loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 25 جمعه 13 اسفند 1400 نظرات (0)

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

محمد سلحشوری بازدید : 28 پنجشنبه 21 بهمن 1400 نظرات (0)

توجه: این یک مطلب علمی است و نیازمند بررسی منابع مختلف است این مطلب از سایتی که در پایان لینک آن درج شده است در این وبلاگ قرار گرفته برای اطلاعات بیشتر به لینک منبع در پایان مقاله و یا منابع دیگر را بررسی کنید!!

بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب شما کدام است؟ کرم BB یا کرم Beauty Balm که به زبان فارسی به آن کرم بی بی می گویند. این محصول در حقیقت کرمی است که در قالب چند محصول کاربردی عرضه شده است. کرم بی بی تلفیقی از چند نوع کرم نظیر مرطوب کننده، پرایمر، ضدآفتاب، کرم پودر و کانسیلر می باشد که شما با داشتن یک کرم می توانید همه این محصولات را داشته باشید.

در این مبحث قصد داریم در خصوص بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب مطالبی را در اختیار شما بگذاریم. این محصول جزء محصولاتی مراقبتی از پوست می باشد که معمولا چند کاره می باشند. نه فقط جوابگوی احتیاج ما به داشتن یک محصول آرایشی هستند بلکه خصوصیات مراقبتی بسیاری هم دارند. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای خرید این محصول، قیمت آن، ویژگی ها و خصوصیات عمده بهترین بی بی کرم برای پوست های خشک یا چرب آشنا سازیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا شما را با مطالب مهمی آشنا سازیم.

مزیت های بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب کدامند؟ انواع این کرم ها در واقع محصولات مراقبتی پوست در پوشش و روکش آرایشی می باشند. این عناصر مراقبتی می توانند شامل خواص ضد آفتابی، مهار چربی، مرطوب کنندگی، آنتی اکسیدانی و … باشند که با ملاحظه به مارک و محصولی که بکار می برید متمایز است. در این صورت جهت خرید بهترین بی بی کرم متناسب با پوست خود باید دقت لازم را به خرج دهید. چنانچه دوست دارید خرید این محصول کاربردی را به شیوه اینترنتی انجام دهید ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.

اگر شما تمایل به خرید بهترین بی بی کرم به صورت آنلاین را دارید و امکان امتحان کردن این محصول برای شما مقدور نیست، باید بدانید که این بی بی کرم ها در مقایسه با سایر محصولات از کاور کمتری برخوردار است. ولی از لحاظ درمان خیلی غنی می باشد. با این وجود خرید این محصولات برای کسانی که طرفدار آرایش طبیعی و ملایم هستند می تواند بهترین گزینه باشد.

هر چند این نوع کرم ها برای انواع پوست های چرب یا خشک ساخته شده اند ولی ما این محصول را اکثرا به اشخاصی که پوست خشک دارند پیشنهاد می دهیم.

قیمت بهترین بی بی کرم برای پوست خشک

بی شک تهیه بهترین بی بی کرم با کیفیت مورد توجه عموم است. چرا که این کرم به اندازه لوازم آرایشی و مراقبتی پوست حائز اهمیت است. اگر شما جزء آندسته از افرادی هستید که به نرخ لوازم بهداشتی و آرایشی اهمیت بسیاری می دهید توصیه ما به شما این است که حتما طرز فکرتان را در این باره تغییر دهید. بجای اینکه به دنبال محصولات گرانقیمت بهداشتی و آرایشی باشید که خیلی از آن ها فیک هستند سعی کنید از تولیدات ایرانی مرغوب مثل بهترین بی بی کرم ایرانی استفاده کنید. در واقع هیچ وقت برند را قربانی سطح کیفی محصول نکنید و از تهیه کردن محصولات های کپی و غیر اصل خودداری کنید.

مشخصات بهترین بی بی کرم برای پوست چرب
چنانچه پوست شما چرب است و گاهی جوش می زند لازم است بهترین بی بی کرم برای پوست چرب که مختص پوست چرب است را برای پوست خود بکار ببرید. در حقیقت این محصولات شامل ترکیباتی نظیر خاک رس است که می تواند چربی پوست را به خود جذب کنند تا پوستی شفاف، روشن و براق به شما بدهند. ساختار نرم و خامه ایی که این محصولات کاربردی دارند سبب می شود منافذ پوست مخصوصا منافذ پیرامون بینی شما بسته شده و به کمترین میزان خود برسند.

ویژگی های بهترین بی بی کرم برای پوست خشک
همانطور که می دانید بهترین بی بی کرم برای پوست خشک را برای انواع پوست خشک و چرب تولید کرده اند اما معمولا برای پوست های خشک بیشتر توصیه می شود. چنانچه دارای پوستی خشک می باشید لازم است این محصولات را که مرطوب کنندگی قوی دارند به کار ببرید. در این محصولات معمولا ترکیباتی نظیر آنتی اکسیدان، سرامید و spf موجود است تا پوست خشک شما را مرطوب و پوستی لطیف و شاداب را به شما بدهد.

نحوه استفاده از بهترین بی بی کرم

شما برای استفاده از بهترین بی بی کرم می توانید این محصول را با انگشت های دستتان آن را بر روی پوست صورت پخش کنید تا به خوبی جذب پوست صورتتان شود. ولی توصیه ما به شما این است که جهت اثربخشی بهتر و بیشتر این محصول بر روی پوست صورت پد های آرایشی یا براش بکار ببرید. این ابزار آرایشی سبب می شود این محصول به صورت مطلوبی روی صورت پخش شود و لوازم آرایشی دیگر به خوبی روی پوست قرار گیرند. این ابزار آرایشی از انتقال باکتری ها، چربی ها و آلودگی موجود روی پوست یا زیر ناخن به پوست صورت شما پیشگیری می کند.

