loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 62 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)
در حوزه لینک سازی روش های بسیاری برای دریافت لینک و اعتبار سازی وجود دارد که می توان گفت تمام روش ها،جز دسته سئوی خاکستری محسوب می شوند البته نوع لینک و تعداد آن ها مشخص کننده میزان ریسک در آن می باشد و نمی توانیم این میزان ریسک را به قدری کم کنیم که آن را در دسته سئو کلاه سفید قراردهیم و یا میزان ریسک به صفر برسد خب در این بین سوال می شود چه کنیم که لینک سازی ما کم ریسک و پربازده باشد ما در مجموعه سئوتن از سال های قبل به مسائل لینک سازی خارجی و تبلیغات و دریافت لینک اشراف کامل داشته ایم و می توانیم این مورد را با اطمینان عنوان کنیم که تمام پروژه های لینک سازی خارجی موجود در سئوتن کم ریسک و پربازده است.
برای سفارش خرید رپورتاژ در وبلاگ با شماره های زیر تماس حاصل نمایید...
محمد سلحشوری بازدید : 33 یکشنبه 17 دی 1402 نظرات (0)

یکی از وسایلی که در هرخانه استفاده زیادی از آن می شود یخچال و فریزر است این لوازم خانگی در مدل های مختلفی در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار دارد. برندهای زیادی در تولید یخچال و فریزر فعالیت دارند و می توان گفت در بازار یخچال و فریزر شاهد تنوع زیادی هستیم. با پیشرفت تکنولوژی و تولید یخچال ها با کیفیت بالا شاهد تنوع بالایی در این بازار هستیم و می توان گفت تولیدات این دسته به روز می باشد و دارای یک سری ویژگی ها می باشند که همین امر سبب شده است بسته به نیاز خود مدل در خور و مناسبی انتخاب نمایید. یخچال و فریزرها دارای دو مدل پرطرفدارتری هستند که دوقلو و سایدبای ساید است که در این مقاله قصد داریم در مورد تفاوت های این دو مدل و ویژگی هایی که هر کدام از این مدل ها دارا می باشند با شما صحبت نماییم. این مقاله دارای بخش های مهمی است که در خصوص این موضوع بررسی کرده ایم و لازم است در صورت تصمیم برای خرید هرکدام از این دو مدل این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین برداشت خود را برای خرید یکی از این دو مدل و بسته به نیاز خود داشته باشید. در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید و یا در صورتی که نتوانستید برند مطرحی در این زمینه بیابید می توانید از طریق شماره هایی که در پایان این مقاله قرار گرفته است با ما در تماس باشید. در ادامه این مقاله همراه وبلاگ ما باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

مقایسه تفاوت های یخچال های سایدبای ساید با دوقلو

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح داده شد قصد داریم در مورد دو مدل پرطرفدار یخچال و فریزر یعنی دوقلو و سایدبای ساید یا شما صحبت نماییم. این دو مدل از یخچال و فریزر می شود گفت جز پرطرفدارترین مدل های یخچال و فریزر هستند و می توان گفت در انتخاب یکی از این دو مدل باید دقت بسیار بالایی داشته باشید. لازم است بدانید هر کدام از این دو مدل یخچال و فریزر برای تعداد تعریف شده ای طراحی و ساخته شده است و مهم است اگر دارای یک خانواده پرجمعیت و یا کم جمعیت هستید کدام یک از این دو مدل یخچال و فریزر برای شما کاربرد بیشتری خواهد داشت. در ادامه تمام این سوالات و نکات را برای شما بررسی خواهیم کرد و شما می توانید در پایان این مقاله بسته به نیازی که دارید مدل مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله لازم است همراه ما باشید و آن را به صورت کامل مطالعه نمایید.

آشنایی با یخچال و فریزر ساید باید ساید
یکی از نکاتی که وجود دارد و باید آن را برای شما در این قسمت از مقاله بررسی نماییم آشنایی با مزایا و معایبی است که یخچال و فریزرهای سایدبای ساید دارا می باشد. این مزایا و معایب هر کدام به صورت کامل برای شما روشن خواهد کرد که کدام یک از این دو مدل به خواسته های شما از یخچال و فریزر نزدیکتر می باشد. در زیر به صورت جداگانه این مزایا و معایب را بررسی کرده ایم.

مزایای یخچال سایدبای ساید

  • محفظه داخلی این مدل بزرگتر و جای بیشتری را دارا می باشد.
  • دارای فن آوری ها و تکنولوژی های پیشرفته
  • دارای آبسردکن و یخساز به صورت جداگانه
  • دارای زیبایی بیشتر و مناسب برای آشپزخانه و محیط بزرگ
  • مناسب خانواده های با جمعیت زیاد.

معایب یخچال های سایدبای ساید

  • نیازمند تعویض مداوم فیلترهای آب
  • دارای وزن بسیار زیاد.
  • اشغال فضای بیشتر و برای نمای بیشتر نیازمند مکان بزرگ است.
  • حمل و جابجایی سخت به دلیل بزرگی و وزن زیاد
  • فضای کمتری در فریزر این مدل از یخچال ها شاهد هستیم.
  • از نظر قیمت گرانتر می باشد.

آشنایی با یخچال و فریزرهای دوقلو

یکی دیگر از بخش هایی که باید در این مقاله به بررسی آن اختصاص دهیم آشنایی با ویژگی ها مزایا و معایب یخچال و فریزرهای دوقلو می باشد. در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد برخی از ویژگی ها و برخی از معایب این مدل از یخچال و فریزر را بررسی نماییم که لازم است در صورت دریافت هرچه بهتر این موضوع این بخش را به صورت کامل مطالعه نمایید و مواردی که در زیر بررسی کرده ایم در نظر داشته باشید.

مزایای یخچال فریزر دوقلو

  • گنجایش بیشتر فضا هم در قسمت یخچال و هم فریزر
  • وجود امکان جداکردن یخچال از فریزر به راحتی
  • جابجایی و حمل آسان
  • دارای دو موتور مجزا برای یخچال و فریزر
  • قسمت بسیار مناسب برای خرید
  • مناسب خانواده های پرجمعیت

معایب یخچال و فریزر دوقلو

  • امکانات کمی در این مدل شاهد هستیم
  • زیبایی زیادی ندارد و فضای زیادی هم ممکن است اشغال نماید.
  • طراحی این مدل از یخچال و فریزر بسیار ساده تر است.
  • مصرف انرژی این مدل از یخچال فریزر بیشتر از بقیه مدل ها می باشد.
  • امکانات کمی را نسبت به مدل های دیگر دارا می باشد.

یخچال دوقلو بهتر است یا سایدبای ساید

در این قسمت از مقاله باید به صورت کلی به سوالی پاسخ دهیم که شاید برای شماهم سوال باشد و لازم است درباره آن به صورت کوتاه صحبتی شود. باید در پاسخ به این سوال بگوییم که یخچال و فریزرهای دوفلو و ساید باید ساید هرکدام بسته به نیازی که شما دارید و بسته به امکاناتی که نیازمند هستید قابل انتخاب است. حالا باید بگوییم یخچال های دوقلو و ساید بای ساید هرکدام برای یک نیاز خاص و سلیقه طراحی شده است و بستگی به انتخاب شما و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کردیم درباره تفاوت ها و مزایا و معایب یخچال و فریزرهای سایدبای ساید و دو قلو با شما صحبت کردیم و در نظر داشته باشید که آخرین مرحله انتخاب مشورت با فروشنده است و لازم است برای انتخاب بهتر با فروشنده صحبت و مشورت نمایید. در این مقاله نکات مهمی که برای شما بررسی شده که نیاز است برای دریافت اطلاعات دقیقتر این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید و در صورت نیاز مقالات مرتبط دیگر را بررسی و مطالعه نمایید و با دیگران هم که تجربه خرید هر کدام از این مدل ها را دارند مشورت نمایید.

منبع: نمایندگی تعمیرات یخچال سایدبای ساید هیتاچی

محمد سلحشوری بازدید : 45 یکشنبه 23 مهر 1402 نظرات (0)

لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم اصطلاحاتی هستند که به لپ تاپ‌هایی اشاره دارند که از کار افتاده یا مورد استفاده قبلی قرار گرفته‌اند، اما تفاوت‌های مهمی بین آنها وجود دارد: در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

1. تعمیر و بازسازی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً توسط تولیدکننده یا تامین‌کننده‌های معتبر تعمیر و بازسازی می‌شوند. این تعمیرات عمدتاً توسط تخصصی‌ترین فنی‌کاران و با استفاده از قطعات اصلی یا معادل اصلی انجام می‌شود. بعد از تعمیرات، این لپ تاپ‌ها معمولاً گواهینامه‌ها و تضمین‌نامه‌های تولیدکننده را دارند و معمولاً در شرایط نزدیک به جدید به فروش می‌رسند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): این لپ تاپ‌ها ممکن است توسط افراد حقیقی یا تجار عرضه شوند. این لپ تاپ‌ها ممکن است بدون تعمیرات حرفه‌ای به فروش برسند یا تعمیرات کمی داشته باشند. کیفیت و وضعیت آنها متنوع است و ممکن است به خریدارانی با اطلاعات فنی کمک کند.

2.منبع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): منابع تامین اصلی برای لپ تاپ‌های استوک معمولاً تولیدکنندگان اصلی و تامین‌کنندگان معتبر هستند. این لپ تاپ‌ها به صورت مستقیم از منابع معتبر خریداری می‌شوند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً از افراد حقیقی یا منابع غیررسمی تهیه می‌شوند و ممکن است به تجربه و تامین کننده بستگی داشته باشد.

3.گارانتی و تضمین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها عموماً با گارانتی از تولیدکننده یا تامین‌کننده همراه هستند. این گارانتی‌ها ممکن است شامل تعمیرات رایگان یا تعویض در صورت ایرادات باشد.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است بدون گارانتی عرضه شوند یا گارانتی محدود داشته باشند.

4.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً گران‌تر از لپ تاپ‌های دست دوم هستند، اما به عنوان جایگزینی با کیفیت بالاتر به لپ تاپ‌های جدید شناخته می‌شوند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً ارزان‌تر هستند، اما کیفیت و وضعیت آنها متغیر است و ممکن است برای خریداران با بودجه محدود جذاب باشد.

5.ظاهر:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): اغلب لپ تاپ‌های استوک پس از تعمیرات و بازسازی‌های کامل، به یک وضعیت ظاهری نزدیک به جدید برگردانده می‌شوند. این به معنای وجود کمترین خطوط و خراش‌ها و تمیزی قطعات خارجی است.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): ظاهر لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. آنها ممکن است خراش‌ها و علائم استفاده قبلی داشته باشند. وضعیت ظاهری آنها به تجربه و نگهداری فردی بستگی دارد.

6.سلامت عمومی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک عمدتاً پس از تعمیرات دقیق و تست‌های کیفیت ارائه می‌شوند. به همین دلیل، عملکرد و سلامت عمومی آنها بهتر است و معمولاً در شرایط خوبی قرار دارند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): سلامت لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. برخی از آنها ممکن است مشکلات عملکردی داشته باشند که نیاز به تعمیر داشته باشند.

7.منابع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک معمولاً از منابع اصلی تولیدکننده یا تامین‌کنندگان معتبر تهیه می‌شوند. این به تأکید بر کیفیت و قانونی بودن منابع تامین اشاره دارد. فروشگاه استوک مال یکی از منابع معتبری می باشد که می توانید از آن اقدام به خرید لپ تاپ استوک کنید.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): منابع تامین لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً متنوع‌تر هستند و ممکن است از منابع غیررسمی نیز تهیه شوند. این ممکن است منجر به تنوع در کیفیت و وضعیت آنها شود.

8.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): قیمت لپ تاپ‌های استوک معمولاً بالاتر از لپ تاپ‌های دست دوم است. این افزایش قیمت به دلیل تعمیرات و بازسازی‌های کامل است که به آن انجام می‌شود و همچنین وجود گارانتی و تضمین‌های بیشتر.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): قیمت لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً پایین‌تر از لپ تاپ‌های استوک است. این به دلیل وضعیت ظاهری و عملکردی متغیر آنها است.

به عنوان خریدار یا فروشنده، باید با توجه به نیازها، بودجه و اولویت‌های شما، از این تفاوت‌ها آگاهی داشته باشید تا انتخاب مناسبی انجام دهید.

منبع: استوک مال

محمد سلحشوری بازدید : 44 سه شنبه 23 خرداد 1402 نظرات (0)

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، وب سایت ها را می توان به روش های مختلفی طراحی کرد و هر یک از این روش های موجود در طراحی وب سایت، بسته به هدف و نوع وب سایت، مزایا و معایبی دارد. . شما می توانید با توجه به این ویژگی ها سایت خود را انتخاب و طراحی کنید. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضای کاربران از وب سایت های مختلف، طراحی وب سایت مانند گذشته دشوار نیست و می توان وب سایت ها را به روش های مختلفی طراحی کرد. PHP ما همچنین مزایا و معایب آنها را بررسی می کنیم.
وردپرس چیست؟
امروزه وردپرس به یکی از محبوب ترین و موثرترین روش های طراحی سایت تبدیل شده است. امروزه وردپرس دارای ویژگی های زیادی است که کاربران برای طراحی وب سایت های مختلف از آن ها استفاده می کنند. علاوه بر این، طراحی وب سایت آسان و بدون نیاز به هزینه است. و می تواند وب سایت مورد علاقه خود را طراحی و استفاده کند. در وردپرس قالب های آماده ای وجود دارد که هر زمان که بخواهید می توانید آنها را انتخاب کرده و در وب سایت خود قرار دهید و هر زمان که بخواهید می توانید امکانات زیادی را به وب سایت خود اضافه یا حذف کنید. وردپرس یا پی اچ پی کدام بهتر است؟
مزایای میزبانی وب سایت با وردپرس چیست؟
وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای مدرن شناخته می شود که به راحتی می توانید بدون دانش کدنویسی از آن استفاده کنید و وب سایت مورد علاقه خود را طراحی کنید. برای طراحی وب سایت با وردپرس نیازی به دانش کد نویسی ندارید زیرا این برنامه از قبل کدگذاری شده و قالب های مختلفی در این سیستم آماده استفاده است تا بتوانید بدون پرداخت هزینه و در هر زمانی وب سایت خود را طراحی کنید. یا محتوای سایت خود را حذف کنید و همچنین می توانید افزونه ها یا ویژگی هایی را به سایت خود اضافه کنید تا آن را در دسترس بازدیدکنندگان خود قرار دهید.
مزایای استفاده از وردپرس
اگر از هر یک از روش های طراحی وب استفاده می کنید، در مورد مزایا و معایب آنها بیشتر بدانید. با وجود تمام مزایا، وردپرس در بین کاربران بسیار محبوب است، اما این سیستم مدیریت محتوا معایبی نیز دارد که باید قبل از تصمیم به استفاده از وردپرس برای طراحی وب سایت خود، آن ها را شناخت. یکی از معایبی که باعث نارضایتی برخی از کاربران شده سرعت پایین وب سایت در هنگام استفاده از افزونه ها و یا امکانات اضافه شده به وب سایت می باشد که گاهی اوقات وب سایت شما را با مشکل مواجه می کند. یکی دیگر از معایب وردپرس این بود که این سیستم برای وب سایت های تخصصی طراحی شده است. این برای وب سایت های تخصصی مناسب است زیرا قالب های آن از پیش ساخته شده اند و تخصصی نیستند.
طراحی سایت چگونه با PHP کار می کند؟
یکی از راه های ممکن برای طراحی وب سایت زبان برنامه نویسی PHP است. بنابراین می توانید با کمک تیمی از برنامه نویسان و با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP یک وب سایت طراحی کنید. زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای پیکربندی و طراحی یک سایت شخصی با امنیت بالا استفاده کرد، اما همانطور که مشخص است برای ایجاد یک سایت با PHP دانش برنامه نویسان و دانش کد نویسی لازم است تا بتوانید سایت خود را از آن بسازید. خراش. 100، مطابق با سلیقه خود یا مشتریان خود طراحی کنید و چیزهایی را که می خواهید اضافه کنید.
مزایای طراحی سایت با PHP
طراحی سایت از صفر تا صد به سلیقه شما
اگر وب سایت خود را با کمک برنامه نویسی و با استفاده از زبان های خاص مانند PHP طراحی می کنید، از این طریق می توانید پروژه را از ابتدا تا انتها مدیریت کرده و محصولات خود را بدون استفاده از محصولات برنامه نویسی طراحی کنید. انجام دهید و جستجو کنید.
امنیت بالا
یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت با زبان برنامه نویسی و کدنویسی امنیت بالای آن است زیرا این سایت ها با استفاده از دانش طراحی و نوشته می شوند و احتمال هک شدن آنها صفر درصد است و هیچکس نمی تواند آن را پیدا کند.
سرعت بالا در هنگام استفاده از سایت
صفحاتی که با استفاده از برنامه نویسی تخصصی RabanHub طراحی و ساخته شده اند، به سرعت قابل استفاده هستند. بنابراین وقتی پلاگین ها و ویژگی های اضافی را به سایت خود اضافه می کنید، لازم نیست نگران سرعت سایت خود باشید زیرا این نوع سایت های زمان بندی شده دارای نظارت بر سرعت سایت هستند.
طراحی وب سایت های سفارشی
شما به راحتی می توانید سایت های خاص خود را با PHP ایجاد کنید و با توجه به نظرات مشتریان خود فرمت مورد علاقه خود را ایجاد و استفاده کنید و در صورت تقلب نگران امنیت سایت و سایت خاص خود نباشید.
معایب استفاده از زبان برنامه نویسی PHP
چنین برنامه هایی مانند سایر روش های برنامه نویسی با شناخت شما و اهدافتان قابل انتخاب یا رد هستند.
شما هزینه طراحی سایت دارید
یکی از چالش های طراحی وب سایت با استفاده از زبان برنامه نویسی هزینه بالای ساخت وب سایت است زیرا شما نمی توانید با استفاده از برنامه نویسی خود وب سایتی ایجاد کنید و برای طراحی وب سایت به تیمی از طراحان وب حرفه ای نیاز دارید و تشکیل یک تیم حرفه ای می تواند گران باشد
زمان زیادی را صرف طراحی سایت کنید
اگر طراحی سایت با کمک برنامه نویسی را برای سایت خود انتخاب می کنید باید صبور باشید و مدتی برای طراحی سایت خود وقت بگذارید زیرا این طراحی سایت توسط گروه برنامه نویسی انجام می شود و کمی زمان می برد.
سئو سخت و دشوار است
یکی از مزایایی که سایت های برنامه نویسی شده با آن روبرو هستند سئوی سخت آنهاست، بنابراین شما نمی توانید این سایت ها را به راحتی سئو کنید و برای رتبه سایت خود در گوگل به یک سئو حرفه ای نیاز دارید. وردپرس یا پی اچ پی هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام بهتر است در نظر بگیرید.

شما به دانش برنامه نویسی نیاز دارید
زمانی که می خواهید با استفاده از برنامه نویسی وب سایتی طراحی کنید، نیاز به دانش برنامه نویسی دارید و نمی توانید بدون دانش کدنویسی به راحتی وب سایت طراحی کنید، بنابراین باید از یک متخصص آموزش برنامه نویسی بگیرید.
وردپرس یا پی اچ پی
در نهایت شما می توانید بر اساس نیاز خود و نوع وب سایت خود بهترین روش طراحی سایت را انتخاب کنید. اگر نیازی به طراحی وب سایت خاصی برای وب سایت خود ندارید، می توانید از وردپرس استفاده کنید و یکی از قالب های آماده را انتخاب کنید. در وردپرس و طراحی سایت را به صورت رایگان انجام دهید، اما اگر می خواهید یک وب سایت سفارشی در طراحی سایت خود ایجاد کنید که بتوانید از صفر تا صد طراحی و ویژگی های آن را مدیریت کنید، می توانید از برنامه نویسی PHP برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید. شما زبان و وب سایت خود را مدیریت می کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 46 سه شنبه 05 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

ورق پلی‌آمید یکی از کارآمدترین وسایل در صنایع مختلف است که به نام‌های تجاری مختلفی به بازار عرضه می‌شود. از نام‌های تجاری ورق پلی‌آمید می‌توان به ارتالون و نایلون اشاره کرد؛ بنابراین همه‌ی ما روزانه و به‌طور مستمر از ورق‌های پلی‌آمید استفاده می‌کنیم. این ورق‌ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند و مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما در اینجا پلی‌آمیدهای صنعتی موردبحث و بررسی هستند که جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزه بشر پیدا کرده‌اند. این ورق‌ها با مشخصات و ویژگی‌های مختلفی تولیدشده و در اختیار صنایع قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های ورق‌های پلی‌آمید، مقاومت شیمیایی و قدرت اصطکاک بالای آن‌ها است. به این صورت که صنایع مختلف بر اساس نیاز خود یکی از ورق‌های پلی‌آمیدی را مصرف می‌کنند. در ادامه با با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

این ورق‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات فولادی هستند؛ ازاین‌رو در صنایع پتروشیمی، الکتریکی، عمرانی و آزمایشگاهی به‌وفور استفاده می‌شوند. از دیگر انواع رایج پلی‌آمیدها، میلگردها هستند. ورق‌ها و میلگردهای پلی آمیدی به‌صورت استفاده‌های روزانه و بسیار رایج هستند. ویژگی‌های بسیاری، استفاده از ورق‌ پلی‌آمید را رواج داده است. به عبارتی این ورق‌ها به‌وسیله‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، رضایت بسیاری را جلب کرده و به مصرف می‌رسند.

ورق پلی‌آمید چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ابتدا به‌ضرورت و محبوبیت جایگاه ورق پلی‌آمید در صنایع مختلف اشاره کردیم. ویژگی‌های بسیاری استفاده از این ورق‌ها را به‌ضرورت رسانده که در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های اشاره می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ورق‌ها، ساختار و مواد سازنده‌ی آن‌ها است. منشأ تولید ورق‌های پلی‌آمیدی روغن است. به عبارتی این ورق‌ها از روغن ساخته می‌شود؛ بنابراین در استفاده از این ورق‌ها دیگر نیازی به روغن‌کاری‌های اضافه نیست. به همین دلیل، استفاده از این ورق‌ها کار را بسیار راحت و آسان می‌کند.
ورق پلی‌آمید مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و بخارآب دارد. به‌طوری‌که می‌تواند محدوده‌ی دمایی کمتر از ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند که مقاومت بالای ورق پلی‌آمید را نشان می‌دهد؛ بنابراین در شرایطی این‌چنین، استفاده از این ورق‌ها ارجحیت بالایی نسبت به محصولات مشابه دارد.
مقاومت و کشسانی بالایی در برابر پارگی و کشیدگی از خود نشان می‌دهند. تراکم بالا در ساختار این ورق‌ها مقاوم ساخته است.
مقاومت بالا در برابر نفوذ گردوغبار و مایعات دارند. ازاین‌رو خیلی سخت می‌توان جایگزینی برای ورق پلی‌آمید پیدا کرد.
همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش داشته و دوام بالایی در طول زمان دارند؛ بنابراین زمان زیادی را می‌توان از این ورق‌ها استفاده کرد.
عملیات تراشکاری، خیلی راحت بر این ورق‌ها اعمال می‌شود.
مقاومت بالا در برابر اشعه‌های مخرب مانند اشعه‌های فرابنفش و غیره.
رایج‌ترین انواع ورق‌ پلی‌آمید
برخی از انواع ورق‌های پلی‌آمیدی بیشتر از سایرین استفاده می‌شوند. ورق‌های پلی آمیدی بر اساس مقاومت شیمیایی آن‌ها به سه دسته‌ی ۶، ۶۶ و ۶۶.۶ دسته‌بندی می‌شوند.

ورق پلی‌آمید ۶ یا PA6: یکی از رایج‌ترین ورق‌های پلی آمیدی است. این ورق به ورق پلی‌آمید استخوانی نیز معروف است. از این ورق در صنایع خودروسازی به‌وفور استفاده می‌شود. در صنایع غذایی مانند کارخانه‌های سوسیس و کالباس سازی برای بسته‌بندی نیز استفاده می‌شود. چراکه این ورق‌ها مقاومت خوبی در مقابل عبور گازها از خود نشان داده و مانع فاسدشدن مواد غذایی می‌شوند. این ورق توازن بالایی میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد می‌کنند.

از معایب این ورق می‌توان به گران بودن آن اشاره کرد. همچنین مقاومت خوبی در مقابل اسیدهای قوی نداشته و رطوبت را به خود جذب می‌کنند.

ورق پلی‌آمید PA6G: یکی دیگر از انواع رایج این ورق‌ها است که بهرنگ‌های کرم و خردلی شناخته می‌شود. مقاومت بالاتری نسبت به ورق پلی‌آمید ۶ داشته و کاربردهای بیشتر نیز دارد. از این ورق در صنایع خودروسازی، ساخت چرخ‌دنده‌ها، جک‌های هیدرولیکی و غیره استفاده می‌شود‌. این ورق‌ها نیز توازن بالای میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد کرده و مقاوم هستند. همچنین این ورق‌ها قیمت بالایی دارند؛ و در مقابل اسیدهای قوی مقاومت کمی از خود نشان می‌دهند
ورق پلی‌آمید PA66: این ورق مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل ضربه‌پذیری و اسید دارد. همچنین دوام بالاتری در برابر سایش و فرسودگی نسبت به پلی آمید PA6 دارد. مقاومت بالاتری در برابر دما و بخارآب نسبت به پلی آمید ۶ دارد؛ و دمای ذوب بالاتری نیز دارد.
مزایای ورق پلی‌آمید
تاکنون به مزایای ورق پلی‌آمید و ضرورت استفاده از آن در صنایع مختلف، به‌خصوص صنایع ماشین‌سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، آزمایشگاه و عمرانی اشاره داشتیم. ویژگی‌ها و مزایای بسیاری بر صنعتی شدن ورق‌های پلی‌آمیدی تأثیر دارد که باعث شده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند. امروزه این ورق‌ها جایگزین بسیاری از محصولات صنعتی همانند فولادها شده است. به‌علاوه پلی‌آمید ها در صنایع بسته‌بندی، لوازم‌خانگی، نساجی و پارچه سازی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان موارد زیر را به‌عنوان مزایای ورق‌های پلی آمیدی برشمرد:

  • خاصیت کشسانی و ارتجاعی بالا
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • ایجاد توازن میان استحکام و ضربه‌پذیری
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و بخارآب
  • شکل‌پذیری بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • استحکام بالای مکانیکی
  • مقاوم در برابر حشرات و جوندگان مختلف
  • ورق پلی‌آمید به‌عنوان عایق‌های صوتی عمل می‌کنند و ضد نویز هستند.
  • هزینه‌ی حمل‌ونقل و نصب آن‌ها پایین است‌.
  • حجم آن‌ها کمتر از سایر وسایل جایگزین است.
  • وزن ورق پلی‌آمید بسیار کمتر از لوله‌های فولادی و فلزی است.
  • این ورق‌ها عایق الکتریکی مناسبی هستند بنابراین مورد مناسبی برای استفاده در صنایع الکتریکی هستند.

معایب ورق پلی‌آمید

ورق‌های پلی آمیدی مزایای بسیاری داشته و به دلیل مزایای بسیار، در صنایع مختلف جای گرفته‌اند؛ اما بااین‌حال معایبی نیز دارند که این معایب می‌توانند گاهی استفاده از آن را محدود سازند. به‌طورکلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت بالای ورق‌ پلی آمید که گاهی استفاده از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست.

این ورق‌ها در مقابل اسیدهای بسیار قوی مقاومت نداشته و به همین دلیل استفاده از آن‌ها محدود خواهد بود.

پارت پلیمر

این فروشگاه افتخار دارد تا تمامی محصولات پلیمری خود را اعم از وارداتی و تولیدی داخل خود را با کیفیت و قیمت مناسب جهت عرضه به صنعت سیمان ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، خودروسازی ، فولادسازی ، کشتی سازی ، شیمیایی ، غذایی ، داروسازی و غیره را دارد .

منبع: پارت پلیمر

محمد سلحشوری بازدید : 46 جمعه 11 فروردین 1402 نظرات (0)

خرید کاغذ دیواری و نصب آن از جمله اقداماتی است که به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری به شما کمک می‌کند که بدون صرف هزینه‌های اضافی به اندازه مساحت دیوار مورد نظر، رول کاغذ دیواری تهیه کنید. باید بگوییم که کاغذ دیواری‌ها با توجه به شرکت تولیدکننده و همچنین ایرانی یا خارجی بودن خود دارای متراژهای متفاوت هستند. بنابراین در زمان خرید آنها باید در مورد نحوه محاسبه کاغذ دیواری از فروشنده آن اطلاعات لازم را دریافت کنید. در این صورت تمامی فضاهای موردنظر با تهیه متراژ مناسب کاغذ دیواری پوشش داده‌خواهندشد. برای اطلاع از نحوه محاسبه رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری برای یک فضا، مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری چگونه است؟

رول های کاغذ دیواری با متراژهای متفاوتی به تولید می‌رسند. به همین دلیل نمی‌توان برای تمامی فضاها از یک متراژ برابر استفاده کرد. اطلاع از نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری کمک بزرگی به خریداران می‌کند که بدون پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید کاغذ دیواری به فضای داخلی خود تنوع و جذابیت بی‌نظیری ببخشند. در ادامه متراژ هر رول کاغذ دیواری و نحوه محاسبه تعداد آنها را بررسی می‌کنیم.

سایز رول کاغذ دیواری

متراژ رول‌های کاغذ دیواری بر اساس استانداردهای کشور تولیدکننده متغیر است. به همین دلیل قبل از خرید این نوع ملزومات خانه، در مورد برند و کشور تولیدکننده آن اطلاع پیدا کنید. استاندارد رول‌های کاغذ دیواری در ایران و کشورهای اروپایی 10 در 0.53 متر است. به عبارت دیگر یک رول از این سایز کاغذهای دیواری برای پوشش تقریبا 5 متر مربع از دیوار کافی است. 

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری از این طریق به راحتی صورت می‌گیرد. البته امکان تغییر استانداردها و ابعاد هر مدل از کاغذ دیواری توسط شرکت‌های سازنده وجود دارد. به همین دلیل اگر خرید رول‌های کاغذ دیواری را به صورت آنلاین انجام می‌دهید از سایت فروشگاه اطلاعات کافی را به دست آورید. 

