصول خود ارائه دهد.

شیائومی REDMI 7A از حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره مند است که می توان از طریق نصب کارت حافظه ی خارجی آن را ارتقاء  داد.

اسلات مجزایی که برای این کار روی گوشی در نظر گرفته شده است توانایی ارتقاء حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت را به کاربران شیائومی REDMI 7A می دهد.

نمایشگر
نمایشگر ۵.۴۵ اینچی از نوع IPS LCD لمسی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که از ۱۶ میلیون رنگ برای نمایش تصاویر استفاده می کند.

با توجه به رزولوشن ۷۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی می توان انتظار داشته که REDMI 7A کیفیت مطلوبی در نمایش تصاویر ارائه دهد.

 

دیگر ویژگی های شیائومی REDMI 7A
از جمله دیگر ویژگی های مهم و کاربردی دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود که می توانند در موارد مختلف باعث افزایش کارایی محصول شوند.

قابلیت فعال نمودن دو سیم کارت به صورت همزمان

مقاوم در برابر پاشش آب

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه

پورت USB2.0 برای اتصال به دیگر دستگاه ها

بلوتوث، GPS، رادیو، شتاب سنج، حسگر های حرارتی و  …

منبع: تعمیر گوشی شیائومی

محمد سلحشوری بازدید : 37 جمعه 26 شهریور 1400 نظرات (0)

اگر بخواهید اسناد و مدارک خود را، به هر دلیلی، به کشورهای دیگر ارائه دهید، باید به سراغ ترجمه رسمی اسناد و مدارک بروید. ترجمه رسمی اسناد و مدارک کار بسیار مهم و حساسی است و نباید اسناد و مدارک خود را دست هر شخصی بسپارید زیرا ممکن است از این اسناد سوء استفاده کنند، و یا ممکن است در ترجمه مدارک و اسنادتان اشتباهی صورت بگیرد، که این کار شما را به دردسر خواهد انداخت.

بنابراین در ترجمه رسمی مدارک خود باید دقت زیادی داشته باشید و انجام این کار را به دست افراد حرفه ‌ای، متخصص و متعهد بسپارید. در ادامه می‌خواهیم شما را با ترجمه رسمی اسناد و مدارک آشنا کنیم و در نهایت راهکاری برای یک ترجمه مطمئن به شما پیشنهاد کنیم.

ترجمه رسمی اسناد

ترجمه رسمی اسناد و مدارک به ترجمه‌ ای گفت می‌شود که توسط مترجم رسمی قسم خورده صورت گرفته باشد. ترجمه زمانی رسمیت پیدا می‌کند که روی سربرگ مترجم رسمی قوه قضائیه چاپ و مهر و امضا شده باشد. ترجمه رسمی را در صورت نیاز می‌توانید به تائید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و یا وزارت امور خارجه ایران برسانید.

شاید در ابتدا ترجمه رسمی آسان به نظر برسد اما باید بدانید که این کار نسبتا پیچیده است، زیرا اولا باید این کار، به دست افراد متخصص و خبره انجام شود و ثانیا مقداری کارهای اداری دارد، که از این جهت اندکی زمانبر خواهد بود. آشنایی با روند ترجمه و این که ترجمه خود را باید به چه کسی بسپارید، می‌تواند به شما کمک کند تا مراحل ترجمه خود را سریع‌تر انجام دهید. 

مترجم رسمی چه کسی است؟

مترجم رسمی کسی است که در آزمونی بسیار دشوار که طی مراحلی پیچیده و دقیق و تحت نظارت قوه قضائیه برگزار می‌شود، قبول شود. شخص برای قبولی در این آزمون باید کاملا به زبان تخصصی خود مسلط باشد. مترجمان رسمی موظف هستند تا آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و دوره کارورزی را با موفقیت سپری کرده و سپس در مراسم تحلیف مترجمان رسمی دادگستری شرکت کنند تا بعد از آن بتوانند مشغول به کار شوند. درواقع پس از گذراندن این آزمون‌ها و مراسم تحلیف، پروانه و مجوز کار به فرد داده می‌شود و شخص می‌تواند در دفاتر و دارالترجمه‌ها مشغول به کار شود.

دارالترجمه‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

دارالترجمه‌ها سازمان‌ها و یا موسساتی هستند که وظیفه ترجمه مدارک و اسناد از زبان مبدا به زبان مقصد را برعهده دارند. همان طور که گفتیم، برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود نباید به هر شخص و یا شرکتی اعتماد کنید، چرا که امکان سوء استفاده توسط افراد سودجو وجود دارد.

 ما در دارالترجمه رسمی سورن، خدمات کاملی در زمینه ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی و حقوقی ارائه می‌کنیم. هدف ما در دارالترجمه رسمی سورن این است که به تمام افرادی که به دنبال کاری با کیفیت و مطمئن هستند و می‌خواهند تا ترجمه رسمی مدارکشان با بالاترین کیفیت و سرعت انجام شود، بهترین خدمات را ارائه دهیم.