بهترین مارک بی بی کرم کدام است؟

برای خرید بهترین بی بی کرم لازم است تا بهترین تولید کنندگان آن را نیز بشناسید. در زیر سعی داری تا بهترین مارک بی بی کرم را برای شما معرفی کنیم.

گارنیه
گلدن رز
فارماسی
نیوآ
نوروا
لورآل
فلورمار
بورژوآ
ایو روشه
ویشی
جمع بندی:
همانگونه که می دانید بهترین بی بی کرم ها در قالب چند محصول کاربردی نظیر مرطوب کننده، پرایمر، کانسیلر، کرم پودر و ضد آفتاب تولید شده اند و معمولا به این محصولات چند کاره گفته می شوند. مدل های مختلفی از این کرم سازگاری بالایی با انواع پوست های مختلف دارند که البته بیشتر برای پوست های خشک توصیه می شوند.

این کرم ها یک محصول همه کاره می باشند چرا که جوابگوی اکثر نیاز های ما می باشند. به عنوان مثال هم خواص پوشش دهی دارند هم آبرسان مطلوبی می باشند هم اینکه لک و جوش های پوست صورت را می پوشانند. از سوی دیگر به علت بافت سبکی که دارند برای بکارگیری روزمره و دائمی انتخاب خیلی مطلوب و خوبی به حساب می آیند. در این مقاله سعی شده در خصوص ویژگی های این نوع کرم ها برای انواع پوست، خرید اینترنتی این محصول مطالبی جامع را در اختیار شما بگذاریم.

بهترین مدل های بی بی کرم کدام اند؟
کرم BB کالیستا بیوتی مدل 03 حجم 50 میلی لیتر
بی بی کرم ایرانی کالیستا مدل ۵۰ میلی لیتری یکی از بهترین بی بی کرم های ایرانی است که از رنگ بندی های متنوعی بهره می برد و همچنین دارای ماندگاری بسیار بالای ۲۴ ساعته است. این کرم در مقابل تعریق مقاوم است و از مواد گیاهی و طبیعی ساخته شده است.

تولید کننده    ایران
حجم محصول    ۵۰ میلی لیتر

کرم پودر BB درماتیپیک مدل S20 حجم 30 میلی لیتر
dermatypique فرانسوی تولید لوازم آرایشی است که محصولات خود را رده های مختلفی از جمله بی بی کرم برای پست خشک و چرب تولید کرده است. این محصول معرفی شده دارایSPF و بدون چربی است. این کرم دارای قابلیت کوچک سازی منافذ باز پوست و همچنین دارای ویژگی مات کنندگی است. تیوپ این محصول 30 میلی لیتری است.

تولید کننده    فرانسه
حجم محصول    ۳۰ میلی لیتر

کرم BB ساین اسکین مدل SynBeauty حجم 40 میلی لیتر
ساین اسکین برند ایران است که محصول خود را با عنوان ساین بیوتی به بازار بهترین بی بی کرم ها عرضه کرده است. این محصول تیوپی دارای ویژگی های ضد پیری، آرسانی و همچنین ضد آب است که دارای ویتامین ها و مواد بسیار مفید برای پوست است. این محصول بافتی بدون چربی دارد.

کرم پودر BB فارماسی شماره ۰۲ حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم بی بی فارماسی که ساخت کشور ترکیه است یکی از بی بی کرم های خوب برای انواع پوست می باشد. این محصول از محبوبین بسیار زیادی برخوردار است. این محصول مناسب رنگ پوست های متوسط است و دارای ویژگی ضد آب است که از ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول حاوی spf است

تولید کننده    ترکیه
حجم محصول    ۵۰ میلی گرم

منبع: https://alonazar.com/best-bbcream/

محمد سلحشوری بازدید : 34 یکشنبه 10 بهمن 1400 نظرات (0)

اگر شما دنبال موزر 7 دنده آلمانی اصلی ( موزر 0291 ) با قیمت مناسب هستید ( بهترین مدل موزر 1400 ) ن محصول چینی با ما همراه باشید

موزر 7 دنده آلمانی در واقع مدل موزر 0291 می باشد که به نام موزر 7 دنده شناخته میشود

موزر 7 دنده آلمانی اصلی از سری 1400 شرکت موزر می باشد

شرکت موزر محبوبیتش را مدیون ماشین‌های اصلاح سری ۱۴۰۰ خود می‌داند

زیرا ماشین‌های اصلاح این سری با قیمت پایینی که دارند

از محصولات پرفروش‌ این شرکت هستند

مدل « Moser 1400 7click version » هم یکی از ماشین‌های اصلاح 1400 است

که آن را با بدنه‌ی کاملا زرشکی و درج عبارت موزر روی آن می‌شناسند

مهم‌ترین قسمت یک ماشین اصلاح تیغه‌‌ی آن است که کارایی و دوام ماشین به آن‌ بستگی دارد

جنس تیغه‌های موزر از استیل ضد زنگ و عرض آن ۴۶ میلی‌متر بوده

که آن را برای کوتاه‌کردن موهای سر مناسب کرده است

طول برش این تیغه را می‌توان توسط اهرم تنظیم ارتفاع برش تغییر داد

هنگامی که دستگاه با دست راست گرفته شود

توسط انگشت شست به‌راحتی می‌توان با حرکت اهرم ارتفاع برش را از ۰٫۷ تا ۳ میلی‌متر تغییر داد

در طرف دیگر بدنه‌ی ماشین اصلاح دکمه‌ی قفل اهرم قرار دارد

که به کمک آن می‌توان طول برش تنظیم‌شده را در جای خود ثابت کرد

برای اصلاح موهای سر و صورت در اندازه‌های مختلف باید از شانه های هدیه که همراه دستگاه ارائه شده است استفاده کرد

لازمه‌ی کوتاه‌ کردن موی سر داشتن موتور پرقدرت است که بتواند موهای متراکم سر را کوتاه کند