در خرید حضوری نیز فروشنده تمامی جزئیات و حتی نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری را با توجه به متراژ فضای مورد نظر به شما خواهد گفت. البته این استاندارد در ایران و اروپا به صورت ثابت است و در سال‌های اخیر تغییری در آن ایجاد نشده.است.

روش محاسبه کاغذ دیواری با مشخص کردن مساحت دیوار

فضاهای داخلی خانه مانند اتاق‌ها، آشپزخانه، پذیرایی و راهرو با نصب کاغذ دیواری جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. به همین دلیل در سال‌های اخیر شرکت‌های بسیاری دست به تولید انواع کاغذ دیواری با طرح‌ها، جنس و بافت متفاوت زده‌اند.

در مورد سایز و متراژ این کاغذهای دیواری باید بگوییم که استاندارد مشخصی وجود دارد و تمامی مدل‌ها ممکن‌است با یک سایز تولید نشوند. البته کاغذ دیواری‌های موجود در ایران بر اساس استاندارد اروپا به‌تولید می‌رسند و تمامی آنها از یک سایز برخوردار هستند. با این حال قبل از خرید این محصول بهتر است در مورد متراژ آن اطلاعات دقیقی را به‌دست‌آورید. روش محاسبه کاغذ دیواری مورد نیاز برای دیوار، بسیار ساده است به گونه‌ای که هر فردی از عهده انجام آن برخواهدآمد. با اطلاع از متراژ دیوار به‌راحتی نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری انجام می‌شود.

برای محاسبه مساحت دیوار کافی است که با یک متر عرض دیوار و ارتفاع آن را اندازه‌گیری کنید. همچنین مساحت برآمدگی‌های روی دیوار مانند ستون‌ها، قسمت‌های چهارگوش یا قرنیزهای دور سقف را نیز باید درنظر گرفت. برای محاسبه مساحت دیوارهای دارای پنجره نیز باید در ابتدا مساحت کل دیوار مشخص شود و سپس مساحت پنجره را از آن کم کنید. 

با ضرب ارتفاع دیوار در عرض آن، مساحت دیوار و متراژ مورد نیاز کاغذ دیواری مشخص می‌شود. به عبارت دیگر از طریق فرمول زیر مساحت دیوارهای داخلی به راحتی محاسبه خواهد شد:

(عرض دیوار ) × (ارتفاع دیوار) = (مساحت دیوار)

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز با توجه به مساحت دیوار

با محاسبه مساحت دیوار، نحوه محاسبه کاغذ دیواری و تعداد رول‌های مورد نیاز نیز مشخص می‌شود. برای اینکار مساحت دیوار را تقسیم بر 5 می‌کنیم. زیرا رول‌های کاغذ دیواری با ابعاد استاندارد 10 متر در 53 سانتی متر  قادر به پوشاندن 5 متر مربع از مساحت دیوار هستند. در این صورت تعداد رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوار مشخص می‌شود. این عدد در بسیاری از مواقع به صورت اعشار درمی‌آید که باید بالاترین عدد نزدیک به آن را درنظر گرفت. به عنوان نمونه دیوار یک سمت اتاق دارای عرض 2 و ارتفاع 3.2 متر است. بنابراین مساحت دیوار مورد نظر نیز 6.4 متر برآورد می‌شود. برای این مساحت به 2 رول کاغذ دیواری با عرض 53 سانتی‌متر و طول 10 متر نیاز است. از آنجایی که کاغذهای دیواری به صورت رولی فروخته می‌شوند، این میزان ممکن است کمی بیشتر از مساحت دیوار باشد. در این صورت متراژ اضافی کاغذ دیواری برای سایر دیوارها نیز قابل استفاده‌است.

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری برای دیوارهای دارای شیب

محاسبه تعداد رول مورد نیاز کاغذ دیواری برای دیوارهای زیرشیروانی یا دارای شیب کمی متفاوت‌تر است. برای محاسبه دیوارهای این قسمت از خانه باید از روش زیر استفاده کرد:

(عرض × ارتفاع دیوار بلندتر) - ½ (عرض × اختلاف ارتفاع دو سمت دیوار)

از طریق فرمول بالا به‌راحتی نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری انجام می‌شود. البته برای این دیوارها بهتر است رول‌های بیشتری را بخرید. زیرا به دلیل اختلاف ارتفاع دیوار امکان دورریز شدن و هدر رفتن کاغذ دیواری در اثر برش زیاد است. 

برای جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی زیاد بهتر است، محاسبه تعداد رول و نصب آن را به یک متخصص در این خصوص سپرد. دکور چوب یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده کاغذ دیواری و انواع ملزومات داخلی خانه است که با ارائه خدمات متنوع به‌خصوص نصب در محل، ارسال رایگان تا باربری، مشاوره آنلاین و غیره به ایجاد دکوراسیون شیک و لوکس در فضاهای داخلی کمک می‌کند.

سخن پایانی

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری به‌راحتی براساس یک فرمول ساده انجام می‌شود. برای این کار کافی است عرض و ارتفاع دیوار را ضرب در هم کنید تا مساحت دیوار مورد نظر به‌دست‌آید. سپس عدد به‌دست‌آمده را تقسیم بر 5 کنید. در این صورت تعداد رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری مشخص می‌شوند. 

البته این روش محاسبه کاغذ دیواری برای کاغذ دیواری‌هایی با استاندارد 10 در 0.53 متر مناسب است و برای سایر ابعاد کاغذ دیواری صدق نمی‌کند. به همین دلیل قبل از خرید این محصولات باید از ابعاد دقیق آنها مطلع شوید و سپس براساس مساحت دیوار تعداد رول‌های کاغذ دیواری مورد نیاز خود را تهیه کنید.

منبع: https://www.bespar.net/blog/calculation-of-wallpaper-rolls

محمد سلحشوری بازدید : 43 جمعه 07 بهمن 1401 نظرات (0)

این روش نسبت به روش های متداول و مرسوم فعلی از جمله وصله پوششی (اورلپ) و نیز روش استفاده از اتصالات مکانیکی (کوپلینگ) از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار بوده و همچنین استحکام ناحیه اتصال در آن نیز بیشتراز ماده اولیه می باشد.در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

به طور کلی روش جوش سر به سر میلگردها (فورجینگ) بسیار مستحکمتر و اقتصادی تر

از وصله پوششی (اورلپ) می باشد.

صرفه جویی ها :

1 – صرفه جویی 15 تا 20 درصدی در مصرف میلگرد با حذف اورلپ و پرت آرماتور.

2 – اتصال میلگردهای غیر قابل مصرف (پرت) به یکدیگر و استفاده مجدد از آنها.

3 – صرفه جویی در زمان اجرای کار.

و همچنين شركت ما داراي اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki) در خاورمیانه مي باشد.

شرکت ریکن کی کی ژاپن
 داراي اخذ نمایندگی انحصاری

سازمان نظام مهندسی استان تهران
مورد تایید  سازمان نظام مهندسی استان تهران 

مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازي
مورد تایید مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازی

Japanese Industrial Standards
 استانداردهاي صنعتي ژاپن (JIS)

معرفی شرکت ریکن
(RIKEN)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki CO.,LTD) بزرگترین تولید کننده ادوات هیدرولیکی در جهان گردید. اداوات هیدرولیکی مربوط به جوش سر به سر میلگرد این شرکت بالاترین میزان فروش در جهان را دارا می باشد.

معرفی شرکت موتویوکی (Motoyuki)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از موتویوکی ژاپن (MOTOYUKI CO.,LTD) گردید.  از جمله محصولات ارزشمند آن می توان به تیغه های برش الماسه اشاره کرد که کاربرد زیادی در روش جوش سر به سر میلگرد دارد.

کات مهم در زمینه خرید دستگاه فورجینگ:
دستگاه جوش سر به سر میلگرد یا دستگاه فورجینگ میلگرد، یک دستگاه ابزار دقیق است که با توجه به تیراژ کم ساخت این دستگاه در دنیا، شرکت های تولید کننده ی این دستگاه بسیار کم تعداد می باشند.
شباهت اجزای اصلی دستگاههای استاندارد مانند پمپ یا اره به نمونه های غیراستاندارد موجود در بازار ایران، متاسفانه باعث شده برخی شرکتهای سودجو براحتی بتوانند اقدام به فروش ادوات غیراستاندارد کنند.

برای اطمینان از کیفیت دستگاه و استاندارد بودن آن باید نکات زیر را در نظر گرفت:

1- نظر گروه های اجرایی:

تشخیص دستگاههای غیراستاندارد از استاندارد بسیار ساده خواهد بود؛ به این صورت که یا کار بطور کلی اجرا نخواهد شد و یا در ابتدای کار مشکلات بسیار زیادی حین اجرا پیش خواهد آمد.

امروزه نزدیک به 200 تا 300 گروه اجرایی در کشور مشغول به فعالیت هستند که دسترسی به آن ها و تجربیاتشان درخصوص دستگاه های فورجینگ موجود در بازار کار سختی نیست؛ اما صرفا اکتفا به نظر و تجربه فروشندگان نمی تواند انتخاب درستی باشد؛ از این رو موارد دیگری نیز ذکر شده، مانند برند دستگاه و نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ، که در ادامه مشاهده می فرمایید:

2- برند دستگاه:

امروزه برندهای فراوانی در بازار موجود هستند اما نیاز به راستی آزمایی دارند. برای راستی آزمایی برندهای دستگاههای فورجینگ موجود در بازار به زمان، مهارت و تجربه نیاز دارید که اگر بتازگی وارد این بازار شده باشید احتمالا این 3 مولفه را دراختیار ندارید؛ پس شاید بهتر باشد نظر شرکتهای باتچربه و رتبه یک در بخش فروش دستگاه و اجرای فورجینگ که در بازار بصورت منوپول فعالیت دارند را مدنظر قرار دهید. بطور مثال، شرکت پویاگستر در حال حاضر تنها نماینده انحصاری شرکت ریکن کی کی ژاپن در خاورمیانه است که از بزرگترین و باکیفیت ترین شرکتهای سازنده ادوات هیدرولیک دنیا می باشد.

3- نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ:

1) پمپ هیدرولیک :

پمپ هیدرولیک یک مولد انرژی می باشد که به عنوان قلب تپنده و مهم ترین قسمت دستگاه باید دارای حداکثر استاندارد های لازم باشد.
 
جهت خرید پمپ هیدرولیک نکات کلیدی زیر را مدنظر قرار دهید :

 1- پمپ هیدرولیک شما باید یک پمپ 700 باری باشد.

  

2- پمپ هیدرولیک نباید افت فشار داشته باشد: 

 پمپ های 700 بار موجود در بازار، معمولا مخصوص دستگاه های پرس می باشند که افت فشار مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی کند اما در فرآیند جوش سر به سر میلگرد فورجینگ، افت فشار باعث بالا رفتن ریسک شکستگی جوش می گردد. پمپ های غیراستاندارد شاید در تست های اولیه دارای افت فشار نباشند اما بعد از یک دوره، با توجه به کیفیت پایین، دچار افت فشار خواهند شد.  

3- پمپ هیدرولیک باید مجهز به شیر تنظیم فشار باشد:

فروشندگان دستگاه غیراستاندارد، معمولا به جای شیر تنظیم فشار (Pressure valve)، از سوئیچ قطع فشار (Pressure switch) استفاده می کنند؛ بدلیل قطع شدن فشار در فرآیند فورجینگ، ریسک شکستگی جوش ها بسیار بالاتر میرود.

اخیرا عده ای از سودجویان، پمپهای غیراستاندارد دستگاه جوش سر به سر شرکت ریکن را برای جوشکاری فورجینگ معرفی می نمایند که شناسایی آنها از مدلهای اصل برای تازه واردان به این بازار دشوار می باشد.

پمپهای مجهز به شیرهای قطع کننده فشار، به هیچ وجه موردتایید نهادهای آیین نامه ای در ژاپن نیستند و تمام پمپهای ژاپنی که امروزه مورداستفاده قرار می گیرند مجهز به شیرهای تنظیم فشار می باشند.

2) اره

اره از انواع برشهای سرد و از پراصطکاک ترین قطعات مجموعه ادوات دستگاه جوش سر به سر میلگرد می باشد. درصورت استفاده از اره های کیفیت پایین و غیراستاندارد، کاربران دچار مشکل خواهند شد. استفاده از تجربه مهندسین عمران و همچنین بهره گیری از تجربه موجود در بازار در زمینه انتخاب اره استاندارد، می تواند راهکاری مطمئن برای انتخاب اره مناسب باشد.

3) گیره

وزن پایین، هم راستایی و خدمات پس از فروش، مهم ترین نکاتی هستند که باید در خرید گیره مدنظر قرار داد؛ استفاده از نظر کاربران قدیمی و باتجربه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

4) مشعل: 

حلقه مشعل در نمونه ها شامل 12 ، 10 ، 8 شعله برای انتقال حرارت ناشی از گاز اکسیژن و استیلن می باشد که بطور یکنواخت در تمام نقاط اتصال تعبیه شده است. باتوجه به حساسیت بالا، این قطعه در آیین نامه ژاپنی دارای استاندارد ژاپنی می باشد که پیشنهاد شرکت پویاگستر استفاده از مشعل های دارای استاندارد ژاپنی می باشد.

فورجینگ چیست؟
 
جوش سر به سر میلگرد (فورجینگ) به وصله میلگرد (فیلر یا الکترود جوشکاری) اطلاق می گردد که از اعمال حرارت و فشار همزمان، بدون اضافه کردن ماده افزودنی حاصل می شود. فورجینگ سر به سر میلگرد قدمتی نزدیک به 7 دهه در کشور ژاپن دارد و همچنان پرکاربردترین اتصال در صنعت ساختمان سازی ژاپن می باشد. مکانیزم تشکیل این اتصال به این شکل می باشد که در اثر حرارت و فشار همزمان، ساختار کریستالی و مولکولی وجوه اتصال به نوسان افتاده و در یکدیگر نفوذ می کنند. پس از سرد شدن، تبلور مجددی اتفاق می افتد و یک اتصال یکپارچه شکل می گیرد. به همین دلیل برش سرد 90 درجه و همچنین قرارگیری در گیره های مخصوص در این روش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اتصال فورجینگ برخلاف سایر اتصالات مکانیکی و جوشی میلگرد، از انعطاف پذیری و جذب انرژی مطلوبی برخوردار است و به جهت مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله در کشور زلزله خیز ژاپن، موردتوجه ویژه قرار دارد؛ همچنین حذف اورلپ و جایگزینی آن با وصله فورجینگ باعث سبک سازی سازه، پوشش دهی عالی (کاور) بتن و کاهش هزینه ساخت وساز نیز می گردد.

براساس یک پژوهش انجام شده طی سال های 1995 تا 2016، جوش سر به سر میلگرد، حدود %70 پروژه های صنعت ساختمان سازی ژاپن را در بر می گیرد و برخلاف تصور رایج، طی فرآیند فورجینگ، دمای فلز پایه به دمای ذوب نمی رسد و هیچ گونه تغییرات شیمیایی در مواد تشکیل دهنده آن (کربن) رخ نمی دهد. تردی یا شکنندگی نیز اتفاق نمی افتد و تستهای خمش استاندارد تعریف شده برای این روش موید این مطلب می باشند.

روش فورجینگ طیف وسیعی از میلگردهای S400- S420-S490 -S500  را دربر می گیرد.

 منبع وبسایت پویا گستر

محمد سلحشوری بازدید : 55 شنبه 01 بهمن 1401 نظرات (0)

فاضلاب بهداشتی به آب‌های آلوده‌ای که از طریق مصارف مسکونی و انسانی مثل حمام، شستشوی لباس و ... تولید می‌شود گفته می‌شود. برای تعیین کیفیت این فاضلاب عوامل زیادی وجود دارد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

فاضلاب بهداشتی محلول رقیقی است که 99.9% آن را آب و فقط 0.1% آن را مواد جامد یا سایر مواد تشکیل داده است. فاضلاب بهداشتی ممکن است محتوای عوامل بیولوژیکی و باکتری‌های بیماری‌زا نیز باشد. مجموعاً به هرگونه تغییری در کیفیت منابع آبی در دنیا که در اثر تخلیه فاضلاب یا پساب رخ دهد، به نحوی که به سادگی یا با تصفیه اندک نتوانیم از این منابع در مصارف عادی استفاده نماییم، آلودگی می‌گویند.

تنها آب‌های سطحی نیستند که در معرض آلودگی‌های ناشی از فعالیت‌های اجتماعی و صنعتی قرار می‌گیرند، بلکه تخلیه فاضلاب و پساب در زمین می‌تواند آب‌های زیرزمینی را به شدت آلوده سازد. در بعضی شهرهای ایران در اثر این‌گونه آلودگی‌ها به غلظت بسیار بالای یون نیترات که تا 3 برابر حد مجاز استاندارد جهانی است برمی‌خوریم. این موضوع موید این است که نفوذ مقادیر زیاد فاضلاب در زمین به مرور خاصیت تصفیه خاک را زایل نموده و لایه‌های خاک که می‌توانستند سهم مهمی در تغییرات کیفیت فاضلاب دفعی در زمین داشته باشند دیگر قادر به انجام این تغییرات نیستند و ازاین‌رو، فاضلاب بهداشتی و صنعتی بدون هیچ تغییر یا تصفیه‌ای، به آب‌های زیرزمینی می‌پیوندند. در این‌گونه موارد تنها راه نجات آب‌های زیرزمینی از آلودگی‌ها، جمع آوری و دفع فاضلاب بهداشتی است. در ادامه توضیح می‌‌‌دهیم فاضلاب بهداشتی چیست، چگونه کیفیت آن را تعیین می‌کنیم و نحوه خرید پکیج‌ تصفیه فاضلاب بهداشتی چیست.

فاضلاب بهداشتی چیست؟

فاضلاب بهداشتی که به آن فاضلاب خانگی یا فاضلاب انسانی نیز می‌گویند، آب‌های آلوده شده توسط مصارف انسانی در کاربری‌های مسکونی، اداری و صنعتی و البته شهری است. فاضلاب بهداشتی ناشی از مصارف انسانی، در بخش‌هایی همچون توالت، حمام، آشپزخانه و غیره تولید می‌شود. تخمین میزان فاضلاب بهداشتی، با برآورد میزان آب مصرفی انسان و اعمال ضرایب تبدیل آب به فاضلاب که متناسب با واحد تولیدکننده فاضلاب بهداشتی است، به دست می‌آید. براین‌اساس میزان تولید فاضلاب بهداشتی در ایران به طور متوسط بین 100 تا 180 لیتر در روز است. اهمیت تصفیه فاضلاب بهداشتی از آنجاست که آلودگی‌های دفع غیرمجاز آن، سلامت محیط زیست و انسان را به شدت در خطر قرار می‌دهد، موجب تخریب اکوسیستم محل دفع فاضلاب می‌شود و از سوی دیگر تصفیه فاضلاب امکان مصرف مجدد آن را فراهم می‌آورد.
مورد اخیر، در وضعیت امروز جهان و به خصوص ایران که تحت تأثیر ویژگی‌های اقلیم گرم و خشک قرار دارد و متأثر از تغییرات گسترده اقلیمی است، حائز اهمیتی دوچندان است. همچنین به این مقدار باید درصد نشتی که مربوط به سن لوله کشی فاضلاب زنجیره‌ای است اضافه کرد. اجرای تصفیه فاضلاب خانگی در جوامع کوچک و بزرگ شهری ازآن‌جهت حائز اهمیت است که امکان استفاده مجدد از آب تصفیه شده و بهداشتی را برای هر جامعه انسانی به‌منظور کاهش شیوع بیماری‌های منتقله از طریق آب و کاهش اثرات آن بر محیط زیست فراهم می‌کند. شرکت مهندسی پاک پساب اقلیم در زمینه تصفیه فاضلاب بهداشتی خدماتی ارائه می‌دهد که در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.

فاکتورهای تعیین کیفیت فاضلاب بهداشتی

فاضلاب بهداشتی از نظر ترکیب فیزیکی و شیمیایی و بیولوژیکی در سه گروه قوی، متوسط و ضعیف دسته بندی می‌شود. در جدول زیر مشخصات هر یک از این دسته بندی‌ها نمایش داده شده است.

رنگ فاضلاب بهداشتی که نشان دهنده عمر آن است در صورت تازه بودن خاکستری است و اگر کهنه و گندیده باشد تیره یا سیاه خواهد بود. بوی فاضلاب که ناشی از متلاشی شدن مواد آلی آن تحت فعالیت‌های باکتری‌های غیرهوازی با گازهای موجود در آن است، در صورت تازه بودن بویی شبیه کف صابون یا بوی نا داشته و اگر کهنه باشد بوی آن شبیه بوی تخم مرغ گندیده است. PH یا حالت اسیدی یا قلیایی فاضلاب از خواص و کیفیت‌های مهم آن بوده که اغلب در تصفیه آن نقش مهمی دارد. معمولاً برای اطلاع از کیفیت فاضلاب بهداشتی یا پساب صنعتی اقدام به نمونه‌برداری و انجام آزمایش‌های لازم بر روی نمونه‌های اخذ شده می‌نمایند.
مهم‌ترین عواملی که در تعیین کیفیت فاضلاب بهداشتی و شدت آلودگی آن دخالت دارد و اندازه‌گیری آن‌ها در آزمایشگاه ضروری است، تعیین مقدار BOD( Biochemical Oxygen Demand) و COD (Chemical Oxygen Demand) است. چون اندازه‌گیری BOD در آزمایشگاه عملاً 5 روز زمان می‌برد، لذا آن را با BOD5 نمایش می‌دهند و معرف میزان اکسیژن لازم برای اکسیداسیون فاضلاب به روش بیولوژیکی است. COD نیز مقدار اکسیژن لازم برای اکسیداسیون فاضلاب به روش شیمیایی است که در زمانی حداکثر دو ساعته در آزمایشگاه تعیین می‌شود. مدت زمان برآورد اطلاعات فاضلاب، موجب شده است که تعیین میزان COD بیشتر مورد توجه قرار گیرد، هرچند در فاضلاب بهداشتی نسبت مشخصی بین COD و BOD5 وجود دارد که این میزان حدود 1.5 تا 2 است.

استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

فرایندهای مربوط به حذف آلاینده‌های موجود در فاضلاب را، تصفیه فاضلاب می‌گویند. این فرایندها در سه دسته کلی فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی قرار می‌گیرند. این فرایندها موجب تبدیل فاضلاب به پسابی کم‌خطر یا بی‌خطر برای مصارف مجدد یا دفع بهداشتی در طبیعت می‌شود. تصفیه فاضلاب به عنوان یکی از پایه‌های شهرسازی از دهه‌ها پیش موردتوجه جوامع انسانی قرار گرفته است. قدیمی‌ترین سیستم تصفیه فاضلاب در جهان به 7 هزار سال پیش در تمدن هندیان باز می‌گردد. در اروپا و در یونان هم در گذشته‌های بسیار دور، جمع آوری و هدایت فاضلاب به محلی برای تثبیت آن از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. در ایران نیز از سده سوم هجری، توجه به جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی وجود داشته است.
تصفیه فاضلاب به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز صورت می‌گیرد. در حالت متمرکز تمام فاضلاب یک منطقه شهری یا تمام یک شهر به وسیله شبکه جمع آوری، به محل تصفیه خانه منتقل می‌شود. این روش در گذشته بیشترین اقبال را داشته و به صورت گسترده در تمام جوامع مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
در روش غیرمتمرکز که در دهه‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، فاضلاب در محل تولید مورد تصفیه و استفاده مجدد قرار می‌گیرد. مزایای این روش، کاهش هزینه‌های شبکه جمع آوری، مشکلات نشت فاضلاب در مسیر انتقال، کاهش مشکلات تصفیه و امکان مصرف مجدد در محل تولید است. در این رویکرد، هدف اصلی به حداقل رساندن نیاز تخصصی به راهبری سیستم‌های تصفیه و ایجاد امکان مصرف مجدد در استفاده‌های روزمره انسان از آب است.

تصفیه غیرمتمرکز فاضلاب عمدتاً به وسیله پکیج‌های پیش ساخته یا با امکان ساخت سریع و نصب راحت در محل شناخته می‌شود. جنس این پکیج‌ها از پلی‌اتیلن و فایبرگلاس قابل دفن، یا فلزی و بتنی است. فضای کمی برای نصب نیاز دارند و فاضلاب را مطابق با استانداردهای مربوط به مصارف مجدد، در محل، تصفیه می‌نمایند. دسترسی به تجهیزات مکانیکی و الکتریکی پکیج آسان و تعمیرات آن سریع است. هزینه‌های کمتری را در دوره بهره‌برداری و نگهداری شامل می‌شوند. طراحی مخازن سربسته و اغلب دفنی، مانع انتشار بو می‌گردد، هرچند فرایندهای مورد استفاده در پکیج‌های تصفیه فاضلاب، معمولاً بوزایی کمی دارند.

شرکت مهندسی پاک پساب اقلیم، با رویکرد حفظ محیط زیست و منابع آسیب‌پذیر آبی در ایران، طراح و تولیدکننده پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی است. این مجموعه با دارا بودن تیم فنی مجرب و متخصص در حوزه فرایندی، تجهیزات مکانیکال و برق و با شناخت جامع نسبت به قوانین محیط زیستی، پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی، صنعتی و آب خاکستری را با یک سال گارانتی محصول و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این شرکت مراجعه فرمائید.

منبع: https://www.baharnews.ir/news/382575/%D9%81%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%DB%8C%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

محمد سلحشوری بازدید : 47 سه شنبه 13 دی 1401 نظرات (0)

از جمله لپ تاپ های قدرتمند بازار به شمار می رود که عملکرد بسیار عالی آن می تواند رضایت هرکسی را جلب سازد. این روزها کاربران بسیار زیادی را می توان دیدکه دغدغه خرید یک لپ تاپ قدرتمند را دارند.چنین لپ تاپ هایی با عملکرد و توانایی قابل توجه خود به خوبی قادرند تا نیازمندی های عموم کاربران را پاسخ دهند. مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بی نظیر لپ تاپ از جمله ویژگی هایی به شمار می روند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. زمانی که یک لپ تاپ چنین ویژگی هایی نداشته باشد نمی تواند کاربران را نیز جذب خود سازد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با این تفاسیر می توان به این نتیجه دست یافت که، لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 از بهترین محصولات برند دل به شمار می رود. این دسته از لپ تاپ های برند دل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ شناخته می شوند و از قدرت بسیار بالایی برای اجرای گرافیک های سنگین برخوردار هستند.

این تنها ویژگی بارز لپ تاپ مخصوص گیم دل نیست چرا که این محصول از مشخصات فنی و ویژگی های بی نظیر دیگری نیز بهره مند می باشد. شما چقدر با این لپ تاپ ها آشنایی دارید؟ آیا تجربه استفاده از آن ها را داشته اید؟

لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 قدرتمندترین لپ تاپ بازار

همان گونه که در بخش ابتدایی نوشتار نیز بیان نمودیم لپ تاپ مدل G15-5515 از قدرتمندترین محصولات بازار به شمار می رود. این لپ تاپ بهترین گزینه برای گیم و اجرای بازی های گرافیکی سنگین می باشد.

عملکرد بالا، مشخصات فنی قدرتمند و توانمندی عالی از مهم ترین ویژگی های این دسته از محصولات برند دل به شمار می روند که همگی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب اهمیت قابل توجه ای دارند.

وضوح بالا و برخورداری از حداکثر روشنایی لپ تاپ های دل

شما می توانید بالاترین روشنایی و وضوح را در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شاهد باشید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به مشخصات مربوط به صفحه نمایش این لپ تاپ ها داشته باشیم، می توان برخورداری از صفحه نمایش با ابعاد 15.6 اینچ را نام برد.

علاوه بر این لپ تاپ مخصوص گیم دل مجهز به پیکسل هایی از نوع IPS بوده و وضوح و روشنایی قابل توجه ای تا 300 نیت را دارد. شما می توانید مدت زمان زیادی را از لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمایید بدون آن که دچار خستگی چشم شوید.

توانایی بالا لپ تاپ مخصوص گیم دل در اجرای بازی ها

یکی از دلایلی که موجب شده تا لپ تاپ دل از مدل G15-5515 قدرت بالایی در اجرای بازی های گرافیکی داشته باشد، برخورداری از پردازنده مدل H 5800 سری 7 می باشد. این پردازنده ها توسط شرکت AMD که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده پردازنده می باشد تولید شده اند.

علاوه بر این پردازنده ها که توانایی بسیار زیادی در ارائه فرکانس های بالا دارند، برند دل از پردازنده گرافیکی دیگری در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمود.

این پردازنده که با نام GetForce RTX شناخته می شود از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت NVIDIA تولید و به بازار عرضه می گردد. با وجود چنین پردازنده هایی در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شما قادر خواهید بود تا به راحتی بازی های گرافیکی سنگین را نیز اجرا نموده و از قدرت بالای این دسته از لپ تاپ های برند دل نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ دل مدل G15-5515

شما هنگام کار با لپ تاپ دل مدل G15-5515 به راحتی می توانید متوجه خوش ساخت بودن آن شوید. نکته ای که در رابطه با مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها وجود دارد این است که شاسی آن ها از پلاستیک بوده و به راحتی می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این سری از لپ تاپ های برند دل عاری از هرگونه لبه مزاحم بوده و شما تیزی خاصی را در اطراف این لبه ها حس نخواهید نمود.

این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی دل نیز شناخته می شوند. با این تفاسیر اگر به دنبال خرید لپ تاپی قدرتمند برای برنامه نویسی می باشید ما این مدل از لپ تاپ ها را به شما معرفی می نماییم.

از دیگر مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها می توان حاشیه های نازک آن ها را نام برد. طراحی رضایت بخش، وجود انعظاف در درب و کیفیت ساخت عالی همگی در کنار هم موجب شده اند تا لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 به عنوان یکی از مدل های رضایت بخش بازار به شمار رود.

برای باز و بسته نمودن راحت لپ تاپ، دو عدد لولا در قسمت پشتی لپ تاپ قابل مشاهده است که این عمل را برای شما سهولت بخشیده اند. وزن لپ تاپ مدل G15-5515 حدود 2.44 کیلوگرم بوده و اگر بخواهیم اشاره ای به میزان ضخامت آن داشته باشیم، لازم به ذکر است که ضخامت این محصول 26.9 میلی متر است.