مراحل ترجمه رسمی

بعد از مراجعه به دارالترجمه، باید اصل مدارکی که نیاز به ترجمه دارند را ارائه کنید، تا مترجمان رسمی بتوانند ترجمه رسمی را از روی اصل مدارک ارائه شده انجام دهند. مدارک مورد نیاز برای ترجمه با توجه به کشور مقصد و هدف شما از ترجمه متفاوت خواهد بود. بنابراین قبل از اقدام به ترجمه ابتدا مطمئن شوید که ترجمه چه مدارکی مورد نیاز است تا ترجمه آن‌ها به صورت کامل صورت بگیرد و بعدا دچار مشکل نشوید، چرا که در صورت کامل نبودن مدارک ممکن است درخواست شما توسط سفارت منتفی شود.

همان طور که گفته شد، کوچکترین خطا و اشتباه در ترجمه رسمی اسناد و مدارک می‌تواند منجر به مشکلات بسیاری برای شما شود و شما مجبور شوید تا زمان زیادی را برای رفع آن اشتباه صرف کنید. بنابراین برای جلوگیری از این خطاها و انجام سریع‌تر کارهایتان ضروری است تا قبل از تحویل گرفتن ترجمه مدارک، پیش نویس ترجمه را تحویل گرفته و در صورت وجود ایراد آن را به دارالترجمه ارائه دهید تا اصلاحات لازم انجام شود. این ایرادات ممکن است شامل: تاریخ، شماره، املای نام و نام خانوادگی شما، معدل و یا سایر موارد مشابه باشد.

البته ما در دارالترجمه رسمی سون، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ترجمه مدارک شما را با بالاترین میزان دقت و سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم، می‌توانید از طریق ارتباط با ما، با کارشناسان و مترجمان باتجربه و خبره ما در ارتباط باشید، و مدارک خود را بالاترین کیفیت، ترجمه کنید.

مدت اعتبار ترجمه رسمی

باید بدانید که ترجمه رسمی هر مدرک و یا سندی با توجه به ماهیت آن مدرک و یا سند، دارای تاریخ اعتبار مشخصی است. برای مثال مدارکی مانند، مدارک تحصیلی، معمولا تاریخ اعتبار ندارند زیرا ماهیت آن‌ها تغییر نمی‌کند اما ترجمه رسمی مدارکی مانند شناسنامه، چون ممکن است در آینده دچار تغییراتی بشود، معمولا دارای تاریخ اعتبار مشخصی است.

دانستن مدت زمان اعتبار مدارک ترجمه به شما کمک خواهد کرد تا بدانید اگر بعد از ترجمه اسناد و مدارکتان وقفه ‌ای بین کارتان ایجاد شود، تا چه زمانی وقت خواهید داشت. برای این که بدانید هر کدام از مدارک شما بعد از ترجمه چه مدت اعتبار خواهد داشت، می‌توانید با کارشناسان و متخخصان ما در دارالترجمه رسمی سون در ارتباط باشید.

کدام اسناد قابلیت ترجمه رسمی دارند؟

توجه به این نکته ضروری است که همه مدارک قابلیت ترجمه رسمی را ندارند. برای ترجمه رسمی باید مدارکی را ببرید که مکتوب و مهر شده با امضای رسمی سازمان و یا ارگان صادر کننده مدرک باشد. بر طبق قانون، رونوشت یا کپی از مدارک قابلیت ترجمه رسمی را نخواهند داشت. البته همان طور که گفته شد، برخی از مدارک هم وجود دارند که قابلیت ترجمه رسمی برای آن‌ها وجود ندارد مانند: کارت دانشجویی و یا دانشنامه موقت تحصیلات. در ادامه لیستی از اسناد و مدارکی که قابلیت ترجمه دارند را ارائه خواهیم کرد.

  • مدارک شناسایی

مدارک شناسایی مانند، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه، برگه عدم سوء پیشینه، گواهی فوت و تجرد، سند ازدواج و یا طلاق و غیره

  • مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی ریز نمرات تمامی مقاطع آموزش عالی و دانشنامه

  •  اسناد رسمی

سند مالکیت، سند وسایل نقلیه، تعهد نامه، ترجمه رسمی وکالت نامه و غیره

  • گواهی‌های آموزشی

گواهی کارگاه‌های آموزشی، ترجمه گواهی فنی و حرفه ‌ای، گواهی آموزش‌های کوتاه، گواهی انواع دوره‌های آمادگی و آموزش زبان‌های مختلف و غیره

  • اسناد و مدارک شرکتی

شامل اساسنامه، گواهی‌های مالیاتی، فیش‌های حقوقی، اوراق سهام شرکت‌های خصوصی و عام و غیره

  • گواهی‌های کار

گواهی کار موسسات، کارخانجات، اداره‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، داروخانه‌ها و غیره

چرا دارالترجمه رسمی سورن؟

ما در دارالترجمه سورن تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باکیفیت‌ترین و دقیق‌ترین ترجمه‌ها را به شما ارائه کنیم. هدف ما در سورن جلب رضایت و اعتماد مشتریان عزیز است و به همین دلیل از بهترین، زبده‌ترین و ماهرترین مترجمان رسمی استفاده می‌کنیم. برخی از ویژگی‌هایی که دارالترجمه سون را از سایر دارالترجمه‌ها متمایز می‌کند، عبارتند از:

  • ارائه خدمات با بالاترین کیفیت
  • استفاده از بهترین و با تجربه‌ترین مترجمان رسمی
  • ارائه ترجمه با سرعت و دقت بالا
  • ارائه ترجمه با هزینه مناسب
  • پاسخگویی به سوالات شما همه روزه از ساعت 9 الی 20
  • بیش از 10 سال سابقه درخشان

احتمالا بسیاری از مردم هیچ وقت کارشان به دارالترجمه نیوفتد، اما بسیاری از افراد دیگر از جمله دانشجویان، افرادی که قصد ارائه مقالات و یا شرکت در کنفرانس‌ها از محافل علمی و دانشگاهی را دارند، افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، شرکت‌ها و یا سازمان‌هایی که قصد همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های خارج از کشور را دارند، برای تمام این کارها به ترجمه رسمی اسناد و مدارک نیاز خواهید داشت. ما در دارلترجمه سورن، به همراه تمام مترجمان حرفه ‌ای و با تجربه خود آماده ارائه خدمات به تمام شما مشتریان عزیز هستیم.

محمد سلحشوری بازدید : 32 پنجشنبه 17 تیر 1400 نظرات (0)

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.

SEO

محمد سلحشوری بازدید : 40 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

When it comes to search engine optimization, it’s easy to think that improving your SEO is all about keywords and on-page techniques. It’s true that keywords and on-page SEO are important, but there are other factors that can help you rank higher than your competition. This article offers eight effective strategies for improving the quality of your content, which will help you rank higher in SERPs.

 

  1. Choose your keywords wisely.

 

Each page of your website should have one primary keyword phrase that best describes that page. If you have a lot of products or services, it may make sense to have multiple keyword phrases. Keywords are what people use to find you on the internet, so you want to make sure that your website is being found.

Using keywords appropriately is more than just a cool personal branding tactic that you can pull off at the beach. If you want to rank high for your target keywords, it requires work — and this article offers eight steps you can take to improve your page rank.

Here are eight techniques for improving the quality of your content. They specifically target your keywords, but they can be adapted to other pages on your website.

The attention span of internet users is decreasing, which means that search engine results pages (SERPs) get more clicks. To make your content more visible to searchers, you need to use words in relevant phrases.

It’s a common mistake to skip over keyword research on your website before you take the first step in optimizing it. For example, Google’s Keyword Planner tool lets you enter keywords and get a list of possible match phrases. The tool displays the number of search queries related to your keyword. Keyword research can reveal insightful insights about your site. For example, it can determine the most common keywords or describe the website visitors use most.

Don’t waste your time with words that are irrelevant to the content of your page, such as:

Always include the keyword — no extra words or phrases. Also, make sure that you use your competitor’s terms as little as possible. However, avoid common phrases that may be relevant for your keyword campaign and review your competitive analysis to identify potential keyword phrases that your website can compete on.

Try to find the sweet spot between keyword-enhancing and keyword-dilating content. If you want to learn more about SEO, you can go to this page:

https://fastseo.top/

  1. Write unique content that isn’t found on other websites.

The Internet is a big place, but it’s also a small place. I can’t tell you how many times I’ve run across the exact same article on 5 or 6 different websites.Almost every article on one topic has the exact same SEO-friendly title and description. It bugs the hell out of me. Why is it so common?

The reality is that the quality of a piece of content trumps all. Good content deserves good headlines and good titles and descriptions deserve cover photos and the likes of cat pictures.

Content strategy specifically refers to the strategic planning and implementation of a piece of content for the purpose of enhancing the search engine results. It covers the assets that you provide to help your readers find your content, such as articles, blog posts, videos, audios, images, and text.

Google loves content that is high-quality with a focus on providing value and a mix of entertainment and educational value. This means it’s important to provide a valuable and useful content mix to help your readers find your content. Therefore, finding good topics to write about and research your audience is a critical part of content strategy.

When you’re searching for content to write about, do your research on the topics you would like to write about. Doing so will provide you with ideas and possible content topics to write about. The topics you choose will likely fall into one of three buckets:

I personally like to base my article ideas on trending topics. For instance, when I had an article idea for “How to Make Valentine’s Day Heart-Tiny,” my search terms included: “vow tie, heart-tiny, Valentine’s day, tiny house, tiny houses, tiny houses with love.” Pretty competitive, huh?

I also read lots of popular articles and blog posts on the topic to learn as much as I can about the topic. Specifically, I look for articles on tiny homes and high-end customizable homes.

  1. Use internal links to connect your content and build a knowledge base for your readers.

If a reader is getting value from your content and is learning from it, they’re more likely to stick around and come back for more. Internal links are a great way to keep readers engaged and to make sure they don’t miss any of your content.Internal links can also help new users and long-term visitors to your site to navigate your website more easily.

Internal links are especially powerful when they point the reader to other important elements of your content. By linking to other pages in your content outside of a piece of content that has a centered URL, you give new visitors an easy way to drill down to different sections and subtopics. Keeping your readers engaged helps them spend less time on your site and more time interacting with other valuable content on your site.