موتور ماشین‌های اصلاح سری ۱۴۰۰ با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه نوسان می‌کند

این موتور پرقدرت عامل وزن ۵۲۰ گرمی دستگاه و صدا و لرزش نسبتا زیاد آن است

که در میان ماشین‌های اصلاح امروزی‌تر کمتر دیده می‌شود

بعد از اصلاح خرده موهایی بین تیغه‌ها باقی می‌مانند

# موزر 7 دنده آلمانی # موزر 0291 # بهترین مدل موزر 1400

که به علت سرعت حرکت زیاد دو تیغه روی یکدیگرمی‌توانند باعث کندشدن تیغه‌ها شوند

برای افزایش عمر تیغه‌ها باید بعد از هر بار اصلاح موها را توسط برس ارائه‌شده از روی تیغه‌ها پاک کرده

و سپس تیغه را روغن‌کاری کرد

هنگام خرید حتما دستگاه را روغن کاری بکنید

به طور خلاصه Moser 1400 7 click version دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ با عرض ۴۶ میلی‌متر اهرم تنظیم ارتفاع برش از ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر دکمه‌ی قفل اهرم یک شانه‌ی اصلاح و موتور پرقدرت با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه بوده و برای اصلاح موهای سر و صورت مناسب است

کارخانه موزر در سال 1946 در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس گردید

موزر اولین کارخانه تولید کننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا میباشد

تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولید کننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند

کمپانی موزر با بکارگیری از بروز ترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده تا آنجا که توانسته بالاترین استاندارد های کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب نماید

مدل 1400 به عنوان شناخته شده ترین محصول این کمپانی در ایران میباشد

که در بین مردم ایران با نام مستعار موزر شناخته میشود


این محصول دارای 7 درجه تنظیم تیغه میباشد

که امکان پیرایش مو را در 8 اندازه برای شما فراهم میسازد

دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی از جنس استیل ضد زنگ که عرض آن ۴۶ میلی‌ متر میباشد

بوده که دارای طول عمر بالایی میباشدریش تراش موزر 7 دنده دارای قفل ضامن برای تثبیت اندازه انتخاب شده برای مو و نیز اهرم قابل تنظیم برای کوتاهی مو می باشد

به همراه این محصول یک شانه برای نصب روی دستگاه و یک محافظ تیغه پلاستیکی و روغن جهت روغن کاری تیغه ها و برس برای تمیز کردن دستگاه ارائه می شود

# موزر 7 دنده آلمانی # موزر 0291 # بهترین مدل موزر 1400

مشخصات موزر 7 دنده آلمانی

تیغه تمام استیل ضد زنگ

قابل تنظیم در 7 دنده 0.7 تا 3 میلیمتری

دارای فرچه تمیز کننده / روغن

موتور کم صدا و پر قدرت

وزن 520 گرم

طول : 175 میلیمتر

عرض: 69 میلیمتر

ارتفاع: 50 میلیمتر

موتور 6000 دور در دقیقه

دستگاه موزر در طول سالیان طولانی همچنان با کیفیت اولیه خود تولید میشود

و مهندسین آلمانی در شرکت موزر همواره سعی در بهبود کارایی و موتور این دستگاه نموده اند

پروفروش بودن دستگاه عاملی برای تولید جنس بی کیفیت چینی شده است

در سایت مرکز خرید ماشین اصلاح و ریش تراش میتوانید دستگاه اصل ساخت آلمان را با گارانتی 3 ساله خریداری کنید

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 699 تومان با سه سال گارانتی

ب ) درجه دو 650 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 590 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

منبع: https://shavermall.com/%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1-7-%d8%af%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

محمد سلحشوری بازدید : 39 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

انگلستان جز چهار کشوری است که پادشاهی متحد بریتانیای کبیر را تشکیل می دهند، همچنین جز بزرگ ترین، ثروتمندترین و پرجمعیت ترین کشور در این پادشاهی است. انگلستان دارای جزیره های بسیار کوچک و بزرگ است، که شهر لندن پایتخت و مرکز پادشاهی بریتانیا را تشکیل می دهد. در این کشور بیشتر مواقع هوا ابری است و ممکن است در هر فصلی از سال باران ببارد، همچنین ممکن است در یک روز شما یک آفتاب زیبا و باران ملایم را باهم ببینید. از آنجایی که بریتانیا زادگاه افرادی مثل داروین و نیوتن است، فرهنگ مردم این منطقه همانند گذشتگان است. امروزه افراد زیادی قصد دارند برای ادامه زندگی و سرمایه گذاری به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. انگلستان یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت است، زیرا از نظر اقتصادی وضعیت بسیار مناسبی دارد. موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین شرکت های ایران در حوزه مهاجرت می باشد. برای مهاجرت به انگلستان با موسسه حقوقی مهاجرتی تیدی پارس تماس بگیرید.

روش های مختلف برای دریافت اقامت انگلستان

  برای دریافت اقامت در کشور انگلستان روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه قصد داریم بهترین روش ها را برای دریاقت اقامت این کشور بیان کنیم.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت:

یکی از روش هایی که می توان با آن اقامت انگلستان را دریافت کرد، ثبت شرکت در این کشور است. در این روش می توانید به مدت 3 سال در انگلستان اقامت دریافت کنید و بعد از گذشت این زمان می توانید دو سال دیگر اقامت خود را تمدید کنید و در آخر برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

برای دریافت این نوع اقامت لازم هست نمره آیلتس شما حداقل 4 باشد، همچنین لازم است تمام مدارک شناسی مانند پاسپورت، مدارک هویتی و تمام سوابق کاری خود را ارائه دهید. به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت اقامت داشتن گواهی عدم سوء پیشینه در کشور انگلستان بسیار مهم است.