از امکانات بسیار مهم این لپ تاپ ها وجود بریدگی و شکاف در قسمت های بالایی آن ها را می توان نام برد. این بریدگی ها شرایط لازم برای خنک شدن قسمت های داخلی و تهویه هوا لپ تاپ را فراهم می سازند تا مشکل خاصی برای قطعات ایجاد نگردد.

بررسی پورت ها و قابلیت های ارتباطی

کارشناسان نمایندگیی تعمیرات لپ تاپ دل معتقدند یکی از نکات بسیار مهمی که لازم است درباره لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 بدانید این است که این محصول دارای پورت هایی با عملکرد عالی است. شما در این لپ تاپ ها می توانید پورت های کاربردی خاصی را ببینید که شامل پورت های درگاه اترنت، پورت USB، درگاه USB Type – C ، پورت HDMI، پورت LAN، درگاه برق AC، جک های خروجی صدا و پورت USB 3.0 می شوند.

خرید و تعمیر لپ تاپ همه کاره دل

با تعدد بسیار بالای مراکز عرضه و فروش لپ تاپ، انتخاب فروشگاهی برای خرید لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 که از اعتبار بالایی برخوردار باشد کار ساده ای نیست. شما برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری این محصول بایستی حتما به سراغ نمایندگی دل بروید که با اعتبار بالای خود دارای محصولاتی کاملا اورجینال و باکیفیت باشد.

ما در مجموعه خود با عنوان نمایندگی دل، خدماتی ویژه را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید محصولاتی مطابق با نیازهای خود را تهیه کنید. در کنار خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال، می توانید از مجموعه خدماتی همچون تعمیر لپ تاپ دل را نیز دریافت نمایید که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

محمد سلحشوری بازدید : 50 شنبه 10 دی 1401 نظرات (0)

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد. با وبلاگ ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

شرکت اچ پی

شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی 1930 میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی 538 استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به 90 میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از 160 کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های 2007 تا 2010 شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال 1984 پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی hp

محمد سلحشوری بازدید : 27 دوشنبه 05 دی 1401 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو گزارش می دهد کسانی که از مدل های مختلف لپ تاپ لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام نمایندگی لنوو رو به رو هستند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این فقط مربوط به لپ تاپ نیست. این در مورد تجربه ای است که شما دارید. این در مورد احساس شما در هنگام استفاده از آن است. و این مربوط به ارزشی است که شما از آن دریافت می کنید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

این یک مفهوم بزرگ است و عوامل زیادی وجود دارد که می تواند به یک تجربه عالی کمک کند. اما یکی از موارد کلیدی این است که چگونه با عادات کاری و زندگی شما مطابقت دارد.

لپ تاپ مانند هر دستگاه دیگری باید با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد. و اگر در مورد تحرک یا قدرت نیازهای خاصی دارید، در انتخاب لپ‌تاپ باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات لپ تاپ لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران
با توجه به محبوبیتی که این لپ تاپ ها در میان کاربران دارند، مراکز مختلفی در سراسر کشور برای ارائه ی خدمات و تعمیرات این محصولات اقدام نمودند.

البته کیفیت کار این مراکز با هم متفاوت می باشد اما با نگاهی به خدمات بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو می توان به راحتی معیار های کیفیت خدمات ارائه شده را سنجید.

با توجه به ساختار خاصی که لنوو در ساخت مدل های مختلف لپ تاپ خود استفاده کرده است، تعمیرات لپ تاپ لنوو را می توان یک امر کاملاً تخصصی دانست.

تعمیر لپ تاپ لنوو یکی از چالش­ های بحث برانگیز برای صاحبان این لپ تاپ می ­باشد.

لنوو یکی از بهترین ها
لپ تاپ لنوو یکی از بهترین لپ تاپ­ های جهان به حساب می‌آید.این برند یکی از پنج فروشنده برتر دستگاه‌های لپ تاپ در جهان است.

علاوه بر گزینه‌های متنوع و سیاست‌های مشتری پسند، کیفیت ساخت عالی و دستگاه‌هایی با عمر طولانی را ارائه می‌کند که باعث شهرت آن شده است.

لپ تاپ­ های لنوو معمولاً حداقل بین 5 تا 7 سال عمر می‌کنند.

عوامل زیادی بر طول عمر دستگاه لنوو شما تأثیر می‌گذارد، از جمله مهندسی ساخت، مدل، دسته لپ تاپ و کیفیت قطعات.

با این حال، در درجه اول نگهداری و مراقبت از کاربران است که عمر مفید دستگاه شما را افزایش می‌دهد

مرکز ما به عنوان بهترین نمایندگی لنوو با خدمات ویژه و منحصر به فردی که در زمینه ی تعمیرات لنوو ارائه می کند، می تواند تمامی انتظارات مشتریان از یک مرکز مجهز و به روز را برآورده نماید.

خدمات ارائه شده در بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ ها در گذر زمان، این مرکز از یک کادر مجرب و با مهارت کامل برای قسمت تعمیرات لپ تاپ لنوو بهره می برد.

این افراد که آشنایی کاملی با سیستم ها و قسمت های مختلف هر لپ تاپ و همچنین نحوه ی برطرف نمودن اشکالات پیش آمده را دارند، می توانند در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات لپ تاپ را به پایان برسانند.

استفاده از ابزار مناسب و تجهیزات به روز امری است که در بالا رفتن کیفیت تعمیرات لپ تاپ لنوو به این افراد کمک شایانی نموده است.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد.

مهم ترین کار برای تعمیرات این محصولات، عیب یابی در اولین مرحله می باشد که از طریق تجهیزات مرکز به راحتی انجام گرفته و باعث سریع شدن روند تعمیرات می شود.

در پایان نیز به مشتریان گارانتی تعمیر ارائه می شود تا آن ها با خیال راحت از کارایی بالای دستگاه خود در محیط های مختلف استفاده نمایند.

کاهش هزینه ها و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
در کنار تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد، یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام سپردن لپ تاپ لنوو به این مرکز را می توان قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تعمیرات دانست.

علاوه بر این زمانی که دستگاه مورد نظر شما دچار نقص کلی در یکی از قسمت ها شده باشد و نیاز داشته باشیم که آن قسمت را تعویض نماییم، از قطعات اصلی برای این کار استفاده می شود.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیر لپ تاپ لنوو با استفاده از قطعات فرعی و غیر اورجینال که به وفور در کشورمان یافت می شود، در کنار کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، کیفیت آن را نیز پایین می آورند.

استفاده از قطعات فرعی باعث می شود تا دستگاه شما پس از مدتی کارایی خود را از دست داده و با مشکلات جدی رو به رو شود.

برخی از خدماتی که در قسمت نمایندگی لپ تاپ لنوو توسط کادر مرکزی تعمیرات ارائه می شوند عبارتند از:

برخی خدمات
برطرف نمودن تمامی مشکلات سخت افزاری و در صورت نیاز تعویض قطعات آن ها
رفع مشکلات مربوط به هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه
رفع مشکلات شبکه
رفع مشکل عدم تصویر دهی
نصب برنامه های کاربردی و آپدیت آن ها در صورت نیاز
تعمیر مادربرد دستگاه
تعمیر و یا تعویض کیبورد
رفع مشکلات مربوط به تاچ پد مدل های مختلف لپ تاپ لنوو
تعمیر و برطرف نمودن مشکلات پورت های ارتباطی
تعمیرات مربوط به شارژر، باتری و بلندگوی دستگاه با تخصصی ترین ابزار روز دنیا و …
آشنایی با ویژگی های لپ تاپ لنوو
لپ تاپ های لنوو با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین کالا های دیجیتال شناخته می شوند.

و فراتر از آن، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید: راحتی، اندازه، وزن و عمر باتری تنها برخی از عواملی هستند که می توانند بر تجربه کلی شما با لپ تاپ تأثیر بگذارند.

لنوو نام تجاری شرکت فناوری چند ملیتی چینی لنوو است. این شرکت در زمینه کامپیوتر، تبلت، گوشی های هوشمند و سایر محصولات الکترونیکی تخصص دارد. در سال 2016، لنوو دومین فروشنده بزرگ رایانه های شخصی از نظر فروش واحد بود. خریداران می توانند از بین انواع لپ تاپ و دسکتاپ یکی را انتخاب کنند. هر کدام به صورت حرفه ای طراحی شده اند تا حداکثر راحتی را با برچسب قیمتی جذاب ارائه دهند.

نام معتبر لنوو
شرکت لنوو با توجه به معنای اسم خود که از ایده و خلاقیت گرفته شده است، تصمیم گرفته است تا در مدل های مختلف لپ تاپ همواره به دنبال نوآوری مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد.

در برخی از موارد لنوو در تولید لپ تاپ ها سعی کرده است نگاهی به سمت آینده نیز داشته باشد که در مورد لپ تاپ های سری IdeaPad Yoga 13 و Lenovo Yoga 2 Pro به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرد.

این مدل از لپ تاپ ها با نگاهی به نیاز های کاربران به تکنولوژی های آینده نیز مانند چندکاره بودن مجهز شده بودند و به راحتی کاربر می توانست این محصولات را به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار دهد و برای تعمیرات لپ تاپ لنوو دغدغه ای نداشته باشد.

در سال های اخیر همواره لنوو به عنوان یکی از چند شرکت برتر در زمینه ی تولید و فروش لپ تاپ ها معرفی شده است.

همین موضوع نمایانگر استقبال مشتریان از محصولات لنوو بوده که البته باعث بالا رفتن اهمیت بحث پشتیبانی از محصولات شرکت را بالاتر می برد.

یکی از محبوب ترین های لنوو
یکی از محبوب ترین مدل های لپ تاپ لنوو لنوو ThinkPad X1 Carbon است.

این لپ تاپ فوق باریک و سبک به طور ویژه برای حرفه ای های تجاری که نیاز به کار در حال حرکت دارند طراحی شده است.

دارای طراحی مشکی براق با حسگر اثر انگشت و دوربین تشخیص چهره Windows Hello برای اطمینان از ورود ایمن.

از دیگر ویژگی های عالی می توان به گرافیک اختصاصی و صفحه نمایش HD با پشتیبانی لمسی اشاره کرد.

برای کسانی که از بازی لذت می برند، حتی یک پردازنده گرافیکی اختصاصی Nvidia GeForce MX150 برای پخش روان ویدیو و اتصال 4G LTE با سرعت دانلود تا 1 گیگابیت بر ثانیه وجود دارد.

در ادامه به بررسی مشکلات و نحوه تعمیر لپ تاپ لنوو می پردازیم با ما همراه باشید.
وجود ویژگی­ های کلاس جهانی در دستگاه‌های لنوو به این معنی نیست که شما متوجه هیچ نقطه ضعفی نخواهید شد. برخی از مشکلات در مورد این دستگاه‌ها وجود دارد که شرکت باید آن‌ها را برطرف کند.

در برخی موارد، ممکن است مشکلاتی در صفحه نمایش پیدا کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد که می­توانید مشکلات نمایشگر را برطرف کنید.

با این حال، بهترین راه این است که با شرکت تماس بگیرید و بلافاصله مشکل را حل کنید.

خدمات مراقبت از مشتری در Lenovo فوق‌العاده خوب کار می‌کند. در این زمینه می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

برخی از مشکلات منبع تغذیه در مدل‌های ارزان‌تر Lenovo وجود دارد.

می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو آن‌ها را برطرف کنید یا می‌توانید در این زمینه با شرکت تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 18 دوشنبه 14 آذر 1401 نظرات (0)

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

محمد سلحشوری بازدید : 15 جمعه 20 آبان 1401 نظرات (0)

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 22 سه شنبه 17 آبان 1401 نظرات (0)

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را ارائه می دهد، از جمله برخی از مدل های مقرون به صرفه. در اینجا برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس که ممکن است در نظر بگیرید آورده شده است در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

Asus VivoBook 15: Asus VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

ایسوس Chromebook Flip C434: لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434 یک لپ تاپ 2 در 1 است که بر روی سیستم عامل کروم کار می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD، پردازنده Intel Core m3، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت است. ذخیره سازی. همچنین دارای عمر باتری طولانی تا 10 ساعت است.

Asus VivoBook 14: Asus VivoBook 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

Asus TUF Gaming A15: لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1650 یا 1660 Ti برای عملکرد بازی است.

به طور کلی، اینها برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس هستند که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهند

ایسوس Vivobook 15
لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

VivoBook 15 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس معتقدند به طور کلی، VivoBook 15 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است

 

ایسوس کروم بوک فلیپ C343
Asus Chromebook Flip C434 یک کروم بوک ۲ در ۱ ممتاز است که عملکرد و قابلیت حمل عالی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک و لولای 360 درجه است که امکان استفاده از آن در حالت های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، چادر و پایه را فراهم می کند.

Chromebook Flip C434 مجهز به پردازنده Intel Core m3 یا i5، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سیستم عامل Chrome را اجرا می کند و دارای محافظت داخلی در برابر ویروس، به روز رسانی خودکار، و دسترسی به انواع برنامه ها و سرویس های Google است.

کروم بوک فلیپ C434 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 15.7 میلی متر و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 10 ساعت است که برای یک کروم بوک قابل توجه است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس میگویند این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه لمسی دقیق و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. همچنین دارای گزینه های اتصال متنوعی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C و کارت خوان microSD است.

به طور کلی، Asus Chromebook Flip C434 یک گزینه عالی برای افرادی است که به یک دستگاه قابل حمل و همه کاره برای بهره وری و سرگرمی نیاز دارند. طراحی زیبا، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را به یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین این مدل پرطرفدار یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس است.

 

ایسوس ویوو بوک 14
لپ تاپ ایسوس VivoBook 14 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد و قابلیت حمل مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت است.

VivoBook 14 طراحی باریک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 9 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

VivoBook 14 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند لولای ErgoLift را ارائه می دهد که صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کج می کند و Asus NumberPad، یک صفحه لمسی با صفحه کلید عددی داخلی.

به طور کلی، VivoBook 14 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

ایسوس TUF gaming A15
لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce است که عملکرد خوبی را در بازی ارائه می کند.

TUF Gaming A15 دارای طراحی ناهموار و بادوام با ضخامت 24.9 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی دقیق و فناوری صوتی DTS:X Ultra برای بهبود کیفیت صدا است.

TUF Gaming A15 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند سیستم خنک کننده خود تمیز شونده را ارائه می دهد که به حفظ دمای مطلوب لپ تاپ در طول جلسات طولانی بازی کمک می کند.

به طور کلی، Asus TUF Gaming A15 گزینه خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ میان رده هستند که عملکرد و دوام خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد. طراحی ناهموار، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بعضی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس بپردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب بهره کافی را برده باشید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 

محمد سلحشوری بازدید : 24 پنجشنبه 05 آبان 1401 نظرات (0)

Tomato paste is an ingredient used in many dishes due to its ease of preparation and popularity. Tomato paste not only makes food more appetizing, but also improves its taste and texture. Another advantage of using tomato paste is the consistency of the food.

 

If you don't want your stew to be watery, the tomato paste will suffice. It's really just a very concentrated tomato, peeled, seeded and boiled down to a thick paste. Tomato paste serves as a base for many dishes such as chili, soups and various sauces. Can be produced in private homes or large production plants. Other tomato products, such as tomato puree, can replace tomato paste in culinary applications.

 

Tomato product suppliers around the world offer a wide range of tomato products. The price of tomato paste sold in wholesale quantity is lower than the retail price. Iran is one of the major exporters of tomato products, including tomato paste. The quality is high and the wholesale price is good compared to others offered in the global market.

 

What is the tomato paste used for?

Tomatoes in the refrigeratorWhen he has a can of paste, he usually thinks what it can be used for. Tomato paste is a type of concentrated tomato paste that does not contain the seeds and skins normally found in tomatoes. Tomato paste is often used to add a strong flavor to a wide variety of dishes, even simple dishes.

 

Adds uniform stickiness to food. It gives a strong tomato flavor without making the dish soggy. Using tomato paste instead of other canned tomatoes (tomato puree, tomato passata, diced tomatoes, etc.) or fresh tomatoes will give you the full flavor of tomatoes without adding water.

 

This makes tomato paste retain its texture better, making it ideal for recipes that require less liquid, such as meatloaf and taco fillings. You can take advantage of the features. Tomato paste can also be used to quickly add a flavorful punch to weekday meals that take just 30 minutes to prepare. To maximize the flavor of tomato paste, it is recommended to add tomato paste early in the cooking process, before adding liquids such as water, broth, or additional canned tomatoes.

 

This gives the tomatoes a chance to caramelize and ripen further. Tomato paste can be used in a variety of recipes, such as stuffed sweet potato tacos. Instead of a rather salty taco seasoning, try a homemade sweet potato stuffing recipe that adds tomato paste for added flavor. is one of the largest exporters of Fresh tomatoes are grown throughout the United States, with California and Florida being the major producing regions.

 

California grows fresh tomatoes all year round except winter. Canada ($203 million), Japan ($3.83 million), Mexico ($3.05 million), Bahamas ($1.36 million) and Cayman Islands ($955,000) are the top five destinations for tomato exports from the United States . In 2019 and 2020, the US tomato export markets are Canada ($8.34 million), Japan ($2.17 million) and Mexico ($926,000), with the fastest growing market shares.

Because of the large amount of tomatoes grown in the United States, there is a global market for tomato products, including tomato paste, and US manufacturers face stiff competition from each other to sell their products to international importers. I'm here. Of the many companies manufacturing tomato products in the United States, CONAGRA and Red Gold are just two.

 

We make products such as tomato paste and tomato puree. The family owns the factory that produces the red gold. Red Gold Tomato Sauce, one of his tomato products, is gluten-free and contains no artificial colors. Zero calories and zero fat. Tomatoes from our cultivation are an ideal base for a wide variety of recipes. tomato sauce is he one of the most adaptable staple foods. It can be used in a variety of dishes, from Italian to Mexican, soups and stews, sauces and seasonings.

 

Tomato Paste Wholesale Price

Tomato paste is not just an ingredient used in homes and kitchens. Low-cost wholesale tomato paste is an essential ingredient in many grocery stores, restaurants, hospitals, and other establishments that provide large quantities of food to their employees.

 

The same is true for both distribution and wholesale of tomato paste. Also, the tomato paste market is active all year round, so cheap tomato paste wholesale is a great place for people to do business. In general, purchasing products wholesale offers higher profits than retail purchases. There are different brands of tomato paste, and each brand serves a specific market and has a specific buyer, depending on the quality of the product. Of course, this has a direct impact on demand growth, the higher the quality of the final product, the higher the demand.

 

In general, the price of tomato paste varies greatly depending on the brand, packaging, quantity and quality of the products supplied by the supplier. This makes the final product more expensive. When looking for tomato paste, it is important to consider many factors, including the Brix value. It is important that the Brix level of the tomato paste does not drop below 20.

 

With dozens of different brands of tomato paste available worldwide, the wholesale price of tomato paste is significantly below retail prices. Online shopping from reputable suppliers like us is a viable option for wholesale purchases.

 

Tomato Paste Substitute

If you're running out of tomato paste, the simplest solution is to omit it. However, if a recipe calls for tomato-his paste, you will have to come up with a substitute. Soy sauce can be substituted for tomato paste in dishes that do not normally call for tomato paste. It's not very sweet and has a strong salty taste, so start with a small amount.

 

Tomato passata, on the other hand, is a concentrated tomato paste that can be substituted in recipes that call for tomato paste or tomatoes. It's a little watery, but it tastes pretty much the same. Adding this amount of water will not affect the result of the dish, so you can use the following water.

 

You can reduce the amount of liquid by cooking the tomato passata in a pan for a few minutes. Can be used in place of tomato paste as long as it has the same consistency (about 1/3 of the total volume). Canned tomatoes, such as tomato passata, contain more water. In addition, it contains both tomato pulp and seeds.

 

An easy way to make tomato paste in a large skillet is to use canned tomatoes and simmer uncovered, stirring frequently, until half cooked. It takes about 10-15 minutes. Remove the seeds through a sieve and add the pulp to the dish like tomato paste.

 

Homemade Tomato Paste

If you have the time, you can make it at home, but it takes time. To prepare the homemade tomato recipe, whichever cooking method you choose, you will need the following ingredients. Prepare a bottle that has been washed and sterilized in advance, and empty the contents after use. Cut off the twigs and leaves from the tomatoes and wash them. Remove any damaged parts of tomatoes. Next you need to chop the tomatoes.

 

Place the pot on high heat. Stir occasionally while waiting for the tomatoes to become mushy. This process makes the tomatoes more supple and less difficult to chop in a blender or food processor.Add 1/4 cup of olive oil and a pinch of salt to the recipe. Chop or puree the tomatoes in a food processor or blender.

 

Pulse until smoothest consistency. At this stage of making the tomato paste, the tomato skins and seeds are completely removed from the puree. Tomatoes with lots of pulp but little moisture can be planted like this. Also remember that you will need at least one large baking sheet, preferably two. Pour the tomato puree onto 1-2 large baking sheets and cook in the oven for about 3 hours.

 

Where to buy tomato paste

Where to buy tomato paste, customers are always wondering where to buy, especially when buying tomato paste wholesale. You'll find many tomato brands on store shelves and aisles, as well as some online stores. If you're interested in retail, you can shop at your local store, popular market in town, or online.

 

However, if you are a wholesaler, you are responsible for choosing a reliable supplier of your goods. There are a variety of wholesale Internet shopping websites and physical marketplaces where you can source your products, but it's important to choose the most suitable one.

 

Unlike alibaba.com, some online providers such as B. our company, their own websites with direct access to catalogs and company profiles, details about the company and its services, photos and videos; You can submit a request to the company by filling out the form that you will be able to know and complete on the site.

 

محمد سلحشوری بازدید : 18 جمعه 01 مهر 1401 نظرات (0)

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران .

تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست

اتصالات چرخشی با نام‌های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

طرح‌ها و پیکربندی‌های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می‌شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

 

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود.

 مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

info البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند.

در ایران روتاری جوینت های وارداتی از نمایندگان شرکت های ترک و چینی وجود دارد . روتاری جوینت های چینی که اصلا قابل بحث نیستند و کیفیت بشدت پایینی داشته و یکبار مصرف میباشند، اما روتاری جوینت های ترک دارای کیفیت قابل قبول بوده ولی عموما بصورت جنرال وارد میشوند یعنی برای صنایع مختلف معمولا یک روتاری جوینت پیشنهاد میشود و این به نوعی باعث بالا رفتن هزینه های خرید در برخی صنایع میشود ، برای مثال روتاری جوینت مخصوص ۳۰۰۰ دور بر دقیقه هم برای صنایع با سرعت دوران بالا و هم صنایع با سرعت دوران خیلی کم فروخته میشود.

صنعتی که به روتاری جوینت با سرعت دورانی مثلا ۱۰۰ دور بر دقیقه نیاز دارد اصلا مقرون به صرفه نیست که روتاری جوینت دور بالا خریداری کند ، در ایران شرکت خوشنام روتاری جوینت های با برند TOP SEAL را تولید میکند.

این شرکت برای هر صنعت و حتی هر منطقه جغرافیایی روتاری جوینت مخصوص به آن منطقه را با قیمت بسیار مناسب تولید میکند، کلیه محصولات این شرکت بین ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد . لازم به ذکر است محصولات این شرکت ۳ روز امکان بازگشت وجه دارد .
گارانتی اصلی ترین عامل خرید مشتری :

محصولات چینی و متفرقه در ایران هیچ نماینده فروش فعال نداشته و به همین دلیل هیچ گارانتی ندارند ، معمولا فروشندگان در فاکتور فروش عنوان میکنند که محصولات گارانتی دارد ولی به وعده خود در هنگام خرابی عمل نمیکنند .

محصولات ایرانی نظیر TOP SEAL دارای برگه گارانتی، گواهی تست و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی میباشد . روتاری جوینت یک تجهیز با استهلاک بالا میباشد که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز برای خریدار محسوب میشود . اکنون سازندگان داخلی به کیفیت مطلوب در زمینه تولید روتاری جوینت رسیده اند و با توجه به دسترسی به سازنده قطعات و دریافت قطعات یدکی خرید از تولید کنندگان معتبر داخلی به دلیل قیمت مناسب تر و ارایه خدمات بهتر توصیه میشود .

شرکت خوشنام طراح و سازنده انواع روتاری جوینت و سویول جوینت در ایران میباشد ، محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات وس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این صفحه https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints دیدن فرمایید

محمد سلحشوری بازدید : 35 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

همه افرادی که با سیستم‌های کامپیوتری سرو کار دارند، با هارد به خوبی آشنا هستند، اما آیا هارد سرور هم مانند هارد کامپیوتر معمولی است؟ هارد سرور اچ پی دارای چه ویژگی‌های است؟ انواع درایو های هارد سرور کدامند؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است در ادامه مطلب با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد سرور چیست؟

هارد سرور اچ پی قطعه‌ای مهم و حیاتی در تجهیزات سرور است که وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را برعهده دارد. هاردهای سرور اچ پی براساس سرعت و تکنولوژی به کار رفته در آنها در انواع مختلف دسته‌بندی می‌شوند. یافتن بهترین Hard Disk اچ پی با توجه به نیازتان، شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد. اما ما سعی می‌کنیم با ارائه مطالب کاربردی خرید این قطعه مهم را آسان کنیم.

هارد‌های سرور hp، از نوع هاردهای سرور تجاری یا Enterprise هستند و از نظر سرعت، نرخ انتقال، درگاه اتصال، کارایی و همچنین ظرفیت با هارد‌های مورد استفاده در کامپیوتر‌های شخصی تفاوت‌هایی دارند.

برای خرید هارد سرور اچ پی، استعلام قیمت هارد سرور HP پیشنهاد می‌کنیم سایت فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را به عنوان مرجع این حوزه در نظر داشته و دنبال کنید و در حالی که با مشخصات یک هارد سرور خوب آشنا می‌شوید آن را با بهترین قیمت نیز تهیه فرمایید.

راهنمای خرید هارد سرور HP

خرید هارد سرور اچ پی یکی از مهمترین قطعات سرور اچ پی است که باید در مورد آن اطلاعات کافی را داشته باشید. تمامی کارشناسان IT به این امر آگاه هستند که برای اینکه سیستم زیر ساخت شرکت همیشه آنلاین و در حال سرویس دهی باشد، باید یک سرور مناسب و خوب داشته باشند ولی یک سرور به تنهایی نیز نمی‌تواند سرویس خوب بدهد و باید همیشه در هر حالی کلیه قطعات اورجینال و درجه یک را داشته باشید تا بتوانند این قطعات سرور با همدیگر Conflict نداشته و به راحتی کار کنند و سرور شما در اوج تایم کاری و پیک بالای کاری هم سرویس مناسبی بدهد.

یکی از مهم‌ترین قطعات سرور اچ پی که باید در مورد آن شما اطلاعات کامل و جامع داشته باشید هارد سرور اچ پی است که وسیله ذخیره‌سازی دیتا و اطلاعات حساس شما را بر عهده دارد.

یک نکته اساسی امنیت اطلاعات است که دسترسی‌های لازم به این اطلاعات را به هرکسی ندهیم. نکته دوم کیفیت نگهداری دیتا در هارد سرور است. متاسفانه به علت عدم شناخت کافی در مورد هارد دیسک ها و نحوه نصب و استفاده آن‌ها روی سرورها و دیتابیس ها انتخاب‌های بسیار اشتباهی در خرید هارد سرور اچ پی داریم.

به همین دلیل در این مطلب تمامی مواردی که هنگام خرید هارد سرور برای شما اهیمت دارد را لیست کرده‌ایم. در صورت وجود مشکل یا ابهام می‌توانید با کارشناسان ماهان شبکه ایرانیان تماس حاصل فرمایید. در زیر نکاتی که هنگام خرید هارد سرور باید در نظر بگیرید را برای شما آورده‌ایم:

اندازه هارد اچ پی

هنگام خرید هارد اچ پی این نکته را مدنظر داشته باشید که هارد سرور اچ پی در دو اندازه 2.5 اینچ و 3.5 اینچ تولید می‌شوند. بسته به کاری که شما می‌خواهید روی سرور انجام دهید، باید هارد سرور 2.5 اینچی یا 3.5 اینچی را انتخاب کنید. هارد سرور 2.5 اینچی دارای ظرفیت کمتر و سرعت بالاتری هستند و معمولا در زیرساخت‌های نرم افزاری و دیتابیس و نصب ویندوز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هاردهای 3.5 اینچی برای ذخیره سازی دیتا در سازمان‌های بزرگ استفاده می‌شوند. هنگام خرید هارد سرور حتما از مشاوره‌های کارشناسان استفاده کنید. اگر سروری که خریداری می‌کنید 2.5 اینچی باشد یعنی می‌توانید هارهای پرسرعت 300، 600 و 900 گیگ 2.5 اینچی را روی آن استفاده کنید و دیگر نمی‌توانید از هاردهای 3.5 اینچی استفاده کنید.

سرعت هارد سرور اچ پی

از همان ایتدا هاردهایی که تولید شدند سرعت 5.4 داشتند و تاکنون سرعت‌هایی نظیر 7.2k،10K و 15K به بازار عرضه شده است. فرقی نمی‌کند هارد شما 2.5 اینچی باشد یا 3.5 اینچی، تمامی هاردها سرعت‌های متنوعی دارند و با مطالعه درباره آن‌ها می‌توانید سرعت مدنظر خود را انتخاب کنید.

ظرفیت هارد سرور اچ پی

در سایت ماهان شبکه ایرانیان هاردهای سرور اچ پی با ظرفیت‌های متنوع قرار داده شده است شما عزیزان می‌توانید هارد سرور hp از ظرفیت 72 گیگابایت گرفته تا 18 ترابایت را خریداری کنید. خرید هارد سرور اچ پی بسیار مهم است، از این رو حتما از مشاوره‌های کارشناسان ماهان شبکه ایرانیان استفاده کنید.

انواع هارد سرور HP

انواع هارد سرور HP را می‌توان براساس اندازه (فرم فکتور)، ظرفیت و درگاه اتصال به صورت‌های مختلف گروه بندی کرد.

