loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 44 سه شنبه 23 خرداد 1402 نظرات (0)

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، وب سایت ها را می توان به روش های مختلفی طراحی کرد و هر یک از این روش های موجود در طراحی وب سایت، بسته به هدف و نوع وب سایت، مزایا و معایبی دارد. . شما می توانید با توجه به این ویژگی ها سایت خود را انتخاب و طراحی کنید. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضای کاربران از وب سایت های مختلف، طراحی وب سایت مانند گذشته دشوار نیست و می توان وب سایت ها را به روش های مختلفی طراحی کرد. PHP ما همچنین مزایا و معایب آنها را بررسی می کنیم.
وردپرس چیست؟
امروزه وردپرس به یکی از محبوب ترین و موثرترین روش های طراحی سایت تبدیل شده است. امروزه وردپرس دارای ویژگی های زیادی است که کاربران برای طراحی وب سایت های مختلف از آن ها استفاده می کنند. علاوه بر این، طراحی وب سایت آسان و بدون نیاز به هزینه است. و می تواند وب سایت مورد علاقه خود را طراحی و استفاده کند. در وردپرس قالب های آماده ای وجود دارد که هر زمان که بخواهید می توانید آنها را انتخاب کرده و در وب سایت خود قرار دهید و هر زمان که بخواهید می توانید امکانات زیادی را به وب سایت خود اضافه یا حذف کنید. وردپرس یا پی اچ پی کدام بهتر است؟
مزایای میزبانی وب سایت با وردپرس چیست؟
وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای مدرن شناخته می شود که به راحتی می توانید بدون دانش کدنویسی از آن استفاده کنید و وب سایت مورد علاقه خود را طراحی کنید. برای طراحی وب سایت با وردپرس نیازی به دانش کد نویسی ندارید زیرا این برنامه از قبل کدگذاری شده و قالب های مختلفی در این سیستم آماده استفاده است تا بتوانید بدون پرداخت هزینه و در هر زمانی وب سایت خود را طراحی کنید. یا محتوای سایت خود را حذف کنید و همچنین می توانید افزونه ها یا ویژگی هایی را به سایت خود اضافه کنید تا آن را در دسترس بازدیدکنندگان خود قرار دهید.
مزایای استفاده از وردپرس
اگر از هر یک از روش های طراحی وب استفاده می کنید، در مورد مزایا و معایب آنها بیشتر بدانید. با وجود تمام مزایا، وردپرس در بین کاربران بسیار محبوب است، اما این سیستم مدیریت محتوا معایبی نیز دارد که باید قبل از تصمیم به استفاده از وردپرس برای طراحی وب سایت خود، آن ها را شناخت. یکی از معایبی که باعث نارضایتی برخی از کاربران شده سرعت پایین وب سایت در هنگام استفاده از افزونه ها و یا امکانات اضافه شده به وب سایت می باشد که گاهی اوقات وب سایت شما را با مشکل مواجه می کند. یکی دیگر از معایب وردپرس این بود که این سیستم برای وب سایت های تخصصی طراحی شده است. این برای وب سایت های تخصصی مناسب است زیرا قالب های آن از پیش ساخته شده اند و تخصصی نیستند.
طراحی سایت چگونه با PHP کار می کند؟
یکی از راه های ممکن برای طراحی وب سایت زبان برنامه نویسی PHP است. بنابراین می توانید با کمک تیمی از برنامه نویسان و با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP یک وب سایت طراحی کنید. زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای پیکربندی و طراحی یک سایت شخصی با امنیت بالا استفاده کرد، اما همانطور که مشخص است برای ایجاد یک سایت با PHP دانش برنامه نویسان و دانش کد نویسی لازم است تا بتوانید سایت خود را از آن بسازید. خراش. 100، مطابق با سلیقه خود یا مشتریان خود طراحی کنید و چیزهایی را که می خواهید اضافه کنید.