همان طور که گفته شد برای دریافت اقامت دائم از طریق ثبت شرکت باید بعد از 3 سال اقامت خود را تمدید کنید، اما این کار در صورتی امکان پذیر است که در طول این سه سال یک کسب و کار مناسب برای خود راه اندازی کرده و مالیات و بیمه را پرداخت کرده باشید.  

دریافت اقامت انگلستان از طریق خرید ملک:

یکی دیگر از روش هایی که می توان با آن در برخی کشورهای اروپایی اقامت دریافت کرد، خرید ملک در آن کشور است. برای سرمایه گذاران خارجی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می توانند به راحتی در کشور انگلستان ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. اما بهتر است بدانید با خرید ملک در این کشور نمی توانید اقامت دائم را دریافت کنید، اما می توانید با این روش اقدامات لازم را برای دریافت اقامت انجام دهید.

اگر قصد خرید ملک در انگلیس را دارید، ابتدا باید نرخ ملک در این کشور را مورد بررسی قرار دهید، سپس بر اساس بودجه و توانایی مالی خود یک ملک مناسب را پیدا کنید. توصیه می شود برای خرید ملک از یک وکیل کمک بگیرید تا به راحتی کارهای اداری برای جا به جایی ملک را انجام دهد.  برای خرید ملک در انگلیس نیاز به اثبات اقامت خود ندارید، اما باید هویت خود را به دولت اثبات کنید. برای این کار باید مدارک شناسایی، پاسپورت امضا شده و مجوز عبور و اجازه اقامت را داشته باشید. برای کسب اطالعات بیشتر با یک وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران تماس بگیرید.

دریافت اقامت انگلستان از طریق ویزای استارتاپ:

امروزه کشور انگلستان از نظر اقتصادی و صنعتی یک کشور بسیار پیشرفته است، به همین دلیل برنامه های متنوعی را برای تمام افراد در نظر دارد.

یکی از پرطرفدارترین روش ها برای مهاجرت به انگلستان دریافت ویزا استارت آپ کشور انگلستان است، که دولت این کشور برای رشد بهتر اقتصاد آن را به کارآفرین ها ارائه می دهد.

کارآفرینان با داشتن ویزای استارتاپ می توانند به طور موقت در کشور انگلستان اقامت داشته باشند و در صورت پیشرفت و موفقیت در کسب و کار خود و رعایت برخی استاندارد‌های موجود می توانند اقامت دائم را دریافت کنند. برای دریافت این ویزا کافیست یک ایده جدید و منطقی داشته باشید که توسط یک سازمان رسمی تایید شده باشد. با دریافت این ویزا می توانید به مدت دو سال در انگلستان اقامت داشته باشید، سپس می توانید با ویزای نوآور به مدت سه سال ویزای خود را تمدید کنید. نکته مهم این است که فرد متقاضی می تواند با داشتن این ویزا همسر و فرزند زیر 18 سال خود را به این کشور بیاورد. این ویزا برای کسانی مناسب است که پتانسیل راه اندازی یک کسب و کار را برای اولین بار در انگلستان دارند، به همین دلیل باید تمام مراحل این کار را به درستی انجام دهد و سپس کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. توجه داشته باشید که بعد از راه‌اندازی کسب و کار امکان ورود به استارتاپ وجود ندارد.

دریافت اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری:

از آنجایی که کشور انگلستان یکی از اقتصادهای بزرگ جهان است، برنامه های بسیار خوبی برای تمام سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است. برنامه‌ی این کشور یکی از سخت ترین برنامه های برای مهاجرت است و متقاضیان باید شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند از این موفعیت استفاده کنند. کسانی که از طریق سرمایه‌گذاری اجازه اقامت در انگلستان را دریافت می کنند، می توانند در مدت اقامت خود در این کشور درس بخوانند یا کار کنند. برای زندگی در انگیش شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. برای یادگیری زبان انگلیس به سایت تهران زبان بروید.

برای دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری مدارکی مثل پاسپورت، گواهی تمکین مالی، گواهی سلامت پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه، مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر لازم است. همچنین باید به طور دقیق بیان کنند که چگونه سرمایه خود را بدست آورده اند و بتوانند به راحتی سرمایه خود را انتقال دهند. اگر برای سرمایه گذاری از سرمایه همسر خود استفاده می کنید باید سند ازدواج و نامه رضایت همسر خود را داشته باشید.اگر قصد دارید ویزای خود را تمدید کنید باید قبل از رسیدن زمان پایان اعتبار اقدامات لازم را برای تمدید انجام دهید. برای این کار باید نام تمام کسانی که تحت سرپرستی هستند و در ویزا ذکر شده بود، دوباره گفته شود. همچنین باید حداقل دو میلیون پوند در دست داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که با داشتن ویزای سرمایه‌گذاری می تواند برای اعضای خانواده مانند همسر و فرزند خود ویزا دریافت کنید. در چنین شرایطی اگر فرزند شما زیر 18 سال سن داشته باشد می توانید برای آن هم ویزا دریافت کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 23 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 34 یکشنبه 28 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

آشنایی با انواع ارور یخچال فریزر پروفایل

کد خطای یخچال یا انواع ارور یخچال پروفایل ، موضوعی ست که برای هر کاربری که دارنده این برند از یخچال است، مهم است. به همین دلیل در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با انواع ارور یخچال پروفایل با شما صحبت کنیم. این کد های خطا ذر واقع به شما می گوید که قطعه ای از یخچال شما دارای ایراد شده و باید هر چه سریع تر به سراغ حل مشکل یخچال خود بروید.

کد خطای “E” : (کد خطایE1 که نمایشگر علامتE01 را نشان می دهد.)

وقتی دمای فریزر یخچال به شدت بالا می رود، با کد خطای E  مواجه می شویم.

علت = سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر

کد خطا یخچال”E” (کد خطای E2یخچال پروفایل  نمایشگر E02را نشان می دهد.)