انواع هارد سرور hp براساس اندازه

Hard Disk سرور اچ پی بر اساس اندازه و یا فرم فکتور در دو اندازه 2.5 و 3.5 اینچی موجود است. هارد 2.5 اینچی سرور اچ پی به اختصار SFF به معنی Small Form Factor نامیده می‌شود که دارای اندازه کوچک تر هستند و میزان مصرف انرژی توسط هارد دیسک سرور SFF کمتر است.

در سمت مقابل هارد سرور اچ پی 3.5 اینچی وجود دارد که از نظر اندازه یک اینچ از مدل قبلی بزرگتر است و به نسبت مصرف انرژی بالاتری داشته و با نام LFF که مخفف Large Form Factor شناخته می‌شود.

انواع هارد دیسک سرور اچ پی از لحاظ تکنولوژی ساخت
هارد سرور اچ پی از لحاظ تکنولوژی ساخت در دو دسته بندی HDD و SDD قرار می‌گیرد. که هر کدام به را برای آشنایی بیشتر به اختصار تعریف می کنیم:

هارد سرور HDD

هارد دیسک سخت یا Hard Disk Drive که به اختصار HDD نامیده می‌شود، هارد دیسک‌های الکترومغناطیسی هستند، که معمولاً در محیط‌های کاری تجاری برای واحد‌هایی نظیر CRM، شرکت‌های متوسط و یا شرکت هایی که با اپلیکیشن‌ها سروکار دارند و نیازمند امنیت بالا هستند کاربرد دارد. هارد‌های SAS، SATA و IDE در این گروه جای می‌گیرند.

هارد سرور SSD

هارد SSD، برخلاف هارد HDD دارای ساختار الکترونیکی بوده و به حافظه جامد یا Solid State Drive نیز معروف هستند و از سرعت‌های بالاتری پشتیبانی می‌کنند.اما باید این نکته را در نظر داشت که هاردهای ssd ظرفیت کمتری نسبت به مدل قبل دارند. این نوع هارد در انواع SLC، MLC، TLC در بازار یافت می‌شوند.

انواع هارد سرور HP بر اساس درگاه اتصال

هارد سرور اچ پی بر اساس درگاه اتصال در انواع SATA،SAS و PCIe وجود دارند.

هارد درایو SAS:

این هارد سرور hp، در دسته هاردهای مغناطیسی جای می‌گیرد و مخفف عبارت انگلیسی Serial Attached SCSI است این نوع هارد سرعت و قابلیت اطمینان خوبی را برای سرور شما به همراه دارد. با توجه به نوع هارد SAS، سرعت انتقال آن نیز در بازه 6 الی 12 گیگابایت قرار دارد.

سرعت چرخش یا همان RPM (Revolutions Per Minute ) در هارد SAS حدود 7200 تا 15000 دور در دقیقه است. سرعت هارد sas را معمولاً با اعداد 7.2K، 10k و 15K نشان می‌دهند.به عنوان مثال هارد سرور HPE 1.2TB 10K SSF یک نمونه از هارددیسک اچ پی با سرعت 10K است.

این هارد سرور در دو اندازه 2.5 اینچ و 3.5 اینچی عرضه شده، که هم اندازه SSF و هم LFF بر روی سرور HP قابل استفاده هستند.

هارد درایو SATA

یکی دیگر از انواع هارد درایو سرور اچ پی که به معرفی آن می‌پردازیم، هارد دیسک SATA است. این هارد درایو که در دسته هاردهای مغناطیسی جای می‌گیرد، از سرعت چرخشی بین 5400 تا 7200 دور در دقیقه استفاده می‌کند و سرعت انتقال داده در آنها نیز معادل 6 گیگابایت بر ثانیه است.

اندازه هارد دیسک SATA، عموماً کمی بزرگتر از هارد‌های SAS است و در ظرفیت‌های بیشتری نیز در بازار وجود دارد.
قابل ذکر است که این هارد از فناوری Hot Plug بهره می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام کار کردن سرور بتوانید آن را تعویض نمایید.

درگاه اتصال PCIe :

این درگاه به درگاه اتصال سریع یا Express معروف است و دارای سرعت انتقال بالا بوده و از نسل‌های جدید درگاه‌های اتصال است.

هارد سرور NVMe

هارد سرور NVME یکی از هارد‌های تولید شده با تکنولوژی جدید است که سرعت فوق العاده سریع را برای سرور مهیا می‌کند. نام این حافظه از عبارت non volatile memory express ، به اختصار حاصل شده است، از نوع هاردهای پر سرعت حالت جامد یا همان هارد SSD می‌باشد. این هارد معمولا به درگاه اتصال PCLe متصل شده و بالاترین سرعت موجود را برای سرورها به همراه می‌آورند.

قیمت و خرید هارد سرور اچ پی

قیمت هارد سرور اچ پی، بنا به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. مواردی مانند ظرفیت، نرخ انتقال داده، اندازه یا همان فرم فکتور، سرعت چرخش و… می تواند روی قیمت هارد سرور hp، تاثیرگذار باشد. خرید هارد سرور اچ پی در انواع مختلف حافظه در سایت ماهان شبکه ایرانیان فراهم شده است.

همانطور که اشاره کردیم نسل و سرعت هاردهای سرور نیز می‌تواند در قیمت آنها تاثیرگذار باشد، مثلاً هاردهای SSD به دلیل آنکه از سرعت بالاتری نسبت به هارد‌های HDD برخوردار هستند، قیمت بالاتری نیز دارند.

در هنگام خرید هارد سرور اچ پی ، حواستان به اندازه هارد متناسب با سرور و همچنین درگاه اتصال باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم هارد سرور HP را براساس نیازتان تهیه کنید.

در صورتی که در هنگام خرید هارد سرور HP، دچار تردید هستید و نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید از کارشناسان فروش ما کمک گرفته و هارد سروری با کیفیت و به روز و با توجه به نیاز سرورتان تهیه نمایید.

شما مشتریان عزیز می‌توانید به راحتی با پر کردن فرم صفحه استعلام قیمت سرور ، نسبت به خرید هارد سرور hp و تجهیزات سرور اقدام کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 35 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با وبلاگ ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً نمایندگی Lenovo با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بعد از عملیات تعمیر و در مدت زمان مشخص شده بتوانند از خدمات این مرکز برای تعمیر و یا تعویض مجدد دستگاه خود به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوند.

محمد سلحشوری بازدید : 27 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

شرکت لنوو شرکتی است که در ساخت گوشی های میان رده یک انتخاب مناسب برای کاربرانش محسوب می شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی VIBE SHOT لنوو با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

گوشی vibe shot لنوو یکی از محصولاتی است که این شرکت در این مدل از گوشی هایش تمرکز خود را بر روی دوربین گذاشته تا بتواند یک گوشی با امکانات بسیار مناسب را به بازار عرضه کند.شرکت لنوو گوشی vibe shot خود را با سیستم سخت افزاری مناسب، نمایشگری با کیفیت با ظاهری زیبا و طراحی زیبا و دلنشین به بازار عرضه کرده که میزان فروش محصولاتش را بیشتر کرده است.

بسته بندی لنوو vibe shot

گوشی vibe shot لنوو در یک جعبه بزرگ به دو رنگ سیاه و قرمز که عبارتvibeبه بزرگی بر روی آن هک شده است ارائه گردیده است.

در داخل این جعبه اجزایی قبیل: شارژر، کابل USBو کتابچه راهنما و همچنین هدفون قرار داده شده است البته در این مدل از گوشی های لنوو یک کاور پلاستیکی و یک خش گیر قرار داده شده است.

ظاهر گوشی lenovo vibe shot

یک قطعه فریم آلومینیومی دور گوشی را فرا گرفته  و بخش پشتی گوشی ساختاری کاملا شفاف و براق دارد.

کاربران این گوشی خوش دست بودن گوشی را از نقاط قوت زیبایی این مدل میدانند.

یکی از مواردی که از این مدل را از گوشی های مدرن عقب تر نشان میدهد بزرگی نوارهای مشکی در پایین و بالای صفحه نمایش آن است.

لنوو وایب شات وزن سبک145گرمی و ضخامتی به بزرگی7.6میلی متر دارد که این به استفاده یک دست کمک میکند.

اجزای تشکیل دهنده lenovo vibe shot

در سمت راست گوشی کلید کم و زیاد کردن صدا و در زیر آن دکمه پاور تعبیه شده است.

همچنین در بخش پایینی سمت راست آن دکمه شاتر دوربین جهت عکسبرداری و همچنین از یک دکمه جهت تغییر حالت دوربین از حالت معمولی به حالت حرفه ای تعبیه شده است.

سمت چپ گوشی را نیز دو کشو تشکیل میدهد که یکی جهت قرار دادن سیمکارت به صورت مینی و دیگری جهت قرار دادن کارت حافظه جانبی تشکیل میدهد.

در بخش بالایی جک هدست و میکروفون دوم قرار داده شده و بخش پایینی را میکروفون و اسپیکر گوشی و در وسط پورت شارژر گوشی تشکیل میدهد.

نمایشگر گوشی lenovo vibe shot

صفحه نمایش وایب شات صفحه ای به بزرگی 5اینچ با ساختارIPS TFT LCD که وضوح آن فول اچ دی است.

صفحه نمایش این گوشی یکی از نقاط قوت آن محسوب میشود چرا که در برابر تابش نور عملکرد خوبی از خود نشان داده است و دقت رنگ خوبی دارد.

بررسی های نمایندگی لنوو نشان میدهد صفحه نمایش وایب شات در مقایسه ها امتیاز خوبی را به خود اختصاص داده است.

دوربین گوشیlenovo vibe shot

کیفیت دوربین وایب شات یک شگفتی در کار لنوو به حساب می آید این دستگاه با دوربینی به کیفیت16 مگاپیکسل مجهز به فوکوس اتوماتیک وسیستم لرزه گیر است ارائه شده است.

بررسی های نمایندگی تعمیر گوشی لنوو نشان میدهد وجود فلشLED و مادون قرمز شما را در گرفتن عکس در شب یاری خواهد کرد.

همانطور که در ابتدا گفتیم با داشتن vibe shot احساس استفاده از یک دوربین عکاسی به شما دست خواهد داد چرا که با داشتن شاتر و دکمه تغییر حالت به حرفه ای مانند یک دوربین عکاسی طراحی گردیده است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حالت حرفه ای چه تفاوتی با حالت معمولی دارد.در حالت حرفه ای تمامی رنگ ها شکل زنده و طبیعی به خود میگیرند و فوکوس به بهترین صورت ممکن انجام خواهد شد.

دوربین سلفی این دستگاه را دوربین8مگاپیکسلی تشکیل می دهد اما بسیاری از قابلیت های دوربین اصلی نظیر فوکوس را ندارد.

باتری گوشی lenovo vibe shot

معمولا تمامی گوشی های کمپانی لنوو از کیفیت باتری خوب و قدرتمند برخوردارند که در این مدل نیز به چشم میخورد.

لنوو با بکارگیری یک باتری3000میلی آمپر ساعت در وایب شات باعث هرچه قدرتمند تر شدن محصول خود شده است.

شرکت لنوو از 19روز فعال ماندن گوشی در حالت stand byخبر میداد که واقعا این قابلیت را داراست.

یک مشکل اساسی اینجاست که شارژر آن از شارژ سریع پشتیبانی نمیکند اما تفاوت چندان چشمگیری با شارژ سریع ندارد.

اسپیکر و صدا گوشیlenovo vibe shot

شاید با نگاه کردن به قسمت پایینی تلفنتان فکر کنید که دو اسپیکر صدا را پخش میکنند باید بگوییم که متاسفانه اینگونه نیست و فقط از صدا از قسمت راستی دستگاه پخش میشود.

البته صدای مطلوبی را از وایب شات شاهد هستیم اما توصیه میشود که میزان صدا را ازدو سوم بالاتر نبرید چرا که میزان تفکیک صدا به خوبی انجام شده و صدای مطلوبی را ارائه خواهد داد.

یکی از نقاط ضعف این دستگاه نداشتن بیس در اسپیکر آن است.

نرم افزار گوشیlenovo vibe shot

لنوو وایب شات از سیستم عامل آندروید5.1لالی پاپ بهره میگیرد.

این سیستم از8هسته که از دو بخش چهار هسته ای که یک بخش که از فرکانس1.7GHzتشکیل شده برای پردازش اعمال سنگین و بخش بعدی که از فرکانس1GHzتشکیل شده جهت پردازش اعمال سبک در نظر گرفته شده است.

پردازش گرافیکی این دستگاه با قطعهadreno405صورت گرفته و رم گوشی 3گیگا بایت میباشد.

یکی از نقاط ضعف وایب شات نبودNFCدر آن است ولی پشتیبانی از شبکه4Gاز نقاط قوت این دستگاه به شمار می آید.

اطلاعات بیشتر: نمایندگی لنوو

محمد سلحشوری بازدید : 38 دوشنبه 17 مرداد 1401 نظرات (0)

میوه عناب که آن را به اسم خرمای چینی یا خرمای سرخ هم می‌شناسند، میوه بومی جنوب آسیا است اما محبوبیت جهانی دارد. شما فقط با میوه خیلی کوچک گردی روبه رو هستید که یا روی درختچه‌ها رشد می‌کنند یا به صورت درخت دیده می‌شود. خواص عناب درواقع در همین ابعاد کوچک سرخ رنگ، پنهان شده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد خواص عناب و اثرات درمانی آن با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود

عناب تازه رسیده، قرمز تیره یا بنفش به نظر می‌رسد و ممکن است پوست چروکیده‌ای داشته باشد. خواص عناب تازه زمانی بیشتر خودش را نشان می‌دهد که به لطف شیرینی و بافتی که دارد در مصارف روزانه استفاده می‌شود. همچنین، در بخش‌هایی از آسیا که عناب بیشتر رشد می‌کند، آن را معمولاً خشک و برای تولید آبنبات و پخت دسر از آن مصرف می‌کنند.

عناب چیست؟

عناب از درختچه‌هایی با ارتفاع 10 متر، در مناطق گرمسیری کره‌ی زمین به وجود می‌آید. این میوه قبل از این که به شکل کامل برسد، سبز رنگ بوده و شبیه زیتون است و پس از رسیدن، به رنگ‌های قرمز و بنفش در میاید. خواص عناب بسیار زیاد است؛ از جمله تنظیم کنندگی قند خون، که باعث می‌شود این میوه به افرادی که در معرض دیابت هستند توصیه شود. البته فرد دیابتی، بهتر است با تجویز پزشک برای مصرف این میوه اقدام کند.

با خواص عناب تازه بیشتر آشنا شوید

آشنایی بیشتر با یک میوه آسیایی ریزنقش، شما را شگفت زده خواهد کرد. تصور می‌کردید روزی میوه‌ای را برای میان وعده‌تان درنظر بگیرید که منبع سرشاری از انواع ویتامین و مواد معدنی باشد؟!

1- خواص عناب برای لاغری و کنترل وزن

جالب است بدانید که این میوه به دلیل فیبر بالا و کالری کم یکی از بهترین خوردنی‌ها و میان وعده‌های روزانه به حساب می‌آید. همین فاکتور از جمله خواص عناب برای لاغری است. چون کمک می‌کند اگر رژیم غذایی خاصی را رعایت می‌کنید، با خوردن مقدار مشخصی از این میوه، سیر باقی بمانید. دیگر ریزه خواری نکنید و از تنقلات دور بمانید.

نقش بسیار مهم پتاسیم در فعالیت ماهیچه و تعادل الکترولیتی بدن چشمگیر است. همچنین نباید از کربوهیدارت موجود در این میوه به صورت شکرهای طبیعی غافل شد. یکی از طبیعی‌ترین خاصیت‌های عناب، انرژی زا بودن آن است که حتی با خوردن مقدار کم هم می‌توانید انرژی خوبی داشته باشید. اگر به دنبال راهی برای لاغری هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «ماساژ لاغری» را مطالعه کنید.

2- منبع غنی آنتی اکسیدان

این میوه کوچک دوست داشتنی ترکیبی از چندین آنتی اکسیدان است؛ فلاوونوئیدها flavonoids، پلی ساکاریدها polysaccharides و اسیدهای تریترپنیک triterpenic. همچنین سطح بالای ویتامین C می‌تواند از دیگر منابع آنتی اکسیدانی در آن باشد.
خوب است بدانید که آنتی اکسیدان ها یک سد دفاعی قدرتمند در برابر رادیکال‌های آزاد هستند. آسیبی که این رادیکالهای آزاد به بدن انسان وارد می‌کنند می‌تواند از جمله دلایل بروز بیماری‌های مزمن مثل دیابت نوع 2، بیماری‌های قلبی و برخی از انواع سرطان باشد.

شاید بد نباشد به خواص عناب برای کبد هم اشاره کنیم؛ به دلیل خاصیت مبارزه طلبانه عناب تازه با رادیکال‌های آزاد، آنتی اکسیدان موجود در آن ممکن است چندین و چند مزیت داشته باشد. یکی دیگر از آنها کمک به بهبود استرس و التهابات ناشی از صدمه رادیکالهای آزاد به کبد است.
به خاطر بسپارید که مهم‌ترین و بیشترین خواص عناب تازه به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدان در این میوه است.

3- احتمالاً باعث بهبود خواب و عمکلرد مغز می‌شود

عناب تا میزان زیادی کیفیت خواب و عملکرد مغز را بهتر می‌کند. در پژوهش‌هایی که به تازگی انجام شد به نقش چشمگیر آنتی اکسیدان ها در فرایند خواب راحت و کارایی بهتر مغز تأکید شده است. همچنین در آزمایش‌های انجام شده روی موش‌های صحرایی این نتیجه به دست آمد که میوه و عصاره هسته عناب گزینه مطلوبی برای افزایش زمان و کیفیت خواب انسان است.

در یک بررسی گروهی هم، شرکت کنندگان نشانه‌هایی از کاهش نگرانی را پس از خوردن عناب تازه بروز دادند. از طرف دیگر در آزمایش‌های حیوانی به این نتیجه رسیدند که از دیگر خواص عناب تازه احتمال بهبود حافظه و کمک به ساخت پروتئین‌های سلول‌های آسیب دیده مغز است.
مطالعات عمیق‌تر روی موش‌های آزمایشگاهی با عصاره هسته عناب بر احتمال درمان نشانه‌های بیماری آلزایمر تأکید داشت. گفته می‌شود که هسته این میوه به تنهایی قابل خوردن نیست و از عصاره آن برای مصارف مختلفی استفاده می‌شود. برای افزایش و بهبود عملکرد مغز روش‌هایی وجود دارد که در مقاله «تقویت حافظه» به شرح آن می‌پردازیم.

4- احتمال بهبود سیستم ایمنی و مهار سلول‌های سرطانی

بخشی از بررسی‌ها نشان دادند که پلی ساکاریدها، شکرطبیعی با اجزایی از آنتی اکسیدان، ممکن است باعث مهار رادیکال‌های آزاد شوند. سلول‌های آسیب رسان را مهار و التهاب را کم کنند. تنوع مطالعات و پژوهش‌ها به اندازه‌ای است که پس از بررسی‌های اخیر مشخص شد لیگنین lignins موجود در عناب، نوعی فیبر از اجزای آنتی اکسیدان، وظیفه تولید سلول‌های ایمنی و افزایش تعداد آنها برای مهار ترکیبات خطرناک را برعهده دارد.
با زیرنظر گرفتن موش‌های صحرایی پس از مصرف عصاره عناب، پژوهشگران متوجه افزایش سلول‌های ایمنی معروف به سلول‌های نابودگر طبیعی شدند. این سلول‌ها قدرت نابودسازی سلول‌های مهاجم را داشتند.

خواص عناب تازه فقط در وجود آنتی اکسیدان خلاصه نمی‌شود بلکه منبع سرشار از ویتامین C هم به شمار می رود؛ یک ضدسرطان بی نظیر. مطالعات نشان می‌دهند که میزان زیادی از این نوع ویتامین قدرت نابودکردن سلول‌های سرطانی تیروئید را دارد. همچنین به خاصیت مهارکنندگی عناب در بسیاری دیگر از سلول‌های سرطانی، مثل سرطان تخمدان، رحم، سینه، کبد و روده بزرگ اشاره شده است. همانطور که بالاتر هم برایتان نوشتیم، از جمله روش‌های درمانی جایگزین برای کنترل و درمان بی خوابی و نگرانی است. پس از انجام آزمایش‌های حیوانی این نتیجه به دست آمد که از جمله منابع مفید برای سیستم عصبی، سیستم ایمنی و گوارش انسان است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش‌های رفع بی خوابی مقاله «درمان بی خوابی» را مطالعه نمایید.

مهم: تمامی مطالعات انجام شده بر روی حیوانات و مخصوصاً موش‌های آزمایشگاهی بوده‌اند. بنابراین تا زمان انجام پژوهش‌های دقیق‌تر روی انسان نمی‌توان نتیجه گیری مشخص و منطقی را اعلام کرد.

5- کاهش قند خون و سوخت و ساز بدن

عناب بهترین کنترل کننده قند خون است. نمی‌شود از آن به عنوان گزینه قدرتمند برای پیشگیری و کنترل دیابت مخصوصاً نوع 2 غافل شد. یکی از دلایل جدی گرفتن خرمای سرخ، میزان بالای ویتامین A در آن است که باعث می‌شود حساسیت به انسولین تا میزان چشمگیری کمتر شود.

هورمون آدیپونکتین هم باعث تنظیم گلوکز خون و دیگر شاخص‌های سوخت و ساز بدن می‌شود. پس اگر می‌خواهید خواص عناب برای دیابت را همیشه به خاطر بسپارید کافی است از تأثیر این میوه بر کاهش التهاب و رادیکالهای آزاد برای پیشگیری از بیماری‌های مزمنی مثل دیابت نوع 2 غافل نباشید.

6- احتمال بهبود عملکرد سیستم گوارش

میزان فیبر موجود در عناب بالاست و آن را تبدیل به بهترین گزینه برای بهبود عملکرد سیستم گوارش می‌کند. لازم است بدانید که حدود 50% کربوهیدرات موجود در عناب تازه، فیبر است. این ماده مغذی کمک می‌کند دفع راحت و بیشتری داشته باشید. با بهتر شدن دفع، حرکت غذا در اندام گوارشی سریع‌تر و احتمال یبوست کم می‌شود.

عوارض عناب چیست؟

تااین‌جا دائما از خواص عناب تعریف کردیم. اما آیا این میوه، عوارضی هم دارد؟ در واقع، عناب به خودیه خود عوارضی ندارد. اما ممکن است برای افرادی که در حال مصرف دارو هستند عارضه ایجاد کند. همانطور که گفتیم، افرادی که دیابت دارند باید برای مصرف عناب از پزشک خود مشورت بگیرند.  برخی افراد نیز ممکن است به این میوه حساسیت داشته باشند که به توصیه‌ی پزشک نباید عناب مصرف کنند.

همچنین افرادی که دارای بیماری‌های خاص هستند، بهتر است قبل از مصرف عناب با پزشک خود مشورت داشته باشند. برای مثال بیماری‌هایی نظیر انگل روده‌ای، خلط داشتن زیاد، نفخ بالا و … بیماری‌هایی است که برای مصرف عناب نیاز به مجوز پزشک دارد.

عناب می‌تواند تاثیر برخی دارو‌ها را از بین ببرد و یا تاثیر آن‌ها را برعکس کند که این موضوع می‌تواند برای شخص بیمار خطرناک باشد. به عنوان مثال، افرادی که از داروهای ضدافسردگی استفاده می‌کنند، باید از خوردن عناب اجتناب کنند. همچنین عناب، عملکرد برخی دارو‌ها مثل فنیتوین، فنوباربیتون و کاربامازپین که دارو‌های ضدتشنج به حساب می‌آیند را تشدید می‌کند و ممکن است برای شخص بیمار خطرناک باشد.

سخن پایانی

عناب خوشمزه و خوش عطری که میل می‌کنید معروف است به خرمای سرخ یا خرمای چینی. خواص عناب تازه خلاصه شده است در کالری پایین و فیبر زیاد که در کنار دیگر مواد مغذی و معدنی می‌تواند یک میان وعده عالی به حساب بیاید.
خواصی که این میوه دوست داشتنی دارد به دلیل بالا بودن میزان آنتی اکسیدان آن است. البته آزمایش‌ها بیشتر روی موش‌های صحرایی انجام شده و برای نتیجه دقیق‌تر لازم است مطالعات انسانی متمرکزی هم انجام شود.
فراموش نکنید خوردن عناب برای افرادی که داروهای ضدافسردگی مثل ونلافکسین یا داروهای ضدتشنج مصرف می‌کنند مناسب نیست.

منبع: لند اسپا

محمد سلحشوری بازدید : 130 چهارشنبه 05 مرداد 1401 نظرات (0)

بدون شک مادربرد مهمترین مولفه یک رایانه شخصی است ، چون هیچ قطعه دیگری بدون آن کار نمی‌کند و مادربرد است که تصمیم می‌گیرد چه نسخه‌های جدیدی را در آینده به روزرسانی کنید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید مادربرد با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

مادربرد یا همان برد اصلی بخش اصلی رایانه شما است که قطعات و اجزای مختلف رایانه شما از جمله RAM، CPU و… بر روی آن تعبیه شده است.

مادربرد از سال 1982 بر روی کامپیوترهای شخصی قرار داده شد. برداصلی به این دلیل در رایانه ها تعبیه شده است که علاوه بر اینکه انرژی الکتریکی را در هر یک از اجزا پراکنده می کند بین اجزا نیز ارتباط برقرار می کند. مادربردها همگی از یک استاندارد تبعیت می کنند و فقط در اندازه های آن ها تفاوت وجود دارد.

چرا به جای استفاده از برد اصلی تمام اجزا را به وسیله سیم هایی تو در تو بهم وصل نکنیم؟ چرا اینکار موجب تداخل سیگنال ها بهم می شود.

در هنگام خرید مادربرد به برند آن توجه کنید ترجیحا از برندهایی مثل ایسوس،ام اس آی و… انتخاب کنید و به مارک آن هم توجه کنید که بهتر است اینتل(intel) یا ای ام دی(AMD) باشد. همچنین به تعداد اسلات رم و نوع و آن و سازگاری این دو باهم توجه داشته باشید.

برای اینکه خیالتان راحت باشد که می توانید هر زمان که خواستید رایانه شخصی خود را ارتقا دهید بهتر است از مادربردی با چهار اسلات رم ( رم 4 اسلاتی) استفاده کنید.

اجزای مادربرد:

  • اسلات پی سی آی (PCI)
  • اسلات کارت گرافیک
  • باتری پشتیبان
  • اسلات های ساتا
  • ورودی های یو اس بی
  • نگهدارنده فن
  • سوکت سی پی یو
  • پل های مادربرد
  • اسلات ای دی ای
  • ورودی پاور
  • اسلات رم

قطعات و اجزا مادربرد:

بسیاری از اجزای اصلی مهم برای عملکرد رایانه ، به مادربرد متصل شده اند. این موارد شامل پردازنده ، حافظه و اسلات های توسعه است. مادربرد به طور مستقیم یا غیر مستقیم به هر قسمت از رایانه متصل می شود . نوع مادربرد نصب شده در کامپیوتر تأثیر به سزایی در سرعت سیستم و قابلیت های گسترش رایانه دارد.

واحد پردازنده مرکزی (CPU)

یکی از قطعات مادربرد لپ تاپ ، CPU است که به عنوان ریز پردازنده یا پردازنده نیز شناخته می شود این قطعه مسئول واکشی ، رمزگشایی و اجرای دستورالعمل های برنامه و همچنین انجام محاسبات ریاضی و منطقی است. تراشه پردازنده توسط نوع پردازنده و سازنده مشخص می‌شود. این اطلاعات معمولاً روی خود تراشه درج می‌شود.

به عنوان مثال ، Intel 386, Advanced Micro Devices (AMD) 386, Cyrix 486, Pentium MMX, Intel Core 2Duo, or iCore7. اگر تراشه پردازنده روی مادربرد نیست ، می توانید سوکت پردازنده را به عنوان سوکت 1 تا سوکت 8 ، LGA 775 و غیره شناسایی کنید.

این می تواند به شما در شناسایی پردازنده مناسب در سوکت کمک کند. به عنوان مثال ، پردازنده 486DX در سوکت 3 جای می گیرد.

حافظه کامپیوتر RAM

حافظه دسترسی تصادفی یا RAM معمولاً به تراشه های رایانه ای گفته می‌شود که به طور موقت داده های پویا را برای افزایش عملکرد رایانه در حین کار ذخیره می‌کنند. به عبارت دیگر ، این قطعه مادربرد لپ تاپ محل کار رایانه شما است ، جایی که برنامه ها و داده های فعال بارگیری می‌شوند تا هر زمان پردازنده به آن‌ها نیاز داشت ، نیازی به واکشی آن‌ها از دیسک سخت نباشد.

حافظه دسترسی تصادفی فرار است ، به این معنی که محتویات خود را با خاموش شدن برق از دست می‌دهد. این متفاوت از حافظه غیر فرار است ، مانند دیسک‌های سخت و حافظه فلش ، که برای نگهداری داده ها به منبع تغذیه نیاز ندارند.

هنگامی که رایانه به درستی خاموش می‌شود ، تمام داده‌های موجود در RAM به حافظه ثابت دیسک سخت یا درایو فلش برمی‌گردند. در هنگام راه اندازی بعدی ، RAM شروع به پر شدن از برنامه هایی می‌کند که به طور خودکار هنگام راه اندازی بارگیری می‌شوند ، این فرآیند به نام بوت شدن است. بعداً ، کاربر پرونده‌ها و برنامه‌های دیگری را که هنوز در حافظه بارگیری شده اند باز می‌کند.

سیستم ورودی / خروجی پایه (BIOS)

BIOS یکی از قطعات مادربرد لپ تاپ مخفف سیستم ورودی / خروجی پایه است. BIOS یک حافظه “فقط خواندنی” است که متشکل از یک نرم افزار سطح پایین است که سخت افزار سیستم را کنترل می‌کند و به عنوان رابط بین سیستم عامل و سخت افزار عمل می‌کند. اکثر مردم اصطلاح BIOS را با نام دیگری می‌دانند، درایورهای دستگاه یا فقط درایورها. BIOS اساساً پیوند سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر در یک سیستم است.

همه مادربردها شامل یک بلوک کوچک از حافظه فقط خواندنی (ROM) هستند که جدا از حافظه اصلی سیستم است که برای بارگیری و اجرای نرم افزار استفاده می‌شود. در رایانه های شخصی ، BIOS شامل تمام کدهای لازم برای کنترل صفحه کلید ، صفحه نمایش ، درایوهای دیسک ، ارتباطات سریال و تعدادی از عملکردهای مختلف است.