Many readers might look at a given URL and categorize it based on the content underneath. When done right, internal links make sure that by getting the reader to click through and explore your site, they are not only engaging with your content, but they’re also bringing it to other parts of your website.

When external links are used well, readers will be unable to tell that they’re following external links. External links can help new and long-time visitors navigate your site with ease. Their presence ensures that they aren’t lost among loads of site content where visibility is harder to come by.

When you want to increase your blog’s SEO, keep these tips in mind:

To link to other pages within your content outside of a headline tag — or in your full text — include two numbers in parentheses. Look at the examples on this page:

abbr title + subtitleExample: Example_2

abbr title: Example_2Subtitle: Example_Subtitle

Note that you don’t need to use three dots in your title. Any number that works works.

  1. Internal LinkingExample: We look forward to learning more about life-changing health care taught by an AI expert.
  2. Use images, videos, and audio clips in your content to engage users and boost your ranking.

In the world of SEO, content is king. The more content you have on your site, the more relevant you are to search engines. Images, videos, and audio clips are all great ways to add content in a way that will help you rank higher in search engines. By adding relevant images, you can help users better understand your content and engage with your site more.Adding videos can help you improve the length of your blog posts, and audio clips give your content a more human feel.

Improving the quality of your content will help you achieve better rankings in search engines, and it can generate more targeted traffic to your site as well. There are several ways to accomplish this. First, you can take advantage of tools like Yoast, which are free SEO guides, and proven SEO practices like repurposing sections from other articles.

There are also article publishing platforms like Medium, where you can schedule posts to publish on specific days based on how your timing works out. Then there is content aggregation platforms like ProBlogger, which offer blogging services for a price. However, many recent article publishing sites are no longer paying, which can increase the quality of the content you publish.

Repurposing existing content allows you to feed structured markup tags to search engines without having to create original content. Using content platforms also avoid duplicate content on your site, because these are not crawled by search engines like Facebook or Twitter.

Replacing low-quality content with high-quality content can immediately improve your SEO. So what strategies do you need to employ? Here are eight free and proven ways to improve the quality of your content.

Let’s say you wrote a piece of content on doing Christmas tree lighting. Registered members of a community like Reddit can offer up any relevant content that they feel may be of interest to your readers. This way, you create a fertile content trend for your site, which can help you rank higher in SERPs.

Funnily enough, there is a type of content that is not made to go viral.

  1. Include a sitemap for search engine crawlers looking to index your website’s pages quickly and accurately.

Include a sitemap for search engine crawlers looking to index your website’s pages quickly and accurately. A sitemap, which is a simple text file you can create in any word processing software, lists the pages and links on your website with additional metadata. Metadata is important for search engines to understand what your content is about.

Create short, punchy headlines that provide your content with a commanding presence. You want your content to stand out in search results without annoying users and drowning them in all the fluff, hoping no one reads it. Consistency with the overall story beats a short attention span. When creating headlines, readability counts.

Avoid denser headlines that take up more space, but don’t go overboard. Plan titles out in advance to understand whether there are key phrases that you want to hit with your headline. Avoid buzzwords such as “best,” “quick fix,” and “last-ditch effort.” Keywords and phrases are the cornerstone of SEO because they intrigue and grab the reader’s attention, which translates into higher ad rank. For example:

Avoid bad phrases that get stuck in Google’s algorithm and never rank high. Examples include long-tail phrases, terms with conjunctions or prepositions, irregular words, and redundant words. Avoid using long-tail phrases like: best, quick-fix, last-ditch, solution, cheap, free, foremost, etc. Your readers don’t need that many keywords to know what your content is about. Avoid using buzzwords and scare quotes such as “best,” “quickfix,” etc. Avoid trying to impress search engines using overly-long, dense content. Google understands that readers understand the point of your article and don’t like it if tons of words equal a light-weight title. Instead, provide a clean, succinct title that provides a key phrase or content idea. Whether your keyword or topic is complex or it’s super short (such as “best,” “quick fix,” etc.), Google must clarify what it means. Providing as few keywords as possible will help searchers understand what your content is about and give your content the best chance for ranking on SERPs.

Use synonyms-turned-keywords.

محمد سلحشوری بازدید : 27 سه شنبه 25 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر گیمر هستید و به دنیای بازی‌های ویدیویی علاقه دارید، احتمالا در مورد داشتن تجهیزات حرفه‌ای اطلاعات کافی دارید. داشتن کیبورد و ماوس و همچنین رایانه قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد بهتر و دقیق‌تر بازی کنید و حتی در بازیهای آنلاین تمرکز و سرعت عمل خود را افزایش دهید. دانوتک با جمع آوری لیست کاملی از بهترین کیبورد های گیمینگ سال ۲۰۲۱ تلاش کرده است تا یک مرجع کامل برای خریدن بهترین برند را بر اساس بودجه‌های مختلف برای شما کاربران عزیز تهیه کند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

کیبورد گیمینگ چیست؟

شاید پاسخ به این سوال در مرحله اول ساده باشد. کیبورد گیمینگ در واقع برای اجرای و روند بهتر در بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده است، اما مفهوم آن کمی‌فراتر از این تعریف ساده است. در اصل کیبوردهای گیمینگ با داشتن مکانیزم‌های شخصی سازی و استفاده از فناوری‌های جدید، توانایی ارتباط بسیار بهتری را دارند. این کیبوردها معمولا از دکمه‌های مکانیکی پیشرفته استفاده می‌کنند که زمان پاسخگویی آنها را بسیار بهتر از کیبوردهای معمولی می‌کند.