علت = سنسور دمای محفظه محفظه معیوب است

کد خطای “E3” نمایشگر با نشان دادن این خطا خبر از خرابی سنسور دمای کنترل درجه حرارت می دهد.

علت = سنسور دمای کنترل درجه حرارت معیوب است.

خطای F1:

خطای  1F این خطا بدلیل از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد. در این مواقع باید دستگاه را از پریز جدا کنیم و با تعمیرگاه تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F2:

کد خطا- F2 مشکل این خطا، ایراد از سنسور محیط فریزر است -هنگام خرابی سنسور محیط فریزر، باید مقدار اهم سنسور بررسی و کنترل شود. یک دلیل دیگر نشان دادن این خطا به دلیل خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه  است که باید دوشاخه برق دستگاه را جدا کرده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر پروفایل تماس بگیرید.

خطای F3:

کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطای  4F:

کد خطا F4 – اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال که بایستی مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود. خرابی سنسور اوپراتور  و در نتیجه تعویض سنسور  یک مسئله بسیار مهمی ست که حتما باید به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده شود. پیشنهاد ما به شما در مواقع برخورد با این مشکل این است که در اولین قدم، یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F5:

کد خطا F5 –  این خطا مربوط به سنسور اوپراتور فریزر است. در این مواقع وظیفه تعمیرکار چک کردن مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال است. لازم به ذکر است بدانید که در صورت خرابی سنسور اپراتور یخچال، ممکن است برد یخچال نیز از کار بیفتد. به همین دلیل این یک خطای بسیار مهم و حیاتی است و در صورت عدم توجه به آن، ممکن است یخچال شما به کلی از کار بیفتد.

خطای F7:

کد خطا F7 این خطا هم بدلیل خرابی سنسور محیط  مشاهده می شود. که باید توسط یک تعمیرکار خبره این کار، مقدار اهم سنسور  یخچال بررسی شود. و اگر با خاموش کردن یخچال بعد از چند ساعتی همچنان این ارور نمایش داده شد، متاسفانه باید برد و مقاومت یخچال تعویض گردد. که البته حتما ضروری است که این کار به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل واگذار شود.

خطای F8:

کد خطا F8 – مشکل این پیغام خطا از فن یخچال است. در مواردی مانند سوختگی فن یخچال، آسیب دیدگی فن یا از کار افتادن آن، این خطا نشان داده می شود که بایستی یا فن یخچال عوض شود یا اینکه تعمیر فن را انجام دهیم.

خطای F9:

کد خطا F9 این خطا مربوط  به هیتر المنت فریزر است. نگران این مشکل نباشد، چرا که با تعویض ساده هیتر المنت یخچال، مشکل یخچال شما حل می شود. پس اگر این خطا را بر روی نمایشگر یخچال پروفایل خود مشاهده کردید، کافی ست با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 35 سه شنبه 02 آذر 1400 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً مجموعه ی ما با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید.

منبع: تعمیر تبلت لنوو

محمد سلحشوری بازدید : 28 شنبه 29 آبان 1400 نظرات (0)

تعمیرات all in one ایسر مانند دیگر محصولات این شرکت به دلیل ساختار خاصی که دارند باید توسط افراد متخصص و البته استفاده از ابزارها و تجهیزات کاملاً به روز انجام شود.در نمایندگی ایسر در تهران شما می توانید همه مشکلات به وجود آمده برای آل این وان خود از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری را به راحتی و با کمترین هزینه برطرف نمایید. در ادامه با ما همراه باشید

تعمیرات all in one ایسر

آل این وان یا همان کامپیوتر های یکپارچه به دلیل مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش فضا و کاهش مصرف و مورد توجه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها قرار گرفته اند.

شرکت ایسر با توجه به اینکه در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی یکی از شرکت های موفق بوده است، اقدام به تولید آل این وان نیز نموده تا در این زمینه نیز بتواند با تولیدات متنوع و همچنین با کیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ساختار آل این وان به طور کلی شبیه به هم است اما بسیاری از شرکت ها از نظر ظاهری و سخت افزاری تغییراتی را در آنها ایجاد می‌کند که می‌تواند بر روی تعمیرات all in one ایسر موثر باشد.

کسانی که از آل این وان های ایسر استفاده می کنند در هنگام بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دغدغه هایی برای تعمیر این دستگاه دارند.

به همین دلیل مرکز ما سعی کرده است با پشتیبانی کامل از تمامی مدل‌های مختلف آل این وان تولید شده توسط این شرکت این دغدغه را به خوبی از بین ببرد.

استفاده از خدمات مراکز غیرمجاز و افراد مبتدی نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نمی‌کند بلکه ممکن است موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش های اصلی و حیاتی این دستگاه نیز شود.

به همین دلیل نمایندگی ایسر تیمی از مجرب ترین تعمیرکار آن را در این مرکز دور هم جمع آورده است تا بتوانند عملیات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

ارائه گارانتی معتبر

ایسر سعی کرده است تا مانند دیگر تجهیزات وارد شده به بازار از جمله لپ‌تاپ‌های با کیفیتی که تولید می کند، آل این وان ها را نیز با قیمت بسیار عالی و مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

به همین دلیل نمایندگی ایسر نیست هزینه‌ های بسیار مناسب و کمی را برای تعمیرات all in ine ایسر در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند نسبت به هزینه های خود مدیریت بهتری را داشته باشند.

برای اعتماد سازی بیشتر مشتریان و همچنین تضمین کیفیت خدماتی که در نمایندگی می شود، گارانتی معتبر تعمیر برای هر محصول البته مهلت تست پس از انجام تعمیرات در نظر گرفته می شود.

در صورتی که هر کدام از قطعات سخت افزاری آل این وان ایسر دچار مشکل شده باشند و تعمیر آنها از نظر اقتصادی نیز به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نسبت به تعویض این قطعات معیوب اقدام می کند.