BIOSسیستم یک تراشه ROM بر روی مادربرد است که در هنگام راه اندازی معمول (فرآیند راه اندازی) برای بررسی سیستم و آماده سازی برای اجرای سخت افزار استفاده می‌شود. BIOS روی تراشه ROM ذخیره می‌شود زیرا ROM حتی در صورت عدم تأمین برق به کامپیوتر ، اطلاعات را در خود نگه می‌دارد.

حافظه دسترسی تصادفی نیمه هادی رایگان اکسید فلز (CMOS RAM)

یکی دیگر از قطعات مادربرد لپ تاپ هم‌چنین شامل یک بلوک کوچک حافظه جداگانه ساخته شده از تراشه های CMOS RAM هستند که توسط باتری (که به عنوان باتری CMOS شناخته می شود) زنده نگه می‌دارند حتی در صورت خاموش بودن شارژ کامپیوتر که این امر از تنظیم مجدد هنگام روشن شدن رایانه جلوگیری می کند. دستگاه های CMOS برای کارکرد به انرژی بسیار کمی نیاز دارند. RAM برای ذخیره اطلاعات اولیه در مورد پیکربندی رایانه به عنوان مثال استفاده می شود:

  • CMOS
  • انواع دیسک فلاپی و دیسک سخت
  • اطلاعات مربوط به پردازنده
  • اندازه RAM
  • تاریخ و زمان
  • اطلاعات پورت سریال و موازی
  • اطلاعات را به برق وصل کنید و بازی کنید.
  • تنظیمات صرفه جویی در مصرف برق
  • اطلاعات مهم دیگر که در حافظه CMOS نگهداری می‌شود زمان و تاریخ است که توسط ساعت Real Time (RTC) به روز می‌شود.

 حافظه نهان

حافظه نهان یکی از قطعات مادربرد لپ تاپ است که یک بخش کوچک از حافظه پرسرعت (RAM) است و با بارگیری اطلاعات از حافظه اصلی (نسبتاً کند) و انتقال آن به پردازنده در صورت تقاضا ، عملکرد کامپیوتر را افزایش می‌دهد.

بیش‌تر پردازنده‌ها دارای یک حافظه نهانگاه داخلی (داخلی پردازنده) هستند که از آن به عنوان سطح 1 یا حافظه نهان اصلی یاد می‌شود. این را می توان با حافظه پنهان خارجی که روی مادربرد تعبیه شده ، تکمیل کرد.

این حافظه پنهانی سطح 2 است. در رایانه‌ های مدرن ، حافظه نهان سطح 1 و 2 در قالب پردازنده تعبیه شده است. اگر حافظه نهانگاه سوم خارج از قالب اجرا شود ، از آن به عنوان حافظه نهان سطح 3 (L3) یاد می‌شود.

گذرگاه های توسعه

گذرگاه توسعه یک مسیر ورودی / خروجی از CPU به دستگاه های جانبی است و به طور معمول از یک سری شکاف‌ها روی مادربرد تشکیل شده است. تابلوهای توسعه (کارت‌ها) به گذرگاه متصل می‌شوند. PCI رایج ترین گذرگاه توسعه در رایانه شخصی و سایر سیستم عامل های سخت افزاری است.

گذرگاه‌ها سیگنال‌هایی مانند داده ، آدرس حافظه ، قدرت و سیگنال های کنترل را از مولفه ای به مولفه دیگر منتقل می‌کنند. انواع دیگر گذرگاه‌ها شامل ISA و EISA است.

گذرگاه های توسعه با اجازه دادن به کاربران برای افزودن ویژگی های از دست رفته در رایانه های خود ، با قرار دادن کارت های آداپتور در شکاف های توسعه ، قابلیت های رایانه های شخصی را افزایش می‌دهند.

چیپست های کامپیوتر

چیپست یکی از قطعات مادربرد لپ تاپ است که از گروهی از مدارهای کوچک تشکیل شده است که جریان داده‌ها را از اجزای اصلی رایانه هماهنگ می‌کند. این اجزای کلیدی شامل خود پردازنده ، حافظه اصلی ، حافظه نهان ثانویه و هر دستگاهی است که در گذرگاه‌ها قرار دارد. یک چیپست همچنین جریان داده‌ها را از دیسک‌های سخت و سایر دستگاه‌های متصل به کانال های IDE به داخل و خارج کنترل می‌کند.

یک رایانه دارای دو چیپ ست اصلی است:

NorthBridge (کنترل کننده حافظه نیز نامیده می‌شود) وظیفه کنترل انتقال بین پردازنده و RAM را بر عهده دارد ، به همین دلیل از نظر فیزیکی نزدیک پردازنده قرار دارد. برای GM و Graphic و Memory Controller Hub گاهی GMCH نامیده می‌شود.

SouthBridge (کنترل کننده ورودی / خروجی یا کنترل کننده انبساط نیز نامیده می شود) ارتباطات بین دستگاه های کم سرعت محیطی را کنترل می‌کند. ICH (I / O Controller Hub) نیز نامیده می‌شود. اصطلاح “پل” به طور کلی برای تعیین مولفه ای استفاده می‌شود که دو باس را به هم متصل می‌کند. تولید کنندگان چیپ ست شامل SIS ، VIA ، ALI و OPTI هستند.

 کلاک CPU

ساعت CPU یک قطعه مادربرد لپ تاپ است که عملکرد تمام قسمت‌های کامپیوتر را همزمان می‌کند و سیگنال زمان بندی اولیه CPU را فراهم می‌کند. با استفاده از کریستال کوارتز ، ساعت CPU با تغذیه جریان ثابت پالس‌ها به ریز پردازنده جان می‌دهد. به عنوان مثال ، یک پردازنده مرکزی 200 مگاهرتزی 200 میلیون پالس در ثانیه از ساعت دریافت می‌کند.

پردازنده 2 گیگاهرتزی در هر ثانیه دو میلیارد پالس می‌گیرد. به همین ترتیب ، در هر دستگاه ارتباطی ، ممکن است از یک ساعت برای همگام سازی پالس های داده بین فرستنده و گیرنده استفاده شود.

یک “کلاک در زمان واقعی” که “ساعت سیستم” نیز نامیده می‌شود ، زمان روز را ردیابی می‌کند و این داده ها را در دسترس نرم افزار قرار می‌دهد. یک “کلاک به اشتراک گذاری زمان” CPU را در فواصل منظم قطع کرده و به سیستم عامل اجازه می‌دهد تا زمان خود را بین کاربران فعال و / یا برنامه‌ها تقسیم کند.

سوئیچ ها و جامپرها

کلیدهای DIP (بسته دو خطی) سوئیچ های الکترونیکی کوچکی از قطعه مادربرد لپ تاپ هستند که در صفحه مدار یافت می‌شوند و می‌توانند درست مانند یک سوئیچ معمولی روشن یا خاموش شوند. آن‌ها بسیار کوچک هستند و بنابراین معمولاً با یک شی نوک تیز ، مانند نوک پیچ گوشتی ، یک گیره کاغذ خم شده ، یا یک قلم باز می‌شوند.

هنگام تمیز کردن نزدیک سوئیچ‌های DIP مراقبت کنید ، زیرا برخی از آن‌ها را ممکن است از بین ببرند. سوئیچ های دیپ منسوخ شده اند و آ‌‌ن‌ها را در سیستم های مدرن پیدا نخواهید کرد. پایه های جامپر ، پایه‌های بیرون زده کوچکی روی مادربرد هستند. از درپوش یا پل برای اتصال یا کوتاه کردن یک جفت پایه استفاده می‌شود. وقتی پل به هر دو پایه متصل شود ، از طریق اتصال کوتاه ، مدار را کامل می‌کند و پیکربندی خاصی حاصل شده است.

درپوش‌های جامپر پل‌های فلزی هستند که مدار الکتریکی را می‌بندند. گاهی اوقات از جهنده ها برای پیکربندی تابلوهای توسعه استفاده می‌شود. با قرار دادن یک پلاگین روی مجموعه دیگری از پایه ها ، می‌توانید پارامترهای یک صفحه را تغییر دهید. توجه: می توانید پایه های جامپر و درپوش جامپر را در پشت دیسک سخت IDE و CD / DVD ROM / Writer بررسی کنید.

نکات مهم در خرید مادربرد :

مادربرد قطعه‌ای سخت افزاری است که تمام اجزای شما را به یکدیگر متصل می‌کند و اساساً به عنوان ستون فقرات سیستم عمل می‌کند که به هر یک از قطعات امکان ارتباط با یکدیگر را می‌دهد. در این راهنما‌، ما در مورد نکات مهم در خرید مادربرد با توجه به نیازهایتان به شما کمک می‌کنیم.

فاکتور فرم (ATX, MicroATX, Mini-ITX)

“فاکتور فرم ” خلاصه‌ای برای ابعاد و طرح مادربرد دسکتاپ معین است. برای اطمینان از اینکه یک برد مشخص در یک کیس PC جای می‌گیرد‌، باید بدانید که کیس از کدام یک از فاکتورهای استاندارد صفحه پشتیبانی می‌کند.
مواردی که برای سازندگان و ارتقا دهنده‌های رایانه بیشترین اهمیت را دارند ATX‌، MicroATX و Mini-ITX هستند. توجه داشته باشید که اکثر موارد PC که از فرم شکل خاصی پشتیبانی می‌کنند از تابلوهای فاکتورهای شکل کوچکتر از آن نیز پشتیبانی می‌کنند اما همیشه قبل از خرید مادربرد یا کیس جدید مشخصات را برای تأیید آن بررسی کنید.

BIOS / UEFI BIOS

بایوس و بایوس UEFI سیستم اصلی ورودی / خروجی سیستم عامل استاندارد است که کامپیوتر شما را خارج از محیط سیستم عامل مدیریت می‌کند، یعنی قبل از راه اندازی مجدد سیستم. در هنگام توالی راه اندازی‌، BIOS در یک تراشه اختصاصی روی مادربرد فعالیت می‌کند (در بعضی مادربردها‌، تراشه قابل جابجایی است) و تنظیمات مهم سیستم مانند ترتیب دستگاه بوت و همچنین پارامترهای اجزای یکپارچه را کنترل می‌کند.

اورکلاکرها همچنین می‌توانند اصول سیستم را در اینجا تغییر دهند‌، اگرچه با برد مناسب و نرم افزار نیز می‌توان از داخل ویندوز اورکلاک کرد. UEFI BIOS با برنامه ریزی مدولارتر و امکانات سفارشی سازی بیشتر برای سازندگان تابلو‌، چیزی نزدیکتر به سیستم عامل مینی را مشخص می‌کند.

بسته به نوع طراحی‌، یک UEFI BIOS همچنین می‌تواند با ماوس قابل کنترل باشد. در لیست نکات مهم در خرید مادربرد برای خریداران ، برای مدتی حضور UEFI BIOS یک امتیاز مثبت بود که باید به آن توجه کرد چون اکنون‌، این به یک استاندارد تبدیل شده است.

I / O Shield

اگر تاکنون رایانه شخصی خود را از قطعات مونتاژ کرده‌اید‌، احتمالاً انگشت خود را بر روی یکی از این موارد بریده اید. محافظ ورودی / خروجی یک صفحه فلزی مستطیل شکل است (لبه‌ها می‌توانند تیز باشند) که روی شکافی در پشت قاب کامپیوتر شما قرار می‌گیرد.

تقریباً هر مادربوردی شامل یک شیلد می‌شود. این شیلد دارای بریدگی‌هایی برای درگاه‌های خاص مادربرد خواهد بود و در هنگام استفاده روزمره وقتی کابل‌ها را به پورت‌ها وارد می‌کنید‌، از بقیه برد محافظت می‌کند.
چیپ ست
“چیپ ست” اصطلاحی گسترده است که شامل سیلیکون موجود در مادربرد است و مسیرهای مختلف (و کنترل کننده‌ها) را برای سیستم‌های مختلف فرعی در رایانه فراهم می‌کند.

هنگام خرید مادربرد، این چیپست‌، معمولاً از اینتل یا AMD‌، خانواده برد‌، خطوط پردازنده AMD یا Intel خاص که از برد پشتیبانی می‌کند و بسیاری از ویژگی‌های ممکن که سازنده مادربرد می‌تواند پیاده سازی کند‌، تعریف می‌کند. یک سازنده مادربرد معمولاً مجموعه‌ای از بردها را براساس یک چیپست واحد ارائه می‌دهد‌، اما با تفاوت در عوامل شکل و سطح ویژگی‌ها.

در میان نکات مهم در خرید مادربرد، دانستن اینکه مادربرد شما روی کدام چیپست کار می‌کند به دو دلیل مهم است. اولین دلیل، مربوط به پردازنده‌های خاصی است که مادربرد از آن‌ها پشتیبانی می‌کند (گرچه باید بدون در نظر گرفتن آن لیست‌، آن را با دقت بررسی کنید). دوم‌، چیپست موقعیت نسبی یک برد و مجموعه ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد. به عنوان مثال‌، بردهای مبتنی بر AMD B350 تمایل بیشتری به مدل‌های مقرون به صرفه تری نسبت به X370‌ها دارند‌، هرچند هر دو ممکن است از پردازنده‌های یکسانی پشتیبانی کنند.

سوکت پردازنده

این مخزن مربعی است که تراشه پردازنده‌ای که خریداری می‌کنید در آن جای می‌گیرد. نوع سوکت خاص پردازنده (نه فقط سازنده) باید با نوع سوکت مورد استفاده برد تطابق داشته باشد. (به عبارت دیگر‌، همه تراشه‌های پردازنده اینتل در تمام برد‌های اینتل کار نمی‌کنند) همچنین‌، همه پردازنده‌های یک نوع سوکت داده شده در هر صفحه‌ای که دارای این سوکت باشد کار نخواهند کرد. شما باید هنگام بررسی نکات مهم در خرید مادربرد لیست سازگاری با پردازنده مرکزی سازنده مادربرد را با جزئیات بیشتر بررسی کنید.

مدتی است که پردازنده‌های اینتل از طرحی استفاده کرده‌اند که در آن پین‌های رابط بخشی از سوکت است و در پایین تراشه پردازنده مخاطباتی مانند نقطه وجود دارد. در همین حال تراشه‌های مصرف کننده AMD‌، به استثنای Ryzen Threadrippers‌، هنوز هم از سوکت‌های قدیمی‌ دارای سوراخ‌هایی برای پین‌های تراشه استفاده می‌کنند.

در گذشته انواع مختلفی از پریزها وجود داشته است اما سه مورد فقط امروزه قابل استفاده است. این ها LGA ، PGA و BGA هستند. اینتل از LGA استفاده می‌کند ، در حالی که AMD از PGA استفاده می‌کند.

سوکت‌های BGA به اندازه موارد اخیر محبوب نیستند زیرا این اتصالات به طور دائمی ‌به مادربرد متصل می‌شوند ، بنابراین نمی‌توان آن ها را سرویس کرد یا ارتقا داد.

بسته به نوع سوکت مادربرد خود ، تعیین می‌کند چه پردازنده ای را می‌توانید خریداری کنید. بنابراین شما احتمالاً باید ابتدا CPU مورد نظر خود را در نظر بگیرید و سپس به خرید مادربرد اقدام کنید.

اسلات‌های DIMM

این شکاف‌ها در مادربرد (به طور معمول دو یا چهار‌، اما گاهی هشت) است که RAM سیستم را می‌پذیرند و اهرم‌های موجود در یک یا هر دو طرف حافظه‌ها را در جای خود قفل می‌کنند. در جدیدترین مادربردها، این حافظه دارای نرخ داده دوگانه DDR4 است. اسلات‌های DDR3 هنوز در برخی از مادربردهای آخرین نسل وجود دارد‌، به خصوص برای پردازنده‌های AMD. بنابراین هنگام خرید مادربرد به این نکته نیز باید توجه شود.

سریال ATA

ATA سریال که اغلب مخفف آن SATA است‌، رابط استاندارد برای درایوهای داخل رایانه‌های شخصی و تجاری است. این در ‌هارد دیسک‌ها‌، SSD‌ها و درایوهای نوری به طور یکسان استفاده می‌شود. درایوهای دارای رابط SATA دارای هر دو اتصال داده SATA که در رایانه رومیزی به یکی از پورتهای SATA مادربرد متصل می‌شود و یک اتصال برق گستردهتر تیغه مانند SATAکه به منبع تغذیه SATA متصل است هستند.

هنگام خرید مادربرد، ممکن است لازم باشد تعداد درگاه های SATA مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. هر درگاه SATA به شما امکان می‌دهد تا درایو نوری و درایوهای ذخیره سازی مانند SSD یا HDD را به هم متصل کنید. بنابراین مهم است که مطمئن شوید مادربرد شما از تمام پورت های SATA مورد نیاز برای همه درایوها برخوردار است.

همچنین لازم به ذکر است که شما باید اطمینان حاصل کنید که مادربرد شما استاندارد SATA 6گیگابایت را ارائه می‌دهد که به SATA 3.0 نیز معروف است. بعلاوه ، ممکن است لازم باشد اتصالات جانبی را در نظر بگیرید ، به عنوان مثال USB 3.0.
توجه داشته باشید که در یک مادربرد معین‌، برخی از پورت‌های SATA ممکن است توسط تراشه‌های کنترل کننده مختلف اداره شوند‌، احتمالاً به معنای قابلیت‌های مختلف است. (به عنوان مثال‌، برخی از درگاه‌های SATA ممکن است از RAID پشتیبانی کنند و برخی دیگر پشتیبانی نمی‌کنند.)

CMOS‌، باتری CMOS

یکی دیگر نکات مهم در خرید مادربرد CMOS است. CMOS مخفف “مکمل فلز اکسید – نیمه‌هادی” است. این یک حافظه در مادربرد سیستم است که BIOS و تنظیمات آن را نگه داشته و همچنین تنظیمات ساعت سیستم را حفظ می‌کند. برای حفظ تنظیمات خود با خاموش بودن سیستم برای مدت طولانی‌، یک باتری پردازنده CMOS را آبدار نگه می‌دارد. در مادربردهای مدرن این باتری تقریباً همیشه یک سلول سکه ای CR2032 است.

فاکتور فرم

در ابتدا باید قبل از خرید مادربرد فاکتور فرم را انتخاب کنید. مادربردهای ATX مانند micro ATX معمول هستند (اگرچه اندازه آن‌ها کوچکتر است و تعداد شکاف‌های گسترش یافته را کاهش می‌دهد).

هنگامی‌که مادربرد جدیدی خریداری می‌کنید و مطمئن نیستید اندازه آن متناسب است ، همیشه می‌توانید مادربرد قدیمی ‌خود را اندازه بگیرید و آن را با اندازه‌های مختلف مقایسه کنید. برد ATX محبوب است ، زیرا دارای اسلات‌های انبساط بیشتری است که می‌تواند مفید باشد.

LED اشکال زدایی

LED اشکال زدایی که در مادربردهای ممتاز رایج است‌، یک ویژگی فوق العاده مفید برای سازندگان رایانه‌های افراد حرفه ای است. کد (معمولاً دو رقمی)‌، درصورت عدم راه اندازی رایانه‌، کدهای خطا را نشان می‌دهد. کدهای ذکر شده در دفترچه راهنما به شما کمک می‌کنند تا دلیل ناموفق بودن توالی راه اندازی مانند RAM را که به طور نامناسب نصب شده است یا خطای کارت ویدیو را مشخص کنید و باید در خرید مادربرد به دنبال آن باشید.

مورد آخر در لیست نکات مهم در خرید مادربرد که باید مورد توجه قرار گیرد ، برند تجاری است. تولید کنندگان مختلف خدمات پس از فروش عالی و سابقه خود در تولید مادربردها را دارند. علاوه بر این، سطح تخصص و پوشش تولیدکننده مستقیماً بر درایورها و سازگاری با برخی از اجزا تأثیر می گذارد.

اگر تصمیم بگیرید روزی یک رایانه هکینتاش ایجاد کنید، سازنده ای که انتخاب می کنید نیز ممکن است در تصمیم شما نقشی داشته باشد. برخی از آن‌ها سازگار هستند، در حالی که بعضی دیگر از این کارها را انجام نمی دهند، بنابراین انجام یک تحقیق صحیح می تواند یک راه طولانی باشد.

RAM (حافظه دسترسی تصادفی)

در مرحله بعدی ، خرید RAM ( مخففRandom Access Memory ) است. اساساً مادربردی که خریداری می‌کنید میزان و نوع RAM شما را تعیین می‌کند.

بنابراین لازم است قبل از تصمیم گیری برای خرید مادربرد ، به این نکته توجه داشته باشید. در نتیجه ، توصیه می‌شود مادربردی را انتخاب کنید که حداقل 16 گیگابایت ظرفیت داشته باشد ، حتی اگر در ابتدا قصد خرید این مقدار را ندارید ، بعداً می‌توانید از این حافظه استفاده کنید. علاوه بر این ، به دنبال کیسی باشید که 4 اسلات حافظه یا بیشتر ارائه دهد.

این بدان معناست که شما می‌توانید برای شروع کار 2 ماژول RAM نصب کنید و در آینده فضای کافی برای ارتقا حافظه نخواهید داشت.

شکاف‌های PCI

اسلات PCI اتصال یا پورتی است که روی مادربرد قرار دارد. آن‌ها سال‌ها نوع استاندارد شکاف توسعه بوده اند و به آن‌ها امکان اتصال کارت‌های توسعه را می‌دهد.

بسته به نحوه استفاده از رایانه خود ، اگر مادربرد شما دارای اسلات‌های متناسب با نیاز شما باشد ، باید این شکاف‌ها را نظر بگیرید. اگر گیمر هستید ، باید حداقل یک اسلات PCI express x16 با سرعت کامل داشته باشید و اگر می‌خواهید چند کارت را به هم متصل کنید ، به چندین مورد دیگر نیاز خواهید داشت.

مادربردها همچنین اسلات‌های PCI استاندارد و اسلات‌های Express PCI کوچکتر را برای کارت‌های دیگر مانند کارت‌های صدا ، آداپتورهای Wi-Fi و سایر قابلیت‌های اتصال ارائه می‌دهند.

امکانات

اگر اقدام به خرید مادربرد با ویژگی‌های از قبل تعبیه شده کرده اید ، دیگر نگران خرید کارت‌های توسعه اضافی نخواهید بود. یک ویژگی رایج‌تر که معمولاً در اکثر مادربردها وجود دارد ، صدای داخلی است. اما این فقط برای بلندگوهای میان رده مناسب است. شایان ذکر است که مادربردهای بهتر اغلب از ویژگی‌های Wi-Fi و بلوتوث نیز استفاده می‌کنند ، اما برای این ویژگی‌ها باید پول بیشتری هزینه کنید. با این وجود آن‌ها نیاز به کارت‌های توسعه را کاهش می‌دهند.

SATA

هنگام خرید مادربرد ، ممکن است لازم باشد تعداد درگاه‌های SATA مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. هر درگاه SATA به شما امکان می‌دهد تا درایو نوری و درایوهای ذخیره سازی مانند SSD یا HDD را به هم متصل کنید.

بنابراین مهم است که مطمئن شوید مادربرد شما از تمام پورت‌های SATA مورد نیاز برای همه درایوها برخوردار است. همچنین لازم به ذکر است که شما باید اطمینان حاصل کنید که مادربرد شما استاندارد SATA 6گیگابایت را ارائه ‌دهد که به SATA 3.0 نیز معروف است.

بعلاوه ، ممکن است لازم باشد اتصالات جانبی را در نظر بگیرید ، به عنوان مثال USB 3.0..

برای قیمت مادربرد بهتر است که از فروشگاه های معتبر استفاده کنید تا یک خرید امن و مطمعن داشته باشید.

صفحه اصلی مدار چاپی در کامپیوتر با نام مادربرد شناخته می‌شود. نام های دیگر این واحد رایانه ای مرکزی ، تخته سیستم ، صفحه اصلی یا صفحه سیمی چاپی (PWB) است. مادربرد بعضی اوقات بهmobo کوتاه می شود.

محمد سلحشوری بازدید : 29 شنبه 25 تیر 1401 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  تی‌اکسپرس یک شرکت پیشرو و نوآور در زمینه خدمات حمل سریع بین الملل است؛ که زیرمجموعه هلدینگ فاخر است و مسئولیت توزیع و ارسال سریع بسته‌ها، اسناد، مدارک و بارهای تجاری شما تحت سیستم لجستیک در شبکه بین الملل را عهده‌دار است. هلدینگ فاخر با داشتن سیستم لجستیک بسیار گسترده و با بیش از ۶۰ سال تجربه به بیش از ۵۰۰ نقطه در سراسر کشور خدمات ارائه می‌کند. ما خدمات و راه‌حل‌های حمل و نقلی را برای افراد، کسب و کارها و سازمان‌های دولتی به سراسر جهان و با راه‌حل‌های پیشرفته ارائه می‌کنیم. تی‌اکسپرس عملکرد عملیاتی خود را به روشی سازمان یافته و کارآمد به همراه دقت بالا ارائه می‌کند. برای ما پیگیری مرسولات شما و در نتیجه آن تمام فرآیندها لجستیکی در کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

ما در تی‌اکسپرس خود را متعهد می‌دانیم که به طور مداوم عملکرد خود را ارتقاء و بهبود بخشیده و فرصت‌های جدید برای بازارهای نوظهور تجارت در خارج از کشور را معرفی نماییم. ما امید داریم که با این نگاه، تی‌اکسپرس به عنوان مرجع اصلی برای کلیه محموله‌های بین المللی شامل کوریر و کارگو شناخته شود. ما در جهانی مدرن که کسب و کارها همواره در حال تغییر می‌باشند متعهد به همسو بودن با تجارت جهانی هستیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در تی‌اکسپرس طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌کنیم؛ این خدمات شامل اکسپرس، اکونومی، کارگو، خدمات ارزش افزوده و موارد دیگر است. همچین شما می‌توانید از خدمات تی‌اکسپرس از طریق آدرس سایت http://my.ti.express استفاده کنید. شما از طریق این پنل می‌توانید استعلام قیمت کنید، سفارش ثبت کنید، زمان حمل را مشاهده و رصد کنید و مراحل ارسال مرسوله خود را به صورت آنلاین رهگیری کنید.

خدمات کارگو در تی‌ اکسپرس:

به طور کلی سرویس حمل و نقل بین المللی (International Cargo) به ۴ روش مرسوم انجام می‌شود.

زمینی
دریایی
ریلی
هوایی
در حال حاضر تی‌اکسپرس متمرکز بر روی خدمات کارگوی هوایی است.

خدمات کارگوی هوایی و بین المللی به طور کلی دو تفاوت اصلی با ارسال محموله در داخل کشور دارد: ۱- محدودیت‌های گمرکی ۲- محدودیت‌های عملیاتی

حمل و نقل کالا از طریق کارگوی هوایی بین المللی بر خلاف حمل نقل داخلی که تنها داخل مرزهای یک کشور انجام می‌شود، باید از کانال نظارت گمرکی کشور مبدا و مقصد عبور کند. به همین جهت کالاها  در ۴ دسته بندی اصلی قرار می‌گیرند.

۱- ورود یا خروج آزاد:

این نوع کالاها در هنگام ورود یا خروج از کشور بدون محدودیت و پرداخت عوارض گمرکی قابل ارسال و دریافت می‌باشند، به عنوان مثال لوازم شخصی مسافرتی افراد، کمک‌های بشر دوستانه و مواردی از این قبیل در این دسته جای می‌گیرند.

۲- ورود یا خروج قطعی:

این نوع کالاها پس از ارائه اسناد مربوطه و محاسبه حقوق و عوارض گمرکی و پرداخت آن، ترخیص قطعی شده و وارد یا خارج می‌شوند.

۳- ورود یا خروج موقت:

این نوع کالاها به صورت موقت و با تعهد نامه یا ضمانت نامه مالی-بانکی وارد یا خارج می‌شوند. اقلام نمایشگاهی،‌ قطعات تعمیری در این دسته قرار می‌گیرند.

۴- ترانزیت:

این نوع بارها مبدا و مقصدی غیر از ایران دارند و تنها از طریق مرزهای هوایی، زمینی و دریایی ایران جابه‌جا می‌شوند.

تعریف کارگو (Cargo) و فریت (Freight):

کارگو:

محموله‌های تجاری که غالبا با هدف کسب درآمد و پس از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به کشور دیگری صادر می‌شود به عنوان بار تجاری یا کارگو نام گذاری می‌شوند. این محمولات برای صادر شدن نیاز به مدارک متنوعی از جمله جواز گمرکی، گواهی مبدا، Invoice و ..... دارند.

فریت:

محموله‌هایی که فاقد ارزش تجاری هستند و برای ارسال آن‌ها به غیر از اسناد هویتی نیاز به مدرک دیگری نیست به عنوان کارگو هوایی شناخته می‌شوند. برای ارسال فریت نیازی به پرداخت حقوق و عوارض گمرکی نمی‌باشد، لوازم شخصی سفری، نمونه کالاها و مواردی از این قبیل در این دسته قرار می‌گیرند.

برخی از نکات مهم هنگام پذیرش و ترخیص کارگو که باید به آن توجه شود:

برای محاسبه وزن حجمی باید حجم بار (طول × عرض× ارتفاع) را تقسیم بر ۶۰۰۰ کنید و چنانچه این عدد از وزن جرمی بیشتر باشد، مبنای محاسبات قرار می‌گیرد.

ارتفاع بار به در نظر گرفتن بسته‌بندی و پالت زیر بار نباید از ۱۵۵ سانتی‌متر بیشتر شود.

محموله‌های با شکل ظاهری نامتعارف و یا دارای لبه تیز که ممکن است به بدنه هواپیما یا افراد آسیب برساند باید در باکس چوبی قرار بگیرند.

کالاهای آسیب‌پذیر و شکننده باید دارای بسته‌بندی داخلی مناسب باشد و همچنین حداقل در دو طرف بسته‌بندی برچسب شکستنی الصاق شود.

درصورت نامتعارف بودن وزن و حجم بار باید قبل از پذیرش با کارشناسان کارگو بررسی شوند.

موادی که ماهیت آن‌ها برای کارکنان خطوط هوایی و فرودگاه نامشخص باشند مانند مواد شیمیایی، باید گواهی MSDS داشته باشند.

ارسال مایعات به طور کلی ممنوع نمی‌باشد ولی باید تمام مقررات مربوط به آن رعایت شود.