در واقع زمان پاسخگویی به معنی سرعت ارسال داده‌ها از هنگام فشار دکمه تا رسیدن اطلاعات به پردازنده است که برای اجرای بهتر و حرکت نرم‌تر در بازی‌ها بسیار حائز اهمیت است. حال هرچه این میزان سریعتر باشد، حرکات کاراکترها در بازی نیز بهتر و زودتر از حریف انجام خواهد شد، به همین دلیل کیبوردهای گیمینگ بسیار با اهمیت هستند.

البته این تنها نکته مربوط به بهترین کیبورد های گیمینگ نیست، این سخت افزار، حال دارای نور پردازی بسیار زیبا و از طرفی نیز طراحی ارگونومیک ویژه‌ای است که از‌ ایجاد شدن استرس و خستگی در دستان کم می‌کند و باعث عملکرد بهتر در هنگام اجرای بازی می‌شود.

بهترین کیبوردهای گیمینگ سال ۲۰۲۱

با آشنا شدن با کیبورد های گیمینگ و مزایای آن حال در ادامه به بررسی برخی از برندهای پرفروش و محبوب کیبورد در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت که به عنوان بهترین کیبورد های گیمینگ سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شوند.

1) کیبورد گیمینگ Corsair K100 RGB Optical

شاید بتوان گفت شرکت کورسیر یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات جانبی، مخصوصا بهترین کیبورد گیمینگ است که این سال‌ها محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است. بهترین برند موجود در بازار به عنوان یک کیبورد گیمینگ بزرگ و حرفه‌ای محصول جدید این شرکت Corsair K100 RGB Optical است. این کیبورد با داشتن سریع‌ترین سرعت پاسخگویی و وجود دکمه‌های کنترلی رسانه می‌تواند برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای و حتی استریم بسیار مفید باشد. این کیبورد در کنار داشتن طراحی زیبا از نورپردازی RGB بسیار پیشرفته‌ای نیز برخوردار است و در کنار آن یک اسکرول لمسی و قابل برنامه ریزی وجود دارد.

ویژگی مثبت این کیبورد داشتن برنامه اختصاصی کورسیر است که به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیاز خود تنظیمات هر دکمه را به صورت اختصاصی تغییر دهید.

2) کیبورد گیمینگ Mountain Everest Max

داشتن یک کیبورد گیمینگ و عادی در کنار هم می‌تواند، ویژگی باشد که این محصول را خاص می‌کند. Mountain Everest Max به عنوان یکی از بهترین کیبورد های گیمینگ شناخته شده است و دلیل آن نیز در طراحی بی‌نقص و کامل آن است. شما می‌توانید در هنگام استفاده از این کیبورد بخش ماشین حساب (نام پد) و حتی بخش زیرین کیبورد را نیز بردارید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا در هنگام گیم با کاهش دکمه‌های اضافه تمرکز بهتری داشته باشید و در هنگام انجام کارهای روزانه نیز تمام امکانات را در اختیار داشته باشید.

دکمه‌های مکانیکی این کیبورد یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است که با وجود دکمه‌های سفارشی می‌توانید آنها را به آسانی تغییر دهید. در بخش بالایی این کیبورد نیز ۵ دکمه به همراه یک اسکرولر گرد وجود دارد که با آن می‌توان تنظیمات صدا را تا حدود زیادی تغییر داد.

3) کیبورد گیمینگ Razer Cynosa Chroma

نام شرکت ریزر سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم گیمینگ شناخته می‌شود. این برند تخصص خاصی در‌ ایجاد ارتباط جذاب بین تکنولوژی و زیبایی دارد. محصولات ریزر بسیار باکیفیت بوده و قیمت بالاتری نیز نسبت به مدل‌های دیگر در بازار دارند. کیبورد Razer Cynosa Chroma شاید جدیدترین عضو این شرکت نباشد، اما بدون شک جزو بهترین کیبورد های گیمینگ در بین طرفداران این کمپانی است.

کلیدهای به کار رفته در این کیبوردها نسبت به مدل‌های دیگر حساس نیستند، اما کار با آن‌ها بسیار راحت و لذت بخش است. این کیبورد قابلیت تغییر رنگ دارد و با استفاده از نرم افزار RGB Razer امکان تغییر رنگ تمام دکمه‌های آن وجود دارد.