پس در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای آلین وان شما به وجود آمد حتما در قسمت تعمیرات all in one ایسر مراجعه نموده تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه مشکل شما برطرف شود.

مشکلات متداول آل این وان های ایسر

آل این وان ایسوس می تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به دلیل عدم نگهداری صحیح و یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود.

یکی از مهمترین ایرادات و مشکلات شایع برای محصولات یک پارچه ای سر ویروس های نرم افزاری است که می تواند باعث خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزار از جمله سی پی یو دستگاه و همچنین چیپ گرافیک شود.

در این صورت به آسیب دیدن چیپ گرافیک دستگاه تصاویر نمایش داده شده ایراد پیدا کرده و ممکن است در برخی از موارد به طور کلی این فصل روشن نشود.

از دیگر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که برای آل این وان های ایسر به وجود می آید می توان به هنگ کردن دستگاه و یا مشکلاتی که برای به روز رسانی بایوس آن و همچنین خراب شدن قطعات مختلف سخت افزاری اشاره نمود.

ارتقاء گرافیک ایسر امکان پذیر بوده و قابل به روز رسانی است اما باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا کوچکترین مشکلی برای دیگر قسمت های این دستگاه به وجود نیاید.

برخی از خدمات تعمیرات all in one ایسر

تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع آل این وان ایسر

تعمیرات تخصصی انواع درایور های نوری

تعمیر صفحه لمس و نمایشگر دستگاه

تعمیرات و تعویض کارت گرافیک دستگاه

نصب ویندوز و برطرف کردن مشکلات مختلف نرم افزاری

تعمیر و بازیابی باتری

ترمیم و تعمیر هارد دیسک

تعمیرات مختلف سخت افزاری و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است به دلیل ضرب دیدگی برای هر قسمت دستگاه به وجود بیاید.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 37 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

زیبایی و آراستگی برای زنان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است. تقریبا تمام زنان تمایل دارند که در هر شرایطی زیبا و جذاب به نظر رسیده و در بهترین حالت خود باشند. از این رو آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه در چند دهه اخیر رشد چشمگیری داشته و خدمات آرایشی ارائه شده در این مراکز تنوع بسیاری یافته است. روش های آرایشی دائم و نیمه دائم از جمله انواع تاتو صورت، کاشت و اکستنشن مژه و ابرو، جدید ترین مدل های مش و رنگ مو و بسیاری موارد دیگر از جمله خدمات آرایشی است که طرفداران بسیاری در میان بانوان پیدا کرده است.در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر برخی از جدید ترین روش های آرایشی موقت و نیمه دائم می پردازیم.

کلاس های آموزشی فیشیال و پاکسازی پوست در شیراز

انواع خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه

دست ها بخشی تاثیر گذار در زیبایی یک زن هستند. علاوه بر زیبایی و شفافیت پوست دست ها، تمیزی و زیبایی ناخن ها نیز نقش قابل توجه در جذابیت یک زن دارند اما این زیبایی و آراستگی دیگر تنها منحصر به ناخن های دست نیست بلکه سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز تبدیل به جزئی از خدمات ارایشی پرطرفدار در میان زنان گردیده است. بر همین اساس امروزه آرایشگاه های زنانه خدمات بسیار تخصصی و حرفه ای را برای آراستگی ناخن های دست و پا ارائه می نمایند که مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.خدمات اصلی زیبایی ناخن شامل موارد مختلفی می شود که عبارتند از: کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور و لاک ژل.

کاشت ناخن

کاشت ناخن گزینه ای مناسب و نیمه دائمی برای داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. شما می توانید به اندازه و فرم دلخواه ناخن کاشته و از داشتن ناخن هایی با فرم و طرح جذاب که به راحتی جدا نمی شوند لذت ببرید. کاشت ناخن جایگزینی مناسب و نسبتا دائمی برای ناخن های مصنوعی است که دیگر کاربرد چندانی ندارند. دقت داشته باشید که کاشت ناخن امری تخصصی و بیسار حساس بوده که حتما باید توسط فرد ماهر و دوره دیده انجام شود. در صورتی که کاشت ناخن به طور غیر حرفه ای و بدون رعایت موارد بهداشتی انجام شود می تواند خطرات جدی برای سلامتی فرد به همراه داشته باشد همچنین لازم است بدانیم که ناخن کاشته شده نیز دائمی نبوده و در بازه های زمانی مشخص نیازمند ترمیم و جایگزینی می باشد.

مانیکور

داشتن ناخن های مرتب و اراسته خواسته ی هر بانویی است که به زیبایی دستان خود اهمیت می دهد. برای این منظور می توانید از خدمات مانیکور دست در آرایشگاه های زنانه بهره مند شوید. به فرآیند سوهان کردن ناخن، پاک کردن و از بین بردن گوشت و پوست های ریز اضافه ی دور ناخن به طوری که اسیبی به بافت سالم اطراف ناخن وارد نشود، مانیکور دست گویند. لازم به ذکر است که مانیکور ناخن نیز باید توسط فرد متخصص انجام شده و نکات بهداشتی و ضدعفونی ناخن ها قبل و بعد از مانیکور به دقت صورت گیرد.

پدیکور

همان اندازه که سلامت و زیبایی ناخن های دست مهم و تاثیرگذار است، سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز حائز اهمیت است. ناخن های نامرتب، شکسته و تیره، زیبایی پا را از بین برده و از جذابیت فرم زیبای پای شما می کاهد. به سوهان زدن، مرتب کردن و برداشتن گوشت و پوست مرده و زائد اطراف ناخن پا بدون آسیب رساندن به بافت اصلی آن، پدیکور ناخن می گویند که از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در آرایشگاه های زنانه می باشد.