کالاهای فاسد شدنی به شرط رعایت زنجیره دمایی قابل ارسال می‌باشند.

پذیرش و ارسال حیوانات خانگی یا اهلی با رعایت شرایط قفس استاندارد و شرایط آب و غذا قابل انجام است.

خطوط هوایی الزامی، جهت ارسال محمولات با زمان‌بندی دقیق ندارند و رزرو کارگو تقریبی است.

انتشار بوی نامطبوع به هر دلیل مانع ارسال آن خواهد شد.

در هنگام پذیرش باید از عدم وجود مواد مخدر و سایر موارد ممنوع در محمولات اطمینان حاصل نمود.

کارتن‌های مورد استفاده برای بسته‌بندی باید مقاوم و از لحاظ ظاهری تمیز باشند.

چنانچه محتویات و چیدمان آن‌ها در هنگام بارگیری حساس هستند حتما باید از برچسب این سو به بالا استفاده شود.

محمد سلحشوری بازدید : 38 جمعه 24 تیر 1401 نظرات (0)

وسایل آشپزخانه لوازم ساده‌ای هستند که علاوه بر کاربردی بودند باعث زیبایی فضای آشپزخانه نیز می‌شوند. اکسسوری کابینت نیز به ما کمک می‌کند تا از حداکثر فضای کابینت‌های آشپزخانه استفاده کنیم. به این ترتیب ما با این وسایل می‌توانیم سایر لوازم آشپزخانه مثل چاقو چنگال بشقاب و … را منظم در کابینت‌ها قرار دهیم. هر کدام از وسایل مطابق با نیاز افراد و مشکلاتی که برایشان در آشپزخانه پیش می‌آید طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل استفاده از این وسایل روز به روز در حال افزایش است. به دلیل کارایی بالا وسایل آشپزخانه ما قصد داریم دوباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم و جدیدترین اکسسوری آشپزخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم. چرا که آشپزخانه قلب هر خانه‌ای محسوب می‌شود و استفاده از اکسسوری کابینت به ما کمک می‌کند تا آشپزخانه‌ای زیبا و با امکانات داشته باشیم و از آشپزی کردن در آن لذت بیشتری ببریم. پس حتما تا آخر این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از انواع لوازم آشپزخانه را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

انواع وسایل آشپزخانه

وسایل آشپزخانه انواع مختلفی دارد. در واقع برخی از اکسسوری‌ها مربوط به کابینت می‌باشند و برخی دیگر مربوط به یخچال، برخی برای آسان کردن آشپزی طراحی شده‌اند و برخی برای نگهداری از مواد غذایی. به همین دلیل قصد داریم هر گروه از وسایل آشپزخانه را جداگانه معرفی کنیم تا با کارایی هر کدام بهتر آشنا شوید. اما تمامی اکسسوی‌ها یک ویژگی مشابه دارند و آن هم این است که تمام آن‌ها در طرح‌ها و سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند و به همین دلیل شما می‌توانید با توجه به وفضای آشپزخانه، اکسسوری مناسب آن را تهیه نمایید.

لوازم کابینت آشپزخانه

لوازم مربوط به کابینت شامل استند‌های مختلف برای تنظم دادن به وسایل داخل آن می‌باشد. برخی از این استند‌ها برای نظم دادن به قاشق چنگال‌ها هستند به این ترتیب شما می‌توانید هر کدام از این وسایل را به طور جداگانه داخل استند مخصوص به خود قرار دهید به این ترتیب هم وسایل با نظم بهتری کنار هم قرار می‌گیرند و هم زمانی که به هر کدام از آن‌ها احتیاج پیدا کنید، خیلی سریع می‌توانید آن‌ها پیدا کنید. با مدرن شدن زندگی و کوچک شدن خانه‌ها استفاده از اکسسوری کابینت کمک می‌کند تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشیم.

یکی دیگر از مورد های اکسسوری کابینت آشپزخانه، بانکه‌های شیشه‌ای درب دار برای نگهداری مواد غذایی که باید آن‌ها را داخل کابینت استفاده کنید. مواد غذایی مثل، قند، شکر، انواع ادویه، انواع حبوبات، سویا و … . شیشه‌ای بودن این ظروف مهم است چرا که در این صورت شما می‌توانید به راحتی داخل آن را ببنید و دیگر لازم نیست روی ظروف برچسب بزنید تا متوجه شوید داخل آن چه چیزی وجود دارد.

نظم دهنده بشقاب داخل کابینت نیز یکی دیگر از موارد اکسسوری کابینت است که بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. این نظم دهنده‌ها در واقع نقش قفسه‌های کوچک را بازی می‌کنند. به این صورت که شما می‌توانید به جای این که بشقاب‌های خود را به صورت یک ردیف داخل کابینت بچینید، می‌توانید آن‌ها را در دو یا سه ردیف بچینید به این ترتیب، دسترسی به تمامی ظروف بسیار آسان‌تر خواهد شد.

برخی دیگر اکسسوری کابینت شامل موارد هستند که کابینت ساز باید آن را داخل کابینت نصب کند. مواردی از قبیل، سبد سوپر، استند ادویه روی در کابینت، مجیک کرنر و … .

لوازم داخل یخچال

گروهی دیگر از اکسسوری آشپزخانه، مربط به وسایلی می‌باشد که از آن‌ها برای نگهدای مواد غذایی داخل آشپزخانه می‌باشد.

ظروف نگهدارنده درب دار یکی از این اکسسوری‌ها می‌باشد. برای نگهداری مواد غذایی داخل یخچال، حتما باید از ظروف درب دار استفاده شود تا هم روی آن خشک نشود و هم غذا بوی یخچال را به خود نگیرد. برخی از ظروف نگهدارنده از موادی درست شده‌اند که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را داخل ماکروفر نیز بگذارید. به این ترتیب خیلی راحت غذای باقی مانده را داخل این ظروف نگهداری کنید و هر زمان که خواستید غذا را مجددا گرم کنید، آن را با ظرفش داخل ماکروفر قرار دهید.

اما برخی از مواد غذایی هستند که برای نگهداری آن‌ها داخل یخچال نمی‌توانیم از ظروف نگهدارنده استفاده کنیم. مواد خوراکی مثل هندوانه، خربزه و یا طالبی برش خورده. برای حل این مشکل نیز اکسسوری آشپزخانه مخصوصی طراحی و تولید شده است. وسیله‌ای به نام در پوش سیلیکونی. این در پوش همانطور که از اسمش پیداش از سیلیسکون ساخته شده است و در سایز‌های مختلفی در بازار وجود دارد. از این وسیله می‌توانید برای در پوش ظرف سالاد هم استفاده کنید.

نگهداری از پیاز اضافه کار سختی می‌باشد که چرا پیاز میکروب موجود در هوا را به سرعت جذب می‌کند. علاوه بر این قرار دادن آن در یخچال هم باعث می‌شود تا بوی آن در تمام یخچال پخش بشود. از روی برای نگهداری پیاز ظرف مخصوصی طراحی شده است که با خیال راحت می‌توانید پیاز اضافی را داخل آن قرار دهید تا هم پیاز میکروب را جذب نکند و هم بوی تند آن در یخچال پخش نشود.

اکسسوری‌های زیبا و کابردی

گروهی دیگر از وسایل آشپزخانه وسایلی هستند که در عین کاربردی بودن باعث زیبایی فضای آشپزخانه نیز می‌شوند.

استند‌ ادویه کنار گاز یکی از وسایل کابردی است که می‌تواند باعث زیبایی محیط آشپزخانه شود مخصوص اگر رنگ و مدل آن با سایر وسایل موجود در آشپزخانه هماهنگ باشد و طراحی زیبایی داشته باشد. شما می‌توانید ادویه‌هایی که کاربرد بیشتری دارند مثل فلفل، نمک و زرد چوبه را قرار دهید. علاوه بر این می‌توانید روغن مورد استفاده خود را داخل بطری‌های کوچک بریزید و روی استند قرار دهید. برای زیبایی بیشتر استند می‌توانید از یک گلدان گل مصنوعی کوچک نیز استفاده کنید.

استند دستمال آشپزخانه نیز از جمله اکسسوری کابینت کاربردی است که می‌توانید آن را روی کابینت کنار گاز و یا کنار سینک قرار دهید تا علاوه بر دسترسی راحت به دستمال، فضای زیبایی روی کابینت ایجاد کند.

برخی از غذایی که ما درست می‌کنیم نیاز دارند که مرتب به آن‌ها سر بزنیم. خیلی از مواقع بعد از برداشتن درب قابلمه نمی‌دانیم آن را کجا قرار دهیم. گذاشتن درب قابلمه روی کابیت یا هر جای دیگر باعث کثیف شدن آنجا خواهد شد. برای رفع این مشکل جا قاشقی کنار گاز مخصوصی طراحی شده است که می‌توانید هم قاشق خورشتی و هم درب قابلمه را روی آن قرار دهید. به این ترتیب آشپزخانه شما تمیز خواهد ماند.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که سر میز غذا به نمک، فلفل یا آبلیمو احتیاج پیدا کرده‌اید و متوجه شده‌اید که آن را به همراه دیگر وسایل سر میز نیاوردید. برای رفع این مشکل نیز اکسسوری مناسبی طراحی شده است. ست ظرف نمک، فلفل، آبلیمو و آبغوره به شکلی که روی یک استند شیک قرار گرفته باشند، می‌تواند اکسسوری مناسبی برای روی میز شما باشد تا هم زیبایی میز را افزایش دهد و هم وسایل مورد نیاز غذا همیشه در دسترس قرار بگیرد.

خرید اکسسوری کابینت آشپزخانه

برای خرید اکسسوری کابینت کار ساده‌ای در پیش دارید. کافی است اندازه کابینت خود را بدانید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شما می‌توانید این اکسسوری‌ها را به صورت حضوری از مغاره‌هایی که مخصوص فروش اکسسوری آشپزخانه هستند، تهیه فرمایید. اما راه ساده‌تری برای خرید این لوازم وجود دارد. خرید اکسسوری کابینت به صورت آنلاین. شما با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواندی مدل‌ها و قیمت‌های مختلف اکسسوری‌ها را بررسی و مقایسه کرده و مطابق با سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید و بعد سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید لوازم کابینت آشپزخانه

قیمت اکسسوری کابینت تنوع بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، اکسسوری مناسب خود را تهیه کنید. عوامل تاثیر گذار در قیمت اکسسوری کابینت عبارتند از اندازه و سایز وسایل، جنس آن‌ها، کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن‌ها تاثیر گذار است. برای مثال وسایل پلاستیکی از قیمت پایین‌تری نسبت به وسایل سیلیکونی یا فلزی برخوردار هستند. توصیه می‌شود برای خرید استند‌های فلزی، استندی را انتخاب کنید که از مواد مرغوب ساخته شده باشند. درست است که قیمت آن بالا‌تر خواهد بود. اما استند‌های ساخته شده با مواد نامرغوب خیلی زود زنگ می‌زنند و از بین می‌روند.

کلام آخر

وسایل آشپزخانه یا کابینت لوازمی هستند که به ما کمک می‌کنند تا بسیاری از مشکلاتی که در آشپزخانه با آم مواجه هستیم رفع شود. مشکلاتی مثل کمبود فضای داخل کابینت، نگهداری مناسب از مواد غذایی مختلف و مواردی از این قبیل. همچنین به دلیل تنوع بالا در رنگ ومدل این وسایل سبب می‌شود تا فضای آشپزخانه شیک و زیبا به نظر برسد.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که اطلاعات بسیار مفیدی و کاربردی را در رابطه با اکسسوری کابینت و خرید وسایل آشپزخانه در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

منبع: وبسایت کالامان ایزد

محمد سلحشوری بازدید : 32 دوشنبه 20 تیر 1401 نظرات (0)

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

محمد سلحشوری بازدید : 21 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد. در جراحی‌های مختلف بینی، گاهاً نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد. بنابراین انتخاب بهترین جراح بینی بسیار مهم می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

دلایل انجام عمل بینی
انجام جراحی بینی با هدف بهبود ظاهر نامطلوب و فرم بد آن و یا رفع مشکلات تنفسی و ناراحتی‌های ناحیه بینی انجام می‌شود و یا این که هر دو علت را شامل می‌شود. در هر صورت، به دلیل تغییر ساختار بینی، حتی در صورت این که هدف از جراحی، بهبود تنفس باشد، نیاز است تا در انتها نیز عمل زیبایی بر روی بینی انجام شود تا فرم بینی بعد از عمل نیز، فرمی چشم نواز باشد و زیبایی صورت فرد متقاضی عمل بینی را حفظ کند.

از این رو در صورت نبود تجربه، تخصص و مهارت کافی جراح، ممکن است نه تنها مشکل تنفسی فرد به خوبی رفع نشود، بلکه حتی ظاهر بینی او نیز زشت شده و نیاز به جراحی دوباره بینی پیدا کند. از این رو شما نیاز دارید برای انجام عمل بینی خود، چه برای عمل زیبایی بینی و چه برای عمل رفع مشکل تنفسی و یا هر دو، نیاز دارید تا بهترین جراح بینی را پیدا کنید و پس از مشاوره با او، بتوانید اطلاعات صحیح و مفید در این زمینه کسب کرده و پس از آن اقدام به تصمیم گیری برای انجام عمل بینی کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا با پارامترهای مختلف، مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترين جراح بيني را به شما عزیزان معرفی کرده و جزئیات آن را بررسی کنیم تا توانسته باشیم در جهت زیباتر شدن چهره شما و رسیدن به فرم بینی دلخواهتان، شما را راهنمایی کنیم.

یافتن بهترین جراح بینی
در دنیای جراحی‌های زیبایی، یکی از محبوب‌ترین‌ها که رواج بسیاری نیز در ایران و جهان داشته است، جراحی بینی می­‌باشد. از آن جایی که بینی در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارد و بسیار افرادی هستند که از فرم بینی خود راضی نیستند و معتقدند زیبایی چهره آنها زیر بینی بد فرم، پنهان شده است، متقاضیان این نوع جراحی را بسیاری از افراد، فارغ از جنسیت و سن، تشکیل می‌­دهند. از این رو، پیدا کردن بهترین جراح بینی ، همیشه یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افرادی است که تصمیم به انجام این جراحی دارند.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران ، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می­‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترين جراح بيني بود، اعتماد کرد.

همچنین بسیارند کسانی که در این زمینه از عدم آگاهی مردم نسبت به موضوع جراحی بینی و جزئیات آن، سو استفاده می­‌کنند و خود را به عنوان بهترین جراح عمل بینی در تهران که از مهارت و تجربه خوبی برخوردار است جا زده و اقدام به عمل بینی می­‌کنند که نتایج همچنین عملی می­‌تواند برای افراد، فاجعه بار باشد؛ به شکلی که افراد ممکن است پس از صرف هزینه‌های بسیار و گذشت مدت زمان زیادی، به نتیجه دلخواه نرسیده باشند و یا به کل ساختار بینی‌شان دچار مشکلات عدیده‌ای شود. پس یافتن بهترین جراح زیبایی بینی در تهران می­‌تواند چالشی برای متقاضیان این عمل جراحی باشد.

یکی دیگر از نکاتی که این مسئله را بیش از پیش دشوار می­‌کند، یافتن بهترین جراح بینی تهران با قیمت مناسب است. بسیاری از متخصصان جراحی بینی در تهران، برای انجام ساده‌ترین عمل‌ها زیبایی بینی، دستمزدهای نجومی درخواست می­‌کنند که منصفانه نیست وقتی فردی می­‌تواند همان کیفیت خدمات را از پزشکی دیگر با همان مقدار مهارت و تجربه با قیمتی بسیار پایین‌تر دریافت کند، هزینه‌هایی سنگین برای دست یابی به ظاهر مطلوب خود پرداخت کند. پس ضمن یافتن بهترین جراح بینی تهران ، لازم است تا به قیمت‌هایی که جراح برای انجام عمل‌های مختلف ارائه می­‌دهد، دقت کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس و جو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می­‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی را به دست آورند که هر کسی نتواند به راحتی از عدم آگاه این افراد در این زمینه سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت و گو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می­‌کنند و این آگاهی سبب می­‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

در این زمینه شما می‌­توانید هم اکنون با یکی از بهترین جراح‌های بینی در ایران، دکتر احمدعلی رجب پور، ارتباط بگیرید و از وی در خصوص جراحی بینی، مشورت گرفته و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

مهم‌ترین و متداول‌ترین سؤالاتی که افراد در خصوص یافتن بهترين جراح بيني می­‌پرسند را می‌­توان به شکل زیر خلاصه کرد:

بهترین دکتر جراح بینی در تهران چه کسی است؟
دکتر جراح بینی خوب در تهران با قیمت مناسب چه کسی است؟
بهترین دکتر جراح بینی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
چه کسی بهترین جراح بینی‌های گوشتی در تهران محسوب می­شود؟
به طور کلی، متقاضیان جراحی بینی باید نسبت به انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت کنند. زیرا نتیجه نهایی عمل زیبایی ارتباط مستقیم با مهارت و میزان تجربه جراح دارد. برخی از افرادی که به دلیل عدم آگاهی به سراغ جراحانی رفته‌اند که در حوزه جراحی بینی از تخصص کافی برخوردار نبوده‌اند، پس از جراحی، از بینی خود رضایت صددرصدی نداشته‌اند. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است که انجام عمل ترمیمی بینی نیازمند سپری شدن حداقل یک سال از جراحی بینی قبلی است.

افرادی که از نتیجه جراحی بینی خود راضی نیستند معمولاً تمایل به انجام عمل ترمیمی بینی دارند که شکل بینی‌شان را در عمل دوم اصلاح کنند و زیبایی چهره‌شان را بازگردانند. قطعاً گذراندن این پروسه برای هیچ فردی مطلوب نیست و از طرفی نیز، کل این پروسه منجر به اتلاف وقت و هزینه‌های بسیاری خواهد شد که اگر فرد در همان ابتدا، با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، دریافت مشاوره درست و یافتن بهترین دکتر عمل بینی ، اقدام به انجام عمل بینی کرده بود، هیچ کدام از این مشکلات برای وی به وجود نمی‌­آمد. اما در صورتی که نیاز به عمل ترمیمی دارید به دنبال بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران و یا در ایران باشید.

اگر شما نیز از فرم بینی خود راضی نیستید و برای گرفتن مشاوره به دنبال جراح بینی خوب در تهران می­گردید، با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین جراح بینی در تهران را بشناسیم.

مهم‌ترین دلایل برای انتخاب بهترین جراح بینی
جراحی بینی، از آن نوع جراحی‌های حساس محسوب می‌شود که در صورت رخ دادن خطا به هر دلیلی، ظاهر بینی فرد، نافرم و نامطلوب می‌شود. از این نظر، مسلماً کسی تمایل ندارد ریسک کند و بینی خود را دست هر جراحی بسپارد که احتمال موفقیت عمل و دست یابی به نتیجه مطلوب را پایین بیاورد. زمانی که احتمال موفقیت پایین باشد و به نتیجه نامطلوب منجر شود، فرد از فرم بینی خود احساس رضایت نمی­­کند و به این ترتیب، به جراحی ترمیم بینی نیاز پیدا می‌کند. عمل ترمیم بینی نیز خود مستلزم صرف زمان و هزینه اضافی است. اما اگر این بار، فرد با تحقیق و مطالعه درست، مشاوره با متخصصین حرفه‌ای و انتخاب بهترین دکتر عمل بینی ، شانس موفقیت عمل ترمیم بینی خود را بالاتر ببرد، نتیجه جراحی نیز مطلوب نظر خواهد بود.

از دلایل دیگر این موضوع نیز می­توان به این اشاره کرد که بهترین جراح بینی به خواسته‌ها و انتظارات مراجعه‌کنندگان خود، اهمیت زیادی می‌دهد و تلاش بسیاری می‌کند ضمن حفظ سلامتی فرد، خواسته‌ها و انتظارات او را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و در این راستا نیز از ارائه مشاوره مفید به متقاضیان این عمل جراحی، دریغ نمی­کند. همچنین با انتخاب بهترین جراح بینی ، فرد به هنگام وارد شدن به اتاق عمل، هیچ‌گونه استرس و تنشی نخواهد داشت و پس از عمل نیز از به دست آمدن نتایج مطلوب عمل جراحی بینی، احساس رضایت و شادمانی می­کند.

با توجه به مطالبی که در بالا خواندید، طبیعی است به این نتیجه برسید که انتخاب بهترین جراح بینی ، انتخابی بسیار مهم است و در زمان، هزینه، سلامت و زیبایی شما تأثیر بسیار زیادی می­گذارد.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
با توجه به این که از بینی گوشتی و یا استخوانی برخوردار هستید، می‌توانید سوابق کار و درجات علمی متخصصان جراحی پلاستیک را مورد بررسی قرار داده و سپس به انتخاب بهترین جراح بینی اقدام کنید. در امر جراحی زیبایی صورت و به خصوص جراحی بینی، به هیچ عنوان عجله نکنید و بدون تحقیق و بررسی به انتخاب جراح بینی اقدام نکنید.

خصوصیات بهترین جراح بینی طبیعی در تهران
ویژگی‌های بهترین دکتر جراحی بینی را اگر بدانید، می‌­توانید با دیدی بازتر اقدام به گزینش بهترین جراح زیبایی بینی در تهران کنید. در سال­های پیشین، افراد بسیاری برای جراحی زیبایی بینی به سراغ متخصصانی می‌رفتند که توانایی جراحی برای رسیدن به بینی‌هایی با فرم فانتزی و عروسکی را داشتند.

در واقع، متقاضیان این مدل از بینی‌ها در گذشته بیشتر از زمان حال بود ( البته امروزه نیز افراد زیادی وجود دارند که بینی‌های عروسکی را از حالت طبیعی آن بیشتر می‌پسندند) اما در حال حاضر، طرف‌داران جراحی‌های زیبایی بینی، که ضمن حفظ زیبایی به بینی حالتی طبیعی بدهد، بیشتر شده است و افراد مراجعه‌کننده، اولین درخواست خود را در این خصوص با پزشک جراح بینی مطرح می‌کنند.

اگر شما هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام فرم را انتخاب کنید و یا آشنایی با انواع فرم بینی ندارید پیشنهاد می‌کنیم با دکتر احمدعلی رجب پور در ارتباط باشید تا بتوانید در این زمینه با کسب اطلاعات مفید، اقدام به تصمیم گیری کنید.

انتخاب بهترین جراحی بینی طبیعی در تهران کار آسانی نیست. بسیاری از متخصصین در جلسات اول، وعده جراحی طبیعی به بیماران خود می‌دهند ولی پس از جراحی و طی شدن چند ماه، مراجعه‌کننده با نارضایتی به مطب پزشک مراجعه کرده و شاید چندین عمل برای بهبود وضعیت بینی او و ترمیم بینی، در جهت طبیعی سازی انجام گیرد.

با توجه به موارد گفته شده، توجه به این مسئله که متخصص از چه میزان تجربه و سوابق کاری در جراحی­های طبیعی بینی برخوردار است، می‌تواند کمک فراوانی به مراجعه کنندگان در کسب نتیجه مطلوب نماید. بررسی نمونه کارهای انجام شده جراح بینی، چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در تهران کمک بسیاری کند.

حال برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد:

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیبا شناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دو چندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هر چند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دو طرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهر بینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند در رابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس و جو نماید.
چگونه بهترین دکتر جراحی بینی را انتخاب کنیم؟
با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از عمل جراحی بینی خود بگیرید، لازم است که بهترین دکتر جراحی بینی را انتخاب کنید. در این خصوص می‌­توانید کارهایی که در زیر برای شما لیست کرده‌ایم را انجام دهید.

تهیه یک لیست از بهترین جراحان بینی در تهران یا ایران، می‌­تواند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی کمک بسیار زیادی کند.
برای تهیه این لیست، می­توانید از افرادی که در گذشته عمل جراحی بینی انجام داده‌اند و از نتیجه عمل خود در همان بار اول بسیار راضی هستند پرس و جو کنید و یا در گوگل و شبکه‌های مجازی جست و جو کرده و نتایج جست و جوی خود را بر اساس میزان اطلاعات به دست آمده از هر فرد، لیست کنید.
پس از تهیه لیست از بهترین جراحان منطقه مورد نظر، در خصوص سوابق کاری، افتخارات، نمونه کارها و غیره تحقیق کنید و از میزان تحصیلات و تخصص و مهارت آن‌ها در زمینه جراحی بینی، اطلاع پیدا کنید.

در لیست تهیه شده، با توجه به میزان کیفیت متخصص در مورد بالا، چند نام را گزینش کنید و به مطب آن‌ها مراجعه کنید. در حین مراجعه حضوری، با متخصص جراحی بینی، توقعات خود را مطرح کنید و توانایی‌های او در برخورد با متقاضیان و پاسخ دادن به سؤالات خود را بررسی کنید.
بهتر است زمانی به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کنید که متقاضیان دیگر و همچنین افرادی که قبلاً دکتر مورد نظر بر روی بینی آن‌ها عمل جراحی انجام داده است، در مطب حضور داشته باشند تا بتوانید در خصوص فرد متخصص و روش کار او، از آن‌ها اطلاعات مفیدتری کسب کنید.
از متخصص جراحی بینی درخواست کنید که نمونه کارهای پیشین خود را به ششمانشان دهد.
به صورت غیر حضوری نیز می­توانید از طریق وب سایت رسمی بهترین جراح بینی در تهران و یا صفحه وی در شبکه‌های مجازی، نمونه کارهایش را مشاهده کرده و مورد ارزیابی قرار دهید.

محمد سلحشوری بازدید : 23 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN

کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری وینیل نانوون

با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای

این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی PVC

کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.

پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:

ضد آب بودن

مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.

کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون

این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.

کاغذ دیواری سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.

طرح های کاغذ دیواری

طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.

طرح کلاسیک و داماسک

داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.

طرح مدرن و هندسی

طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.

طرح گلدار

کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.

طرح راه راه

کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.

پوستر دیواری

درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.

پرطرفدارترین فضاها برای نصب انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در موارد بسیار زیادی و در مکان های زیادی قابل استفاده میشود و در واقع محدود به هیچ جا و مکانی نیست، اما در ادامه مکان هایی را که بیشترین استفاده از این محصول دارند را برای شما عزیزان به صورت لیست شده ارائه میکنیم.

  • کاغذ دیواری برای هتل
  • کاغذ دیواری برای اتاق خواب
  • کاغذ دیواری برای پذیرایی
  • کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
  • کاغذ دیواری برای پشت تخت خواب
  • کاغذ دیواری برای آرایشگاه
  • کاغذ دیواری برای آشپزخانه
  • کاغذ دیواری حمام و میز روشویی
  • کاغذ دیواری برای سقف
  • کاغذ دیواری برای مطب
  • کاغذ دیواری برای اداره
  • کاغذ دیواری برای کافی شاپ و رستوران
  • کاغذ دیواری برای سوئیت و باغ
  • کاغذ دیواری برای ستون
  • کاغذ دیواری برای راه پله

بعلاوه می توانید از فروشگاه های خرید کاغذ دیواری خیابان سهروردی هم دیدن کنید که از نظر طرح و رنگ با پل چوبی برابری می کند، اگر ساکن غرب تهران هستید نیز می توانید سری به بورس فروش کاغذ دیواری واقع در خیابان آیت الله کاشانی بزنید؛ همچنین فروشگاه های بلوار ابوذر و خیابان قزوین به ترتیب مناسب ساکنین شرق و جنوب تهران می باشد.

منبع: دکورچوب

محمد سلحشوری بازدید : 24 جمعه 03 تیر 1401 نظرات (0)

سید عطاءالله صالحی، در سال ۱۳۲۸ دیده به جهان گشود.

وی پس از دوره متوسطه و اخذ دیپلم، در سال ۱۳۴۶ وارد ارتش شد و در سال ۱۳۴۹ با رسته توپخانه از دانشکده افسری فارغ‌التحصیل شد.

سرلشکر عطاء الله صالحی از جمله فرماندهان دلاور ارتش در دوران جنگ تحمیلی است و در سال 84 به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است.

امیر صالحی که عضو هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی است، پس از استعفای امیر سرلشکر محمد سلیمی در 20 شهریور 1384 با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل ارتش منصوب شد.

تشکیل نیروی مستقل پدافندی با مسئولیت ارتش و نیز ساخت تجهیزات مدرن دفاعی همچون جنگنده صاعقه، ناوشکن جماران، انواع زیردریایی و تانک از جمله نقاط درخشان مسئولیت سرلشکر صالحی است.

تدوین طرح های راهبردی چون حضور شناورهای ایرانی در خلیج عدن و دریای مدیترانه از جمله مصادیق نگاه راهبردی این فرمانده ارشد نیروهای مسلح است.

وی در جریان انقلاب اسلامی در کنار شهید سرافراز صیاد شیرازی در درون ارتش با رژیم پهلوی مبارزه کرد و نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ساماندهی کمیته‌های انقلاب اسلامی اصفهان با شهید بابایی همکاری کرد.

سرلشکر صالحی طی سال‌های دفاع مقدس نیز در کنار شهید صیاد شیرازی حضور داشت و یگان‌های رزمی کوچک ارتش در مناطق عملیاتی را فرماندهی می‌کرد.

همچنین در سوابق فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی مرکز آموزش درجه‌داری ارتش و فرماندهی دانشگاه افسری ارتش طی دو دوره به چشم می‌خورد.

فرماندهی لشکر 77 خراسان، فرماندهی لشکر 58 ذوالفقار، فرماندهی قرارگاه شمال شرق کشور و معاونت آموزش ستاد فرماندهی کل قوا از دیگر سوابق صالحی است.

آخرین مسئولیت سرلشکر صالحی قبل از تصدی فرماندهی ارتش، تصدی معاونت‌های نیروی انسانی و بازرسی در ستاد کل نیروهای‌ مسلح بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، 30 مرداد 1396 امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب كردند.

روایت سرلشکر صالحی از ارتباطش با مقام معظم رهبری

همچنین از دیگر نکات جالب در زندگی نامه سرلشکر صالحی، روایتش از ارتباط با مقام معظم رهبری است که پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای آن را منتشر کرده است.