4) کیبورد گیمینگ G.Skill KM360

بسیاری از گیمرها، دوست ندارد که یک کیبورد گیمینگ رنگارنگ داشته باشند یا زیبایی آن از عملکرد کیبورد بهتر باشد، به همین دلیل به دنبال کیبورد های مکانیکی ساده‌تر، اما قوی‌تری خواهند رفت. محصول جدید شرکت جی. اسکیل که با نام G.Skill KM360 شناخته میشود، یکی از این موارد است. این کیبورد با داشتن رنگ ساده و نبود نورهای RGB کیفیت بسیار بالایی دارد و طرفداران مخصوص به خود را نیز دارد. این کیبورد دارای نور RGB نیست، اما امکان بازی در شب را با داشتن بک لایت برای کاربران خود فراهم کرده است.

ویژگی مثبت این کیبورد در طراحی دکمه‌های آن نهفته است که برای بازی‌های آنلاین شوتر بسیار کاربردی و حرفه‌ای طراحی شده است. برد‌ این محصول نیز از همان مدل معروف TKL است که دارای کیفیت بسیار زیادی است و امکان جابه جایی دکمه‌های کیبورد نیز به دلیل وجود شاسی در آن‌ها وجود دارد.

5) کیبورد گیمینگ Logitech G915 Lightspeed

در اغلب اوقات گیمرها و یوتیوبرها از وجود سیم بر روی میز کار اصلا خوششان نمی‌آید و دوست دارند محصولات بی سیم و باکیفیتی را در اختیار داشته باشند. کیبورد گیمینگ Logitech G915 Lightspeed یکی از بهترین کیبورد های گیمینگ بی‌سیم موجود در بازار است که تمام امکانات یک کیبورد حرفه‌ای را برای شما فراهم خواهد کرد.

طراحی این محصول نیز همانند مدل‌های‌ ترند موجود در بازار است و از جنس فلز ساخته شده است. در کنار داشتن صفحه کلید و ماشین حساب، این کیبورد دارای یک اسکرول چرخشی بسیار زیبا نیز است. همچنین کلیدهای برنامه ریزی شده در سمت چپ نیز قابلیت تنظیم کامل را دارند و می‌توانند با هر برنامه‌ای کاملا هماهنگ شوند. برای تنظیم دکمه‌ها و حتی نور زیبای RGB کافی است وارد نرم افزار این کیبورد شوید و تنظیمات خود را در آن‌ایجاد کنید.

6) کیبورد گیمینگ HyperX Alloy Elite RGB

اگر از کیبوردهای بزرگ و همه کاره خوشتان می‌آید، کیبورد HyperX Alloy Elite RGB بهترین انتخاب برای شما است. این کیبورد شاید در بین بهترین کیبورد های گیمینگ سال 2021، به عنوان بزرگترین آن‌ها نیز شناخته شود. این کیبورد از سوئیچ‌های مکانیکی حرفه‌ای برخوردار است و دارای یک اسکرول فلز و چند دکمه قابل برنامه ریزی است. با استفاده از این دکمه‌ها، امکان‌ایجاد کردن تنظیمات نوری خاصی نیز در نرم افزار این کیبورد قرار داده شده است. همچنین برای کنترل خاموش یا روشن بودن RGB دکمه‌های سمت چپ روی کیبورد به کمک شما خواهد آمد.

7) کیبورد گیمینگ Kinesis Freestyle Edge RGB

شاید محصول جدید شرکت کینسیس به عنوان یکی از متفاوت‌ترین کیبورد های گیمینگ موجود در جهان باشد. این محصول با داشتن طراحی خاص و دو تکه خود، برای بسیاری از بازیها مخصوصا گیم‌های ریسنیگ و فایتینگ بسیار کاربردی خواهد بود.

Kinesis Freestyle Edge RGB یک کیبورد دو تکه بسیار زیباست که با یک تکه سیم بهم متصل شده است و طراحی آن فقط مخصوص بازی است، زیرا تایپ کردن با آن کمی‌چالش برانگیز است. به این کیبوردها اصطلاحا آرگونومیک فری استایل گفته می‌شود که طراحی مخصوص به خود را دارند و این محصول به عنوان بهترین آنها شناخته می‌شود. وجود نورهای RGB و دکمه‌های مکانیکی بسیار مقاوم و سرعت پاسخگویی عالی تنها برخی از ویژگی‌های این محصول است.

قابلیت جالب این کیبورد در وجود سیستم ذخیره سازی داخلی است که با آن می‌توانید تا ۹ پروفایل مختلف را بر اساس بازی‌های خود پیاده سازی کنید و در هنگام اجرای هر بازی تنظیمات خود را فرا بخوانید. یک تکه ده دکمه‌ای ماکرویی نیز در این کیبورد جای گرفته است که امکان‌ایجاد تنظیمات و دکمه‌های اختصاصی در هر بازی را به شما می‌دهد

8) کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite

کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite یکی از قدیمی‌ترین و در حال قوی‌ترین محصولات شرکت ریزر است که در گذشته لقب بهترین کیبورد دنیا را با خود حمل می‌کرد. وجود سوئیچ‌های مکانیکی و اتومات مخصوص تنها در این کیبورد وجود دارد. دکمه‌های طراحی شده بر روی این محصول از سازه اپتومکانیکی ساخته شده است و از مدل‌های امروزی نیز که از فلز هستند پیشرفته‌تر است.