مزایای طراحی سایت با PHP
طراحی سایت از صفر تا صد به سلیقه شما
اگر وب سایت خود را با کمک برنامه نویسی و با استفاده از زبان های خاص مانند PHP طراحی می کنید، از این طریق می توانید پروژه را از ابتدا تا انتها مدیریت کرده و محصولات خود را بدون استفاده از محصولات برنامه نویسی طراحی کنید. انجام دهید و جستجو کنید.
امنیت بالا
یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت با زبان برنامه نویسی و کدنویسی امنیت بالای آن است زیرا این سایت ها با استفاده از دانش طراحی و نوشته می شوند و احتمال هک شدن آنها صفر درصد است و هیچکس نمی تواند آن را پیدا کند.
سرعت بالا در هنگام استفاده از سایت
صفحاتی که با استفاده از برنامه نویسی تخصصی RabanHub طراحی و ساخته شده اند، به سرعت قابل استفاده هستند. بنابراین وقتی پلاگین ها و ویژگی های اضافی را به سایت خود اضافه می کنید، لازم نیست نگران سرعت سایت خود باشید زیرا این نوع سایت های زمان بندی شده دارای نظارت بر سرعت سایت هستند.
طراحی وب سایت های سفارشی
شما به راحتی می توانید سایت های خاص خود را با PHP ایجاد کنید و با توجه به نظرات مشتریان خود فرمت مورد علاقه خود را ایجاد و استفاده کنید و در صورت تقلب نگران امنیت سایت و سایت خاص خود نباشید.
معایب استفاده از زبان برنامه نویسی PHP
چنین برنامه هایی مانند سایر روش های برنامه نویسی با شناخت شما و اهدافتان قابل انتخاب یا رد هستند.
شما هزینه طراحی سایت دارید
یکی از چالش های طراحی وب سایت با استفاده از زبان برنامه نویسی هزینه بالای ساخت وب سایت است زیرا شما نمی توانید با استفاده از برنامه نویسی خود وب سایتی ایجاد کنید و برای طراحی وب سایت به تیمی از طراحان وب حرفه ای نیاز دارید و تشکیل یک تیم حرفه ای می تواند گران باشد
زمان زیادی را صرف طراحی سایت کنید
اگر طراحی سایت با کمک برنامه نویسی را برای سایت خود انتخاب می کنید باید صبور باشید و مدتی برای طراحی سایت خود وقت بگذارید زیرا این طراحی سایت توسط گروه برنامه نویسی انجام می شود و کمی زمان می برد.
سئو سخت و دشوار است
یکی از مزایایی که سایت های برنامه نویسی شده با آن روبرو هستند سئوی سخت آنهاست، بنابراین شما نمی توانید این سایت ها را به راحتی سئو کنید و برای رتبه سایت خود در گوگل به یک سئو حرفه ای نیاز دارید. وردپرس یا پی اچ پی هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام بهتر است در نظر بگیرید.

شما به دانش برنامه نویسی نیاز دارید
زمانی که می خواهید با استفاده از برنامه نویسی وب سایتی طراحی کنید، نیاز به دانش برنامه نویسی دارید و نمی توانید بدون دانش کدنویسی به راحتی وب سایت طراحی کنید، بنابراین باید از یک متخصص آموزش برنامه نویسی بگیرید.
وردپرس یا پی اچ پی
در نهایت شما می توانید بر اساس نیاز خود و نوع وب سایت خود بهترین روش طراحی سایت را انتخاب کنید. اگر نیازی به طراحی وب سایت خاصی برای وب سایت خود ندارید، می توانید از وردپرس استفاده کنید و یکی از قالب های آماده را انتخاب کنید. در وردپرس و طراحی سایت را به صورت رایگان انجام دهید، اما اگر می خواهید یک وب سایت سفارشی در طراحی سایت خود ایجاد کنید که بتوانید از صفر تا صد طراحی و ویژگی های آن را مدیریت کنید، می توانید از برنامه نویسی PHP برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید. شما زبان و وب سایت خود را مدیریت می کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 2,050
  • بازدید کلی : 8,269