در قسمتی از روایت به نقل از سرلشکر صالحی آمده است:

در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که ارتش کمابیش ضعیف‌تر از قبل شده بود، به‌ تدریج این خطر احساس شد که احزاب و گروه‌ها اقدام به تشکیل حلقه‌های نظامی کنند و پیش از آنکه انقلاب اسلامی موفق به طراحی و معرفی یک الگوی منسجم نظامی شود، این گروه‌ها وارد عمل نظامی شوند. البته حضرت امام رحمت‌الله به ارتش توجه داشتند و پیام می‌دادند، اما در خود بدنه‌ ارتش باید کسانی این دستورها را اجرا می‌کردند.

نیروهای انقلابی در ارتش آن زمان دوگونه بودند؛ یکی، نیروهای انقلابی که در سمت‌های فرماندهی بودند. حضرت آقا هم در جلسات و هم از طریق دفتر مشاورت حضرت امام رحمت‌الله که در ستاد مشترک مستقر بود، با این افراد ارتباط داشتند. علاوه بر این، در ارتش یک بدنه انقلابی هم حضور داشت که از پایین شکل گرفته بود و با افراد و گروه‌های مشابه خود در شهرهای مختلف ارتباط برقرار کرده بود و جلساتی هم داشتند، اما چون قدرت اجرایی نداشتند، نتیجه‌ جلسات خود را باید به تهران می‌رساندند یا با افراد واسطه‌ای ارتباط می‌گرفتند که نظرات آنها را به گوش امام رحمت‌الله برسانند.

البته این مشکل در برخی ارتباط‌ها پیش می‌آمد که بخش بسیاری از مطالبی که ما می‌خواستیم بگوییم و استدلال‌هایی که برای آنها می‌آوردیم، جنبه تخصصی داشت و به همین دلیل اگر آن شخصیت واسطه غیرنظامی بود، نمی‌توانستیم آن مطالب را درست به او منتقل کنیم. بنابراین گاهی پیش می‌آمد که یک ساعت صحبت می‌کردیم، اما نتیجه کاملا خلاف آن چیزی بود که می‌خواستیم.

شخصیت حضرت امام رحمت‌الله در اداره‌ انقلاب یک شخصیت بی‌همتای جانشین معصوم علیه‌السلام بود و ما در جایگاهی نیستیم که درباره‌ چگونگی ایشان نظر بدهیم، اما اداره جنگ در صحنه‌ رزم نیازمند روش‌هایی است که به‌اصطلاح می‌گویند روش‌های میدانی. آن روش میدانی را فقط یک نفر جبران می‌کرد و آن هم حضرت آقا بود. ایشان در عرصه‌ نظامی، تصمیم‌سازی را به‌خوبی به تصمیم‌گیری وصل می‌کرد و این امتیاز برجسته ایشان بود. ارتباط بدنه‌ انقلابی ارتش با ایشان برای پیشبرد امور جنگ برکات فراوانی را به بار آورد.

در همین اثنا بود که به‌ تدریج آشنایی حضرت آقا با بدنه‌ ارتش تقویت شد. مسئولیتی که به حضرت آقا واگذار کرده بودند و توجهی که ایشان به ارتش نشان می‌دادند و استعدادی که در برقراری این رابطه داشتند، سبب شد تا ارتباط ایشان با بدنه‌ ارتش و نظامیان به طرز چشمگیری گسترش یابد. با اولین تماس‌های ایشان با ارتش، علقه‌های محبت بین دو طرف ایجاد شد و این مسئله برای نظامیان اهمیت بسیاری داشت.

منبع: همشهری آنلاین

محمد سلحشوری بازدید : 31 شنبه 28 خرداد 1401 نظرات (0)

یادگیری چند زبان در جهان امروزی، امری ضروری است. به همین علت همه افراد در سراسر جهان به دنبال یک آموزشگاه مناسب برای یادگیری زبان هستند.

اگر دنبال بهترین مراکز آموزش خصوصی زبان می‌گردید؛ در این مقاله همراه ما باشید تا به شما ثابت کنیم که آموزشگاه تهران زبان و آموزشگاه سخن برتر بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند.

تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی، طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های آموزشی را پوشش می‌دهد. برای مثال می‌تواند حضوری یا آنلاین باشد. حتی می‌توان آن را به صورت روزانه یا فقط چند روز در هفته برگزار کرد. تدریس خصوصی هزاران نوع دیگر نیز دارد که می‌توانید بر اساس نیاز، توانایی و شرایط یک کلاس خصوصی برای خود انتخاب کنید. تنوع زیاد در نحوه برگزاری و روش تدریس در کلاس‌های خصوصی، باعث شده است که امروزه این روش آموزش محبوب تر شود‌‌.

اگر می‌خواهید به یک زبان تسلط پیدا کنید، شرکت در کلاس‌های خصوصی آموزشگاه تهران زبان یا سخن برتر بهترین گزینه است. کلاس خصوصی به صورت حرفه‌ای و تخصصی، متناسب با ویژگی‌های هر فرد برگزار می‌شود که به معنای یادگیری مؤثر تر است.

امکانات و ویژگی‌های آموزشگاه تهران زبان و سخن برتر را در اینجا لیست کردیم:

  • کلاس های 100% تضمینی ( اگر زبان آموز رضایت کافی نداشته باشد، تمام مبلغ دوره به او بازگردانده خواهد شد.)
  • برگزاری دوره تدریس خصوصی زبان کاملا متناسب با نیاز زبان آموزان
  • برگزاری کلاس تدریس خصوصی برای زبان آموزان خانم توسط مدرس خانم
  • کلاس های خصوصی تافل و آیلتس
  • برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان به صورت فشرده
  • تمرکز بر روی مکالمه در کلاس های تدریس خصوصی زبان
  • برگزاری کلاس‌های تخصصی برای شرکت در مصاحبه سفارت

چرا از تدریس خصوصی استفاده کنیم؟

ویژگی یا مزیت اصلی تدریس خصوصی، همان  خصوصی بودن تدریس است. به این معنا که بر اساس شرایط و ویژگی‌های زبان آموز، یک شیوه منحصر به فرد آموزشی طراحی می‌شود و تدریس بر اساس آن پیش می‌رود. این شیوه حرفه‌ای آموزش که بر اساس نیاز هر فرد است، به هیچ عنوان در کلاس‌های گروهی امکان‌پذیر نیست.

یک مدرس زبان در اولین جلسات دانش آموزان را به صورت کلی ارزیابی می‌کند و درباره اهداف آنها از یادگیری یک زبان جدید اطلاع می‌یابد‌. این کار برای طراحی یک روش تدریس منحصر یه فرد که با نیازهای خاص هر کس سازگار باشد، ضروری است.

 یکی دیگر از مزایای تدریس خصوصی افزایش سرعت در یادگیری است. می‌توان سرعت تدریس را با توانایی های یادگیری هر فرد در کلاس خصوصی نیز متناسب کرد.

 برخلاف سیستم آموزش گروهی، دانش آموزان هرگز از درس خود عقب نمی‌مانند و با خیالی آسوده می‌توانند روی رفع نقاط ضعف خود تمرکز کنند.

یک معلم خصوصی زبان این اطمینان را حاصل می‌کند که زبان آموزان قبل از آموزش درس جدید، محتوای دوره قبل را کاملاً یاد‌ گرفته‌ باشند. تمام این کارها باعث شده که یادگیری و آموزش در بالاترین کیفیت و کمیت خود قرار بگیرد.

به علاوه هنگامی که با یک معلم خصوصی در حوزه آموزش زبان کار می‌کنید، هر زمان که به جمله یا عبارتی برخورد کردید که متوجه آن نشدید، می‌توانید فوراً از آنها بپرسید. این کار باعث شده تا از هرگونه سردرگمی یا تفسیر نادرستی که ممکن است داشته باشید، جلوگیری کنید. این کار تأثیر فوق‌ العاده ویژه ای روی روند یادگیری دارد.

مدرسان حرفه‌ای تهران زبان و سخن برتر، بهترین متدهای آموزشی را در اختیار شما خواهند گذاشت. این دو آموزشگاه در حال حاظر جزو بهترین مراکز آموزش خصوصی زبان هستند. مدرسان حرفه‌ای آنها در حوزه آموزش زبان، حرف اول را می‌زنند.

تدریس خصوصی بیش از هشت زبان دنیا

در آموزشگاه زبان سخن برتر می‌توانید برای یادگیری بیش از هشت زبان دنیا، در کلاس‌های خصوصی ثبت نام کنید. همین ویژگی کافی است تا آنها را به عنوان بهترین مراکز آموزش خصوصی زبان معرفی کرد.

این مراکز‌ آموزش خصوصی زبان با استفاده از مدرسین زبان حرفه‌ای و Native شما را در خصوص امر یادگیری زبان یاری می‌کنند.

در این آموزشگاه‌ها می‌توانید زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، ترکی، عربی، اسپانیایی، ژاپنی، کره‌ای و... را بیاموزید.

از جمله  زبان‌هایی که کمتر در مؤسسات دیگر آموزش داده می‌شود اما در این آموزشگاه‌ها تدریس می‌شود؛ موارد زیر هستند:

زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی به غیر از اسپانیا در اغلب کشورهای آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی مانند آرژانتین، شیلی، مکزیک، اروگویه، پاراگوئه، اکوادور، پاناما  ... نیز رواج دارد. این زبان بسیار زیبا و شاعرانه در این مؤسسات، به صورت خصوصی تدریس می‌شود.

 

زبان کره‌ای

زبان کره‌ای به غیر از کره در برخی از کشورها مانند چین، ژاپن، ایالات متحده، کره جنوبی و کره شمالی رواج دارد.

این زبان به عنوان هفدهمین زبان رایج در جهان شناخته شده است. استفاده از تدریس خصوصی زبان کره‌ای، به علت سخت بودن این زبان بهتر از کلاس‌های گروهی است.

زبان ژاپنی

بیشتر از 130 میلیون نفر در دنیا به زبان ژاپنی صحبت می‌کنند. امروزه این زبان در میان ایرانیان و جهانیان محبوبت زیادی کسب کرده است. تمایل به تماشای انیمه یا خواندن مانگا به زبان اصلی باعث شده است که طرفداران بخواهند این زبان را یاد بگیرند. برای یادگیری هر چه سریع تر و مؤثر تر این زبان از کلاس‌های خصوصی استفاده کنید.

قبل از خداحافظی!

با توجه به ویژگی‌هایی که پیش تر اشاره کردیم؛ آموزشگاه تهران زبان و سخن برتر، بهترین مراکز آموزش خصوصی زبان هستند. این دو مؤسسه به قدری به خدمات خود اطمینان دارند که پس از مکالمه روان و در صورت رضایت زبان آموزان، شهریه را دریافت می‌کنند.

برای برگزاری کلاس‌های خصوصی خود، هر چه زودتر با این مؤسسات در ارتباط باشید.

محمد سلحشوری بازدید : 24 جمعه 02 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

در مرحله اول شما می‌توانید قسمت رویی و زیری چوب های بستنی را تزئین کنید. شما برای این کار فقط به 6 یا 7 تکه چوب بستنی با سایز بزرگ نیاز دارید. توجه کنید که اگر بخواهید از چوب بستنی های کوچکتری استفاده کنید، پس به تعداد بیشتری چوب بستنی نیاز دارید.

در مرحله اول باید دو عدد چوب بستنی را به شکل عمودی با فاصله‌ تقریبا 13 سانتی‌متر از هم قرار بدهید.

مرحله دوم: حالا چوب بستنی های تزئینی را به حالت افقی روی آنها بگذارید. اینکار را به همین ترتیب انجام دهید و دیگر چوب‌ها را در کنار اولین چوب بگذارید تا دو چوب بستنی اول بطور کامل پوشانده شوند.

مرحله سوم: اگر می خواهید قاب زیباتری داشته باشید، در صورت تمایل می توانید روی چوب بستنی‌ها را با استفاده از انواع استیکر و یا حتی انواع وسایل دکوری دیگر تزئین کنید.

مرحله چهارم: حالا تصویر یا عکس مدنظر خود را به کمک چسب و یا با استفاده از گیره به روی قاب فیکس کنید.

مرحله پنجم: حالا به 2 عدد آهنربای نواری که به سایز چوب بستنی هایی که عمودی قرار داده بودیم نیاز داریم. آهنرباها را به پشت چوب بستنی میچسبانیم.

مرحله ششم: حالا شما صاحب یک قاب زیبا شده اید که می‌توانید قاب عکس خود را روی سطوح فلزی مثل یخچال یا … بچسبانید.

نکته: اگر نمی خواهید که قاب عکس خود را بچسبانید می توانید به جای آهنربا از قلاب استفاده کنید.

ساخت قاب عکس با استفاده از کارتن

هدف ما از این مطلب، آموزش یک قاب بسیار ساده تنها با استفاده از کارتن می باشد. با ما همراه باشید تا طرز ساخت یک قاب عکس زیبا با استفاده از کارتن را با شما به اشتراک بگذاریم.

در دنیای امروزه ساخت قاب عکس با بسیاری از اجسام صورت می گیرد ولی استفاده از کارتن برای ساخت قاب عکس یک ایده بسیار جالب می باشد که هزینه ی چندانی نیز ندارد.

برای ساخت این قاب به مقداری کارتن که بلااستفاده می باشد نیاز داریم. شما می توانید با کشیدن طرح های بسیار زیبا به قاب عکس خود جلوه ی زیبا تری بدهید..

 

در ابتدا می بایست تا وسایل مورد نیاز ساخت قاب را برای شما شرح دهیم.

مقداری کارتن بلااستفاده

مقداری پارچه سفید

قیچی

چسب

خط کش

موکت بر

مرحله اول: شما بر اساس ابعاد عکسی که انتخاب کردید باید یک مستطیل برش دهید. عکس خود را در قسمت مرکزی کارتن بگذارید و یک مستطیل به ابعادی برش بزنید که کمی از عکس شما بزرگتر باشد. سپس از قسمت مرکزمستطیلی که برش زدید، مقداری را به شکل یک چارچوب برش بزنید.

مرحله دوم: حالا در این مرحله باید در قسمت زیرین قاب عکس به طرح های مثلث شکلی را ایجاد کنید.

مرحله سوم: حالا در این مرحله به اندازه مستطیلی که قبلا خارج کرده اید باید مقداری پارچه نیز تهیه کنید.

مرحله چهارم: در این مرحله پارچه را به قسمت پشتی قاب عکس کوچک بچسبانید. همچنین توجه داشته باشید برای اینکه قاب عکس دومی به قسمت چارچوب بچسبد باید قسمت بالایی آن را به بدنه اصلی قاب عکس خود بچسبانید.

مرحله پنجم: شما در این مرحله می توانید به تزیین و رنگ آمیزی قاب عکس خود بپردازید. برای اینکه پارچه سفید قاب رنگ نگیرد، می توانید یک تکه کاغذ و یا مقوا روی آن بگذارید.

مرحله ششم: شما در این مرحله که آخرین مرحله می باشد، می توانید عکس انتخابی خود را بچسبانید و یا طرح های مختلفی در آن قرار دهید.از این قاب می توانیدبه عنوان جای جواهرات نیز استفاده کنید.

امیدوارم که شما هم از این آموزش قاب نقاشی نهایت لذت را برده باشید.

 

محمد سلحشوری بازدید : 34 شنبه 14 اسفند 1400 نظرات (0)
این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...
منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 
محمد سلحشوری بازدید : 25 جمعه 13 اسفند 1400 نظرات (0)

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

محمد سلحشوری بازدید : 28 پنجشنبه 21 بهمن 1400 نظرات (0)

توجه: این یک مطلب علمی است و نیازمند بررسی منابع مختلف است این مطلب از سایتی که در پایان لینک آن درج شده است در این وبلاگ قرار گرفته برای اطلاعات بیشتر به لینک منبع در پایان مقاله و یا منابع دیگر را بررسی کنید!!

بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب شما کدام است؟ کرم BB یا کرم Beauty Balm که به زبان فارسی به آن کرم بی بی می گویند. این محصول در حقیقت کرمی است که در قالب چند محصول کاربردی عرضه شده است. کرم بی بی تلفیقی از چند نوع کرم نظیر مرطوب کننده، پرایمر، ضدآفتاب، کرم پودر و کانسیلر می باشد که شما با داشتن یک کرم می توانید همه این محصولات را داشته باشید.

در این مبحث قصد داریم در خصوص بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب مطالبی را در اختیار شما بگذاریم. این محصول جزء محصولاتی مراقبتی از پوست می باشد که معمولا چند کاره می باشند. نه فقط جوابگوی احتیاج ما به داشتن یک محصول آرایشی هستند بلکه خصوصیات مراقبتی بسیاری هم دارند. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای خرید این محصول، قیمت آن، ویژگی ها و خصوصیات عمده بهترین بی بی کرم برای پوست های خشک یا چرب آشنا سازیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا شما را با مطالب مهمی آشنا سازیم.

مزیت های بهترین بی بی کرم برای پوست خشک و چرب کدامند؟ انواع این کرم ها در واقع محصولات مراقبتی پوست در پوشش و روکش آرایشی می باشند. این عناصر مراقبتی می توانند شامل خواص ضد آفتابی، مهار چربی، مرطوب کنندگی، آنتی اکسیدانی و … باشند که با ملاحظه به مارک و محصولی که بکار می برید متمایز است. در این صورت جهت خرید بهترین بی بی کرم متناسب با پوست خود باید دقت لازم را به خرج دهید. چنانچه دوست دارید خرید این محصول کاربردی را به شیوه اینترنتی انجام دهید ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.

اگر شما تمایل به خرید بهترین بی بی کرم به صورت آنلاین را دارید و امکان امتحان کردن این محصول برای شما مقدور نیست، باید بدانید که این بی بی کرم ها در مقایسه با سایر محصولات از کاور کمتری برخوردار است. ولی از لحاظ درمان خیلی غنی می باشد. با این وجود خرید این محصولات برای کسانی که طرفدار آرایش طبیعی و ملایم هستند می تواند بهترین گزینه باشد.

هر چند این نوع کرم ها برای انواع پوست های چرب یا خشک ساخته شده اند ولی ما این محصول را اکثرا به اشخاصی که پوست خشک دارند پیشنهاد می دهیم.

قیمت بهترین بی بی کرم برای پوست خشک

بی شک تهیه بهترین بی بی کرم با کیفیت مورد توجه عموم است. چرا که این کرم به اندازه لوازم آرایشی و مراقبتی پوست حائز اهمیت است. اگر شما جزء آندسته از افرادی هستید که به نرخ لوازم بهداشتی و آرایشی اهمیت بسیاری می دهید توصیه ما به شما این است که حتما طرز فکرتان را در این باره تغییر دهید. بجای اینکه به دنبال محصولات گرانقیمت بهداشتی و آرایشی باشید که خیلی از آن ها فیک هستند سعی کنید از تولیدات ایرانی مرغوب مثل بهترین بی بی کرم ایرانی استفاده کنید. در واقع هیچ وقت برند را قربانی سطح کیفی محصول نکنید و از تهیه کردن محصولات های کپی و غیر اصل خودداری کنید.

مشخصات بهترین بی بی کرم برای پوست چرب
چنانچه پوست شما چرب است و گاهی جوش می زند لازم است بهترین بی بی کرم برای پوست چرب که مختص پوست چرب است را برای پوست خود بکار ببرید. در حقیقت این محصولات شامل ترکیباتی نظیر خاک رس است که می تواند چربی پوست را به خود جذب کنند تا پوستی شفاف، روشن و براق به شما بدهند. ساختار نرم و خامه ایی که این محصولات کاربردی دارند سبب می شود منافذ پوست مخصوصا منافذ پیرامون بینی شما بسته شده و به کمترین میزان خود برسند.

ویژگی های بهترین بی بی کرم برای پوست خشک
همانطور که می دانید بهترین بی بی کرم برای پوست خشک را برای انواع پوست خشک و چرب تولید کرده اند اما معمولا برای پوست های خشک بیشتر توصیه می شود. چنانچه دارای پوستی خشک می باشید لازم است این محصولات را که مرطوب کنندگی قوی دارند به کار ببرید. در این محصولات معمولا ترکیباتی نظیر آنتی اکسیدان، سرامید و spf موجود است تا پوست خشک شما را مرطوب و پوستی لطیف و شاداب را به شما بدهد.

نحوه استفاده از بهترین بی بی کرم

شما برای استفاده از بهترین بی بی کرم می توانید این محصول را با انگشت های دستتان آن را بر روی پوست صورت پخش کنید تا به خوبی جذب پوست صورتتان شود. ولی توصیه ما به شما این است که جهت اثربخشی بهتر و بیشتر این محصول بر روی پوست صورت پد های آرایشی یا براش بکار ببرید. این ابزار آرایشی سبب می شود این محصول به صورت مطلوبی روی صورت پخش شود و لوازم آرایشی دیگر به خوبی روی پوست قرار گیرند. این ابزار آرایشی از انتقال باکتری ها، چربی ها و آلودگی موجود روی پوست یا زیر ناخن به پوست صورت شما پیشگیری می کند.

بهترین مارک بی بی کرم کدام است؟

برای خرید بهترین بی بی کرم لازم است تا بهترین تولید کنندگان آن را نیز بشناسید. در زیر سعی داری تا بهترین مارک بی بی کرم را برای شما معرفی کنیم.

گارنیه
گلدن رز
فارماسی
نیوآ
نوروا
لورآل
فلورمار
بورژوآ
ایو روشه
ویشی
جمع بندی:
همانگونه که می دانید بهترین بی بی کرم ها در قالب چند محصول کاربردی نظیر مرطوب کننده، پرایمر، کانسیلر، کرم پودر و ضد آفتاب تولید شده اند و معمولا به این محصولات چند کاره گفته می شوند. مدل های مختلفی از این کرم سازگاری بالایی با انواع پوست های مختلف دارند که البته بیشتر برای پوست های خشک توصیه می شوند.

این کرم ها یک محصول همه کاره می باشند چرا که جوابگوی اکثر نیاز های ما می باشند. به عنوان مثال هم خواص پوشش دهی دارند هم آبرسان مطلوبی می باشند هم اینکه لک و جوش های پوست صورت را می پوشانند. از سوی دیگر به علت بافت سبکی که دارند برای بکارگیری روزمره و دائمی انتخاب خیلی مطلوب و خوبی به حساب می آیند. در این مقاله سعی شده در خصوص ویژگی های این نوع کرم ها برای انواع پوست، خرید اینترنتی این محصول مطالبی جامع را در اختیار شما بگذاریم.

بهترین مدل های بی بی کرم کدام اند؟
کرم BB کالیستا بیوتی مدل 03 حجم 50 میلی لیتر
بی بی کرم ایرانی کالیستا مدل ۵۰ میلی لیتری یکی از بهترین بی بی کرم های ایرانی است که از رنگ بندی های متنوعی بهره می برد و همچنین دارای ماندگاری بسیار بالای ۲۴ ساعته است. این کرم در مقابل تعریق مقاوم است و از مواد گیاهی و طبیعی ساخته شده است.

تولید کننده    ایران
حجم محصول    ۵۰ میلی لیتر

کرم پودر BB درماتیپیک مدل S20 حجم 30 میلی لیتر
dermatypique فرانسوی تولید لوازم آرایشی است که محصولات خود را رده های مختلفی از جمله بی بی کرم برای پست خشک و چرب تولید کرده است. این محصول معرفی شده دارایSPF و بدون چربی است. این کرم دارای قابلیت کوچک سازی منافذ باز پوست و همچنین دارای ویژگی مات کنندگی است. تیوپ این محصول 30 میلی لیتری است.

تولید کننده    فرانسه
حجم محصول    ۳۰ میلی لیتر

کرم BB ساین اسکین مدل SynBeauty حجم 40 میلی لیتر
ساین اسکین برند ایران است که محصول خود را با عنوان ساین بیوتی به بازار بهترین بی بی کرم ها عرضه کرده است. این محصول تیوپی دارای ویژگی های ضد پیری، آرسانی و همچنین ضد آب است که دارای ویتامین ها و مواد بسیار مفید برای پوست است. این محصول بافتی بدون چربی دارد.

کرم پودر BB فارماسی شماره ۰۲ حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم بی بی فارماسی که ساخت کشور ترکیه است یکی از بی بی کرم های خوب برای انواع پوست می باشد. این محصول از محبوبین بسیار زیادی برخوردار است. این محصول مناسب رنگ پوست های متوسط است و دارای ویژگی ضد آب است که از ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول حاوی spf است

تولید کننده    ترکیه
حجم محصول    ۵۰ میلی گرم

منبع: https://alonazar.com/best-bbcream/

محمد سلحشوری بازدید : 34 یکشنبه 10 بهمن 1400 نظرات (0)

اگر شما دنبال موزر 7 دنده آلمانی اصلی ( موزر 0291 ) با قیمت مناسب هستید ( بهترین مدل موزر 1400 ) ن محصول چینی با ما همراه باشید

موزر 7 دنده آلمانی در واقع مدل موزر 0291 می باشد که به نام موزر 7 دنده شناخته میشود

موزر 7 دنده آلمانی اصلی از سری 1400 شرکت موزر می باشد

شرکت موزر محبوبیتش را مدیون ماشین‌های اصلاح سری ۱۴۰۰ خود می‌داند

زیرا ماشین‌های اصلاح این سری با قیمت پایینی که دارند

از محصولات پرفروش‌ این شرکت هستند

مدل « Moser 1400 7click version » هم یکی از ماشین‌های اصلاح 1400 است

که آن را با بدنه‌ی کاملا زرشکی و درج عبارت موزر روی آن می‌شناسند

مهم‌ترین قسمت یک ماشین اصلاح تیغه‌‌ی آن است که کارایی و دوام ماشین به آن‌ بستگی دارد

جنس تیغه‌های موزر از استیل ضد زنگ و عرض آن ۴۶ میلی‌متر بوده

که آن را برای کوتاه‌کردن موهای سر مناسب کرده است

طول برش این تیغه را می‌توان توسط اهرم تنظیم ارتفاع برش تغییر داد

هنگامی که دستگاه با دست راست گرفته شود

توسط انگشت شست به‌راحتی می‌توان با حرکت اهرم ارتفاع برش را از ۰٫۷ تا ۳ میلی‌متر تغییر داد

در طرف دیگر بدنه‌ی ماشین اصلاح دکمه‌ی قفل اهرم قرار دارد

که به کمک آن می‌توان طول برش تنظیم‌شده را در جای خود ثابت کرد

برای اصلاح موهای سر و صورت در اندازه‌های مختلف باید از شانه های هدیه که همراه دستگاه ارائه شده است استفاده کرد

لازمه‌ی کوتاه‌ کردن موی سر داشتن موتور پرقدرت است که بتواند موهای متراکم سر را کوتاه کند

موتور ماشین‌های اصلاح سری ۱۴۰۰ با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه نوسان می‌کند

این موتور پرقدرت عامل وزن ۵۲۰ گرمی دستگاه و صدا و لرزش نسبتا زیاد آن است

که در میان ماشین‌های اصلاح امروزی‌تر کمتر دیده می‌شود

بعد از اصلاح خرده موهایی بین تیغه‌ها باقی می‌مانند

# موزر 7 دنده آلمانی # موزر 0291 # بهترین مدل موزر 1400

که به علت سرعت حرکت زیاد دو تیغه روی یکدیگرمی‌توانند باعث کندشدن تیغه‌ها شوند

برای افزایش عمر تیغه‌ها باید بعد از هر بار اصلاح موها را توسط برس ارائه‌شده از روی تیغه‌ها پاک کرده

و سپس تیغه را روغن‌کاری کرد

هنگام خرید حتما دستگاه را روغن کاری بکنید

به طور خلاصه Moser 1400 7 click version دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ با عرض ۴۶ میلی‌متر اهرم تنظیم ارتفاع برش از ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر دکمه‌ی قفل اهرم یک شانه‌ی اصلاح و موتور پرقدرت با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه بوده و برای اصلاح موهای سر و صورت مناسب است

کارخانه موزر در سال 1946 در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس گردید

موزر اولین کارخانه تولید کننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا میباشد

تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولید کننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند

کمپانی موزر با بکارگیری از بروز ترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده تا آنجا که توانسته بالاترین استاندارد های کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب نماید

مدل 1400 به عنوان شناخته شده ترین محصول این کمپانی در ایران میباشد

که در بین مردم ایران با نام مستعار موزر شناخته میشود


این محصول دارای 7 درجه تنظیم تیغه میباشد

که امکان پیرایش مو را در 8 اندازه برای شما فراهم میسازد

دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی از جنس استیل ضد زنگ که عرض آن ۴۶ میلی‌ متر میباشد

بوده که دارای طول عمر بالایی میباشدریش تراش موزر 7 دنده دارای قفل ضامن برای تثبیت اندازه انتخاب شده برای مو و نیز اهرم قابل تنظیم برای کوتاهی مو می باشد

به همراه این محصول یک شانه برای نصب روی دستگاه و یک محافظ تیغه پلاستیکی و روغن جهت روغن کاری تیغه ها و برس برای تمیز کردن دستگاه ارائه می شود

# موزر 7 دنده آلمانی # موزر 0291 # بهترین مدل موزر 1400

مشخصات موزر 7 دنده آلمانی

تیغه تمام استیل ضد زنگ

قابل تنظیم در 7 دنده 0.7 تا 3 میلیمتری

دارای فرچه تمیز کننده / روغن

موتور کم صدا و پر قدرت

وزن 520 گرم

طول : 175 میلیمتر

عرض: 69 میلیمتر

ارتفاع: 50 میلیمتر

موتور 6000 دور در دقیقه

دستگاه موزر در طول سالیان طولانی همچنان با کیفیت اولیه خود تولید میشود

و مهندسین آلمانی در شرکت موزر همواره سعی در بهبود کارایی و موتور این دستگاه نموده اند

پروفروش بودن دستگاه عاملی برای تولید جنس بی کیفیت چینی شده است

در سایت مرکز خرید ماشین اصلاح و ریش تراش میتوانید دستگاه اصل ساخت آلمان را با گارانتی 3 ساله خریداری کنید

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 699 تومان با سه سال گارانتی

ب ) درجه دو 650 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 590 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

منبع: https://shavermall.com/%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1-7-%d8%af%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

محمد سلحشوری بازدید : 38 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

انگلستان جز چهار کشوری است که پادشاهی متحد بریتانیای کبیر را تشکیل می دهند، همچنین جز بزرگ ترین، ثروتمندترین و پرجمعیت ترین کشور در این پادشاهی است. انگلستان دارای جزیره های بسیار کوچک و بزرگ است، که شهر لندن پایتخت و مرکز پادشاهی بریتانیا را تشکیل می دهد. در این کشور بیشتر مواقع هوا ابری است و ممکن است در هر فصلی از سال باران ببارد، همچنین ممکن است در یک روز شما یک آفتاب زیبا و باران ملایم را باهم ببینید. از آنجایی که بریتانیا زادگاه افرادی مثل داروین و نیوتن است، فرهنگ مردم این منطقه همانند گذشتگان است. امروزه افراد زیادی قصد دارند برای ادامه زندگی و سرمایه گذاری به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. انگلستان یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت است، زیرا از نظر اقتصادی وضعیت بسیار مناسبی دارد. موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین شرکت های ایران در حوزه مهاجرت می باشد. برای مهاجرت به انگلستان با موسسه حقوقی مهاجرتی تیدی پارس تماس بگیرید.