لاک ژل

لاک ژل یا همان ژلیش ناخن گزینه مناسبی است برای کسانی تمایل به کاشت ناخن ندارند. لاک ژل زیبایی یک ناخن کاشته شده را دارد و به دلیل داشتن کراتین مانع آسیب رسیدن به صدف ناخن می شود. در روش لاک ژل ، ناخن ها از پایه کوتاه نشده و سوهان زده نمی شوند بنابراین این روش نسبت به کاشت آسیب کمتری برای ناخن به همراه دارد و هر زمان که بخواهید به راحتی از روی ناخن شما برداشته می شود.

 

خدمات آرایش دائم در آرایشگاه زنانه

تاتو یا همان خالکوبی به عنوان شکلی از آرایش دائم و نیمه دائم شناخته می شود که به انواع مختلف در آرایشگاه های زنانه صورت می گیرد. تاتو صورت را می توان برای خط چشم و خط لب، زیبایی و ترمیم ابرو و حتی اسکالپ سر در موارد ریزش مو نیز انجام داد. هدف از انجام تاتو در صورت رهایی از آرایش مداوم صورت به طور روزانه و موقت است که علاوه بر هدر دادن هزینه و زمان، در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را نیز از دست می دهد.

آموزش حرفه ای و تخصصی تتو بدن

آموزش تاتو در آرایشگاه زنانه

انجام انواع تاتو بر روی صورت امری تخصصی بوده و اجرای آن نیازمند گذراندن دوره های حرفه ای می باشد. برگزاری دوره های آموزش از سطح مبتدی تا حرفه ای تاتو صورت از جمله خدمات آموزشی است که توسط برخی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که مجوزهای لازم را دارند، ارائه می شود. دوره های آموزشی تاتو صورت شامل آموزش های تئوری، طراحی و کار عملی بر روی پوست های مصنوعی و طبیعی می باشد.

کلاس آموزش میکروبلیدینگ ابرو در تهران

کاشت مژه در آرایشگاه زنانه

از گذشته تا کنون همواره داشتن مژه هایی زیبا و پرپشت به عنوان معیاری برای زیبایی صورت در نظر گرفته شده است.این امر موجب روی آوردن بانوان به دریافت خدمات آرایشی برای افزایش زیبایی مژه ها می گردد. امروزه از روش های مختلف طبیعی و مصنوعی برای زیبا تر نشان دادن مژه ها و پرپشت کردن آن ها استفاده می شود که به طور کلی عباتند از:

  • انواع ریمل
  • لیفت و لمینت مژه
  • مژه مصنوعی
  • کاشت مژه

کاشت مژه از جمله روش های جدید است که مورد استقبال بانوان در آرایشگاه های زنانه قرار گرفته است. کاشت مژه فرآیندی است که در طی آن تارهایی از جنس مو با ترکیبات مصنوعی، لا به لای مژه های پلک بالایی با چسب های مخصوص اضافه می شود. کاشت مژه شامل دو نوع کاشت دائم و موقت می باشد.

کاشت مژه به صورت دائمی در یک طی عمل جراحی حدودا دو ساعته همراه با بیهوشی موضعی توسط پزشک متخصص انجام می گیرد که دوره نقاهت و عوارض خاص خود را به همراه دارد. در روش موقت کاشت مژه از مژه های مصنوعی برای پرپشت نشان دادن مژه ها استفاده می شود. در این روش مژه های مصنوعی از جنس مو را به صورت مجزا و با استفاده از چسب های مخصوص که دارای دوام خوبی می باشند لا به لای مژه های طبیعی می چسبانند. مژه موقت به طور میانگین یک هفته دوام داشته و به مرور زمان در اثر شستشو کنده می شود. این نوع از کاشت مژه می تواند توسط آرایشگران متخصص و دوره دیده در سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه با رعایت موارد بهداشتی انجام شود.

محمد سلحشوری بازدید : 25 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

کاشت نهال گردو با سود دهی بالا

شاید دور از ذهن نباشد که به کاشت نهال گردو پرورش دلار بر روی شاخه های سبز گفته میشود. گردو از انواع آجیل ها است که استفاده متنوعی دارد و همچنین در بازار سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این مغز چرب و سفید و مغذی همیشه از محبوب ترین آجیل ها بوده است.

این مغز هم بصورت خوراکی خام استفاده دارد و هم بصورت ترکیب در غذاها. نهال گردو دارای گونه های مختلفی می باشد که هر کدام متناسب با یک آب و هوا و خاک رشد مناسب تر دارد. در مناطق غربی و مرکزی ایران هم رشد و پرورش درخت گردو بسیار زیاد است.

انتخاب نهال گردو مناسب

اگر به فکر خرید نهال گردو میباشید ابتدا باید از نظر اینکه این نهال با نوع خاک منطقه و شرایط جوی آنجا سازگار است تحقیق کنید. در مرحله بعدی نسبت به انتخاب نهالی اقدام کنید که هم استقامت و طول عمر اقتصادی بالایی داشته باشد و هم از مغز و میوه مناسبی برخوردار باشد.

گردوها بسته به نوع خود دارای مغز در سایز و رنگ مختلف و همچنین میزان چربی متفاوت میباشند. هرچند امروزه نهال های اصلاح شده وارد بازار شده است که فقط دارای  ظاهر زیبا میباشند و از طعم و مزه مناسب بی بهره هستند.