این کیبورد با داشتن متریال جدید و بروز خود از فناوری پرتوی نوری برای ارسال داده‌های خود کمک میگیرد و به همین دلیل به عنوان یکی از سریع‌ترین کیبوردهای جهان شناخته می‌شود. تفاوت اصلی این محصول در نسخه Elite همان بخش استراحتگاه دست است که به صورت مغناطیسی به بدنه کیبورد متصل می‌شود. وجود قابلیت نورپردازی شخصی، توانایی‌ایجاد و ذخیره سازی پروفایل تنها برخی از ویژگی‌های این کیبورد حرفه‌ای است.

سوالات مهم در هنگام خرید کیبورد گیمینگ

با وجود تنوع بسیار زیاد محصولات گیمینگ برخی سوالات پرتکرار در بین مشتریان به چشم می‌خورد که پاسخ به آنها باعث انتخاب آگاهانه و بهتر خواهد شد. در ادامه مقاله، دانوتک تلاش میکند تا مهم‌ترین سوالات این حوزه را بررسی و پاسخی کوتاه و مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

چرا سوئیچ‌های مکانیکی مهم هستند؟

اینکه شما یک کیبورد غشایی یا مکانیکی را انتخاب کنید، کاملا به علاقه شخصی شما بر میگیرد. اما کیبوردهایی با فناوری مکانیکی طول عمر بیشتری دارند و در مقابله ضربه و فشار بسیار قوی‌تر هستند.

مهمترین عاملی که باید در هنگام خرید کیبورد مکانیکی به آن توجه شود چیست؟

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین کیبورد های گیمینگ سال 2021 هستید، باید به نوع سوییچ آن توجه کنید. این سوییچ‌ها به صورت متداول از نوعی Cherry هستند، اما در برخی مدل‌ها مدل‌های جدید و حرفه‌ای‌تری نیز وجود دارد، که قیمت بسیار زیادی نیز دارند.

آیا داشتن دکمه‌های کنترلی اضافه مهم است؟

در بسیاری از موارد خیر، اما داشتن دکمه‌های کنترلی و رسانه‌ای، برای گیمرها و استریمرها می‌تواند بسیار موثر باشد، زیرا تنظیمات و انجام برخی عملیات را بسیار ساده خواهد کرد.

اندازه کیبورد گیمینگ اهمیت دارد؟

این موضوع به فضای روی میز شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک کیبورد کامل با تمامی‌امکانات هستید، می‌توانید از کیبوردهای بزرگ و حرفه‌ای استفاده کنید، اما اگر تنها به گیم مشغول هستید و فضای کافی نیز بر روی میز خود ندارید یا دوست دارید از محصولات جمع و جور استفاده کنید، کافی است کیبورد بدون ماشین حساب (نام پد) را خریداری کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله بهترین کیبورد های گیمینگ را معرفی و بررسی کردیم. اما شما باید بر اساس قدرت خرید و همچنین نوع کیبوردی که دوست دارید، کیبورد مورد نیاز خود را بخرید. اولویت‌های شما کاملا متفاوت است. کیبوردهای مختلفی در دنیا وجود دارند که امکانات گیمینگ را به شما می‌دهند، اما هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند، پس بهتر از قبل از خرید هر نوع کیبوردی، فرای ظاهر و طراحی فوق العاده آن، نیازهای خود را به دقت بررسی کنید تا یک کیبورد حرفه‌ای با عمر طولانی را در اختیار داشته باشید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین ماوس های گیمینگ ارزان را مشاهده کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 49 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع هدفون‌ بی سیم

قبل از این که بخواهید با نکات مهم خرید هدفون بی سیم آشنا شوید، بهتر است انواع آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید مدلی متناسب با نوع نیاز خود را انتخاب کنید. هدفون‌ها را می‌توان از نظر نوع نیاز کاربر، نوع‌ قرارگیری بر روی گوش، تولید کننده صدا، رنج فرکانس، امپدانس و موارد دیگر در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. تمامی این موارد می‌توانند نقش مهمی در خرید هدفون وایرلس داشته باشند.

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال در دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم‌بندی می‎ شوند. هر دو آن‌ها برای اتصال به انواع دستگاه‌ها کاربردی هستند اما در صورتی که با وجود سیم‌ها و گره خوردن مدام آن‌ها مشکل دارید، خرید هدفون بیسیم می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. هدفون‌های بیسیم معمولا از فناوری وایرلس بلوتوث استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای خرید هدفون بی سیم

امروزه برندها بسیار زیادی در سراسر دنیا، انواع مدل‌های هدفون‌های بی سیم را تولید می‌کنند. اما تمامی محصولاتی که در بازار یافت می ‎شوند، اورجینال نیستند و یا در زمان تولید آن‌ها، از مواد اولیه مناسبی استفاده نشده است.

به همین دلیل، در زمان خرید هدفون بلوتوثی نباید بگذارید زیبایی هدفون‌ها شما را گول بزنند و باید موارد مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که بتواند تا سال‌ها با بهترین کیفیت ممکن کار کند. در ادامه مواردی را که در زمان خرید این نوع از هدفون‌ها باید بررسی کنید را بررسی می‌کنیم.