روش های مختلف برای دریافت اقامت انگلستان

  برای دریافت اقامت در کشور انگلستان روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه قصد داریم بهترین روش ها را برای دریاقت اقامت این کشور بیان کنیم.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت:

یکی از روش هایی که می توان با آن اقامت انگلستان را دریافت کرد، ثبت شرکت در این کشور است. در این روش می توانید به مدت 3 سال در انگلستان اقامت دریافت کنید و بعد از گذشت این زمان می توانید دو سال دیگر اقامت خود را تمدید کنید و در آخر برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

برای دریافت این نوع اقامت لازم هست نمره آیلتس شما حداقل 4 باشد، همچنین لازم است تمام مدارک شناسی مانند پاسپورت، مدارک هویتی و تمام سوابق کاری خود را ارائه دهید. به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت اقامت داشتن گواهی عدم سوء پیشینه در کشور انگلستان بسیار مهم است.

همان طور که گفته شد برای دریافت اقامت دائم از طریق ثبت شرکت باید بعد از 3 سال اقامت خود را تمدید کنید، اما این کار در صورتی امکان پذیر است که در طول این سه سال یک کسب و کار مناسب برای خود راه اندازی کرده و مالیات و بیمه را پرداخت کرده باشید.  

دریافت اقامت انگلستان از طریق خرید ملک:

یکی دیگر از روش هایی که می توان با آن در برخی کشورهای اروپایی اقامت دریافت کرد، خرید ملک در آن کشور است. برای سرمایه گذاران خارجی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می توانند به راحتی در کشور انگلستان ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. اما بهتر است بدانید با خرید ملک در این کشور نمی توانید اقامت دائم را دریافت کنید، اما می توانید با این روش اقدامات لازم را برای دریافت اقامت انجام دهید.

اگر قصد خرید ملک در انگلیس را دارید، ابتدا باید نرخ ملک در این کشور را مورد بررسی قرار دهید، سپس بر اساس بودجه و توانایی مالی خود یک ملک مناسب را پیدا کنید. توصیه می شود برای خرید ملک از یک وکیل کمک بگیرید تا به راحتی کارهای اداری برای جا به جایی ملک را انجام دهد.  برای خرید ملک در انگلیس نیاز به اثبات اقامت خود ندارید، اما باید هویت خود را به دولت اثبات کنید. برای این کار باید مدارک شناسایی، پاسپورت امضا شده و مجوز عبور و اجازه اقامت را داشته باشید. برای کسب اطالعات بیشتر با یک وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران تماس بگیرید.

دریافت اقامت انگلستان از طریق ویزای استارتاپ:

امروزه کشور انگلستان از نظر اقتصادی و صنعتی یک کشور بسیار پیشرفته است، به همین دلیل برنامه های متنوعی را برای تمام افراد در نظر دارد.

یکی از پرطرفدارترین روش ها برای مهاجرت به انگلستان دریافت ویزا استارت آپ کشور انگلستان است، که دولت این کشور برای رشد بهتر اقتصاد آن را به کارآفرین ها ارائه می دهد.

کارآفرینان با داشتن ویزای استارتاپ می توانند به طور موقت در کشور انگلستان اقامت داشته باشند و در صورت پیشرفت و موفقیت در کسب و کار خود و رعایت برخی استاندارد‌های موجود می توانند اقامت دائم را دریافت کنند. برای دریافت این ویزا کافیست یک ایده جدید و منطقی داشته باشید که توسط یک سازمان رسمی تایید شده باشد. با دریافت این ویزا می توانید به مدت دو سال در انگلستان اقامت داشته باشید، سپس می توانید با ویزای نوآور به مدت سه سال ویزای خود را تمدید کنید. نکته مهم این است که فرد متقاضی می تواند با داشتن این ویزا همسر و فرزند زیر 18 سال خود را به این کشور بیاورد. این ویزا برای کسانی مناسب است که پتانسیل راه اندازی یک کسب و کار را برای اولین بار در انگلستان دارند، به همین دلیل باید تمام مراحل این کار را به درستی انجام دهد و سپس کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. توجه داشته باشید که بعد از راه‌اندازی کسب و کار امکان ورود به استارتاپ وجود ندارد.

دریافت اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری:

از آنجایی که کشور انگلستان یکی از اقتصادهای بزرگ جهان است، برنامه های بسیار خوبی برای تمام سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است. برنامه‌ی این کشور یکی از سخت ترین برنامه های برای مهاجرت است و متقاضیان باید شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند از این موفعیت استفاده کنند. کسانی که از طریق سرمایه‌گذاری اجازه اقامت در انگلستان را دریافت می کنند، می توانند در مدت اقامت خود در این کشور درس بخوانند یا کار کنند. برای زندگی در انگیش شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. برای یادگیری زبان انگلیس به سایت تهران زبان بروید.

برای دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری مدارکی مثل پاسپورت، گواهی تمکین مالی، گواهی سلامت پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه، مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر لازم است. همچنین باید به طور دقیق بیان کنند که چگونه سرمایه خود را بدست آورده اند و بتوانند به راحتی سرمایه خود را انتقال دهند. اگر برای سرمایه گذاری از سرمایه همسر خود استفاده می کنید باید سند ازدواج و نامه رضایت همسر خود را داشته باشید.اگر قصد دارید ویزای خود را تمدید کنید باید قبل از رسیدن زمان پایان اعتبار اقدامات لازم را برای تمدید انجام دهید. برای این کار باید نام تمام کسانی که تحت سرپرستی هستند و در ویزا ذکر شده بود، دوباره گفته شود. همچنین باید حداقل دو میلیون پوند در دست داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که با داشتن ویزای سرمایه‌گذاری می تواند برای اعضای خانواده مانند همسر و فرزند خود ویزا دریافت کنید. در چنین شرایطی اگر فرزند شما زیر 18 سال سن داشته باشد می توانید برای آن هم ویزا دریافت کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 23 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 34 یکشنبه 28 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

آشنایی با انواع ارور یخچال فریزر پروفایل

کد خطای یخچال یا انواع ارور یخچال پروفایل ، موضوعی ست که برای هر کاربری که دارنده این برند از یخچال است، مهم است. به همین دلیل در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با انواع ارور یخچال پروفایل با شما صحبت کنیم. این کد های خطا ذر واقع به شما می گوید که قطعه ای از یخچال شما دارای ایراد شده و باید هر چه سریع تر به سراغ حل مشکل یخچال خود بروید.

کد خطای “E” : (کد خطایE1 که نمایشگر علامتE01 را نشان می دهد.)

وقتی دمای فریزر یخچال به شدت بالا می رود، با کد خطای E  مواجه می شویم.

علت = سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر

کد خطا یخچال”E” (کد خطای E2یخچال پروفایل  نمایشگر E02را نشان می دهد.)

علت = سنسور دمای محفظه محفظه معیوب است

کد خطای “E3” نمایشگر با نشان دادن این خطا خبر از خرابی سنسور دمای کنترل درجه حرارت می دهد.

علت = سنسور دمای کنترل درجه حرارت معیوب است.

خطای F1:

خطای  1F این خطا بدلیل از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد. در این مواقع باید دستگاه را از پریز جدا کنیم و با تعمیرگاه تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F2:

کد خطا- F2 مشکل این خطا، ایراد از سنسور محیط فریزر است -هنگام خرابی سنسور محیط فریزر، باید مقدار اهم سنسور بررسی و کنترل شود. یک دلیل دیگر نشان دادن این خطا به دلیل خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه  است که باید دوشاخه برق دستگاه را جدا کرده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر پروفایل تماس بگیرید.

خطای F3:

کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطای  4F:

کد خطا F4 – اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال که بایستی مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود. خرابی سنسور اوپراتور  و در نتیجه تعویض سنسور  یک مسئله بسیار مهمی ست که حتما باید به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده شود. پیشنهاد ما به شما در مواقع برخورد با این مشکل این است که در اولین قدم، یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F5:

کد خطا F5 –  این خطا مربوط به سنسور اوپراتور فریزر است. در این مواقع وظیفه تعمیرکار چک کردن مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال است. لازم به ذکر است بدانید که در صورت خرابی سنسور اپراتور یخچال، ممکن است برد یخچال نیز از کار بیفتد. به همین دلیل این یک خطای بسیار مهم و حیاتی است و در صورت عدم توجه به آن، ممکن است یخچال شما به کلی از کار بیفتد.

خطای F7:

کد خطا F7 این خطا هم بدلیل خرابی سنسور محیط  مشاهده می شود. که باید توسط یک تعمیرکار خبره این کار، مقدار اهم سنسور  یخچال بررسی شود. و اگر با خاموش کردن یخچال بعد از چند ساعتی همچنان این ارور نمایش داده شد، متاسفانه باید برد و مقاومت یخچال تعویض گردد. که البته حتما ضروری است که این کار به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل واگذار شود.

خطای F8:

کد خطا F8 – مشکل این پیغام خطا از فن یخچال است. در مواردی مانند سوختگی فن یخچال، آسیب دیدگی فن یا از کار افتادن آن، این خطا نشان داده می شود که بایستی یا فن یخچال عوض شود یا اینکه تعمیر فن را انجام دهیم.

خطای F9:

کد خطا F9 این خطا مربوط  به هیتر المنت فریزر است. نگران این مشکل نباشد، چرا که با تعویض ساده هیتر المنت یخچال، مشکل یخچال شما حل می شود. پس اگر این خطا را بر روی نمایشگر یخچال پروفایل خود مشاهده کردید، کافی ست با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 35 سه شنبه 02 آذر 1400 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً مجموعه ی ما با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید.

منبع: تعمیر تبلت لنوو

محمد سلحشوری بازدید : 28 شنبه 29 آبان 1400 نظرات (0)

تعمیرات all in one ایسر مانند دیگر محصولات این شرکت به دلیل ساختار خاصی که دارند باید توسط افراد متخصص و البته استفاده از ابزارها و تجهیزات کاملاً به روز انجام شود.در نمایندگی ایسر در تهران شما می توانید همه مشکلات به وجود آمده برای آل این وان خود از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری را به راحتی و با کمترین هزینه برطرف نمایید. در ادامه با ما همراه باشید

تعمیرات all in one ایسر

آل این وان یا همان کامپیوتر های یکپارچه به دلیل مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش فضا و کاهش مصرف و مورد توجه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها قرار گرفته اند.

شرکت ایسر با توجه به اینکه در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی یکی از شرکت های موفق بوده است، اقدام به تولید آل این وان نیز نموده تا در این زمینه نیز بتواند با تولیدات متنوع و همچنین با کیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ساختار آل این وان به طور کلی شبیه به هم است اما بسیاری از شرکت ها از نظر ظاهری و سخت افزاری تغییراتی را در آنها ایجاد می‌کند که می‌تواند بر روی تعمیرات all in one ایسر موثر باشد.

کسانی که از آل این وان های ایسر استفاده می کنند در هنگام بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دغدغه هایی برای تعمیر این دستگاه دارند.

به همین دلیل مرکز ما سعی کرده است با پشتیبانی کامل از تمامی مدل‌های مختلف آل این وان تولید شده توسط این شرکت این دغدغه را به خوبی از بین ببرد.

استفاده از خدمات مراکز غیرمجاز و افراد مبتدی نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نمی‌کند بلکه ممکن است موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش های اصلی و حیاتی این دستگاه نیز شود.

به همین دلیل نمایندگی ایسر تیمی از مجرب ترین تعمیرکار آن را در این مرکز دور هم جمع آورده است تا بتوانند عملیات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

ارائه گارانتی معتبر

ایسر سعی کرده است تا مانند دیگر تجهیزات وارد شده به بازار از جمله لپ‌تاپ‌های با کیفیتی که تولید می کند، آل این وان ها را نیز با قیمت بسیار عالی و مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

به همین دلیل نمایندگی ایسر نیست هزینه‌ های بسیار مناسب و کمی را برای تعمیرات all in ine ایسر در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند نسبت به هزینه های خود مدیریت بهتری را داشته باشند.

برای اعتماد سازی بیشتر مشتریان و همچنین تضمین کیفیت خدماتی که در نمایندگی می شود، گارانتی معتبر تعمیر برای هر محصول البته مهلت تست پس از انجام تعمیرات در نظر گرفته می شود.

در صورتی که هر کدام از قطعات سخت افزاری آل این وان ایسر دچار مشکل شده باشند و تعمیر آنها از نظر اقتصادی نیز به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نسبت به تعویض این قطعات معیوب اقدام می کند.

پس در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای آلین وان شما به وجود آمد حتما در قسمت تعمیرات all in one ایسر مراجعه نموده تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه مشکل شما برطرف شود.

مشکلات متداول آل این وان های ایسر

آل این وان ایسوس می تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به دلیل عدم نگهداری صحیح و یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود.

یکی از مهمترین ایرادات و مشکلات شایع برای محصولات یک پارچه ای سر ویروس های نرم افزاری است که می تواند باعث خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزار از جمله سی پی یو دستگاه و همچنین چیپ گرافیک شود.

در این صورت به آسیب دیدن چیپ گرافیک دستگاه تصاویر نمایش داده شده ایراد پیدا کرده و ممکن است در برخی از موارد به طور کلی این فصل روشن نشود.

از دیگر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که برای آل این وان های ایسر به وجود می آید می توان به هنگ کردن دستگاه و یا مشکلاتی که برای به روز رسانی بایوس آن و همچنین خراب شدن قطعات مختلف سخت افزاری اشاره نمود.

ارتقاء گرافیک ایسر امکان پذیر بوده و قابل به روز رسانی است اما باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا کوچکترین مشکلی برای دیگر قسمت های این دستگاه به وجود نیاید.

برخی از خدمات تعمیرات all in one ایسر

تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع آل این وان ایسر

تعمیرات تخصصی انواع درایور های نوری

تعمیر صفحه لمس و نمایشگر دستگاه

تعمیرات و تعویض کارت گرافیک دستگاه

نصب ویندوز و برطرف کردن مشکلات مختلف نرم افزاری

تعمیر و بازیابی باتری

ترمیم و تعمیر هارد دیسک

تعمیرات مختلف سخت افزاری و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است به دلیل ضرب دیدگی برای هر قسمت دستگاه به وجود بیاید.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 37 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

زیبایی و آراستگی برای زنان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است. تقریبا تمام زنان تمایل دارند که در هر شرایطی زیبا و جذاب به نظر رسیده و در بهترین حالت خود باشند. از این رو آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه در چند دهه اخیر رشد چشمگیری داشته و خدمات آرایشی ارائه شده در این مراکز تنوع بسیاری یافته است. روش های آرایشی دائم و نیمه دائم از جمله انواع تاتو صورت، کاشت و اکستنشن مژه و ابرو، جدید ترین مدل های مش و رنگ مو و بسیاری موارد دیگر از جمله خدمات آرایشی است که طرفداران بسیاری در میان بانوان پیدا کرده است.در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر برخی از جدید ترین روش های آرایشی موقت و نیمه دائم می پردازیم.

کلاس های آموزشی فیشیال و پاکسازی پوست در شیراز

انواع خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه

دست ها بخشی تاثیر گذار در زیبایی یک زن هستند. علاوه بر زیبایی و شفافیت پوست دست ها، تمیزی و زیبایی ناخن ها نیز نقش قابل توجه در جذابیت یک زن دارند اما این زیبایی و آراستگی دیگر تنها منحصر به ناخن های دست نیست بلکه سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز تبدیل به جزئی از خدمات ارایشی پرطرفدار در میان زنان گردیده است. بر همین اساس امروزه آرایشگاه های زنانه خدمات بسیار تخصصی و حرفه ای را برای آراستگی ناخن های دست و پا ارائه می نمایند که مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.خدمات اصلی زیبایی ناخن شامل موارد مختلفی می شود که عبارتند از: کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور و لاک ژل.

کاشت ناخن

کاشت ناخن گزینه ای مناسب و نیمه دائمی برای داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. شما می توانید به اندازه و فرم دلخواه ناخن کاشته و از داشتن ناخن هایی با فرم و طرح جذاب که به راحتی جدا نمی شوند لذت ببرید. کاشت ناخن جایگزینی مناسب و نسبتا دائمی برای ناخن های مصنوعی است که دیگر کاربرد چندانی ندارند. دقت داشته باشید که کاشت ناخن امری تخصصی و بیسار حساس بوده که حتما باید توسط فرد ماهر و دوره دیده انجام شود. در صورتی که کاشت ناخن به طور غیر حرفه ای و بدون رعایت موارد بهداشتی انجام شود می تواند خطرات جدی برای سلامتی فرد به همراه داشته باشد همچنین لازم است بدانیم که ناخن کاشته شده نیز دائمی نبوده و در بازه های زمانی مشخص نیازمند ترمیم و جایگزینی می باشد.

مانیکور

داشتن ناخن های مرتب و اراسته خواسته ی هر بانویی است که به زیبایی دستان خود اهمیت می دهد. برای این منظور می توانید از خدمات مانیکور دست در آرایشگاه های زنانه بهره مند شوید. به فرآیند سوهان کردن ناخن، پاک کردن و از بین بردن گوشت و پوست های ریز اضافه ی دور ناخن به طوری که اسیبی به بافت سالم اطراف ناخن وارد نشود، مانیکور دست گویند. لازم به ذکر است که مانیکور ناخن نیز باید توسط فرد متخصص انجام شده و نکات بهداشتی و ضدعفونی ناخن ها قبل و بعد از مانیکور به دقت صورت گیرد.

پدیکور

همان اندازه که سلامت و زیبایی ناخن های دست مهم و تاثیرگذار است، سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز حائز اهمیت است. ناخن های نامرتب، شکسته و تیره، زیبایی پا را از بین برده و از جذابیت فرم زیبای پای شما می کاهد. به سوهان زدن، مرتب کردن و برداشتن گوشت و پوست مرده و زائد اطراف ناخن پا بدون آسیب رساندن به بافت اصلی آن، پدیکور ناخن می گویند که از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در آرایشگاه های زنانه می باشد.

لاک ژل

لاک ژل یا همان ژلیش ناخن گزینه مناسبی است برای کسانی تمایل به کاشت ناخن ندارند. لاک ژل زیبایی یک ناخن کاشته شده را دارد و به دلیل داشتن کراتین مانع آسیب رسیدن به صدف ناخن می شود. در روش لاک ژل ، ناخن ها از پایه کوتاه نشده و سوهان زده نمی شوند بنابراین این روش نسبت به کاشت آسیب کمتری برای ناخن به همراه دارد و هر زمان که بخواهید به راحتی از روی ناخن شما برداشته می شود.

 

خدمات آرایش دائم در آرایشگاه زنانه

تاتو یا همان خالکوبی به عنوان شکلی از آرایش دائم و نیمه دائم شناخته می شود که به انواع مختلف در آرایشگاه های زنانه صورت می گیرد. تاتو صورت را می توان برای خط چشم و خط لب، زیبایی و ترمیم ابرو و حتی اسکالپ سر در موارد ریزش مو نیز انجام داد. هدف از انجام تاتو در صورت رهایی از آرایش مداوم صورت به طور روزانه و موقت است که علاوه بر هدر دادن هزینه و زمان، در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را نیز از دست می دهد.

آموزش حرفه ای و تخصصی تتو بدن

آموزش تاتو در آرایشگاه زنانه

انجام انواع تاتو بر روی صورت امری تخصصی بوده و اجرای آن نیازمند گذراندن دوره های حرفه ای می باشد. برگزاری دوره های آموزش از سطح مبتدی تا حرفه ای تاتو صورت از جمله خدمات آموزشی است که توسط برخی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که مجوزهای لازم را دارند، ارائه می شود. دوره های آموزشی تاتو صورت شامل آموزش های تئوری، طراحی و کار عملی بر روی پوست های مصنوعی و طبیعی می باشد.

کلاس آموزش میکروبلیدینگ ابرو در تهران

کاشت مژه در آرایشگاه زنانه

از گذشته تا کنون همواره داشتن مژه هایی زیبا و پرپشت به عنوان معیاری برای زیبایی صورت در نظر گرفته شده است.این امر موجب روی آوردن بانوان به دریافت خدمات آرایشی برای افزایش زیبایی مژه ها می گردد. امروزه از روش های مختلف طبیعی و مصنوعی برای زیبا تر نشان دادن مژه ها و پرپشت کردن آن ها استفاده می شود که به طور کلی عباتند از:

  • انواع ریمل
  • لیفت و لمینت مژه
  • مژه مصنوعی
  • کاشت مژه

کاشت مژه از جمله روش های جدید است که مورد استقبال بانوان در آرایشگاه های زنانه قرار گرفته است. کاشت مژه فرآیندی است که در طی آن تارهایی از جنس مو با ترکیبات مصنوعی، لا به لای مژه های پلک بالایی با چسب های مخصوص اضافه می شود. کاشت مژه شامل دو نوع کاشت دائم و موقت می باشد.

کاشت مژه به صورت دائمی در یک طی عمل جراحی حدودا دو ساعته همراه با بیهوشی موضعی توسط پزشک متخصص انجام می گیرد که دوره نقاهت و عوارض خاص خود را به همراه دارد. در روش موقت کاشت مژه از مژه های مصنوعی برای پرپشت نشان دادن مژه ها استفاده می شود. در این روش مژه های مصنوعی از جنس مو را به صورت مجزا و با استفاده از چسب های مخصوص که دارای دوام خوبی می باشند لا به لای مژه های طبیعی می چسبانند. مژه موقت به طور میانگین یک هفته دوام داشته و به مرور زمان در اثر شستشو کنده می شود. این نوع از کاشت مژه می تواند توسط آرایشگران متخصص و دوره دیده در سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه با رعایت موارد بهداشتی انجام شود.

محمد سلحشوری بازدید : 25 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

کاشت نهال گردو با سود دهی بالا

شاید دور از ذهن نباشد که به کاشت نهال گردو پرورش دلار بر روی شاخه های سبز گفته میشود. گردو از انواع آجیل ها است که استفاده متنوعی دارد و همچنین در بازار سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این مغز چرب و سفید و مغذی همیشه از محبوب ترین آجیل ها بوده است.

این مغز هم بصورت خوراکی خام استفاده دارد و هم بصورت ترکیب در غذاها. نهال گردو دارای گونه های مختلفی می باشد که هر کدام متناسب با یک آب و هوا و خاک رشد مناسب تر دارد. در مناطق غربی و مرکزی ایران هم رشد و پرورش درخت گردو بسیار زیاد است.

انتخاب نهال گردو مناسب

اگر به فکر خرید نهال گردو میباشید ابتدا باید از نظر اینکه این نهال با نوع خاک منطقه و شرایط جوی آنجا سازگار است تحقیق کنید. در مرحله بعدی نسبت به انتخاب نهالی اقدام کنید که هم استقامت و طول عمر اقتصادی بالایی داشته باشد و هم از مغز و میوه مناسبی برخوردار باشد.

گردوها بسته به نوع خود دارای مغز در سایز و رنگ مختلف و همچنین میزان چربی متفاوت میباشند. هرچند امروزه نهال های اصلاح شده وارد بازار شده است که فقط دارای  ظاهر زیبا میباشند و از طعم و مزه مناسب بی بهره هستند.

کاشت انواع نهال گردو

امروزه کاشت انواع ارقام گردو بخاطر همان دلایلی که ذکر شد بسیار بیش از گذشته شده، با وجود ورود انواع ارقام اصلاح شده که باردهی این ارقام را سریع تر کرده این محبوبیت و علاقه به کاشت نهال گردو بیشتر نیز شده است. انواع نهال گردو های موجود در بازار کشور عبارتند از:

نهال گردو تویسرکان

نهال گردو تویسرکان یکی از ارقام سود آور و پر طرفدار میباشد، تویسرکان از نظر کشت گردو مرکز و قلب گردوی ایران محسوب میشود. گردوی تویسرکان از ارقام بومی کشور ایران میباشد. میوه نهال گردو تویسرکان به حالت بیضی شکل میباشد، دارای 50 درصد مغز است که یکی از دلایل محبوبیت این رقم همین کیفیت بالا و درصد بالای مغز میباشد. میوه این درخت گردو با پوست نازک و میوه خوش طعم با چربی بالا معروف است.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-تویسرکان/

نهال گردو دماوند

نهال گردو دماوند یکی از انواع نهال گردو ایرانی می باشد که برای اولین بار در منطقه دماوند کاشت شد. البته امروزه به دلیل کیفیت بالای این نهال، در بیشتر مناطق ایران و حتی کشورهای دیگر نیز این نهال کاشت می شود. این نهال به دلیل اینکه بومی کشور می باشد، سازگاری خاصی با اکثر ایران دارد و یکی از بهترین نهال ها برای کاشت می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-دماوند/

نهال گردو مراغه

نهال گردو مراغه از انواع نهال گردو ایرانی است که به دلیل بومی بودن سازگاری بالایی با مناطق گردو خیز ایران دارد. به دلیل زود بازده بودن، میزان بازدهی بالا، کیفیت عالی محصولات این نهال و مقاومت بالای آن در برابر سرما، به نهال گردو ژنوتیپ برتر معروف است.

همان گونه که از نام این نهال پیداست برای اولین بار در شهر مراغه در استان آذربایجان غربی تولید شد. شهرستان مراغه بعد از تویسرکان دومین قطب بزرگ تولید گردوی ایران به شمار می رود. خرید نهال گردو به دلیل طولانی بودن عمر مفید این درخت یک سرمایه گذاری مفید و بلند مدت می باشد. بنابراین نیاز به حسایت بالایی در انتخاب نهال گردو مناسب دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-مراغه/

نهال گردو پکان آمریکایی

خرید نهال گردو مانند دیگر نهال های موجود از حساسیت بالایی برخوردار است، نهال گردو پکان آمریکایی از جمله ارقامی است که امروزه بیش از پیش محبوب شده است. یکی از مواردی که کیفیت محصول نهایی را تضمین میکند، خرید نهال از نهالستان های معتبر و دارای مجوز میباشد. اکین نهال تنها نهالستان در منطقه غرب کشور که دارای باغ مادر میباشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-پکان-آمریکایی/

 نهال گردوی ژنوتیپ

نهال گردو ژنوتیپ بومی کشور خودمان می باشد که دارای کیفیت بالایی است. شما می توانید نهال گردو ژنوتیپ را از نهالستان اکین نهال تهیه نمایید. تمامی ارقام نهال در این نهالستان دارای کارت سلامت بوده و این نهالستان دارای باغ مادر میباشد، خرید نهال گردو از باغ مادر این اطمینان را به شما میدهد تا از یک مجموعه معتبر خرید خود را انجام دهید.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-ژنوتیپ/

نهال گردو فرانکت

نهال گردو فرانکت یکی از انواع نهال های پربازده می باشد. میزان باردهی نهال گردو فرانکت تقریبا 60% بیشتر از انواع نهال های دیگر است. اگر قصد احداث باغ گردو و خرید نهال دارید خرید نهال گردو از نهالستان اکین نهال را یک گزینه مطمئن برای موفقیت شما است. میوه نهال گردو فرانکت بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-فرانکت/

نهال گردو کاغذی

نهال گردو کاغذی یا به اصطلاح دیگر نهال گردو پوست کاغذی یکی از شناخته ترین انواع نهال گردو در میان عموم مردم است. میوه نهال گردو کاغذی کیفیت و مرغوبیت بالایی است و طعم بی نظیری دارد. علاوه براین به دلیل داشتن پوست نازک که به راحتی با دست می شکند، محبوبیت بسیاری دارد. یکی از امتیازات نهال گردو، سهولت جداسازی از مغز از پوست می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-کاغذی/

نهال گردوی خوشه ای

نهال گردوی خوشه ای یکی از انواع مختلف نهال گردو بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. نهال گردوی خوشه ای به علت پربار بودن درخت گردو صرفه اقتصادی بالایی دارد. خرید نهال گردو از نهالستان اکین نهال این اطمینان را به شما میدهد که مجموعه ای از نهال های سالم و کیفیت بالا را داشته باشید. میوه نهال گردو خوشه ای به شکل بیضی می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-خوشه-ای/

نهال گردو اسرائیلی

خرید نهال گردو اسراییلی به دلیل بازدهی زود هنگام و باردهی بالای سالیانه یکی از مناسب ترین سرمایه گذاری های ممکن می باشد. قبل از احداث باغ و یا کاشت هر نهالی شناخت کامل در مورد نوع سالم آن، شناخت آفات و راه های انتخاب و خرید نهال مناسب بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. میوه نهال گردو اسرائیلی گرد مایل به بیضی می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-اسرائیلی/

 نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر یکی از انواع نهال های زودبازده است که دارای باردهی محصول بسیار بالا و با کیفیت می باشد. با خرید نهال گردو چندلر از نهالستان اکین نهال می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که یک سرمایه گذاری عالی داشته اید. البته قبل از خرید نهال گردو چندلر باید با مشخصات و شرایط کاشت نهال گردو چندلر آشنایی داشته باشید.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-چندلر/

نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو فرنور از نهالستان اکین نهال اطمینان را به شما میدهد که دارای محصولاتی با کیفیت عالی و بازدهی بالا خواهید بود. میوه نهال گردوی فرنور یکی از با کیفیت ترین انواغ مغز گردو می باشد. قبل از خرید نهال گردوی فرنور بهتر است با مشخصات این نهال آشنا شویم. نهال گردو فرنور دارای گردوهایی به شکل دایره و در اندازه متوسط می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گردو/نهال-گردو-فرنور/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 2,032
  • بازدید کلی : 8,251