کاشت انواع نهال گردو

امروزه کاشت انواع ارقام گردو بخاطر همان دلایلی که ذکر شد بسیار بیش از گذشته شده، با وجود ورود انواع ارقام اصلاح شده که باردهی این ارقام را سریع تر کرده این محبوبیت و علاقه به کاشت نهال گردو بیشتر نیز شده است. انواع نهال گردو های موجود در بازار کشور عبارتند از:

نهال گردو تویسرکان

نهال گردو تویسرکان یکی از ارقام سود آور و پر طرفدار میباشد، تویسرکان از نظر کشت گردو مرکز و قلب گردوی ایران محسوب میشود. گردوی تویسرکان از ارقام بومی کشور ایران میباشد. میوه نهال گردو تویسرکان به حالت بیضی شکل میباشد، دارای 50 درصد مغز است که یکی از دلایل محبوبیت این رقم همین کیفیت بالا و درصد بالای مغز میباشد. میوه این درخت گردو با پوست نازک و میوه خوش طعم با چربی بالا معروف است.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-تویسرکان/

نهال گردو دماوند

نهال گردو دماوند یکی از انواع نهال گردو ایرانی می باشد که برای اولین بار در منطقه دماوند کاشت شد. البته امروزه به دلیل کیفیت بالای این نهال، در بیشتر مناطق ایران و حتی کشورهای دیگر نیز این نهال کاشت می شود. این نهال به دلیل اینکه بومی کشور می باشد، سازگاری خاصی با اکثر ایران دارد و یکی از بهترین نهال ها برای کاشت می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-دماوند/

نهال گردو مراغه

نهال گردو مراغه از انواع نهال گردو ایرانی است که به دلیل بومی بودن سازگاری بالایی با مناطق گردو خیز ایران دارد. به دلیل زود بازده بودن، میزان بازدهی بالا، کیفیت عالی محصولات این نهال و مقاومت بالای آن در برابر سرما، به نهال گردو ژنوتیپ برتر معروف است.

همان گونه که از نام این نهال پیداست برای اولین بار در شهر مراغه در استان آذربایجان غربی تولید شد. شهرستان مراغه بعد از تویسرکان دومین قطب بزرگ تولید گردوی ایران به شمار می رود. خرید نهال گردو به دلیل طولانی بودن عمر مفید این درخت یک سرمایه گذاری مفید و بلند مدت می باشد. بنابراین نیاز به حسایت بالایی در انتخاب نهال گردو مناسب دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-مراغه/

نهال گردو پکان آمریکایی

خرید نهال گردو مانند دیگر نهال های موجود از حساسیت بالایی برخوردار است، نهال گردو پکان آمریکایی از جمله ارقامی است که امروزه بیش از پیش محبوب شده است. یکی از مواردی که کیفیت محصول نهایی را تضمین میکند، خرید نهال از نهالستان های معتبر و دارای مجوز میباشد. اکین نهال تنها نهالستان در منطقه غرب کشور که دارای باغ مادر میباشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-پکان-آمریکایی/

 نهال گردوی ژنوتیپ

نهال گردو ژنوتیپ بومی کشور خودمان می باشد که دارای کیفیت بالایی است. شما می توانید نهال گردو ژنوتیپ را از نهالستان اکین نهال تهیه نمایید. تمامی ارقام نهال در این نهالستان دارای کارت سلامت بوده و این نهالستان دارای باغ مادر میباشد، خرید نهال گردو از باغ مادر این اطمینان را به شما میدهد تا از یک مجموعه معتبر خرید خود را انجام دهید.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-ژنوتیپ/

نهال گردو فرانکت

نهال گردو فرانکت یکی از انواع نهال های پربازده می باشد. میزان باردهی نهال گردو فرانکت تقریبا 60% بیشتر از انواع نهال های دیگر است. اگر قصد احداث باغ گردو و خرید نهال دارید خرید نهال گردو از نهالستان اکین نهال را یک گزینه مطمئن برای موفقیت شما است. میوه نهال گردو فرانکت بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-فرانکت/

نهال گردو کاغذی

نهال گردو کاغذی یا به اصطلاح دیگر نهال گردو پوست کاغذی یکی از شناخته ترین انواع نهال گردو در میان عموم مردم است. میوه نهال گردو کاغذی کیفیت و مرغوبیت بالایی است و طعم بی نظیری دارد. علاوه براین به دلیل داشتن پوست نازک که به راحتی با دست می شکند، محبوبیت بسیاری دارد. یکی از امتیازات نهال گردو، سهولت جداسازی از مغز از پوست می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-کاغذی/

نهال گردوی خوشه ای

نهال گردوی خوشه ای یکی از انواع مختلف نهال گردو بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. نهال گردوی خوشه ای به علت پربار بودن درخت گردو صرفه اقتصادی بالایی دارد. خرید نهال گردو از نهالستان اکین نهال این اطمینان را به شما میدهد که مجموعه ای از نهال های سالم و کیفیت بالا را داشته باشید. میوه نهال گردو خوشه ای به شکل بیضی می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-خوشه-ای/

نهال گردو اسرائیلی

خرید نهال گردو اسراییلی به دلیل بازدهی زود هنگام و باردهی بالای سالیانه یکی از مناسب ترین سرمایه گذاری های ممکن می باشد. قبل از احداث باغ و یا کاشت هر نهالی شناخت کامل در مورد نوع سالم آن، شناخت آفات و راه های انتخاب و خرید نهال مناسب بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. میوه نهال گردو اسرائیلی گرد مایل به بیضی می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-اسرائیلی/

 نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر یکی از انواع نهال های زودبازده است که دارای باردهی محصول بسیار بالا و با کیفیت می باشد. با خرید نهال گردو چندلر از نهالستان اکین نهال می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که یک سرمایه گذاری عالی داشته اید. البته قبل از خرید نهال گردو چندلر باید با مشخصات و شرایط کاشت نهال گردو چندلر آشنایی داشته باشید.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-چندلر/

نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو فرنور از نهالستان اکین نهال اطمینان را به شما میدهد که دارای محصولاتی با کیفیت عالی و بازدهی بالا خواهید بود. میوه نهال گردوی فرنور یکی از با کیفیت ترین انواغ مغز گردو می باشد. قبل از خرید نهال گردوی فرنور بهتر است با مشخصات این نهال آشنا شویم. نهال گردو فرنور دارای گردوهایی به شکل دایره و در اندازه متوسط می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-فرنور/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 2,044
  • بازدید کلی : 8,263