نوع اتصال هدفون وایرلس به سیستم

هدفون‌های بیسیم می‌توانند با استفاده از بلوتوث، NFC و وایرلس به هر سیستم که کاربر بخواهد وصل شود. مطمئنا در میان این روش‌های اتصال، بلوتوث آسان‌ترین است، زیرا امروزه علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی گجت‌های دیجیتالی مانند اسپیکرها، ساعت‌های هوشمند و … می‌توانند به خوبی از بلوتوث پشتیبانی کنند به طوری که در دستگاه‌های جدید، کمتر از 3 ثانیه طول می‌‎کشد تا هدفون با دستگاه مورد نظر شما هماهنگ شود. همچنین در صورتی که فاصله‌ای در میان فرستنده و گیرنده نباشد، هدفون‌های بلوتوثی می‌توانند تا 12 متر و یا بیشتر نیز کار کنند. (چون 99 درصد هدفون های وایرلس بازار از نوع هدفون بلوتوثی هستند از این به بعد از هدفون بلوتوثی به جای هدفون بی سیم استفاده می کنیم)

کیفیت صدا

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در زمان خرید هدفون بی سیم باید آن را بررسی کنید، کیفیت صدای هدفون است. کیفیت صدایی که در هدفون‌های بیسیم تجربه می‌کنید، به Audio codec هدفون بستگی دارد. کدک در واقع یک ساختار نرم افزاری است که صدا را روی یک دستگاه، رمزگذاری می‌کند و روی دستگاه دیگر، رمزگشایی می‌شود. به همین دلیل، هم سیستم پخش کننده موسیقی و هم هدفون بلوتوث، باید بتواند به خوبی از این کدک‌ها پشتیبانی کند تا کیفیت اصلی و خالص موزیک را ارسال و دریافت کنند. برخی از کدک‌های مشهور و پر استفاده هدفون‌ها، به شرح زیر هستند.

SBC

aptX

aptX HD

AAC

عمر باتری

نکته بعدی که در زمان خرید هدفون بلوتوث باید به آن توجه داشته باشید، عمر باتری هدفون است. تمامی هدفون‌های بی سیم دارای یک باتری قابل شارژ هستند. مطمئنا هر چقدر که این نوع از هدفون‌ها، بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشند، فضای بیشتری برای باتری دارند.

عمر باتری‌ در انواع هدفون‌ها، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، هدفون‌های دور گوشی و یا گیمینگ، می‌توانند تا 30 ساعت هم دوام بیاورند و صدا را با بالاترین کیفیت پخش کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید میزان عمر باتری که شرکت‌های سازنده برای آن درج می‌کنند، در شرایط بهینه و خاص می‌باشد و در دنیای واقعی، معمولا کارایی کمتری دارند.

اندازه و فریم هدفون بلوتوثی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در زمان خرید هدفون بلوتوثی تاثیرگذار باشد، اندازه و فریم هدفون بلوتوث است. هدفون‌ها از این نظر، در انواع مختلفی تولید می‎ شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل به اندازه آن نیز باید دقت داشته باشید تا اندازه آن‌ها به قدری باشد که گوش شما را اذیت نکند و یا در زمان ورزش کردن، از روی گوش شما نیافتد.

در این زمینه باید ارگونومی هدفون بی سیم را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدفون راحت نباشد، حتی موزیک هم لذت زیادی برای شما نخواهد داشت. بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده هدفون‌های بیسیم، روی ارگونومی و راحتی هدفون بسیار کار می‌کنند و آن‌ها را مطابق با فرم گوش‌ها طراحی می‌کنند. از بهترین برندهای تولید کنند هدفون‌های بلوتوث، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ سونی

⦁ سامسونگ

JBL

Bose

Sennheiser

البته قیمت محصولات برند با توجه به شرایط دلاری فعلی شاید برای اکثر افراد جامعه بالاتر از سقف بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هدفون بلوتوث باشد و در این موارد از برندهای میان رده و معتبر مدل مدنظر را انتخاب کرد.

تکنوسان، بهترین گزینه برای خرید هدفون بی سیم

هدفون‌های بی سیم از گذشته هواداران خاص خود را داشته است و این روزها نیز با توجه به حذف جک‌های 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های روز دنیا، محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. با استفاده از این هدفون‌ها، دیگر نگران گره خوردن و یا پاره شدن سیم‌ها نباشید و به راحتی‌ با روشن کردن آن، در کمترین زمان ممکن هدفون بلوتوث را با گوشی و یا دیگر گجت‌های دیجیتال همگام کنید و موزیک یا محتوای صوتی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اگر قصد خرید انواع هدفون‌های وایرلس را دارید، در همین صفحه می توانید مدل مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در مجموعه تکنوسان از برندهای معتبر یا با توجه به قیمت کالا ارزنده هستند، به همین دلیل، ارزش خرید آن‌ها را تضمین می‌کنیم تا مشتریان بتوانند تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین داشته باشند.‌

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 379
  • بازدید سال : 2,024
  • بازدید کلی : 8,243